Wie is dat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Te lui om aan te passen...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
houdt.. hoe moeilijk is het nou.
Mwah, als ze die net nog had is het ook wel ok toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Kiezen? Een hartslag is niet meer voldoende?
Boven de 20 graden is prima.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als ze die net nog had is het ook wel ok toch?
Zéker! Tot in de kist...no probs...quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als ze die net nog had is het ook wel ok toch?
quote:
Goeie! Die heeft wat met motorrijdende Rotterdammers, schijnt...quote:
En met krullenbolletje natuurlijk!quote:
Helaasquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Eentje die erg slim is, goddelijk lichaam, geestelijk stabiel en vrijgezel.
Dit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:59 schreef zuigmarmot het volgende:
Hoax !
op Fok! zijn helemaal geen vrouwen, het zijn allemaal 40+ vadsige kale zolderkamerautisten die zich voordoen als vrouw, daar dit het dichtst bij een vrouw komen zal zijn als dat ze ooit kunnen zijn.
Wel veel mensen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef Dimens het volgende:
---Daantje---
---Vonneke---
---Yvonne---
--Anonima--
--Eveliene--
--Globe--
--Iris--
--PUMA--
--robiin--
--Roos--
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Eentje die erg slim is, goddelijk lichaam, geestelijk stabiel en vrijgezel.
Zijn er wel vrouwen op fok?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef MichaelScott het volgende:
Niet op alfabetische volgorde
Meloewa
-supergirl-
rosepetals
Marie30
HaywoodJablome
MissSpain
yvonne
Kore
Eigenlijk alle vrouwelijke FOK!ers wel dus.
rosepetals en Marie30 zijn nog twijfelgevallen, maar van de rest heb ik (naakt)foto's gezien.quote:
Ja dat bedoel ik juistquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
rosepetals en Marie30 zijn nog twijfelgevallen, maar van de rest heb ik (naakt)foto's gezien.
Er gebeurt achter de schermen van het forum van alles waar jij niets van af weet. Af en toe lekt zoiets uit tot op het forum maar dat wordt meestal vrij snel opgevangen door de mods/admins.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Channie83 het volgende:
naakt fotos?? serieus joh? of wil je nu gewoon stoer over komen
Moet je nog ff wachten voordat je toegang krijgt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:53 schreef Channie83 het volgende:
hahaha serieus joh....ja ik ken het hier nog niet...nieuw nieuw hier
dat maakt mij wel nieuwsgierig ...Sensatieeeeeeeeee
uploaden naar imgur.com, link hier posten.quote:
Dat kan niet zomaar. Je moet eerst intieme foto's naar ene Yvonne sturen, dan pas kun je foto's 'droppe'.quote:
Ik heb em gezienquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:32 schreef Channie83 het volgende:
hahahaha nou ik ga er nog even over na denken dan...
dus gewoon linkje hier plakken.....maar ik zie zoveel linkies....zucht
Het ging ook niet goed maar de link stond er welquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef Channie83 het volgende:
serieus?? dan ben je rete snel.....want ik dacht dat ik iets fouts had gedaan Bondage
1 | [img]link naar plaatje[/img] |
Je moet alleen de link naar de. jpg plaatsen. Jij plaatste de link naar de pagina, dat werkt niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef Channie83 het volgende:
dus wat ik net deed was wel goed met dat linkie....want ik klikte erop en kreeg al mijn fotos te zien....daarom had ik het snel gewist
Ja, totdat je de post ging editten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Channie83 het volgende:
hahaha nu is het wel gelukt toch.....whoeehoeee
Ik hou niet zo van panties met zo'n patroontje erin, maar nogmaals, dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Channie83 het volgende:
dank je....smaken verschil idd...! panty is toch sexy?
Zoek maar een leuk topic uit: FOK!Userfoto'squote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef Channie83 het volgende:
hahaha ja ik post toch niet goed hier! wilde het alleen even testen
is er geen topic waar je fotos kan posten ofiets in die richting
Dat is mooi, dan zul je het hier best naar je zin hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef Channie83 het volgende:
jaaa dat kan hoor...is ook niet erg.....kan goed tegen andermans meningen hoor
Ja ik denk het ook wel......quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan zul je het hier best naar je zin hebben
Te laat. Je staat er bij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:22 schreef Channie83 het volgende:
nee ik sta aan jullie kant......ik beoordeel wel.....
Leugens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noujaaaa zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee het is faxie waar we het over hebben
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens!
Oh ja dat was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warm maken in de magnetron of even op verwarming leggen ofnie?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nat maken kan wel met een beetje spuug
Ow je zit vol goede ideeenquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Warm maken in de magnetron of even op verwarming leggen ofnie?
Jij of Faxie jr?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vriendelijk voor de Foksters hoor, meer niet
Polen? Is Veer aanwezig?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Poolen met slappe touw is niet echt handig
denken nog wel.......sorry voor de hoofdpijn...xxxquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:16 schreef Sardu het volgende:
Schrap channie maar... Zelfs als backup moet ik teveel 'meh' denken.
Hoofdpijn? Heb 8,3 minuten naar je foto moeten kijken voor ik wat moois kon vinden. Zit nu met een pompje het bleekwater uit te spoelen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
denken nog wel.......sorry voor de hoofdpijn...xxx
Hahaha zal ik je bleek vergoeden??quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoofdpijn? Heb 8,3 minuten naar je foto moeten kijken voor ik wat moois kon vinden. Zit nu met een pompje het bleekwater uit te spoelen.![]()
mooie koffer
Hoeft niet, staat hier sowieso wel voor noodgevallen als dit. Je zou me de volgende keer vast een heads up kunnen geven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha zal ik je bleek vergoeden??
Ik heb safe gegokt. Snöwie, Veer en Vas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:48 schreef smitjew het volgende:
maar ik heb bij de meeste niet echt een beeld.
Zal ik doen hoor! geen probleem....of je spuit wat bleek in je ogenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat hier sowieso wel voor noodgevallen als dit. Je zou me de volgende keer vast een heads up kunnen geven.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
of je spuit wat bleek in je ogen
Zal het in de buurt houden. Wel benieuwd hoe je lichaam zich door de pubertijd heen ontwikkeld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor! geen probleem....of je spuit wat bleek in je ogen
echt doen he!! ben al uit ontwikkeld(qua body)...maar bedankt voor je intresse...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal het in de buurt houden. Wel benieuwd hoe je lichaam zich door de pubertijd heen ontwikkeld.
Ik zal je tegen het stalkerige aan volgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
echt doen he!! ben al uit ontwikkeld(qua body)...maar bedankt voor je intresse...
dan vertrouw ik jou erop.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb safe gegokt. Snöwie, Veer en Vas.
Is goed gezelliequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal je tegen het stalkerige aan volgen.
Ik voel nu al dat er iets bloeit.quote:
Daar ben ik heel blij om.quote:
onkruid?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik voel nu al dat er iets bloeit.
[..]
Daar ben ik heel blij om.
In spin de bocht gaat in, uit spuit is onkruid!!!quote:
uit,kruid de bocht uit...pak slak kakkerlak......quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
In spin de bocht gaat in, uit spuit is onkruid!!!
Nee, volgens mij een soort chemische reactie tussen het bleek en mijn kopkaas.
Wow...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
uit,kruid de bocht uit...pak slak kakkerlak......
iewww
Lach maar. Laatste meisje wat dat deed slaapt nu nog steeds in de schuur.quote:
aan de ketting?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lach maar. Laatste meisje wat dat deed slaapt nu nog steeds in de schuur.
Misschien had ik slaapt tussen haakjes moeten zetten. Als haar ouders bellen dan slaapt ze in de schuur.quote:
En jij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Misschien had ik slaapt tussen haakjes moeten zetten. Als haar ouders bellen dan slaapt ze in de schuur.
Moet sardu eerst stoppen met matrassen te verslindenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef smitjew het volgende:
als sardu en channie noumet elkaar in het bed duiken !
Hee hee hee zo werkt dat niet hee!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet sardu eerst stoppen met matrassen te verslinden
Ja, ik heb tuinopleiding gedaan opschoolquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je goed overweg met een heggenschaar?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, ik heb tuinopleiding gedaan opschool
dat is alleen omdat je van vetplanten houdt toch ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, ik heb tuinopleiding gedaan opschool
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet sardu eerst stoppen met matrassen te verslinden
Nog niet de eer mogen hebben om met Veer te bekkenstoten.quote:
Als je zou weten hoe erg een lijk kon stinken, was deze vraag overbodig geweest.quote:
Chloro, Mur en ik proberen het stukje bij beetje op te eten. Soms voer ik ook wat aan de kat.quote:
Ja precies dan stinkt het minder natuurlijk.....behoorlijk kut in de zomer voor julliequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chloro, Mur en ik proberen het stukje bij beetje op te eten. Soms voer ik ook wat aan de kat.
Ding stinkt tegenwoordig wel wat harder, maar de winter komt eraan.
Zodra het op is ben je van harte welkom.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja precies dan stinkt het minder natuurlijk.....behoorlijk kut in de zomer voor jullie
Jullie zijn met 3 + een kat....quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zodra het op is ben je van harte welkom.
Alleen ik en de kat. De rest is bezoeker, met zo'n pasje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jullie zijn met 3 + een kat....
Met pasje nog wel.....Hoe heet je katquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alleen ik en de kat. De rest is bezoeker, met zo'n pasje.
Anders komen ze niet binnen eh.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Met pasje nog wel.....Hoe heet je kat
Anders komen ze niet binnen??quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders komen ze niet binnen eh.
Keykey.
Kitkat, denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Met pasje nog wel.....Hoe heet je kat
Verbastering van kittykitty en...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Anders komen ze niet binnen??
KeyKey ??haha waarom dan?
Ieder zijn eigen dingquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:41 schreef Sardu het volgende:
[..]bekkenstoten
![]()
Laat mij ook een hobby hebben.
[..]
Nog niet de eer mogen hebben om met Veer te bekkenstoten.
[..]
Als je zou weten hoe erg een lijk kon stinken, was deze vraag overbodig geweest.
IT ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verbastering van kittykitty en...
Ding had geen naam.
Lies!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef Channie83 het volgende:
[..]
IT ?
Ben te stoned om dat te kijken....sorry
Lies?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lies!!!
Ik ben stoned en kan er prima mee overweg.![]()
Misschien moet je een keer langskomen en dat stoned zijn oefenen. Als je stoned kan bekkenstoten, kan je alles stoned.
Je kan wel een beetje engels toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Lies?
Ik ben anders en niet zo praten...wel leuk blijven
hahaha ja ik las het als Lies op zijn nederlands....quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan wel een beetje engels toch?![]()
Hoezo is bekkenstoten niet leuk? Zolang je geen matras bent moet dat wel goed komen.
Zover waren we al.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ja ik las het als Lies op zijn nederlands....
Wanneer samen kushen dan a mattiequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben nooit zo snugger of snel van begrip als ik heb gerookt
ONZ / [ONZ STONERS!] #535 - Ssssst! Mur slaaptquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben nooit zo snugger of snel van begrip als ik heb gerookt
heb al wat getypt daar...hahaha lekker kansloos gedrag vandaag van mezelfquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #535 - Ssssst! Mur slaapt
Thank me later.
Ik zou maar beter stoppen met FOK straks ben je addicted enzo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
heb al wat getypt daar...hahaha lekker kansloos gedrag vandaag van mezelf
Echt he.........tot nu toe is het puur verveling ..zit sinds gister hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou maar beter stoppen met FOK straks ben je addicted enzo.
Fopjen oh fopjen, wat maken uw strenge doch rechtvaardige woorden altijd een indruk in mijn broekjen.quote:
-BLABLABLA. GEEN SLOWCHAT-quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he.........tot nu toe is het puur verveling ..zit sinds gister hier
Dat is een man.quote:
Vergeet niet te vertellen dat ze behaard zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 06:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is een man.
Trouwens alle FOK!sters die zich als vrouw voordoen, zijn eigenlijk een behaarde, zwetende, kalende, behaarde dikke man met bierbuik van 45 jaar.![]()
Of heb ik nu een groot geheim verklapt?
Hihahoquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat is alleen omdat je van vetplanten houdt toch ?
quote:
geen.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:53 schreef minkuukel het volgende:
En met welke FOKker willen de damesch wel een onder de wolus?
Ik heb hele fantasieen rondom HaywoodJablome. Al ben ik in mijn achterhoofd altijd een beetje bang dat deze user(in) eigenlijk een dikke, kale, zwetende man is die in hemd en onderbroek op zolder zit en via een viezige laptop Fok! verleidt als virtuele vrouwspersoon.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij past Braddie wel goed bij jou
Zal ik doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tenzij je steeds aan mijn capuchon zou zitten
Jij koopt gewoon goedkope bulgaartjesquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
Ik heb al een paar lelijke FOK!sters geneukt, gewoon als goede daad van de dag. Helaas doen mooie FOK!sters dat nooit met mij
Al die goedkope troep is spijtig genoeg al geexporteerd naar Nederlandquote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon goedkope bulgaartjes
Dat lukt helaas alleen wanneer je joods bent incl. baard en krullen.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie is dat ?Weet ik niet, maar wel een losbandig tiep denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Dus? Dan kan je het toch nog wel gewoon willen?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Dan kan je het toch nog wel gewoon willen?
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Krullenbolletje > Snowbells.
Met Brenniequote:Met welke Fokster zou je het bed in willen duiken?
Godver, als ik jaloers zou moeten zijn op dat fok mensen mij niet zou willen doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De jaloezie spat van je posts af. Ik tel welgeteld 1 iemand die jou zou willen doen.
Beste tip van de dagquote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Neem het internet eens wat minder serieus.
Jij reageert hier toch echt als enige als complete, fantastische debiel op mensen en hun posts. Ga wat nuttigs doen met je leven, naast zuurstof verbruiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godver, als ik jaloers zou moeten zijn op dat fok mensen mij niet zou willen doen.Neem het internet eens wat minder serieus.
Zuurstof verbruiken is nuttig?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij reageert hier toch echt als enige als complete, fantastische debiel op mensen en hun posts. Ga wat nuttigs doen met je leven, naast zuurstof verbruiken.
Is dan wel gelijk de lekkerste baas van FOK!.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De jaloezie spat van je posts af. Ik tel welgeteld 1 iemand die jou zou willen doen.
In haar geval niet, maar dat is een andere discussie plus banwaardig als ik zou posten wat ik van haar vind.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zuurstof verbruiken is nuttig?
Edgy hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In haar geval niet, maar dat is een andere discussie plus banwaardig als ik zou posten wat ik van haar vind.
Dankje, jij mag er ook wel zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dan wel gelijk de lekkerste baas van FOK!.
No crossing swords.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, scorpie kan niet tellen, jij had je ook aangemeld?
Towerbridge
Bij het laatste stootje elkaar in de ogen aankijken om vervolgens snoeihard klaar te komen in d'r bakkesquote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
no touching balls, enkel elkaar verliefd in de ogen staren.
en/of andere gaten uiteraard.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij het laatste stootje elkaar in de ogen aankijken om vervolgens snoeihard klaar te komen in d'r bakkes
quote:
Wat zijn jullie saai. Ik verwacht minstens dick-in-dick.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verliefd? Nee man, alsof je bij de makelaar een stukje wil zakken met de prijs en keihard moet onderhandelen. Zo hard dat ik door d'r ruggegraat heen duw.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Over wie gaat dit nou, over krul?
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Over wie gaat dit nou, over krul?
quote:
Er is geen topic voor vrouwelijkequote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Is er naar aanleiding van dit topic al hete stomende copulatie geweest?
Ja met r.echterhand.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Is er naar aanleiding van dit topic al hete stomende copulatie geweest?
Vuige slet is dat hè, maar oh zo smooth en kundig.quote:
Trap er elke keer weer in.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vuige slet is dat hè, maar oh zo smooth en kundig.
Denken dat snow jaloers is op mijquote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij reageert hier toch echt als enige als complete, fantastische debiel op mensen en hun posts. Ga wat nuttigs doen met je leven, naast zuurstof verbruiken.
Die jongen heeft geen krullenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat lukt helaas alleen wanneer je joods bent incl. baard en krullen.
Krul niet geknuffeld hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denken dat snow jaloers is op mij!
Snow niet in het echt gezien hebben!
Xactly.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet de liefde met snow bedreven hebben
Ik sta er elke dag mee op.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet de liefde met snow bedreven hebben
Snöw en ik gaan waaaay back.quote:
Alleen als je het filmt en publiceertquote:Op donderdag 14 november 2013 16:45 schreef Channie83 het volgende:
Mag het ook solo zijn?
Dus gewoon met je zelf
Of mag da niet
filmen kan nog wel.....maar online hier op Fok? Nou Neenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:59 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Alleen als je het filmt en publiceert
Misschien krijg je nog wel een eckte Monozaadcel meequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Mano_ het volgende:
Moira., maar dan eigenlijk alleen omdat ik dan indirect de Monopener kan aanraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |