Nog veel meer, misschien moet ik er ook een boek over schrijvenquote:
Een gozer in de trein was naar een auditie gegaan van een musical. Hij werd het niet. Hij moet het opnemen tegen o.a. Ron Link.quote:
jaquote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Wat een kut. Ze gaat je dus afluisteren en dat in een boek zetten?
quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die piemel die het over Breaking Bad S6.
Ah, ja, de geschenkenboekjes. Doen me altijd denken aan een zin die ik heel vroeger in het tijdschrift MAD las:quote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de sinterklaas plugweken zijn begonnen.
Ik heb ooit in een coupé gezeten met iemand die erg luidruchtig met maatschappelijk werk oid belde, heel verhaal over haar scheiding, haar man die niet spoorde en haar zelfmoordpoging met stenen die ze opgroef uit de grondquote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad, mensen soms in de trein... Laatst nog iemand die over zijn uit de kast komen en vervolgens de hele adoptieprocedure van zijn dochter aan het praten was, vond ik ook wel erg persoonlijk allemaal.
er zijn maar 5 seizoenenquote:
Je had door dat dat de zoon van Walter was?quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die piemel die het over Breaking Bad S6.
Dan snap ik je zin nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diekstra interviewde ja één van acteurs.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik dat merkte, maar ik zou er iig wat van zeggen. Trut.quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Nou ontroerend hoor, iemand zit de hele tijd gesprekken af te luisteren, ik kan er idd wel om huilen ja.
Het werkloze volk ookquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef waxmask het volgende:
Klopt wel dat het werkvolk in Asmterdam zich belangrijker voelt dan ze zijn weet ik uit ervaring...
quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een coupé gezeten met iemand die erg luidruchtig met maatschappelijk werk oid belde, heel verhaal over haar scheiding, haar man die niet spoorde en haar zelfmoordpoging met stenen die ze opgroef uit de grond
Stokken die in de wintermaanden in Schiermonnikoog liggen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier op FOK! hoor ik ook regelmatig verhalen waarvan ik denk: sjongejongejonge.
Binnenkort zien jullie mij het boek presenteren in DWDD.
-Eén ik kijk geen BBquote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
er zijn maar 5 seizoenen
en dat was een grap.
[..]
Je had door dat dat de zoon van Walter was?
quote:
Schrijf hier 'n boek over ter compensatie van dat kutboekje wat nou besproken wordt.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een coupé gezeten met iemand die erg luidruchtig met maatschappelijk werk oid belde, heel verhaal over haar scheiding, haar man die niet spoorde en haar zelfmoordpoging met stenen die ze opgroef uit de grond
Oké.quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
-Eén ik kijk geen BB
-Geeft wel aan dat ik die hele Walter niet ken.![]()
Komen ook geen beroemheden op af.
Allemaal neppe engnekken.
quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waarom niet, ben ik niet interesant genoeg.
+1quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik zou eerder zeggen: waar bemoei je je mee.
En over Kale Eric, Platte Dirk, de Neus en niet te vergeten Vieze Freddy....quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
Amsterdammers hebben het toch alleen maar over Andre Hazes en Ajax? Wat is daar nou boeiend aan?
Jij komt niet in het boek!quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Zou je royalty's kunnen vragenquote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ja, die stok komt op de cover.quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stokken die in de wintermaanden in Schiermonnikoog liggen bijvoorbeeld.
Echt he.quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Vragen waar iemand vandaan komt. Dan geeft ie antwoord en dan is het "Iedereen wil over zichzelf vertellen."
Bilbo Baggins.quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waarom niet, ben ik niet interesant genoeg.
Nou nou nou nou GGMM.quote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een kanjer wijf ze denkt echt dat ze diep is.
Dave niet kennenquote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dit voor een wannabe Jules Deelder
Ik zou gewoon zeggen 'dat gaat je niets aan'.quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Vragen waar iemand vandaan komt. Dan geeft ie antwoord en dan is het "Iedereen wil over zichzelf vertellen."
"Waar woon jij?"quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
grappig die ui xdquote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hahahahahhaahhaa leuk joh kanjer gast
Oh ja.quote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Waar woon jij?"
Ma Flodder: Zeg ik niet, hier achter.
Daar komt het wel op neer ja, en terecht.quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef marcodej het volgende:
In de tram mag je niet praten, is dan de slotconclusie?
Ik dacht dat GGMM dit zeiquote:Op maandag 11 november 2013 19:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hahahahahhaahhaa leuk joh kanjer gast
Hij sloeg nogal hard.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
Spijkerman is niet alleen lelijk maar ook een eikel.
Jack is down met de boys.quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Gehenna het volgende:
"ik mag het zeggen tegen hem hoor"[ afbeelding ]
Je weet voor welke club hij fan is he?quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
Spijkerman is niet alleen lelijk maar ook een eikel.
quote:
Racisten.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Jack zegt gewoon wat wij allemaal denken.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je weet voor welke club hij fan is he?
nepquote:
van VI, het is Demen Bulbulquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Baron is toch van kopspijkers?
hij stond vanochtend nog op de FPquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef waxmask het volgende:
Hahaha kende die niet, even de aftermath opzoeken....
Ik verwachtte niets en schrok nog erger.quote:Op maandag 11 november 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Godverdomme, ik wist dat er zoiets zou gebeuren maar ik schrok
Nee van Bassie en Adriaanquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Baron is toch van kopspijkers?
Ben pas net wakker...quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij stond vanochtend nog op de FP
Ik ook.quote:Op maandag 11 november 2013 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik verwachtte niets en schrok nog erger.
Wat ben je toch een zuurpruim hequote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef waxmask het volgende:
Staan op iedere straathoek van Cuba maar klinken dan beter...
Jullie kennen gewoon de klassiekers nietquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van VI, het is Demen Bulbul
Vind ik ook. Ben niet zo van de stijl maar voor een keertje mag het welquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik kan echt niet tegen dat accent van Dave.
Of albinisme.quote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef starla het volgende:
Heeft die Dave porfyrie ofzo, met z'n zonnebril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |