Iedereen, mannen en vrouwen, hebben deze schimmel, genaamd Candida, standaard in het lichaam. In je darmen, op je huid, het is er gewoon altijd. Het is ook bekend als zwemmerseczeem en kan voorkomen tussen je tenen en op je handen. Bij een lage weerstand, na een antibiotica kuur, stopweek of andere invloeden van buitenaf zoals seks of ingrepen, kan de hoeveelheid van deze schimmel dus aanwakkeren met klachten tot gevolg. En helaas geeft dat bij meisjes dus klachten en pijn, mannen merken *meestal* niks. Het is goed te behandelen en verder niet schadelijk, maar een meisje moet wel actie ondernemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch heel snel zo een infectie als je veel zonder condoom neukt?
quote:Plaatsvervangende schaamte icm. medelijden voor zowel haar als mezelf inderdaad..
Meestal gaan chicks trouwens vantevoren ook ''even naar de wc'', waar ze dan natuurlijk hun kut gaan soppen.. Dat deed deze ook helemaal niet, of ze moet het gedaan hebben toen ik even snel een halve liter redbull aan het weg atten was om de hoek..
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Inloggen het volgende:
Komt door pH-verstoring van de vagina (zuur) doordat er sperma (base) in is geweest.
^^ Je hebt je zuurpruim wat minder zuur gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.
Leuk woord eigenlijk: "Ik heb gisteren mijn wijffie weer eens lekker ontzuurd."
O zei hij dat? Ik denk nog steeds dat hij braaf heeft lopen likken..quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hij heeft ergens verteld dat hij zich op een of andere manier heeft gedraaid, vervolgens zij dat hij doodmoe was en geen zin had om daarna zogenaamd te gaan slapen maar eigenlijk nog een uur wakker te liggen.
haha, tja zijn probleemquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
O zei hij dat? Ik denk nog steeds dat hij braaf heeft lopen likken..
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
Dit.quote:
Zou zo een strip kunnen zijn van hein de kort.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat had een kennis pas ook. Ze is naar de dokter geweest en zalfje gekregen, maar het hielp niks. Toen een paar keer goed gewassen.. maar ook niks.
Toen is ze maar naar de kerk gegaan om hulp te vragen aan jezus. Toen ze daar vooraan bij het altaar zat en aan het bidden was viel er ineens een spijker op de grond. Ze keek omhoog en daar hing jezus met zijn neus dichtgeknepen met zijn vingers.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heerlijk topic waarvoor dank. In tijden niet zo moeten lachen door die zorgvuldige omschrijvingen![]()
![]()
Die van mij lekt er van en riekt naar compost.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die van mij kruipt van schrik me hol in.
Juist. Je krijgt het eerder van seks dan veel wassen, want de meeste meiden weten wel dat ze zich niet met zeep moeten wassen daar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aha... dus bij een ontzettende meurkut bestaat de kans dat ze eerder al door iemand anders ontzuurd is.
Leuk woord eigenlijk: "Ik heb gisteren mijn wijffie weer eens lekker ontzuurd."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |