Ze is Etha's lengte, voor een vrouw is dat prima. Haar vader is ongeveer mijn lengtequote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Beter niet met een kleine vrouw trouwen he. Want 50% kans op manlet.
Ik ben groter dan mijn vader en mijn moederquote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze is Etha's lengte, voor een vrouw is dat prima. Haar vader is ongeveer mijn lengte
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te parenquote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Beter niet met een kleine vrouw trouwen he. Want 50% kans op manlet.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te paren
straks krijg ik een dochter die 1.84 wordt en komt ze thuis met zo'n manlet als fathank
Hier worden bij presentaties van docenten deze erin geplakt...quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag met anatomie ging het over manlets.
Als voorbeeld werd Berlusconi genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hier worden bij presentaties van docenten deze erin geplakt...Lol u srs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zeker.
Anabolen zijn slecht jongens.
Andere 2 heb jij/JB zeker gemaakt?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Weer een naamtopic mogen noteren
Dat is nummer 3.
Wordt vaak gebruikt als ze het onderwerp van het volgende college aan willen duiden:quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol u srs?
En dan zeker.
Anabolen zijn slecht jongens.
Reken je dit ook als naamtopic of niet?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is nummer 3.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt als ze het onderwerp van het volgende college aan willen duiden:
Volgende week:
De anatomie van de thorax of iets dergelijks en dan zo'n pic erbij.
Zien zij er ook uit als Latino's?quote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ken wel een aantal jongens die 1,68 of 1,69 zijn en er 1.70 van maken.
Is JB stiekem een BBC tranny?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is nummer 3.
Ik zou wat anders makenquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ken wel een aantal jongens die 1,68 of 1,69 zijn en er 1.70 van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Etha, ik zou nee zeggen anders gaat die straks je JB stalkenquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te paren
straks krijg ik een dochter die 1.84 wordt en komt ze thuis met zo'n manlet als fathank
quote:Op maandag 11 november 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Een manlet die ook nog op haar zak gaat teren.
Ideale man is 1,90+ die niet meteen zijn doctorandus heeft maar gewoon weet wat hard werken is.
Het verschil niet zien tussen 1.80 en 1.87 is wel vrij ernstigquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef seto het volgende:
doen er wel meerdere hoor, ook van 1.77 die zichzelf 1.80 noemen
of yuri die zichzelf 1.87 noemt terwijl hij 1.80 is
Zijn wel vaak latino's jaquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zien zij er ook uit als Latino's?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
TR gezet wegens chronische trannytalk
Hey Weissmannquote:
Damnquote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.gewoon-nieuws.(...)e-is-2/#.UoEXAPlLMSF
ADHD verzonnen enzo.
No shit sherlock.
is dat fanta ?quote:
quote:
Lijkt wel Erin Stern.quote:
hey fanta hoe gaat met jackybrownquote:
dit..heb precies hetzelfdequote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:
Die dagen waarop je zo moe bent dat je elk moment in slaap kan vallen, maar weet dat je MOET gaan trainen omdat je al 2 workouts hebt overgeslagen
Heb een keer slagroom bij een chick gespoten, was wel messy op een gegeven momentquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Fanta
Lekker man, hele kont onder het watermeloensap.
Would lick off/10
Lijkt eerder alsof haar vliezen zijn gebrokenquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Fanta
Lekker man, hele kont onder het watermeloensap.
Would lick off/10
Slagroom spuiten op MsMessyquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb een keer slagroom bij een chick gespoten, was wel messy op een gegeven moment
Ik ga na het deadliften zo hard in slaap vallenquote:Op maandag 11 november 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo naar huis gereden
srs, not srs
Eten kan wel onwijs geil zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Slagroom spuiten op MsMessy
Een Weismannetje pullen
Ik word niet geil van een goeie biefstuk of een lekker stuk zalm. Hooguit hongerigquote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten kan wel onwijs geil zijn.
Nee maar je moet ook andere dingen gebruiken. Chocoladesaus enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik word niet geil van een goeie biefstuk of een lekker stuk zalm. Hooguit hongerig
Aardbeien doorpassen via mond..quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik word niet geil van een goeie biefstuk of een lekker stuk zalm. Hooguit hongerig
ik wor geil van chocola en bepaalde fruitjesquote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Barely 18.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
sorry ik bedoelde haar..
Fotoboek van SoyFeliz
slagroom als "lijm", aardbei erop plakken en dan doorpasen..quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aardbeien doorpassen via mond..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
dit is zo kindsquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wor geil van chocola en bepaalde fruitjes
egt waar!
Vieze pedo dat je bent.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
sorry ik bedoelde haar..
Fotoboek van SoyFeliz
quote:Op maandag 11 november 2013 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
slagroom als "lijm", aardbei erop plakken en dan doorpasen..Aangezien ik vanaf woensdag een vegan maand in ga lassen :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No thanks jeff.
Hahaha ik ga stuk...quote:Op maandag 11 november 2013 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker aardbeitje van t klitje ete
Lijkt wel of ze opgedroogd bloed op haar lichaam heeft. Of jus.quote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Hagelslag is ook wel geil
[ afbeelding ]
dus deze gaan er bij jou niet meer in?quote:Op maandag 11 november 2013 18:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aangezien ik vanaf woensdag een vegan maand in ga lassen :
No thanks jeff.
Slagroom niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
dus deze gaan er bij jou niet meer in?
Even een experiment met een vegansloot uit mijn klas.quote:
geen vlees..quote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Geen honing...geen vit d capsules..
Ik kan het ook niet want het is beta as fuck. Hoef mezelf niet te bewijzen tegenover gare hippies..quote:Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Even een experiment met een vegansloot uit mijn klas.
Zij denkt dat ik het niet kan omdat ik 4 keer per week biefstuk eet en 200 gram kip per dag.
Ik zou t niet kunnen. Ook niet willen trouwensquote:Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zij denkt dat ik het niet kan omdat ik 4 keer per week biefstuk eet en 200 gram kip per dag.
Meer even bewijzen tegenover mezelf. En de tegenopdracht is dat zij 200 gram biefstuk moet wegwerken.quote:Op maandag 11 november 2013 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet want het is beta as fuck. Hoef mezelf niet te bewijzen tegenover gare hippies..
komkommer krijgt ze van mij al..quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
gwn note en wortele lkr hoor
komkommertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dat is het enige waar ik om care..Fuck die koeien en kippen. Bijen sterven uit en die zorgen ervoor dat wij eten hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Maar geen honing? Dat is wel heel extreem, die bijen leven gewoon in een natuurlijke omgeving toch.. is wat anders dan vee wat wordt gefokt voor de slacht.
ik kan het wel, maar wil het niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je moet even goed lezen. Ik wrijf al in mijn handen als ik haar biefstuk kan laten eten straks.quote:Op maandag 11 november 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kan het wel, maar wil het niet.
Srs, waarom zou je dit willen?
Een dag zou ik nog kunnen begrijpen maar een maand is srs Mongolië
ja over een paar maandenquote:
PIJPEN OF NIE?quote:Op maandag 11 november 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je wel een maand aan het lijden.. En ik laat ze liever worst eten if you know what i mean
jij denkt dat je aan het winnen bent maar in feite is zij de enige die wint. Zij laat jou iets onnatuurlijks doen, jij laat haar straks iets dien wat eigenlijk heel gewoon isquote:Op maandag 11 november 2013 19:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je moet even goed lezen. Ik wrijf al in mijn handen als ik haar biefstuk kan laten eten straks.
Ik heb gepostquote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
sorry ik bedoelde haar..
Fotoboek van SoyFeliz
Niet met Snakey spotten vriend of hij ramt je er 1 op met zijn prostaatbeenquote:
so, op die 1ste foto lijkt ze 15quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vertrouw mijn eigen moeder niet meerquote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vertrouw je het niet meer sinds die thread van gisteren?
quote:Op maandag 11 november 2013 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik vertrouw mijn eigen moeder niet meer
niet zo brutaal moet ik je even een van geven ofso!?quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet met Snakey spotten vriend of hij ramt je er 1 op met zijn prostaatbeen
hey fantaquote:
Prostaatbeenquote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet met Snakey spotten vriend of hij ramt je er 1 op met zijn prostaatbeen
Denken dat Snakey zo praatquote:Op maandag 11 november 2013 19:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
niet zo brutaal moet ik je even een van geven ofso!?
copy/paste ze ff..quote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom gewoon bookmarken
Inb4 iemand mijn bookmarks bekijkt..
Vieze hommo ga weg van SoyFeliz.quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
sorry ik bedoelde haar..
Fotoboek van SoyFeliz
ik zeg toch ben klontje wat snap je niet ik heb je nu een note als wrschwng gegeve maar vlgnde x is het brutaal mondje banquote:Op maandag 11 november 2013 19:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denken dat Snakey zo praat
Sowieso gebruikt Snakey hoofdletters aan het begin van de zin, interpunctie en hanteerd hij correct taalgebruik.
Ik denk dat ik een pic heb van JB heb en dr aardbei (nsfw)quote:Op maandag 11 november 2013 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker aardbeitje van t klitje ete
heb gehoord dat ze anti-bbc is..quote:
do tell more pls..quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een pic heb van JB heb en dr aardbei (nsfw)
Trouwens waarom durf je hier niet uit de kast te komen? We blijven van je houden hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 19:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb gehoord dat ze anti-bbc is..
quote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Trouwens waarom durf je hier niet uit de kast te komen? We blijven van je houden hoor.
Turks, tegen de 30 en homo
quote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef McNulty het volgende:
gelukkiger van? Word ik gelukkig door mijn familie af te stoten en geen contact meer met ze te
Zomaar mijn naam in dat topic zetten.quote:
Ik heb 0 notes vriendquote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zeg toch ben klontje wat snap je niet ik heb je nu een note als wrschwng gegeve maar vlgnde x is het brutaal mondje ban
hoe kan ik ook alweer die notes zien, (abbo daargelaten)quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb 0 notes vriend[ afbeelding ]
Je kan alleen zien hoeveel notes je hebt.quote:Op maandag 11 november 2013 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoe kan ik ook alweer die notes zien, (abbo daargelaten)
Hoezo dat? Hij heeft zeker KPD-toegang gekregen en weer iemand uitgescholdenquote:
kenser, heb al 20x gevraagd om toegang tot kpd..quote:
volgens mij had hij gisteren, die trans operatie geplaatstquote:Op maandag 11 november 2013 20:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo dat? Hij heeft zeker KPD-toegang gekregen en weer iemand uitgescholden
moet toch kunnen, ter educatieve doeleinden.quote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij had hij gisteren, die trans operatie geplaatst
gewoon onzin van mods, als ze een slechte dag hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik zou best willen weten wat er in m'n notes staat maar wil geen 4.50 betalen.
meestal ook veel "white knight" betoog..quote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon onzin van mods, als ze een slechte dag hebben
daar zeg je wat,lolquote:Op maandag 11 november 2013 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
meestal ook veel "white knight" betoog..
Ja klopt, kunnen zowel positief als negatief zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef McNulty het volgende:
Dus die notes zijn wat de modjes achter scherm zeggen over ons?
Ja, maar ze hebben dus niks over mij te zeggen en dat is maar beter ookquote:Op maandag 11 november 2013 20:09 schreef McNulty het volgende:
Dus die notes zijn wat de modjes achter scherm zeggen over ons?
heilige maagd maria met je 0 notesquote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben dus niks over mij te zeggen en dat is maar beter ook
Nice.quote:Op maandag 11 november 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog maar 1000 posts hequote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heilige maagd maria met je 0 notes
gelukkig niet gezien, als ik het zo hoorquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand trouwens de grote racisme test op BNN gezien. Wat een dom experiment
Daar deed mijn ontknaapster aan mee zag ik.quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand trouwens de grote racisme test op BNN gezien. Wat een dom experiment
ik zou falenquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Klokov het volgende:
Nee man ik kijk niet naar die rotzooi van BNN. Van die vlotte jongeren die altijd zo hip en gewaagd moeten doen..quote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Klokov het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daar deed mijn ontknaapster aan mee zag ik.![]()
Schrok me dood.
Stukje gekekenquote:Op maandag 11 november 2013 20:14 schreef Klokov het volgende:
Denken dat vlees gezond is:quote:Op maandag 11 november 2013 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet want het is beta as fuck. Hoef mezelf niet te bewijzen tegenover gare hippies..
Ik zeg niet dat vlees gezond is. Maar geen vlees eten omdat het zielig is voor de diertjes of slecht voor het milieu is gewoon gay.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Denken dat vlees gezond is:.
Mensen die niet snappen dat het zinvol is om wat minder vlees te eten:.
Kijk bv die eerste aflevering van Andre (Kuijpers) en de aarde (oid) eens terug.
Iedereen vind het zielig dat die bijen dood gaan, maar wel Roundup blijven spuitenquote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ik om care..Fuck die koeien en kippen. Bijen sterven uit en die zorgen ervoor dat wij eten hebben.
En sojamelk drinken terwijl soja juist een van de grootste verwoesters van het regenwoud is. En er in hele gebieden geen enkele biodiversiteit is omdat ze op de sojavelden idd alles plat spuiten met roundup.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen vind het zielig dat die bijen dood gaan, maar wel Roundup blijven spuiten
Het eerste is idd een 14-jarige Havo-2 ponymeisjes argument, het tweede gewoon een feit.quote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vlees gezond is. Maar geen vlees eten omdat het zielig is voor de diertjes of slecht voor het milieu is gewoon gay.
Nu willen we ook weten wie het isquote:Op maandag 11 november 2013 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Daar deed mijn ontknaapster aan mee zag ik.![]()
Schrok me dood.
Ik zag allemaal mensen op FB posten dus ik dacht van ik ga het ook maar kijken. Maar wat een overdreven experiment zeg. Het zal wel komen doordat ik in het Noorden woon en er hier sowieso wat nuchterder met elkaar omgegaan wordt.quote:
Je bedoelt die Anne (met de baard)? Kan het wel begrijpen als die er zo op tegen is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]haha wat? welke
[..]
Stukje gekekenDie vrouw praatte echt kankerirritant.
En die dude die er mee ging stoppen omdat hij geen blauwogen wilde discriminerenMikanki wat een mongool.
Wat denk je dat die koeien eten?quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En sojamelk drinken terwijl soja juist een van de grootste verwoesters van het regenwoud is. En er in hele gebieden geen enkele biodiversiteit is omdat ze op de sojavelden idd alles plat spuiten met roundup.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En sojamelk drinken terwijl soja juist een van de grootste verwoesters van het regenwoud is. En er in hele gebieden geen enkele biodiversiteit is omdat ze op de sojavelden idd alles plat spuiten met roundup.
Klopt. Maar als je geen vlees eet omdat het slecht voor het milieu zou zijn, is soja ook niet echt een goede oplossing.quote:
quote:
wow..wat een synnergiequote:Op maandag 11 november 2013 20:20 schreef McNulty het volgende:
hihihi aarbei in de pfoezz ofniet montelly
idd, gewoon doorspuiten, kutbijenquote:Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen vind het zielig dat die bijen dood gaan, maar wel Roundup blijven spuiten
Zal later even kijken, moet eerst een raid doen in WoW en paar games Dota 2.quote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef CarbonC het volgende:
Kijk die aflevering van Andre Kuijpers in Brazilie even terug. Maar eerst straks Tegenlicht kijken uiteraard.
Niet lopen stoken. Het sloeg op Etha en zijn JB+aarbeien fetish.quote:
quote:
haha diequote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
DM mag, je vertrouwt mij toch vriend.
Ik ook... thanks..quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Montelly het volgende:
ok...ik net iets gezien wat "cock-docking" heet
vertel?quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef Montelly het volgende:
ok...ik net iets gezien wat "cock-docking" heet
??/10quote:
gewoon permanent soundsquote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Klokov het volgende:
wtf is cockdocking? Dat je je pik ergens insteekt en hem daar laat?
Voorhuid van penis A oprekken en piemel B gaat in de voorhuid van piemel A.quote:Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Klokov het volgende:
wtf is cockdocking? Dat je je pik ergens insteekt en hem daar laat?
JB had hier laatst over, ze is on wat deze shit betreft.quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voorhuid van penis A oprekken en piemel B gaat in de voorhuid van piemel A.
SEX / De grote Porn-Off - #31 No Fap!quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
JB is sowieso een kleine freak.quote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
JB had hier laatst over, ze is on wat deze shit betreft.
Bestaat al zeker sinds de jaren 70. Althans, toen zag ik het voor het eerst in een porno film. Nohomo.quote:Op maandag 11 november 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bestaat al zeker sinds de jaren 70. Althans, toen zag ik het voor het eerst in een porno film. Nohomo.
wtfquote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bestaat al zeker sinds de jaren 70. Althans, toen zag ik het voor het eerst in een porno film. Nohomo.
oh woww..quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ken deze stretch. nojewquote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je een ballon vasthoudt..
Superschool was een hele mooie.quote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef CarbonC het volgende:
Kijk die aflevering van Andre Kuijpers in Brazilie even terug. Maar eerst straks Tegenlicht kijken uiteraard.
Nou dat kan een aardig lang lijstje worden.. alles wat ik op internet heb gezien..quote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Montelly het volgende:
even een lijstje af:
- shemales
- voorhuidsex
-
-
ass-to-mouthquote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Montelly het volgende:
even een lijstje af:
- shemales
- voorhuidsex
-
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik til soms een been op tijdens missionaris en voel me dan al rock & roll.
Ook al eens met het licht aan geprobeerd? Echt nieuwe dimensie dat.quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 20:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te laat. Je bent al medeplichtig.quote:Op maandag 11 november 2013 20:42 schreef Snakey het volgende:
Die ene gozert had een enorme toetert aan zijn lul, dus moest de ander gedacht hebben; mmm, bij gebrek aan beter...
Geldt het ook voor meisjes?quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
Boys, zouden jullie de chick die je heeft ontknaapt momenteel nog raken?
+picsquote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
Denk het wel.quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
Nope.quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
Die chick die zit weet niet wat ze moet doen. Ik had het wel geweten.quote:
Ok nu weet ik zeker wie het is of je daalt hard in mijn achtigquote:
Lol nee. Ik kom dat soort bagger wel eens tegen op bepaalde streaming websites en moet uit nieuwsgierigheid kijken. Ik kijk dan meestal met zo'n gezicht:quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef fathank het volgende:
Jezus sappie, je kijkt dat soort dingen ook af?
goor wijf, die ty, het lijkt wel een koeien kutquote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
- Brandnetel torture (in vagina en anus stoppen etc)
- Kaarsvet
- Chick die met haar tieten wordt vastgespijkerd aan een plank
- Sounding (ijzeren staafje in urinebuis)
- Amazing Ty die in haar urinebuis wordt geneukt en er een creampie in krijgt.
Okay, tijd om te stoppen met internet
quote:Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Inderdaad echt smerig. Zou niet raken/op fappen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goor wijf, die ty, het lijkt wel een koeien kut
Dunno. Weet dr achternaam nirt meer dus lastig te vinden. Was wel een leipe chixk trouwens. Motorcrossen, wakeboarden, parachutespringen en weet ik veel wat nog meer. Knettergek. Helaas dat je op.die leeftijd nog geen idee hebt wat neuken is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
quote:
Dit dus. Wat ik niet snap aan de huidige generatie is dat ze de meest ranzige dingen op internet kijken, maar irl nog niet zonder onderbroek een sauna in durven.quote:
Ben je toch iets normaler dan ik dachtquote:Op maandag 11 november 2013 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol nee. Ik kom dat soort bagger wel eens tegen op bepaalde streaming websites en moet uit nieuwsgierigheid kijken. Ik kijk dan meestal met zo'n gezicht:en klik het daarna weg.
Haha geef maar toe dat jij ook naar Sex voor de Buch hebt gekeken en dat bad met bruine bonen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. Wat ik niet snap aan de huidige generatie is dat ze de meest ranzige dingen op internet kijken, maar irl nog niet zonder onderbroek een sauna in durven.
Sauna gymmeet? Ik vind het altijd wel relaxed, ga soms zelfs met mijn vader meequote:Op maandag 11 november 2013 20:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. Wat ik niet snap aan de huidige generatie is dat ze de meest ranzige dingen op internet kijken, maar irl nog niet zonder onderbroek een sauna in durven.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
En dima? Zou jij je ontknaapster nog raken?
Ik anders wel hoor, 50.-quote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef seto het volgende:
ik ben nog maagd
fanta wil je mij ontknapen?
Dima wel. Over een jaar of honderdquote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn ontknaapster ziet er nu ong zo uit..geen bull, ugly as fuck, check haar facebook weleens.quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef Klokov het volgende:
ik loldequote:Op maandag 11 november 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:
OMG of die gast op de scooterquote:Op maandag 11 november 2013 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha geef maar toe dat jij ook naar Sex voor de Buch hebt gekeken en dat bad met bruine bonen.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mijn ontknaapster ziet er nu ong zo uit..geen bull, ugly as fuck, check haar facebook weleens.
[ afbeelding ]
toen was ze wel nice, thans volgens mijn penurquote:
echt die facebookgrapje is tog ook zo als ze zegge gwn omdat het kan gwn heleamaal die mensen doodmake ik zeg je vriendquote:Op maandag 11 november 2013 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen "waar is dat feestje? Hier is dat feestje!". Wil ze altijd in het gezicht stompen.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
echt die facebookgrapje is tog ook zo als ze zegge gwn omdat het kan gwn heleamaal die mensen doodmake ik zeg je vriend
Ja... ook die faal stilte voor die typhoon slachtoffers...quote:Op maandag 11 november 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
Zit ff EMA te kijken, als die nederlandse horken in publiek![]()
Had je gister Man United -Arsenal moeten kijken. Minuit stilte voor Rememberance Day. Je kon een speld horen vallen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja... ook die faal stilte voor die typhoon slachtoffers...
Denken dat er ook maar 1 puber in dat publiek zit die Engels kan...
Ik wil graag met een schone lei beginnen. Al de efukt-shit hier. Krijg bijna heimwee naar de tijd waarin het meest extreme de mcnulty-mutants waren.quote:Op maandag 11 november 2013 21:21 schreef Champy het volgende:
Jullie hebben wel goed je best gedaan op dit topic he
viel me op trouwens, veel efukters hier..quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik wil graag met een schone lei beginnen. Al de efukt-shit hier. Krijg bijna heimwee naar de tijd waarin het meest extreme de mcnulty-mutants waren.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef Drinky het volgende:
Links, zouden jullie geven?
[ afbeelding ]
Het progressief laden doen we blijkbaar niet alleen met de weights.quote:Op maandag 11 november 2013 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
viel me op trouwens, veel efukters hier..
Daar weten ze sowieso wel hoe het hoort.quote:Op maandag 11 november 2013 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Had je gister Man United -Arsenal moeten kijken. Minuit stilte voor Rememberance Day. Je kon een speld horen vallen.
nee, alleen rechtsquote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef Drinky het volgende:
Links, zouden jullie geven?
[ afbeelding ]
Die rukt zich dagelijks met de axis of evil in zijn plasbuis, volgens mij.quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
ik geef sap trouwens de schuld hiervan.
ja die heeft wel betere tietjesquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het progressief laden doen we blijkbaar niet alleen met de weights.
betere mond, tanden, neus, ogen, haar, you name it, ze lijkt op die chick uit de 70's show (mila kunis)quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Betere kop? Het is gewoon een perfecte cirkel dat hoofd.
Aleen de vorm van het hoofdquote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
betere mond, tanden, neus, ogen, haar, you name it, ze lijkt op die chick uit de 70's show (mila kunis)
pas op voor topickapersquote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een topic open een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |