Hihahoquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat is alleen omdat je van vetplanten houdt toch ?
quote:
geen.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:53 schreef minkuukel het volgende:
En met welke FOKker willen de damesch wel een onder de wolus?
Ik heb hele fantasieen rondom HaywoodJablome. Al ben ik in mijn achterhoofd altijd een beetje bang dat deze user(in) eigenlijk een dikke, kale, zwetende man is die in hemd en onderbroek op zolder zit en via een viezige laptop Fok! verleidt als virtuele vrouwspersoon.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij past Braddie wel goed bij jou
Zal ik doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tenzij je steeds aan mijn capuchon zou zitten
Jij koopt gewoon goedkope bulgaartjesquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
Ik heb al een paar lelijke FOK!sters geneukt, gewoon als goede daad van de dag. Helaas doen mooie FOK!sters dat nooit met mij
Al die goedkope troep is spijtig genoeg al geexporteerd naar Nederlandquote:Op woensdag 13 november 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon goedkope bulgaartjes
Dat lukt helaas alleen wanneer je joods bent incl. baard en krullen.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie is dat ?Weet ik niet, maar wel een losbandig tiep denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Dus? Dan kan je het toch nog wel gewoon willen?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Dan kan je het toch nog wel gewoon willen?
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Krullenbolletje > Snowbells.
Met Brenniequote:Met welke Fokster zou je het bed in willen duiken?
Godver, als ik jaloers zou moeten zijn op dat fok mensen mij niet zou willen doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De jaloezie spat van je posts af. Ik tel welgeteld 1 iemand die jou zou willen doen.
Beste tip van de dagquote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Neem het internet eens wat minder serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |