Sommige mensen hebben interesse in de zaak omdat ze de omgeving en de mensen die er bij betrokken zijn kennen.... dit in tegenstelling tot een hoop internethelden die amper weten waar Zwaagwesteinde ligt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:50 schreef Lutalo het volgende:
@Buster24. Waarom hecht je zoveel waarde ( juist in deze zaak) aan de officiele politieverklARINEN?
Ja, het verhaal over de fiets is ook aan de ouders van Marianne verteld, maar zoals je weet is dat niet 1 keer hetzelfde geweest. Natuurlijk zijn daar serieuze bronnen van: de ouders zelf, vriendin van M. een vriend van Spencer.
Je weet toch wel dat zij zich afvroegen waarom Spencer zocht waar hij zocht, als het afscheid bij het 1.tunneltje, 2. ander punt waar hij zegt afscheid te hebben genomen, was?
En zo is er nog veel meer, niet uit een duim, maar gewoon van betrokkenen zelf.
Wat is jouw doel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:40 schreef Lutalo het volgende:
Ik zeg niet dat je op zoek moet naar een andere dader; ik heb antwoord gegeven op je vragen van zaterdag 14 juni 2014 @ 10:53:45
Dingen die al vlak na de moord naar voren geschoven zijn, hoeven niet gezocht te worden.
De vraagtekens die er al jaren zijn (natuurlijk in de eerste plaats bij de ouders van Marianne, zie tv uitzendingen en dagboek) zijn door de veroordeling van Jasper S. niet beantwoord.
De verklaringen van "Piet", "de Leeuwarder" en "de Visboer" beantwoorden een aantal vragen wel.
Hahahaha het "broodje aap" verhaal van complot Goeroe Wim Dankbaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:04 schreef Draak60 het volgende:
Ik zie dat bepaalde vacatures bij justitie inmiddels zijn ingevuld, jullie kunnen meteen aan de slag op het fok forum ;-)
wie de schoen past ...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:31 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Hahahaha het "broodje aap" verhaal van complot Goeroe Wim Dankbaar
In jou heeft hij een goed gelovige volgeling
Als ik al iets van een doel heb, dan is het laten merken hoe verschrikkelijk ik het vind dat de ouders van Marianne zo doelbewust voorgelogen zijn en dat de dader(s) er zo gemakkelijk mee we kwam(en).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is jouw doel?
Je gelooft dat Jasper S. niet de dader is?
En dat Jasper zichzelf wel als de dader ziet, is een gevalletje misleiding?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:18 schreef Lutalo het volgende:
Als ik al iets van een doel heb, dan is het laten merken hoe verschrikkelijk ik het vind dat de ouders van Marianne zo doelbewust voorgelogen zijn en dat de dader(s) er zo gemakkelijk mee we kwam(en).
Jasper is niet de dader van dit misdrijf, misschien van een andere, wie zal het zeggen.
Eerder schreef jij te hopen dat Jasper zal beseffen dat hij niet schuldig is. Hoe verhoudt zich dit nu tot Cees Borsboom, Lucia de Berk en de anderen?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als ik al iets van een doel heb, dan is het laten merken hoe verschrikkelijk ik het vind dat de ouders van Marianne zo doelbewust voorgelogen zijn en dat de dader(s) er zo gemakkelijk mee we kwam(en).
Jasper is niet de dader van dit misdrijf, misschien van een andere, wie zal het zeggen.
Kort samengevat, het NFI heeft geknoeid met DNA en om onduidelijke redenen heeft hij een bekennende verklaring afgelegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, en ik hoef het ook niet te lezen. Die man wil geld verdienen over de rug van andermans leed, zelfs als hem herhaaldelijk gevraagd wordt er mee op te houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je het artikel nu gelezen of niet?
Beetje late kick van je, maar goed het is heel simpel, mijnheer is onderzoeksjournalist, investeert veel tijd in een onderzoek en krijgt toestemming van haar moeder om haar dagboeken te gebruiken, als het boek bijna ter perse gaat krabbelt ze in 1 keer terug, tjah dan zou ik ook redelijk link worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee, en ik hoef het ook niet te lezen. Die man wil geld verdienen over de rug van andermans leed, zelfs als hem herhaaldelijk gevraagd wordt er mee op te houden.
Misselijkmakend.
Nee, ik schreef 'misschien komt Jasper tot het besef dat hij niet de dader is. Dit als antwoord op het bericht dat hij geen schadevergoeding (in elk geval niet het bedrag van ¤250.000) wil betalen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Eerder schreef jij te hopen dat Jasper zal beseffen dat hij niet schuldig is. Hoe verhoudt zich dit nu tot Cees Borsboom, Lucia de Berk en de anderen?
:-)quote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Kort samengevat, het NFI heeft geknoeid met DNA en om onduidelijke redenen heeft hij een bekennende verklaring afgelegd.
Niemand heeft die DVD gezien dus waarschijnlijk is hij er nietquote:Op zondag 15 juni 2014 20:48 schreef Lutalo het volgende:
[..]
:-)
Yep.
Je vergeet het dagboek van Maaike, de dvd, en de verklaringen van Piet, de Leeuwarder en de Visboer.
@Raptonix, ik denk dat het een beetje te kort door de bocht is om te zegen dat ze ( Maaike) terugkrabbelt.
Ik denk dat die DVD er niet is, ieder weldenkend mens had hem direct openbaar gemaakt om Jasper S. vrij te krijgen of een poging daartoe te doen.quote:
Cees Borsboom heeft onder zware druk bekend, maar heeft zijn bekentenis meteen herroepen. Zo ook Herman Dubois en Wilco Viets. Ik zie dus dus niet in waarom Jasper S. met hen vergeleken zou moeten worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:47 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nee, ik schreef 'misschien komt Jasper tot het besef dat hij niet de dader is. Dit als antwoord op het bericht dat hij geen schadevergoeding (in elk geval niet het bedrag van ¤250.000) wil betalen.
Dit verhoudt zich tot Cees Borsboom en anderen, dat ze allemaal (even simpel) hebben vastgezeten/nog zitten, voor een misdrijf die ze niet gepleegd hebben
Precies en daar komt nog bij dat Cees Borsboom een veroordeelde zedendelinquent was die zich ook nog een ophield in de buurt van het PDquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Cees Borsboom heeft onder zware druk bekend, maar heeft zijn bekentenis meteen herroepen. Zo ook Herman Dubois en Wilco Viets. Ik zie dus dus niet in waarom Jasper S. met hen vergeleken zou moeten worden.
Viets en Dubois hebben ook aanvankelijk bekend. Van Zanen (Zaanse paskamermoord) ook. Net als Cees Borsboom.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Niemand heeft die DVD gezien dus waarschijnlijk is hij er niet
Verklaringen van Piet en Leeuwarder zijn niet te controleren en worden niet ondersteund door
technisch bewijs.
Kijk de reden dat Piet en Leeuwarder niet in het openbaar verschijnen is:
1) Omdat ze misschien niet bestaan.
2) Bang zijn voor kritische vragen.
Vermoedelijk is dit weer een van de verzinsels van Wim D.
Jasper S. heeft bekend en er is een 100% DNA match dus de zaak is gesloten.
Broodje aap-verhaal?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:31 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Hahahaha het "broodje aap" verhaal van complot Goeroe Wim Dankbaar
In jou heeft hij een goed gelovige volgeling
Jasper S. heeft zijn bekentenis niet ingetrokken. Pas als dat gebeurt, heb je reden om hem met de anderen te vergelijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Viets en Dubois hebben ook aanvankelijk bekend. Van Zanen (Zaanse paskamermoord) ook. Net als Cees Borsboom.
En bij Jasper zijn ook geen Zaanse verhoormethodes toegepast... anders had zijn advocaat daar zeker melding van gemaakt.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jasper S. heeft zijn bekentenis niet ingetrokken. Pas als dat gebeurt, heb je reden om hem met de anderen te vergelijken.
Zijn advocaat. Degene die hem direct in de media al als de dader aanmerkte.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij Jasper zijn ook geen Zaanse verhoormethodes toegepast... anders had zijn advocaat daar zeker melding van gemaakt.
Weet jij waarom hij dat gedaan heeft?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zijn advocaat. Degene die hem direct in de media al als de dader aanmerkte.
Uiteraard niet: jij houdt vast aan je geloof.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:26 schreef Lutalo het volgende:
Het maakt mij niet uit om welke redenen jullie de 1 wel/niet met de ander vergelijken.
Je blijft Piet er maar bijhalen. Nu wordt het toch eens tijd dat je met bewijs voor die verklaringen op de proppen komt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Lutalo het volgende:
...
"Piet" (betrokken bij en getuige van de moord) heeft gezegd hoe 1 en ander die bewuste nacht is gegaan: recent en op 1 mei 1999.
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Uiteraard niet: jij houdt vast aan je geloof.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Copycat het volgende:
Maar je vindt het, ondanks Jaspers niet ingetrokken schuldverklaring, niet voorbarig om ook hem in dat rijtje te plaatsen?
Want Jasper is dwalende?quote:
Iedereen kan wel van alles op internet kwakken. Daarmee is het nog niet echt waar. Mensen verklaren de gekste en meest onwaarschijnlijke dingen op internet, zonder enig ondersteunend bewijs. En dan moeten we maar klakkeloos aannemen dat het "echt waar" is?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef Lutalo het volgende:
@..-._---_-.- PV ? Denk je dat er een pv is opgemaakt op 1 mei?
De recente verklaring (deel van) van Piet kun je zo lezen op internet, hoef je niet eens het boek voor te kopen. als je een beetje weet van deze zaak, heb je toch wel een idee wie "Piet" is?
Van die anderen is dat bewezen, ja. Er is vooralsnog geen enkele aantoonbare overeenkomst met Jasper S. Of je moet denken dat zijn weigering om schadevergoeding te betalen een teken is dat hij langzaam begint te beseffen dat hij onschuldig is, maar ik vind dat vergezocht.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken.
Ik heb alleen maar simpel de vergelijking getrokken: ze zitten allemaal vast/hebben vast gezeten voor iets dat ze niet gedaan hebben.
Jazeker, de overheid zoekt mensen die monitoren op sociale media, jouw bron is Wim Dankbaar die er van gemaakt heeft dat de overheid mensen zoekt die sociale media beïnvloeden, dat is wat kort door de bocht het gaat om mensen die op beperkte terreinen als vertegenwoordiger van de overheid optreden.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Broodje aap-verhaal?
[ afbeelding ]
Stop nu eens met boterzacht gebabbel.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:26 schreef Lutalo het volgende:
Luister/lees wat Louis Uijl te zeggen had over de overplaatsing van Feik.
Idem wat 'Alex' te melden had over de opmerkelijke binnenkomst, 's avonds 1 mei, van een asielzoeker in het grenshospitium.
Kunnen we Piet spreken?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Lutalo het volgende:
Nog voor Jasper überhaupt in beeld was, rammelde de zaak al.
Ik zou zijn verhaal (lees transcripties rechtszaak) eerder geloofd hebben, als hij een eigen verhaal had verteld.
"Piet" (betrokken bij en getuige van de moord) heeft gezegd hoe 1 en ander die bewuste nacht is gegaan: recent en op 1 mei 1999.
Ik wacht nog op een reactie op een paar vragen. Of ga je gewoon alles wat je niet goed uitkomt negeren?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Lutalo het volgende:
Louis Uijl is geen bijnaam :-) hoor, die heet echt Louis Uijl.
Je kunt wel controleren wat hij en Alex-andra gezegd hebben, is gewoon een audio opname van.
Je snapt toch wel dat "Piet" niet zit te wachten op aandacht alom ?!!
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je blijft Piet er maar bijhalen. Nu wordt het toch eens tijd dat je met bewijs voor die verklaringen op de proppen komt.
• Waar zijn de pv's van Piets verklaringen?
• Iedereen kan alles wel beweren. Waarom zouden we Piet moeten geloven, als hij die verklaringen al echt afgelegd zou hebben zoals jij steeds beweert?
• Waarom is Piets gesuggereerde verklaring waarschijnlijker dan een 100% DNA match + bekennende verklaring + ondersteunend bewijs?
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Iedereen kan wel van alles op internet kwakken. Daarmee is het nog niet echt waar. Mensen verklaren de gekste en meest onwaarschijnlijke dingen op internet, zonder enig ondersteunend bewijs. En dan moeten we maar klakkeloos aannemen dat het "echt waar" is?
Beantwoord die andere twee vragen uit mijn post ook eens?
Als je niets wenst te onderbouwen dan wel aannemelijk te maken dan kun je alles beweren wat je wil. En als de kritiek je niet goed uitkomt dan negeer je die gewoon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Lutalo het volgende:
@..-._---_-.-
Ik voel me niet verplicht iedere vraag, van ieder forumlid, te beantwoorden. Ik post hier uit vrije wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |