quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Had haar onder de douche gezet dan
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ikquote:Op woensdag 13 november 2013 10:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Een schimmel infectie die "duw" je niet zo maar even weg onder de douche. De kans dat het daar onder juist erger gaat stinken is 100% als dat het is. Net alsof je een scheet laat onder de douche. De dame in kwestie zal eerst eens naar de dokter moeten gaan voor een kuurtje/soa test.
En een kans van overdracht is aanwezig bij een schimmelinfectie (en geen gebruik van een condoom), uiteraard een soa sowieso.
Waarom zuig je je pruim niet gewoon even in vacuumfolie voordat je gaat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Peepernoot het volgende:
Sorry maar als dit waar is, vind ik het van het meisje in kwestie echt heel smerig, en ook totaal niet nodig.
Als ik ga stappen, heb ik standaard speciale verfrissingsdoekjes voor daar onder bij me.
Mocht het zo ver komen dat ik met iemand mee ga gebruik ik die ( als er niet al gedouchet wordt voor de daad ) altijd om mijzelf op te frissen.
En dan ook nog verwachten van je dat je er een lik of wat over heen wilt geven![]()
Bah bah bah!
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde kennis. Paar dagen later is ze naar een andere dokter gegaan. Die nam een kijkje, inhaleerde de lucht even heel diep en zei daarna "momentje mevrouw". Hij liep weg, en kwam terug met een stok met een grote haak eraan. Vrouw natuurlijk in paniek, en riep "wat gaat u doen dokter?" Zegt hij: "even het raam open zetten mevrouw".
Als nou eerst eens goed de tekst leest lees je dat ik verschil maak tussen een schimmelinfectie en en bij een soa sowieso, dus ik zeg niet dat dat een soa is.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Necrofiel gespotquote:Op maandag 18 november 2013 20:32 schreef A.Jensen het volgende:
Herkenbaar ik heb dat paar jaar geleden een keer gehad op een kerkhof..manmanman
Nou nou hilarisch ja, zelden zo hard gelachen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Geniaal. En dat zegt een praktiserend Christen.
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een schimmelinfectie is niet eens een soa, ik heb ook seks gehad met een schimmelinfectie omdat ik
toen nog niet wist dat ik die had.. Die jonge merkte het ook niet, ik kwam er achter doordat het gewoon
zeer deed bij het vrijen..
De jonge heeft er ook geen schimmelinfectie aan overgehouden..
(en ja ik weet zeker dat het geen soa is, want heb dat aan mijn dokter gevraagd toen ik hoorde dat ik dat had.. )
uhm ik denk dat dat wel meevalt,, vrouwen hebben wel snel een urineweginfectie of blaasontsteking door onveilige seks..quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?
Hij heeft ergens verteld dat hij zich op een of andere manier heeft gedraaid, vervolgens zij dat hij doodmoe was en geen zin had om daarna zogenaamd te gaan slapen maar eigenlijk nog een uur wakker te liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het ging ons aller ts te ver. vraag ik me af hoe hij ermee afgekaart heeft? Volgens mij is hij gewoon braaf wezen likken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |