Jij reageert hier toch echt als enige als complete, fantastische debiel op mensen en hun posts. Ga wat nuttigs doen met je leven, naast zuurstof verbruiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Godver, als ik jaloers zou moeten zijn op dat fok mensen mij niet zou willen doen.Neem het internet eens wat minder serieus.
Zuurstof verbruiken is nuttig?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij reageert hier toch echt als enige als complete, fantastische debiel op mensen en hun posts. Ga wat nuttigs doen met je leven, naast zuurstof verbruiken.
Is dan wel gelijk de lekkerste baas van FOK!.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De jaloezie spat van je posts af. Ik tel welgeteld 1 iemand die jou zou willen doen.
In haar geval niet, maar dat is een andere discussie plus banwaardig als ik zou posten wat ik van haar vind.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zuurstof verbruiken is nuttig?
Edgy hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In haar geval niet, maar dat is een andere discussie plus banwaardig als ik zou posten wat ik van haar vind.
Dankje, jij mag er ook wel zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dan wel gelijk de lekkerste baas van FOK!.
No crossing swords.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, scorpie kan niet tellen, jij had je ook aangemeld?
Towerbridge
Bij het laatste stootje elkaar in de ogen aankijken om vervolgens snoeihard klaar te komen in d'r bakkesquote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
no touching balls, enkel elkaar verliefd in de ogen staren.
en/of andere gaten uiteraard.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij het laatste stootje elkaar in de ogen aankijken om vervolgens snoeihard klaar te komen in d'r bakkes
quote:
Wat zijn jullie saai. Ik verwacht minstens dick-in-dick.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verliefd? Nee man, alsof je bij de makelaar een stukje wil zakken met de prijs en keihard moet onderhandelen. Zo hard dat ik door d'r ruggegraat heen duw.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
...quote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Over wie gaat dit nou, over krul?
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Over wie gaat dit nou, over krul?
quote:
Er is geen topic voor vrouwelijkequote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Is er naar aanleiding van dit topic al hete stomende copulatie geweest?
Ja met r.echterhand.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Pharkus het volgende:
Is er naar aanleiding van dit topic al hete stomende copulatie geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |