Ze is Etha's lengte, voor een vrouw is dat prima. Haar vader is ongeveer mijn lengtequote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Beter niet met een kleine vrouw trouwen he. Want 50% kans op manlet.
Ik ben groter dan mijn vader en mijn moederquote:Op maandag 11 november 2013 18:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze is Etha's lengte, voor een vrouw is dat prima. Haar vader is ongeveer mijn lengte
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te parenquote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Beter niet met een kleine vrouw trouwen he. Want 50% kans op manlet.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te paren
straks krijg ik een dochter die 1.84 wordt en komt ze thuis met zo'n manlet als fathank
Hier worden bij presentaties van docenten deze erin geplakt...quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag met anatomie ging het over manlets.
Als voorbeeld werd Berlusconi genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hier worden bij presentaties van docenten deze erin geplakt...Lol u srs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zeker.
Anabolen zijn slecht jongens.
Andere 2 heb jij/JB zeker gemaakt?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Weer een naamtopic mogen noteren
Dat is nummer 3.
Wordt vaak gebruikt als ze het onderwerp van het volgende college aan willen duiden:quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lol u srs?
En dan zeker.
Anabolen zijn slecht jongens.
Reken je dit ook als naamtopic of niet?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is nummer 3.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt vaak gebruikt als ze het onderwerp van het volgende college aan willen duiden:
Volgende week:
De anatomie van de thorax of iets dergelijks en dan zo'n pic erbij.
Zien zij er ook uit als Latino's?quote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ken wel een aantal jongens die 1,68 of 1,69 zijn en er 1.70 van maken.
Is JB stiekem een BBC tranny?quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is nummer 3.
Ik zou wat anders makenquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ken wel een aantal jongens die 1,68 of 1,69 zijn en er 1.70 van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Etha, ik zou nee zeggen anders gaat die straks je JB stalkenquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:26 schreef seto het volgende:
[..]
daar ben ik wel bang voor als ik een lang vrouwtje zoek om mee te paren
straks krijg ik een dochter die 1.84 wordt en komt ze thuis met zo'n manlet als fathank
quote:Op maandag 11 november 2013 18:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Een manlet die ook nog op haar zak gaat teren.
Ideale man is 1,90+ die niet meteen zijn doctorandus heeft maar gewoon weet wat hard werken is.
Het verschil niet zien tussen 1.80 en 1.87 is wel vrij ernstigquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef seto het volgende:
doen er wel meerdere hoor, ook van 1.77 die zichzelf 1.80 noemen
of yuri die zichzelf 1.87 noemt terwijl hij 1.80 is
Zijn wel vaak latino's jaquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zien zij er ook uit als Latino's?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
TR gezet wegens chronische trannytalk
Hey Weissmannquote:
Damnquote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.gewoon-nieuws.(...)e-is-2/#.UoEXAPlLMSF
ADHD verzonnen enzo.
No shit sherlock.
is dat fanta ?quote:
quote:
Lijkt wel Erin Stern.quote:
hey fanta hoe gaat met jackybrownquote:
dit..heb precies hetzelfdequote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Drinky het volgende:
Die dagen waarop je zo moe bent dat je elk moment in slaap kan vallen, maar weet dat je MOET gaan trainen omdat je al 2 workouts hebt overgeslagen
Heb een keer slagroom bij een chick gespoten, was wel messy op een gegeven momentquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Fanta
Lekker man, hele kont onder het watermeloensap.
Would lick off/10
Lijkt eerder alsof haar vliezen zijn gebrokenquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Fanta
Lekker man, hele kont onder het watermeloensap.
Would lick off/10
Slagroom spuiten op MsMessyquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb een keer slagroom bij een chick gespoten, was wel messy op een gegeven moment
Ik ga na het deadliften zo hard in slaap vallenquote:Op maandag 11 november 2013 18:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon zo naar huis gereden
srs, not srs
Eten kan wel onwijs geil zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Slagroom spuiten op MsMessy
Een Weismannetje pullen
Ik word niet geil van een goeie biefstuk of een lekker stuk zalm. Hooguit hongerigquote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eten kan wel onwijs geil zijn.
Nee maar je moet ook andere dingen gebruiken. Chocoladesaus enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik word niet geil van een goeie biefstuk of een lekker stuk zalm. Hooguit hongerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |