Nog veel meer, misschien moet ik er ook een boek over schrijvenquote:
Een gozer in de trein was naar een auditie gegaan van een musical. Hij werd het niet. Hij moet het opnemen tegen o.a. Ron Link.quote:
jaquote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Wat een kut. Ze gaat je dus afluisteren en dat in een boek zetten?
quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die piemel die het over Breaking Bad S6.
Ah, ja, de geschenkenboekjes. Doen me altijd denken aan een zin die ik heel vroeger in het tijdschrift MAD las:quote:Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de sinterklaas plugweken zijn begonnen.
Ik heb ooit in een coupé gezeten met iemand die erg luidruchtig met maatschappelijk werk oid belde, heel verhaal over haar scheiding, haar man die niet spoorde en haar zelfmoordpoging met stenen die ze opgroef uit de grondquote:Op maandag 11 november 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Inderdaad, mensen soms in de trein... Laatst nog iemand die over zijn uit de kast komen en vervolgens de hele adoptieprocedure van zijn dochter aan het praten was, vond ik ook wel erg persoonlijk allemaal.
er zijn maar 5 seizoenenquote:
Je had door dat dat de zoon van Walter was?quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Die piemel die het over Breaking Bad S6.
Dan snap ik je zin nog niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Diekstra interviewde ja één van acteurs.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik dat merkte, maar ik zou er iig wat van zeggen. Trut.quote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Nou ontroerend hoor, iemand zit de hele tijd gesprekken af te luisteren, ik kan er idd wel om huilen ja.
Het werkloze volk ookquote:Op maandag 11 november 2013 19:54 schreef waxmask het volgende:
Klopt wel dat het werkvolk in Asmterdam zich belangrijker voelt dan ze zijn weet ik uit ervaring...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |