Dít.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Serieus, de serie is alleen maar leuk als Barney achter de wijven aan gaat..
Jep.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dacht nog dat die architect Ted zou vragen of 'ie misschien zin had om anders dan maar een RV te kopen en in de woestijn meth te gaan maken.Dat was mr. White, toch?
Dat was wel tof geweest!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Dacht nog dat die architect Ted zou vragen of 'ie misschien zin had om anders dan maar een RV te kopen en in de woestijn meth te gaan maken.Dat was mr. White, toch?
What the fuck, dat had ik dus helemaal niet door. Zie het nu pas nu ik het terugkijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Bryan Cranston heeft al eerder gespeeld in HIMYM als Hammond Druthers. Dat was toen die periode dat ie een penisgebouw had ontworpenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
What the fuck, dat had ik dus helemaal niet door. Zie het nu pas nu ik het terugkijk
Laat ik het er maar op houden dat het gewoon zo'n goed acteur is dat je het kennelijk niet gelijk door hebt (en haar, en een laag make-up)
'Walkie-Talkie' skyscraper melts Jaguar car partsquote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bryan Cranston heeft al eerder gespeeld in HIMYM als Hammond Druthers. Dat was toen die periode dat ie een penisgebouw had ontworpen
Nu dus een volledig glazen gebouw die alles en iedereen had verbrand
Opzich wel grappig gevonden.
Niet echt, maar dat maakt verder ook niet uitquote:Op woensdag 13 november 2013 12:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
'Walkie-Talkie' skyscraper melts Jaguar car parts
Het enige wat verzonnen is, is dat Druthers het gebouw ontworpen heeft. Het gebouw zelf bestaat echt
In die met Lily kwam goed naar voren dat de moeder Ted's soulmate is, en vond hem daarom zeker niet overbodig.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Seam het volgende:
- Lily
- Barney
- Marshall
- Robin
Ben benieuwd, vond de ontmoeting met Barney tof, die met Lily eigenlijk maar overbodig.
Welke was dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit was idd verreweg de beste aflevering van dit seizoen (tot nu toe).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:14 schreef Meke het volgende:
Foto uit de volgende aflevering;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
wat een slet ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:02 schreef portie het volgende:
Dus dan gaan we het leven van een vrouw zien die na 50 partners eindelijk haar man vindt... Ik weet niet of dat zo'n goed idee is.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
Nog een Barney zou niet werken. En nog een Barney zou een insult zijn voor Barney.
En een HIMYM zonder Barney zou ook niks zijn. Dus dan ga ik het sowieso niet kijken.
Ik ben voor de spin-off: Broventures: The Stinson Saga's met de tijd voordat Barney TED, Robin, Lily en Marshall leerde kennen, alleen maar Playbook en Bro Code avonturen.
Inderdaad. Dat je na 8 en een half seizoen nog steeds terug moet komen op een history van Ted en Robin is nogmaals een teken dat ze echt niet meer wisten waar ze mee bezig waren dit seizoen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef SunChaser het volgende:
Weer een hele aflevering mer Robin en Ted gezeik
9equote:Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveelste seizoen is dit inmiddels? Ik heb alleen de eerste vier gezien.
Absoluut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vorige week was het een stuk beter!
Je heb niks gemist.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveelste seizoen is dit inmiddels? Ik heb alleen de eerste vier gezien.
Briljantquote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand zich weleens afgevraagd of de pick up regels van Barney echt werken?
Zie hier het antwoord![]()
hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 09:39 schreef Max23 het volgende:
Heeft iemand zich weleens afgevraagd of de pick up regels van Barney echt werken?
Zie hier het antwoord![]()
Yep, zie hier: http://www.metronieuws.nl(...)ksnPfol_JFfSXroExIA/quote:Op woensdag 20 november 2013 10:51 schreef Operc het volgende:
Ook mooi: Wetenschappers hebben het Cheerleader effect onderzocht n.a.v de HIMYM erover.
Mwoah, een 6 vind ik nog vrij goed voor de pure bagger waarmee het meerendeel van de afleveringen wordt gevuld.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef Gruisman het volgende:
Die HIMYM-facebook staat echt vol met negatieve comments. Verder is dit seizoen tot nu toe echt hoogstens een 6je waard
Zo vind ik dat dat zeemeermineffect ook wel degelijk bestaat. Heb daar zelf ook wel eens last van.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Briljant
Ook mooi: Wetenschappers hebben het Cheerleader effect onderzocht n.a.v de HIMYM erover.
Welke was die ook alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:12 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Zo vind ik dat dat zeemeermineffect ook wel degelijk bestaat. Heb daar zelf ook wel eens last van.
Wat is er met het contract van Jason Segel dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:38 schreef Seam het volgende:
Was wel aardig, gelukkig maar een korte terugblik op de ananas, vond ik wel leuk.
De rest was wisselvallig. De hele verhaallijn van Marshall is tot dusver totaal overbodig. Lily is niet belangrijk geweest in de laatste afleveringen, behalve dat ze de moeder ontmoette in de trein. Ik begrijp niet waarom voor deze oplossing is gekozen, hoewel het erop lijkt dat dit door het contract van Jason Segel kwam. Zangstukjes waren leuk, verder gewoon een standaard filler ep.
Hij deed het langst over de contract onderhandelingen, pas een maand nadat de rest al had getekend tekende hij zelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat is er met het contract van Jason Segel dan?
Kan me niet herinneren dat ik met opzet een aflevering van welke serie dan ook heb afgezet, maar dit trok ik echt niet. Zo schijtlollig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:06 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd nog meevallen. Uiteindelijke waren die korte verhalen nog best te pruimen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:06 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd nog meevallen. Uiteindelijke waren die korte verhalen nog best te pruimen.
Je mist er niets aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef Thaboel het volgende:
Ik durf bijna niet te kijken door jullie
De eerste 5 minuten boeien me nog niet echt neequote:
Ik (en met mij meerder denk ik) zie het als een etterende wond die heel misschien over een paar aflevering toch nog mooi word afgesloten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn er mensen die himym echt nog leuk vinden dit seizoen? wat een draaaaaken van afleveringen en die verhaallijn duurt ook veeel te lang, met Marshall die naar de bruiloft moet en hoe lang ze daar wel al niet zijn voor de bruiloft. da fuck
Ik kijk het nog omdat het het laatste seizoen is en dan heb je tenminste alles gezien. Qua leukheid is het al een paar seizoenen minder. Maar voor die ene 20 minuten per week is het wel te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn er mensen die himym echt nog leuk vinden dit seizoen? wat een draaaaaken van afleveringen en die verhaallijn duurt ook veeel te lang, met Marshall die naar de bruiloft moet en hoe lang ze daar wel al niet zijn voor de bruiloft. da fuck
ik luister t meerquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kijk het nog omdat het het laatste seizoen is en dan heb je tenminste alles gezien. Qua leukheid is het al een paar seizoenen minder. Maar voor die ene 20 minuten per week is het wel te doen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Sinds barney gesetteld is is het keihard bergafwaarts gegaan.
Ja, en sinds dat kind er is van die twee zijn die ook snel achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Sinds barney gesetteld is is het keihard bergafwaarts gegaan.
Dat was vorige week niet?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef SunChaser het volgende:
Echt te dom voor woorden dat Barney ineens de vrouw van zijn vader wil laten vermoorden door Ranjit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de imdb-ratingsquote:Op donderdag 28 november 2013 14:21 schreef DaviniaHR het volgende:
zijn die stipjes de kijkcijfers?
ik vond het rijmen wel knap, maar verder was er idd niet veel aan :s
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
The Fuck, lees zojuist over die spin off
Slechtste idee ooit. Ik ga kijken.
Exact mijn gedachten. Echt een heel slecht idee, maar toch ga ik kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet het toch gewoon zien hequote:Op donderdag 28 november 2013 22:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog 8!quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je moet het toch gewoon zien he
Nog 3 eps toch?
Laat ze aub slapsgiving niet verneukenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nog 8!
http://en.wikipedia.org/w(...)282013.E2.80.9314.29
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Laat ze aub slapsgiving niet verneuken
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je moet het toch gewoon zien he
Nog 3 eps toch?
Zullen er nog 12 zijn lijkt me. Laatste zoveel seizoenen hebben altijd 24 afleveringen gehad. Dat de titels van 21-24 nog niet bekend zijn is geen reden om aan te nemen dat de afleveringen niet komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nog 8!
http://en.wikipedia.org/w(...)282013.E2.80.9314.29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad,quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:43 schreef Seam het volgende:
Weer een matige filler ep zeg. Flashback in flashback in flashback (in algehele flashback). Het zijn alleen maar herhalingen van zetten en er werd niks gedaan met de Lily-Marshall situatie, de moeder of the Ring Bear (wat ik overigens wel een fantastisch grap vind).
Dit ja. Het idee van "filler" is over het algemeen in mijn ogen niet zo slecht. Maar omdat dit over 48 uur of iets dergelijks gaat, is elke aflevering direct waardeloos.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Gruisman het volgende:
We kunnen nu ook wel veilig stellen dat het idee van een bruiloft uitsmeren over 24 afleveringen gewoon ontzettend slecht was.
Iemand is hopelijk flink afgeranseld voor dit gedrocht van een seizoenquote:Op zondag 8 december 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
Volgende over 8 dagen pas? Watskeburt?
Ja vond ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:09 schreef Seam het volgende:
Ik vond het best een leuke aflevering. Zeker het begin (op de zang na) was erg leuk. Ook nog een mooi (weliswaar gehaast) emotioneel momentje tussen Barney en Ted. Wel zwak dat de moeder niet zelf ging kijken wie de leadzanger had geslagen.
Overigens vind ik de moeder nog altijd een Lily 2.0, niet alleen qua uiterlijk maar nu ook steeds meer qua persoonlijkheid.
Het grootste probleem is dat plotlines steeds absurder vormen aannemen. HIMYM schetst sketches die totaal niet herkenbaar zijn in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die moeder is leuk ja. Maar voor de rest is het echt een waardeloze aflevering. Ze nemen niet eens meer de moeite om conflicten natuurlijk zich kunnen vormen, maar gooien er een of andere gimmick tegenaan zodat alles meteen naar de bovenkant komt.
And that's how I met your mother, zal toch een mooi momentje worden als die zin wordt uitgesprokenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
How I Met Your Mother Sets Series Finale for March 31, 2014
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=112708
Top!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ben benieuwd of dat ook de laatste zin zal zijn in de serie. Aangezien ze nu al aardig wat flashforwards laten zien moet dat best kunnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:08 schreef Seam het volgende:
[..]
And that's how I met your mother, zal toch een mooi momentje worden als die zin wordt uitgesproken
Volgende de titels van de komende afleveringen zal dit niet het geval zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 10:14 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat ook de laatste zin zal zijn in de serie. Aangezien ze nu al aardig wat flashforwards laten zien moet dat best kunnen
Inderdaad, er is bijna niets meer om je mee verbonden te voelen. Vroeger was alleen Barney absurd, maar nu moet iedereen zo een tic hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het grootste probleem is dat plotlines steeds absurder vormen aannemen. HIMYM schetst sketches die totaal niet herkenbaar zijn in het dagelijks leven.
Moet ik nog zolang wachten eer ik aan de final season kan beginnen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ben halverwege en heb de neiging af te sluiten
Doe het. Het einde is zelfs nog tenenkrommender. Dat liedjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ben halverwege en heb de neiging af te sluiten
Ik heb het afgekekenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
Doe het. Het einde is zelfs nog tenenkrommender. Dat liedje![]()
![]()
![]()
Die vond ik veel leuker, sowieso de verhalen, maar ook t rijmen was wel catchy, daarna keek ik een andere aflevering zonder rijmen en moest weer ff wennen hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Overdrijven is ook wel een vak, zo slecht was die ook weer niet inderdaad.
Stukken beter dan 1 van de vorige afleveringen waar alles rijmde.
Het eind was juist het leukstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef Burdie het volgende:
De eerste aflevering die ik niet af heb gekeken... wie verzint dit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef theodoor9 het volgende:
Tot nu toe vond ik het nog niet zo slecht, maar dit was wat mij betreft een dieptepunt.
Ik vond hem ook echt geniaal. Had deze reacties hier echt niet verwachtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:10 schreef Operc het volgende:
Ik vond het een geniale aflevering, maar ik ben de enige geloof ik.(Alleen dat mannengroepje was een beetje raar, originele uitvoering was toch leuker.)
Dit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Wat een aflevering voor mij leuk maakt als ik erop terugkijk is gewoon hoe vaak ik daadwerkelijk om een grap moest lachen en dat was behoorlijk vaak in deze ep, veel vaker dan het gros van de afleveringen afgelopen 2 jaar..Het plotselinge breken van the 4th wall was idd vrij vreemd, maar ik kan me er ook niet druk ommaken.
Daarnaast was er eens geen moralistisch geneuzel aan het eind van de ep wat vaak dodelijk irritant is afgelopen jaren..ook weleens lekker.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef Mss het volgende:
Maarre, dit was toch al de vijfde slap? Ze hebben het er steeds over dat het de vierde is, maar dat klopt toch niet?
Even niet precies geteld, maar hij had er eerst 5 en toen kwamen er later nog een paar bij. Volgens mij heeft hij er nu nog 1. Maar misschien tellen ze maar tot 5 ofzo? (dus dat de teller gereset werd toen hij er een paar bij had gewonnen.)quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef Mss het volgende:
Maarre, dit was toch al de vijfde slap? Ze hebben het er steeds over dat het de vierde is, maar dat klopt toch niet?
Ohja!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef Operc het volgende:
[..]
[..]
Even niet precies geteld, maar hij had er eerst 5 en toen kwamen er later nog een paar bij. Volgens mij heeft hij er nu nog 1. Maar misschien tellen ze maar tot 5 ofzo? (dus dat de teller gereset werd toen hij er een paar bij had gewonnen.)
quote:Marshall wins his and Barney's Slap Bet, and is allowed to slap him five times "from now to eternity". The first slap occurs here, and he continues to dole out the other slaps throughout the series.
The second slap, third, and fourth slaps occur in Stuff, Slapsgiving, and Slapsgiving 2: Revenge of the Slap respectively
In Disaster Averted, Marshall gets three more slaps, and uses two of them immediately, leaving himself with two more.
Marshall raises his hand to deliver the first of his last two slaps at the end of Bass Player Wanted, and eventually does so in Slapsgiving 3: Slappointment in Slapmarra.
Mensen die in een post van 2 regels nog niet zonder scheldwoorden kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.nu.nl/film/367(...)acistische-grap.html
Racistisch
Kankermensen altijd die politiek-correct willen zijn ook al is het een fucking TV-show
Tuurlijk niet, en daar moeten ze ook gewoon niet op reageren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef Operc het volgende:
[..]
Mensen die in een post van 2 regels nog niet zonder scheldwoorden kunnen.
Verder wel suf inderdaad, de Aziaten werden niet in een heel kwaad daglicht gezet toch?
Dat is echt heel lamequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.nu.nl/film/367(...)acistische-grap.html
Racistisch
Kankermensen altijd die politiek-correct willen zijn ook al is het een fucking TV-show
Als ik jou was, zou ik er gewoon mee stoppenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:56 schreef Principia het volgende:
Oh oh oh wat tergend slecht, 90% van de grappen waren zo voorspelbaar... Hoe moet ik dit nog 10 afleveringen volhouden?
Dit ook, kan me geen betere heugen de laatste 2 seizoenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:15 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het de grappigste aflevering in tijden.
Ja ze hebben dus zelfs hun excuses aangeboden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:14 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en daar moeten ze ook gewoon niet op reageren.
Maar helaas doen ze dat altijd wel
Volgens mij is het nu elke week een aflevering behalve tijdens OWS.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:57 schreef Mss het volgende:
Ik schrok even toen ik zag dat er in myepisodeguide nog maar 6 afleveringen stonden. Maar ik zie dat de datum van de laatste twee afleveringen bekend is, maar tussendoor nog niet alles![]()
Ach, het meisje heette niet Leiaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Gruisman het volgende:
Goed ep! Lilly is wel echt een megabitch aan het worden. Barney's plan was echt heel leuk. Alleen jammer dat de zoon Luke heet.. was iets te voor de hand liggend
Hoe dan? Dat heb ik even gemist geloof ikquote:
Hadden ze het niet over 'Penny' of iets dergelijks? (Iets met dat ze trots was op of zoiets.) Kan ook zijn dat ik het verkeerd verstaan/begrepen heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat heb ik even gemist geloof ik
Op de eerste twee na de beste ep van het seizoenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef FireFox1 het volgende:
Tegen beter weten in tóch de laatste aflevering even downloaden...
Je hebt wat gemist ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Happel het volgende:
Is die lachband nieuw? Of heb ik de afgelopen acht seizoenen iets gemist?
Is er altijd al geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Happel het volgende:
Is die lachband nieuw? Of heb ik de afgelopen acht seizoenen iets gemist?
PLEASE!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:25 schreef Me_Wesley het volgende:
En we weten eindelijk wat voor werk Barney doet
Ranjit toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:13 schreef Mss het volgende:
Ben wel benieuwd bij wie Lily nu in de auto is gestopt. Misschien heeft ze 'the mother' gebeld.
De moeder gebeld. Dat leek me duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:13 schreef Mss het volgende:
Ben wel benieuwd bij wie Lily nu in de auto is gestopt. Misschien heeft ze 'the mother' gebeld.
Ik vond het juist een vrouwenhand. En daarom vond ik het zo vreemd dat ze achterin stapte.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Je zag toch een mannenhand/-arm achter het stuur in dat shot (if I remember correctly)?
Ik vond het wel sterk. Liet inderdaad zien dat de moeder ook het nodige heeft meegemaakt en juist wegens het huwelijksaanzoek was voor haar duidelijk dat die nieuwe kerel niet goed genoeg voor haar was en dat ze op zoek moest naar een echt goede kerel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Gruisman het volgende:
Wat vonden jullie trouwens ervan dat haar 'liefde' Max was overleden? Ik vond het aan de ene kant wel sterk en het liet ook wel zien dat Mother het de afgelopen jaren eigenlijk veel zwaarder heeft gehad dan Ted (het had echter wel beter weergeven kunnen worden, meer tijd besteden aan wie Max überhaupt was etc.) . Maar ik kreeg zo toch het gevoel dat Ted een beetje 2e keus is. Max overleed natuurlijk al toen ze 22(?) waren dus het is natuurlijk niet zeker dat ze al die jaren ook bij elkaar waren gebleven maar toch..
Was die Louis(gedumpte vriend) niet dezelfde kerel die Ted sloeg toen hij bij haar deur aanklopte? Als ik zie hoe hij zich deze aflevering gedroeg lijkt me dat totaal niet passen bij zijn karakter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vond het wel sterk. Liet inderdaad zien dat de moeder ook het nodige heeft meegemaakt en juist wegens het huwelijksaanzoek was voor haar duidelijk dat die nieuwe kerel niet goed genoeg voor haar was en dat ze op zoek moest naar een echt goede kerel.
Ik weet even niet precies waar je naar refereert eerlijk gezegd. Welke aflevering was dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Was die Louis(gedumpte vriend) niet dezelfde kerel die Ted sloeg toen hij bij haar deur aanklopte? Als ik zie hoe hij zich deze aflevering gedroeg lijkt me dat totaal niet passen bij zijn karakter.
Misschien is the mother ook wel de tweede keuze van Ted omdat Robin voor Barney heeft gekozen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Gruisman het volgende:
Wat vonden jullie trouwens ervan dat haar 'liefde' Max was overleden? Ik vond het aan de ene kant wel sterk en het liet ook wel zien dat Mother het de afgelopen jaren eigenlijk veel zwaarder heeft gehad dan Ted (het had echter wel beter weergeven kunnen worden, meer tijd besteden aan wie Max überhaupt was etc.) . Maar ik kreeg zo toch het gevoel dat Ted een beetje 2e keus is. Max overleed natuurlijk al toen ze 22(?) waren dus het is natuurlijk niet zeker dat ze al die jaren ook bij elkaar waren gebleven maar toch..
Ook even dat stukje gekeken. Maar als ik Louis vergelijk met dat stukje, dan is er 1 groot verschilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Was die Louis(gedumpte vriend) niet dezelfde kerel die Ted sloeg toen hij bij haar deur aanklopte? Als ik zie hoe hij zich deze aflevering gedroeg lijkt me dat totaal niet passen bij zijn karakter.
Ik had idd ook meer flasbacks verwacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:14 schreef Friday12 het volgende:
Beetje saai gelul hele tijd
Die oude girlfriends hadden ze zo veel beter kunnen doen![]()
Ik denk dat je een bepaalde aflevering over hebt geslagen dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:48 schreef ZodiaX het volgende:
Even terugdenkend op alle seizoenen is het eigenlijk best knap dat een persoon als Barney een leuk persoon is en niet iemand waar je je aan gaat irriteren.
Hij is egoistisch, echt een bank meneertje die het niet boeit dat zijn bedrijf slecht bezig is.
Hij manipuleert vrouwen met smerige truuks het bed in.
Hij vind zichzelf enorm goed.
Dan vind ik het erg knap van de schrijvers en de acteur zelf dat hij ondanks alles zo'n leuk personage is.
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef Gruisman het volgende:
Leuke ep. Alleen dat moment toen Robin 'vloog'....![]()
Oja! En Victoria
[..]
Ik denk dat je een bepaalde aflevering over hebt geslagen dit seizoen.
Geestig!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:38 schreef Littlecreep het volgende:
Beetje saai, maar nog best te doen.
Overigens, de gasten die met Barney mee waren hebben ook een youtube kanaal met zeer vermakelijke filmpjes:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Rucebo het volgende:
Derde goede aflevering op rij, wellicht toch nog op weg naar een aardig einde. Nu drie weken niks en dan de laatste zeven afleveringen...
Gouden nummerquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:24 schreef jcdragon het volgende:
Toen Robin omhoog zweefde, besefte ik pas dat hij natuurlijk dat gesprek met een denkbeeldige Robin voerde. Net als Marshall met denkbeeldige Lily's zat te praten. Heel mooi gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |