Klinkt als een mongooltje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat accent van Dave.
love you dit, love you dat, la la la.quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja die overdreven jankzakken uit liverpool
Vooral die drummer kan er niets van.quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
love you dit, love you dat, la la la.One Direction maar dan voor ouwe zakken
En dat hij programma;s doet die ik nooit kijk...quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef marcodej het volgende:
Dave
Het enige toffe aan Egbers is zijn twitteraccount.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
love you dit, love you dat, la la la.One Direction maar dan voor ouwe zakken
Oh god dat krijgen we straks ook weerquote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral die drummer kan er niets van.
De tunequote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat krijgen we straks ook weer
En zelfs die zijn goed.quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef starla het volgende:
En dan de kutste nummers van the beatles laten horen...
Ken wel iets meer sperziebonen gebruikenquote:
Voorquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Was dit album voor of na net auto ongeluk met de echte Paul?
quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ken wel iets meer sperziebonen gebruiken
Ze verzwijgen de Beatles altijd van na hun Goa reis, waarna de muziek psychedelischer werd en daarmee stukken beter...quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef starla het volgende:
En dan de kutste nummers van the beatles laten horen...
Zo ging dat vroeger ofniet?quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Sexy filmpjen hoor. Beatles in hun onderbroek.
Maar dit soort dingen doet hij wel goed. Hij kan leuk vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom heeft vele talenten, maar de eredivisie presenteren hoort daar neit bij.
".. de Heraclieden"quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Z'n sport docu'squote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Butkoffie...doet mij maar een bakkie Illy
trolololoquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Dit zijn de Justin Biebers van de jaren 60
Heb ik het singletje vanquote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Gehenna het volgende:
Beatles zijn echt wel geniaal verder, maar die oude platen zijn achteraf echt niet zo bijzonder imho. Veel saaie vullers. Vanaf 'A Hard Day's Night' werd het pas leuk
Alleen I Saw You Standing There vind ik wel te doen. Daarna had je nog Paperback Writer en pas die plaat in '65 waarvan de naam me ontschiet is echt goed.quote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Gehenna het volgende:
Beatles zijn echt wel geniaal verder, maar die oude platen zijn achteraf echt niet zo bijzonder imho. Veel saaie vullers. Vanaf 'A Hard Day's Night' werd het pas leuk
quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
Ohnee, in dit topic mag je niks goed vinden
kutquote:
Zit Co nog in het toernooi?quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Dartsen om 22:00
Na de dood van Paul...quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen I Saw You Standing There vind ik wel te doen. Daarna had je nog Paperback Writer en pas die plaat in '65 waarvan de naam me ontschiet is echt goed.
Helene. Rrrrrr.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Helenequote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Kloptquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
quote:
DWDDquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
YES!quote:
Hélène Hendriksquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helene Hendrix wordt duidelijk om haar journalistieke kwaliteiten gewaardeerd.
en shoutquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Ik vind The Kik wel gaaf, om de soort muziek. Ze geven er een leuke twist aan door Nederlandstalig te zingen.
Jup, wel vernieuwend. En verstaanbaarquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Ik vind The Kik wel gaaf, om de soort muziek. Ze geven er een leuke twist aan door Nederlandstalig te zingen.
Dat het El is ?quote:
Rubber Soul is de plaat die ik bedoelde natuurlijk. Waarom kon ik daar niet op komenquote:
Grote voetenquote:Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef starla het volgende:
[..]
Leuke humor als je IQ je schoenmaat nadert inderdaad...
quote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Wire het volgende:
Sws The rolling stones boven The beatles.
Leuk idee wel, uitwerking is alleenquote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Mwah dat programma van Ekdom lijkt me niks.
Kyuss, My Bloody Valentine, Sonic Youth.quote:
3fm doet zo nu en dan aan minachting van de luisteraar.quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Gehenna het volgende:
Gerard Ekdom is wel heel cool, maar hij mag af en toe wel ietsje kritischer zijn, ik geloof er gewoon niets van als hij b.v. Lange Frans oid binnenhaalt als een gigantische artiest..
pretentieuze rommel, nooit een hit gehadquote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kyuss, My Bloody Valentine, Sonic Youth.
Ik val in herhaling.
Sabrinaquote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
pretentieuze rommel, nooit een hit gehad
Ligt er aan wat je vergelijkingsmateriaal is. In Nederland ben je al snel 'goed'.quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Gehenna het volgende:
Gerard Ekdom is wel heel cool, maar hij mag af en toe wel ietsje kritischer zijn, ik geloof er gewoon niets van als hij b.v. Lange Frans oid binnenhaalt als een gigantische artiest..
Of een Miss Montreal, daar kun je toch niet enthousiast van raken als je zolang in het vak zit... Dan raak je bij mij wel de geloofwaardigheid kwijt hoorquote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vergelijkingsmateriaal is. In Nederland ben je al snel 'goed'.
Lange Frans is qua Nederlandse rap best goed.
Internationaal zal hij uitgelachen worden.
De echte rappers as extince doen hier niet aan meequote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je vergelijkingsmateriaal is. In Nederland ben je al snel 'goed'.
Lange Frans is qua Nederlandse rap best goed.
Internationaal zal hij uitgelachen worden.
Dat is ook weer waar, je moet het wel een beetje hebben van de aandachtshoeren die het op muzikale gebied niet mee kunnen komenquote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De echte rappers as extince doen hier niet aan mee
Omdat ie is overleden en de familie de urn niet wil tentoonstellen ?quote:Op maandag 11 november 2013 20:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De echte rappers as extince doen hier niet aan mee
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Wopper1 het volgende:
Robert is bijna net zo erg als Julius ''Ik eet alles'' Jaspers.. Oftewel een kutshow.
[ afbeelding ]
Han Peekel look-a-likequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef Wopper1 het volgende:
Robert is bijna net zo erg als Julius ''Ik eet alles'' Jaspers.. Oftewel een kutshow.
[ afbeelding ]
Klinkt als een smerig Schots of IJslands gerecht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Schapenmaag gevuld met orgaanvlees.. Klinkt wel als iets voor de vleeseters hier.
De keer dat ik Toren C zag was het trauma net zo groot als toen ze mij verplicht de TV kantine kerstspeciaal voorschoteldequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toren C zuigt ballen en hard ook.
Npo.nlquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De DWDD Stream werkt vandaag niet?
Beste film ooit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef waxmask het volgende:
Zo goed was Lebowski ook weer niet.... Hype film voor wijsneuzen...
En toch hebben ze er schijt aan. Alles gaat op zijn retour. Wat nou evolutie? Devolutie, in rap tempo!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:33 schreef rubbereend het volgende:
De NS heeft dat op meer stations gedaan. En daar is overal protest tegen gekomen
Amsterdam dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de mooiste stad van Nederland
Blijkbaar is die behoefte er.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VARA bemoeit zich nu ook met het WC beleid hier in Groningen
Voor Hollywood begrippen een vrij geniale comedy.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef waxmask het volgende:
Zo goed was Lebowski ook weer niet.... Hype film voor wijsneuzen...
Wij hebben geen station.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de mooiste stad van Nederland
Als er al wc's inzitten jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
En de wc's in de treinen zijn juist de vieste van Nederland. Laten ze daar de schoonmakers neerzetten
De VARA denkt ook dat de behoefte bestaat dat Jeroen Krabbé zo af en toe zijn mening geeft op tv dus het lijkt mij sterk dat de VARA goed in kan schatten wat er speelt in Nederland.quote:
Dat viel me eigenlijk nog best mee hoe vies die waren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
En de wc's in de treinen zijn juist de vieste van Nederland. Laten ze daar de schoonmakers neerzetten
Ik zie dat er echt niet in, maar goed ben geen Cohn broeder fan....quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor Hollywood begrippen een vrij geniale comedy.
In Nederland of op Fok!?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De VARA denkt ook dat de behoefte bestaat dat Jeroen Krabbé zo af en toe zijn mening geeft op tv dus het lijkt mij sterk dat de VARA goed in kan schatten wat er speelt in Nederland.
Wij zijn helemaal geen stad. Wel de grootste gemeente van Nederland zonder station.quote:
Laatste keer dat ik in een trein zat was de wc tot e rand gevuld met plas, en als de trein een beetje bewoog ging de plas over de rand van de wc heenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat viel me eigenlijk nog best mee hoe vies die waren.
Grote blaas had de vorige persoon danquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een trein zat was de wc tot e rand gevuld met plas, en als de trein een beetje bewoog ging de plas over de rand van de wc heen
Gadverdamme. Nee toen ik moest was het vrij schoon zelfs en er was zelfs wc papier!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een trein zat was de wc tot e rand gevuld met plas, en als de trein een beetje bewoog ging de plas over de rand van de wc heen
Coen. De rest van hun oeuvre boeit me ook niet zo, maar deze steekt er wel bovenuit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zie dat er echt niet in, maar goed ben geen Cohn broeder fan....
De eerste trein in de ochtend toevallig?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Gadverdamme. Nee toen ik moest was het vrij schoon zelfs en er was zelfs wc papier!
Nee was om een uur of half 12 's avonds.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
De eerste trein in de ochtend toevallig?
Want dan is het logisch, die is net schoongemaakt als het goed is.
Gadverdamme Cor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee was om een uur of half 12 's avonds.
De film deed me sterk denken aan een film met Bette Midler die een zwerver in huis neemt, film uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Coen. De rest van hun oeuvre boeit me ook niet zo, maar deze steekt er wel bovenuit.
Acht uur in een trein zitten.quote:
Heb je toch wel een prive toilet voor dat geld?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Acht uur in een trein zitten.
Hoewel ik wel ooit nog eens de Transsiberië Express wil doen ofzo.
Met de nachttrein op vakantie gaan is juist leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het kan in de winterquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Syrië is ook een behoorlijk complex conflict met weinig uitzicht op verbetering. Terwijl je hier gewoon noodhulp nodig hebt en vrij concreet dingen kan doen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb toch mee sympathie voor zo'n actie na een natuurramp, dan wanneer het voor een burgeroorlog is, dus snap wel dat er voor zo'n Syrië actie minder animo was
Gelukkig ben je er niet zwanger van geraakt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou? Het is viezer als ik het in mijn broek doe
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er niet zwanger van geraakt.
Zo lang is 8 uur niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben ooit met een nachttrein door Kenia gereden. Moest raam dichtdoen zodat er geen mensen naar binnen konden en hurk wc was overspoeld met diarreequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met de nachttrein op vakantie gaan is juist leuk.
Daar zit gewoon een gat in de vloerquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Schijt jij wel eens in de trein naar Stadskanoal?
En zo'n natuurramp is een vlaggetjes oorlog. Projecten worden geclaimd door instanties die niets hebben gedaan, en zodoende gedeclareerd. Een grote oplichtings bende zo'n ramp.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Syrië is ook een behoorlijk complex conflict met weinig uitzicht op verbetering. Terwijl je hier gewoon noodhulp nodig hebt en vrij concreet dingen kan doen.
ALLEMAAL!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
En zo'n natuurramp is een vlaggetjes oorlog. Projecten worden geclaimd door instanties die niets hebben gedaan, en zodoende gedeclareerd. Een grote oplichtings bende zo'n ramp.
Ik heb er wel een paar euro voor over om Dinand permanent naar de Filipijnen te sturen.quote:
Sjoelen voor de Filipijnen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Een bingo![]()
Maar je krijgt wel een nummertje
Wat vind je van SR?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
100 euro betalen voor iets wat niet gegarandeerd kan worden
Alsof hier een treinaansluiting isquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Schijt jij wel eens in de trein naar Stadskanoal?
had gekund, maar komende maandag is er geen sjoelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen voor de Filipijnen?
Blaasvoetbalquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjoelen voor de Filipijnen?
Is zag een seconde van hem en dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar euro voor over om Dinand permanent naar de Filipijnen te sturen.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Een bingo![]()
Maar je krijgt wel een nummertje
En stuur die tieten-actrice er achteraan....quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is zag een seconde van hem en dacht hetzelfde.
Dit heb ik al gezegd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef tralalala het volgende:
Bassie zet zich ook in voor Giro 555
Volgens mij word niet elk liedje gedraaid tijdens de actie, maar daarna worden ook nog heel veel aangevraagde liedjes gedraaidquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar daar geef je toch ook geld voor een nummer dat niet gegarandeerd gedraaid wordt?
Voor dat ik instem wil ik eerst weten wie je bedoelt, het klinkt veelbelovend nl. en ik schakel net in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
En stuur die tieten-actrice er achteraan....
The Eagle van het schaatsen.quote:
Het is wat zeg.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
Sport in India.
Zo'n enorm land en dan amper medailles winnen.
Wie is de tieten-actrice van Nederland?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Voor dat ik instem wil ik eerst weten wie je bedoelt, het klinkt veelbelovend nl. en ik schakel net in.
In deze kwade tijden van broodroof mag dat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan herhaal ik het nog een keer.
Zulks een kindervriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |