Wanneer samen kushen dan a mattiequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben nooit zo snugger of snel van begrip als ik heb gerookt
ONZ / [ONZ STONERS!] #535 - Ssssst! Mur slaaptquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben nooit zo snugger of snel van begrip als ik heb gerookt
heb al wat getypt daar...hahaha lekker kansloos gedrag vandaag van mezelfquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #535 - Ssssst! Mur slaapt
Thank me later.
Ik zou maar beter stoppen met FOK straks ben je addicted enzo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Channie83 het volgende:
[..]
heb al wat getypt daar...hahaha lekker kansloos gedrag vandaag van mezelf
Echt he.........tot nu toe is het puur verveling ..zit sinds gister hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou maar beter stoppen met FOK straks ben je addicted enzo.
Fopjen oh fopjen, wat maken uw strenge doch rechtvaardige woorden altijd een indruk in mijn broekjen.quote:
-BLABLABLA. GEEN SLOWCHAT-quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:41 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echt he.........tot nu toe is het puur verveling ..zit sinds gister hier
Dat is een man.quote:
Vergeet niet te vertellen dat ze behaard zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 06:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is een man.
Trouwens alle FOK!sters die zich als vrouw voordoen, zijn eigenlijk een behaarde, zwetende, kalende, behaarde dikke man met bierbuik van 45 jaar.![]()
Of heb ik nu een groot geheim verklapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |