Ik heb safe gegokt. Snöwie, Veer en Vas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:48 schreef smitjew het volgende:
maar ik heb bij de meeste niet echt een beeld.
Zal ik doen hoor! geen probleem....of je spuit wat bleek in je ogenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoeft niet, staat hier sowieso wel voor noodgevallen als dit. Je zou me de volgende keer vast een heads up kunnen geven.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
of je spuit wat bleek in je ogen
Zal het in de buurt houden. Wel benieuwd hoe je lichaam zich door de pubertijd heen ontwikkeld.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:50 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zal ik doen hoor! geen probleem....of je spuit wat bleek in je ogen
echt doen he!! ben al uit ontwikkeld(qua body)...maar bedankt voor je intresse...quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal het in de buurt houden. Wel benieuwd hoe je lichaam zich door de pubertijd heen ontwikkeld.
Ik zal je tegen het stalkerige aan volgen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
echt doen he!! ben al uit ontwikkeld(qua body)...maar bedankt voor je intresse...
dan vertrouw ik jou erop.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb safe gegokt. Snöwie, Veer en Vas.
Is goed gezelliequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal je tegen het stalkerige aan volgen.
Ik voel nu al dat er iets bloeit.quote:
Daar ben ik heel blij om.quote:
onkruid?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik voel nu al dat er iets bloeit.
[..]
Daar ben ik heel blij om.
In spin de bocht gaat in, uit spuit is onkruid!!!quote:
uit,kruid de bocht uit...pak slak kakkerlak......quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
In spin de bocht gaat in, uit spuit is onkruid!!!
Nee, volgens mij een soort chemische reactie tussen het bleek en mijn kopkaas.
Wow...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
uit,kruid de bocht uit...pak slak kakkerlak......
iewww
Lach maar. Laatste meisje wat dat deed slaapt nu nog steeds in de schuur.quote:
aan de ketting?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lach maar. Laatste meisje wat dat deed slaapt nu nog steeds in de schuur.
Misschien had ik slaapt tussen haakjes moeten zetten. Als haar ouders bellen dan slaapt ze in de schuur.quote:
En jij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Misschien had ik slaapt tussen haakjes moeten zetten. Als haar ouders bellen dan slaapt ze in de schuur.
Moet sardu eerst stoppen met matrassen te verslindenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef smitjew het volgende:
als sardu en channie noumet elkaar in het bed duiken !
Hee hee hee zo werkt dat niet hee!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet sardu eerst stoppen met matrassen te verslinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |