Klinkt als een mongooltje.quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat accent van Dave.
love you dit, love you dat, la la la.quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja die overdreven jankzakken uit liverpool
Vooral die drummer kan er niets van.quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
love you dit, love you dat, la la la.One Direction maar dan voor ouwe zakken
En dat hij programma;s doet die ik nooit kijk...quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef marcodej het volgende:
Dave
Het enige toffe aan Egbers is zijn twitteraccount.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
love you dit, love you dat, la la la.One Direction maar dan voor ouwe zakken
Oh god dat krijgen we straks ook weerquote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral die drummer kan er niets van.
De tunequote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god dat krijgen we straks ook weer
En zelfs die zijn goed.quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef starla het volgende:
En dan de kutste nummers van the beatles laten horen...
Ken wel iets meer sperziebonen gebruikenquote:
Voorquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Was dit album voor of na net auto ongeluk met de echte Paul?
quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ken wel iets meer sperziebonen gebruiken
Ze verzwijgen de Beatles altijd van na hun Goa reis, waarna de muziek psychedelischer werd en daarmee stukken beter...quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef starla het volgende:
En dan de kutste nummers van the beatles laten horen...
Zo ging dat vroeger ofniet?quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Sexy filmpjen hoor. Beatles in hun onderbroek.
Maar dit soort dingen doet hij wel goed. Hij kan leuk vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom heeft vele talenten, maar de eredivisie presenteren hoort daar neit bij.
".. de Heraclieden"quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Z'n sport docu'squote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Butkoffie...doet mij maar een bakkie Illy
trolololoquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef SunChaser het volgende:
Dit zijn de Justin Biebers van de jaren 60
Heb ik het singletje vanquote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Gehenna het volgende:
Beatles zijn echt wel geniaal verder, maar die oude platen zijn achteraf echt niet zo bijzonder imho. Veel saaie vullers. Vanaf 'A Hard Day's Night' werd het pas leuk
Alleen I Saw You Standing There vind ik wel te doen. Daarna had je nog Paperback Writer en pas die plaat in '65 waarvan de naam me ontschiet is echt goed.quote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Gehenna het volgende:
Beatles zijn echt wel geniaal verder, maar die oude platen zijn achteraf echt niet zo bijzonder imho. Veel saaie vullers. Vanaf 'A Hard Day's Night' werd het pas leuk
quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
Ohnee, in dit topic mag je niks goed vinden
kutquote:
Zit Co nog in het toernooi?quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Dartsen om 22:00
Na de dood van Paul...quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen I Saw You Standing There vind ik wel te doen. Daarna had je nog Paperback Writer en pas die plaat in '65 waarvan de naam me ontschiet is echt goed.
Helene. Rrrrrr.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Helenequote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
FOX Voetbal.![]()
Kloptquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
quote:
DWDDquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Rickario het volgende:
YES!quote:
Hélène Hendriksquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helene Hendrix wordt duidelijk om haar journalistieke kwaliteiten gewaardeerd.
en shoutquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Ik vind The Kik wel gaaf, om de soort muziek. Ze geven er een leuke twist aan door Nederlandstalig te zingen.
Jup, wel vernieuwend. En verstaanbaarquote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Ik vind The Kik wel gaaf, om de soort muziek. Ze geven er een leuke twist aan door Nederlandstalig te zingen.
Dat het El is ?quote:
Rubber Soul is de plaat die ik bedoelde natuurlijk. Waarom kon ik daar niet op komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |