En dit. Ik distantieer mij van die uitspraak.quote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Klokov het volgende:
Ik wil even laten weten dat ik mij niet kan vinden in de TT
kk skklquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
Oké I'm done. Geen nieuwe OP oké. Maar shemaleadoratie gaat me te ver. Tot volgend deel, creeps.
Er staat een shemale inquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Drinky het volgende:
Wat is omhoog met die lelijke gym chicks? Kon je beter zo'n shemale in de OP zetten
ja nu wel leez my editquote:
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.quote:Op zondag 10 november 2013 23:26 schreef Klokov het volgende:
Niemand die mijn most disturbing video wil kijken. FOK! u dissapoint me
Was ik niet, nooit van painolympics gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.
allemaal lekker onzeker en daar gaan ze,lolquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Haha altijd mooi om die jongens op de kast te krijgen met shemale talk ..
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
deze man snapt het tenminstequote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
quote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef McNulty het volgende:
MONGOLE OP MONGOLE TT DOOR MONGOLE SETO
TJING TJONG TJONG TJONG TJONG
JA IK SCHELD JE UIT IN ASIAN HOMMO
quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
niet zo huilen, heb nog een neger track erin gezetquote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef McNulty het volgende:
MONGOLE OP MONGOLE TT DOOR MONGOLE SETO
TJING TJONG TJONG TJONG TJONG
JA IK SCHELD JE UIT IN ASIAN HOMMO
Dikke rode baard hier.quote:Op zondag 10 november 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons hoe staat het met jullie movember gains bij mij gaat het echt kk hard echt goede kinderpussy puller #flaporen
[ afbeelding ]
Als ik mijn baard laat staan is het meer van: "look ma, he's a terrorist!"quote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dikke rode baard hier.
Look ma, I'm a lumberjack.
ik ken m denk ik al als het efukt is , stuurquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Klokov het volgende:
No1uknow is de enige dappere strijder die het gekeken heeft
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:quote:Op zondag 10 november 2013 23:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik mijn baard laat staan is het meer van: "look ma, he's a terrorist!"
Moet ik weer een koraan gaan kopenquote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:
Jallaaaamazbollalammalammadingdongjallaaaaaaaahakbaarrrrrr
Beginnen te mompelen
quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet ik weer een koraan gaan kopen![]()
Heb denk ik nog wel ergens het boek der mormonen liggen.
efukt altijd komen en gaanquote:
gewoon deze scene naspelenquote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:
Jallaaaamazbollalammalammadingdongjallaaaaaaaahakbaarrrrrr
Beginnen te mompelen
En het is wiskundig bewezen dat je niet gay bentquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Jij bent een shemale.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou echt nooit shemale raken.
Dan liever het maagd en het vuistje.
"Geen kut is zo nauw als je eigen klauw".
Seems legit.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En het is wiskundig bewezen dat je niet gay bent
[ afbeelding ]
Voelde me zo blijquote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
okok, die van klokov wint het internet voor vandaag. Goed genoten weer!
Een kut is niet zo nauw als je eigen klauw idd. Een shemale kontje wel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou echt nooit shemale raken.
Dan liever het maagd en het vuistje.
"Geen kut is zo nauw als je eigen klauw".
als je je bureaustoel terugdraait heb je er geen last meer vanquote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Serieus kan dat gelul over shemales wat minder. Mn maag draait zich om joh.
je bent bangquote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Serieus kan dat gelul over shemales wat minder. Mn maag draait zich om joh.
goede post fantaquote:Op maandag 11 november 2013 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Zullen we het hebben over vrouwmannen dan?
Vrouwen die mannen zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, gratis gekregen op koninginnedagquote:
Sowieso vrouwenquote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef seto het volgende:
vrouwen die de internets proberen te begrijpen
Inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle plaatjes werken niet. The gods favour us.
Half she half he, weet niet of ik ze nu als vrouw of als man moet rekenen. Bekijk het ook eens van de andere kant. Zouden heterovrouwen op een shemale vallen?quote:Op maandag 11 november 2013 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen
Ook daarom shemales 14.gif
Je bedoelt een vrouw die man is geworden?quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Half she half he, weet niet of ik ze nu als vrouw of als man moet rekenen. Bekijk het ook eens van de andere kant. Zouden heterovrouwen op een shemale vallen?
Je wil dat ik je anaal doe?quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja klopt je hebt gelijk.
Op het menu staat jouw penis gevuld met Griekse lekkernijen.
Post gewoon plaatje van jezelf.quote:Op maandag 11 november 2013 00:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Zullen we het hebben over vrouwmannen dan?
Vrouwen die mannen zijn geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet tenzij ze bi zijn. Vrijwel alle homos vallen ook niet op shemales.quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Half she half he, weet niet of ik ze nu als vrouw of als man moet rekenen. Bekijk het ook eens van de andere kant. Zouden heterovrouwen op een shemale vallen?
Nee, gewoon een vrouw met een piemel of een man met tieten en een vrouwelijke lichaam.quote:Op maandag 11 november 2013 00:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je bedoelt een vrouw die man is geworden?
Nee.quote:Op maandag 11 november 2013 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vrouw met een piemel of een man met tieten en een vrouwelijke lichaam.
Jezus.quote:
Het was vermakelijk. Het laatste seizoen zal mijn gehele mening vormen. Even downloaden voor morgen.quote:Op maandag 11 november 2013 00:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jezus.
Vond vengeance wel slechtste season, niet dat ie slecht was, maar de andere waren gewoon beter.
Laatste seizoen bouwt zich echt mooi op tot een waanzinnige climax.quote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het was vermakelijk. Het laatste seizoen zal mijn gehele mening vormen. Even downloaden voor morgen.
Vond het wel zielig net van Doctore z'n oog.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 november 2013 00:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Laatste seizoen bouwt zich echt mooi op tot een waanzinnige climax.
Jawel, ben benieuwd.quote:Op maandag 11 november 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Kijk je al uit naar morgen brah?
Het houdt je hoofd bezig.quote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jawel, ben benieuwd.
Heb 1 tentamen gemist en 2 projecten, het is ruk om dit in te plannen.Gaat druk worden.
I see what you did therequote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jawel, ben benieuwd.
Heb 1 tentamen gemist en 2 projecten, het is ruk om dit in te plannen.Gaat druk worden.
Van school verwisseld (zit lang verhaal achter), in zomervakantie ingeschreven, pas 2 weken voor het eind van blok 1 inschrijving voltooid. Daarna duurde het vrij lang voordat ik in een klas geplaatst werd, was er achteraan gegaan maar werd steeds door verwezen naar iemand anders.quote:Op maandag 11 november 2013 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het houdt je hoofd bezig.
Waarom begin je nu pas eigenlijk?
SPOILER: SpartacusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze gebruiken trouwens fucking vaak het woord 'absent'.Alright succes!quote:Op maandag 11 november 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Van school verwisseld (zit lang verhaal achter), in zomervakantie ingeschreven, pas 2 weken voor het eind van blok 1 inschrijving voltooid. Daarna duurde het vrij lang voordat ik in een klas geplaatst werd, was er achteraan gegaan maar werd steeds door verwezen naar iemand anders.niet dat het veel uitmaakte kon toch al niet meer meedoen met projecten.
If not now, then when.
En terecht.quote:Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef no1uknow het volgende:
ik word trouwens keihard genegerd (sorry nulty jb) door helplessssss via DM
Je praatte laatst minderwaardig over haar, dus ja, ik vind het niet gek.quote:
ja naar wie denk je dat ik DMquote:Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ja helpless is "gestopt" met fokken toch? Probeer haar nieuwe account anders
Inloggen
pas op vrind, je gaat wel een beetje richting whiteknight nu hequote:Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je praatte laatst minderwaardig over haar, dus ja, ik vind het niet gek.
Mijn woorden spreken enkel waarheid zonder intenties.quote:Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pas op vrind, je gaat wel een beetje richting whiteknight nu he
LOL een vriend van me kwam laatst trots vertellen dat hij had ontdekt dat je aandelen moet kopen en dan telkens moet quicksaven, gaan ze omhoog, weer saven, gaan ze omlaag, je meest recente savegame weer laden etc.quote:Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geld aan het glitchen in GTA terwijl ik FOK!
Lol, wat een moeite. Ik doe het wel op GTA Online hé. Daar kun je volgens mij nog niet investeren in aandelen. Tevens 216k elke twee minuten.quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOL een vriend van me kwam laatst trots vertellen dat hij had ontdekt dat je aandelen moet kopen en dan telkens moet quicksaven, gaan ze omhoog, weer saven, gaan ze omlaag, je meest recente savegame weer laden etc.
Ja, hier heb je hem alvast.quote:Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef no1uknow het volgende:
lol er is dus een glitch waardoor je money kan maken, nice
ben nu m'n scriptie aan het afmaken, morgenvandaag inleveren en als beloning GTA V kopen, hoewel ik GTA vooral nog niet heb gekocht omdat er dan helemaal niks van die kutscriptie terecht zou komen
Voorwoord, inleiding, aanbevelingen moet ik nog een alinea van tweaken adhv feedback, titel verzinnenquote:Op maandag 11 november 2013 02:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, hier heb je hem alvast.
Netjes man, netjes!Heb je goed gedaan ja. GTA is echt awesome, dus snel - maar goed - afmaken die scriptie en dan knallen!
![]()
Moet je nog veel?
Nice, het einde is in zicht. Waar gaat je scriptie over?quote:Op maandag 11 november 2013 02:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Voorwoord, inleiding, aanbevelingen moet ik nog een alinea van tweaken adhv feedback, titel verzinnenmorgenochtend de correcties die m'n huisgenoot heeft gedaan verwerken en dan de rest van de tijd (tot 1 uur ongeveer) gebruiken om e.e.a. te finetunen.
Ben nu de transcripties v/d interviews aan het bundelen, die ik als apart document ga aanbieden omdat de bijlagen anders 2 keer zo groot als het rapport zouden worden, staat niet mooi. Doet me denken, moet de fucking topiclijsten nog als bijlage toevoegen. Thanks Yuri
Onzin: of er een mogelijkheid bestaat tot samenwerking tussen een jeugd-ggz team dat zich richt op bemoeizorg en een ROC.quote:Op maandag 11 november 2013 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice, het einde is in zicht. Waar gaat je scriptie over?
Haha.Geen dank mi mangos. Het was jouw eigen brein die het zich herinnerde.
Ik vind het anders wel interessant klinken. Wat is de uitkomst?quote:Op maandag 11 november 2013 02:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Onzin: of er een mogelijkheid bestaat tot samenwerking tussen een jeugd-ggz team dat zich richt op bemoeizorg en een ROC.
Dat jeugd-ggz team richt zich vooral op jongeren met complexe problematiek op meerder leefgebieden, waarbij er minstens sprake moet zijn van psychiatrie. Ze richten zich daarbij ook op zorgmijders, jongeren die niet willen of niet kunnen aankomen bij hulpverlening. Eigenlijk leveren ze veel te zware zorg voor de doelgroep die op school rondloopt, want die is al te gezond, maar ze willen hun criteria wat verzachten en er blijkt een groep jongeren op die scholen te zijn die niet aankomt bij de hulpverlening waar naartoe ze doorverwezen worden vanuit school. Hier zou dat jeugd-ggz team wellicht een rol kunnen spelen, dat ze niet zware chronische zorg leveren, maar even die jongeren op de rails helpen en netjes afleveren bij desbetreffende hulpverleningsinstantie. En op gebied van expertise/consultatie blijkt er wel e.e.a. mogelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 02:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel interessant klinken. Wat is de uitkomst?
Zie, toch best interessant.quote:Op maandag 11 november 2013 03:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat jeugd-ggz team richt zich vooral op jongeren met complexe problematiek op meerder leefgebieden, waarbij er minstens sprake moet zijn van psychiatrie. Ze richten zich daarbij ook op zorgmijders, jongeren die niet willen of niet kunnen aankomen bij hulpverlening. Eigenlijk leveren ze veel te zware zorg voor de doelgroep die op school rondloopt, want die is al te gezond, maar ze willen hun criteria wat verzachten en er blijkt een groep jongeren op die scholen te zijn die niet aankomt bij de hulpverlening waar naartoe ze doorverwezen worden vanuit school. Hier zou dat jeugd-ggz team wellicht een rol kunnen spelen, dat ze niet zware chronische zorg leveren, maar even die jongeren op de rails helpen en netjes afleveren bij desbetreffende hulpverleningsinstantie. En op gebied van expertise/consultatie blijkt er wel e.e.a. mogelijk.
Maar een tweede conclusie is dat de zorgcultuur en schoolcultuur zo erg verschillen van elkaar dat een samenwerking in de praktijk heel lastig is. Er was een samenwerking in een andere die bijna soortgelijk was als de wens in de stad van dat jeugd-ggz team. Dat is finaal mislukt vanwege x aantal redenen, waaronder de verschillen en de kloof tussen school en zorg. Iedereen zegt dus wel ja we willen samenwerken maar ondertussen vinden ze externen heel bedreigend en willen ze het graag zelf oplossen. Google maar eens op beschotting/ontschotting.
Dat is dus precies waar beschotting over gaat. Organisaties richten zich (vaak door regels, protocollen, geen verantwoordelijkheid willen nemen, beperkte financiën enz) alleen op eigen taken en nemen verder geen verantwoordelijkheid. Dit gaat ten koste van de samenwerking. Daarnaast is het zorgaanbod ook gewoon versnipperd wat de beschotting ook enigszins in de hand werkt. Als jij als hulpverlener betaalt krijgt om de schuldenproblematiek van een jongere op te lossen, maar die jongere blowt ook nog bijvoorbeeld, ga je daar toch niks aan doen want daar krijg je niet voor betaalt bijv.quote:Op maandag 11 november 2013 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zie, toch best interessant.Heb de zoekopdracht in een tabje gezet zodat ik het morgen wat beter kan lezen (moeheid).
Wat is jouw mening trouwens over het feit dat er zoveel instanties zijn waardoor probleemjongeren vaak van de ene naar de andere gestuurd worden, waardoor het probleem niet oplost maar vaak verergert door veel onduidelijkheid? En klinkt dit je bekend?
lol thanks, ik ga zo ook maar een paar uurtjes pakken denk ik, ben redelijk richting het einde aan het gaan, morgenochtend lijntje coke komt het wel goedquote:Op maandag 11 november 2013 03:32 schreef Sapstengel het volgende:
Zaad het is 03:30, ik ga slapen.
Succes met je scriptie vannacht..
Precies wat ik dacht: bureaucratisering, geld over gevoel etc. etc. Eigenlijk hetzelfde wat je in meerdere sectoren ziet.quote:
Echt hé.quote:Op maandag 11 november 2013 03:23 schreef no1uknow het volgende:
om nog maar niet te beginnen over de medicalisering van elk stukje afwijkend gedrag, maar dat is weer een hele andere discussie
Lolquote:Op maandag 11 november 2013 03:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
morgenochtend lijntje coke komt het wel goed
In welke branche zit jij dan? Of is het meer je eigen ervaring (uit je omgeving)?quote:Op maandag 11 november 2013 03:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht: bureaucratisering, geld over gevoel etc. etc. Eigenlijk hetzelfde wat je in meerdere sectoren ziet.
Ik vind het erg zonde.
[..]
Echt hé.Alsof iedere 'afwijking' iets erg is. Alsof er een perfect plaatje van de mens bestaat waaraan iedereen moet voldoen. Hokjesdenken.
![]()
Mja, ik ben ook weg. Bedankt voor de heldere uitleg, ik ga die shit zeker nog grondig checken. Succes man!
Ja ach daar maak ik het zelf naar hoorquote:Op maandag 11 november 2013 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol.
Ik moet dinsdag verdediging houden, aantal weken geleden m'n scriptie voltooid.. Gelukkig was het voor mij geen nachtwerk.
Ik ben nog een student.quote:Op maandag 11 november 2013 03:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In welke branche zit jij dan? Of is het meer je eigen ervaring (uit je omgeving)?
Ik ook hoor, alles in ongeveer 2.5 week eruit geperstquote:Op maandag 11 november 2013 03:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ach daar maak ik het zelf naar hoorEn ik ben een stress-schrijver, ik heb het leeuwendeel van m'n scriptie de afgelopen anderhalve week gemaakt (muv opzet, dat was begin dit jaar), terwijl ik er sinds januari mee bezig ben
Sterkte met je verdediging in ieder geval! Ik ga er stiekem een beetje van uit dat ik een voldoende krijg adhv feedback van meerdere kanten, dus over 3.5 week verdedigen waarschijnlijk!
Net zoveel als je andere uren.quote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
Na aftrek van de kerstvakantie nog 11 vakantiedagen over dit jaar. Geen idee wat k moet doen. 2 welen vakantie nemen, wat moet ik ermee. Zit je in je eentje thuis voor je uit te kijken. En ff 1000 euro stukgooien zit er ook niet in ivm komende wintersport. Uitbetalen dan maar? Maar dan hou je er geen donder aan over toch?
Over gedeeltes laten uitbetalen. Daarnaast neem je ze mee naar volgend jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
Na aftrek van de kerstvakantie nog 11 vakantiedagen over dit jaar. Geen idee wat k moet doen. 2 welen vakantie nemen, wat moet ik ermee. Zit je in je eentje thuis voor je uit te kijken. En ff 1000 euro stukgooien zit er ook niet in ivm komende wintersport. Uitbetalen dan maar? Maar dan hou je er geen donder aan over toch?
2 weekjes in de casa van Snakeyquote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
lekker slapen, dingen die je nog moest doen doen, 2x per dag trainen, slapenquote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
2 weken ideaal leven. Vrij nemen dus, de hele dag vreten, uitslapen en keihard trainen. Uitbetalen is altijd lekker, maar gaat daar dan niet meer dan de helft vanaf?quote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
Wanneer kunnen we weer een nieuwe video van je verwachten?quote:Op maandag 11 november 2013 09:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haaaaaai![]()
![]()
ja alles ist oke ja
en mej jou?
normale tarief. Niet meer standaard bijzonder tarief.quote:Op maandag 11 november 2013 09:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
2 weken ideaal leven. Vrij nemen dus, de hele dag vreten, uitslapen en keihard trainen. Uitbetalen is altijd lekker, maar gaat daar dan niet meer dan de helft vanaf?
Ja wel goed man, beetje drukquote:Op maandag 11 november 2013 09:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haaaaaai![]()
![]()
ja alles ist oke ja
en mej jou?
ja niet al te lang meer nu. Nog weekje of 2 a 3.quote:Op maandag 11 november 2013 09:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer een nieuwe video van je verwachten?
Niks ideaals aan aangezien ik neit kan trainen atm. Dus dat vreten als een beest de hele dag heeft ook weinig zin aangezien ik geen speklaag hoef te kweken voor m'n winterslaap. Bovendien komen na 3 dagen thuis zitten de muren op me af, aangezien iedereen om je heen toch aan het werk is. Zeker de hele dag als een autist tv-series zitten kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 09:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
2 weken ideaal leven. Vrij nemen dus, de hele dag vreten, uitslapen en keihard trainen. Uitbetalen is altijd lekker, maar gaat daar dan niet meer dan de helft vanaf?
niks lekkers aanquote:
hahahaquote:Op maandag 11 november 2013 10:04 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Ja wel goed man, beetje druk
Traine enzo
quote:Op maandag 11 november 2013 10:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja niet al te lang meer nu. Nog weekje of 2 a 3.
legg/lower back day wordt dat dan, met b4 and after cut (mijn "cut" dan...)
Heb nu nog 1 week over van mijn 3 weken vakantie. Bevalt me perfect ook al heeft er verder niemand vakantie. Geen moeite om mezelf te vermaken.quote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
Uiteindelijk zou ik me wel vermaken, vind het alleen zo nutteloos en week thuis zitten en niks uitvreten. Heb ook al 2 weken kerstvakantie gerekend.quote:Op maandag 11 november 2013 10:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Heb nu nog 1 week over van mijn 3 weken vakantie. Bevalt me perfect ook al heeft er verder niemand vakantie. Geen moeite om mezelf te vermaken.
Nu nog meer als 100 uur over en mag er maar 64 meenemen naar volgend jaar. Tussen kerst en oud en nieuw ook nog mooi wat dagen pakken.
2 weken dikke porno, speel in een adult film.quote:Op maandag 11 november 2013 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou ik me wel vermaken, vind het alleen zo nutteloos en week thuis zitten en niks uitvreten. Heb ook al 2 weken kerstvakantie gerekend.
Oh, te lang niet het topic gevolgd. Balen dat je niet kan trainen man.quote:Op maandag 11 november 2013 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks ideaals aan aangezien ik neit kan trainen atm. Dus dat vreten als een beest de hele dag heeft ook weinig zin aangezien ik geen speklaag hoef te kweken voor m'n winterslaap. Bovendien komen na 3 dagen thuis zitten de muren op me af, aangezien iedereen om je heen toch aan het werk is. Zeker de hele dag als een autist tv-series zitten kijken.
Als gevende partij neem ik aan?quote:Op maandag 11 november 2013 10:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
2 weken dikke porno, speel in een adult film.
En als het tegenzit moet ik geopereerd worden aan mn schouder en kom k ook minimaal een week.of wat thuis te zittenquote:Op maandag 11 november 2013 10:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Oh, te lang niet het topic gevolgd. Balen dat je niet kan trainen man.
wutquote:Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
En als het tegenzit moet ik geopereerd worden aan mn schouder en kom k ook minimaal een week.of wat thuis te zitten
Van een dak af gedonderd 3 meter naar beneden op een railimg. Schouder uit de kom, daarna nog een paar keer spontaan. Als t niet goed herstelt moeten ze waarschijnlijk opereren om de stabilitit twrug te brengen. En dan is het nog de vraag of het ooit nog 100% wordt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wutdamn.
Wat was het ook alweer? impingement?
ah shit man. dat wist ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Van een dak af gedonderd 3 meter naar beneden op een railimg. Schouder uit de kom, daarna nog een paar keer spontaan. Als t niet goed herstelt moeten ze waarschijnlijk opereren om de stabilitit twrug te brengen. En dan is het nog de vraag of het ooit nog 100% wordt.
Het is nu nog vooral rust houden om het genezingsproces niet in de weg te zitten. Vokgende week naar de fysio voor een behandelplan voor de komende tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah shit man. dat wist ik niet.
Kun je oefeningen doen om die stabiliteit weer goed te krijgen?
quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is nu nog vooral rust houden om het genezingsproces niet in de weg te zitten. Vokgende week naar de fysio voor een behandelplan voor de komende tijd.
is hij gebanned?quote:
hij kon ze toch niet weerstaanquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
Oké I'm done. Geen nieuwe OP oké. Maar shemaleadoratie gaat me te ver. Tot volgend deel, creeps.
Dit. Neem gewoon nu 2 weken vrij, lekker naar de gym gaan wanneer je wil, beetje eten, slapen, DOTA2 spelen.quote:
FOKverslaafdquote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef seto het volgende:
tevens
[..]
hij kon ze toch niet weerstaan
Lees het topic nog eensquote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit. Neem gewoon nu 2 weken vrij, lekker naar de gym gaan wanneer je wil, beetje eten, slapen, DOTA2 spelen.
Carentan was wel een leuke map idd, altijd granaten over dat muurtje in het midden gooien. Pavlov was ook wel cool, of was dat niet CoD1?quote:
Daar had je idd goeie nadetricks.quote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Carentan was wel een leuke map idd, altijd granaten over dat muurtje in het midden gooien. Pavlov was ook wel cool, of was dat niet CoD1?
Vriend van me deed dat ook maar dan met Battlefield 2, LANs in het buitenland enzo. Als hij terug kwam had hij weer iets van ¤600 aan spullen te verkopen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Vriend van mij was alleen te goed dat het niet leuk meer was. Heeft z'n hele PC ongeveer bij elkaar gewonnen met CoD competities op LAN-parties.
Ik ben wel vrij oldschool ja, maar zo oud ben ik niet..quote:Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die niet gamen behoren automatisch tot de "oudere" generatie. fathank
Ik heb op mijn 14de nog wel eens #1 gestaan met 5v5 S&D op Clanbasequote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Vriend van mij was alleen te goed dat het niet leuk meer was. Heeft z'n hele PC ongeveer bij elkaar gewonnen met CoD competities op LAN-parties.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:04 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vr du haterzz.Wel goeden gymchicks, dat moet gezegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:31 schreef seto het volgende:
[..]
etha is alpha
hij heeft haar een e-card gestuurd en is nu in de gymViel mij ook al op, idd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
volgens mij is er aan dat rad geknutseld vriend hij komst steeds op dezelfde.Kijk daar dan ook niet naar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou... een vagina ziet eruit als een doorweekt broodje rosbief. Als ik een close up foto zie van een vagina denk ik altijd "wtf is dat voor smerig ding, moet ik daar m'n piemel en/of tong in stoppen?"Sterkte (en welkom terug).quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
mensen die doodgaan en bijna doodgaan, vooral. no fun.Voor de zoveelste keer: kom eens uit die zolderkamer!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Dimachaerus het volgende:
dankzij fathank ben ik op reddit onzettende parel kutjes tegengekomen...
gelijk usernames opgeslagen
[..]
[..]
ik heb echt mooie fotos voor jequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:36 schreef Montelly het volgende:
GYM TOPIC FILM!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien leuk voor Dima-achtige types?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren ff naar cosplay chicks gekeken op Blizzcon 2013
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste costume:
[ [url=http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/resize/1500x800/http://www.blogcdn.com/sl(...)-27-1.jpg]afbeelding[/url] ]Waarom zou je daar naar kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chef: je bent geen aanwinst voor dit topic.quote:Hier ben ik gestopt met lezen. Heb je nou al samen met no1know en Raymond die Haagse gym overgenomen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:
Er traint altijd zo'n vage coolie bij Basic Fit.
[..]Hoe de neuk graaf jij zo'n 5 jaar oud topic op?quote:Die orenquote:Ik kan niet oordelen over de huizenmarkt in de VS. Ligt dit in dull-city?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef IrCute het volgende:
jonguns ik ga een huisje kopun, wat vinden julie ervan?
http://www.trulia.com/pro(...)ter-PA-18974#photo-1Waarom? En wat vind jij niet veel geld?quote:Vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 10 november 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Hey wonen er alleen blanke boeren in Groningen of wat?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meen ooit wel eens gelezen te hebben dat mannen pieken op hun 18e en vrouwen op hun 29e.quote:Op zondag 10 november 2013 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Voordeel aan jongens van 19-25 is dat ze veel energie hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 09:59 schreef Montelly het volgende:
Boys zouden jullie dit dragen om een chick te plezieren?? Heb strong feels om het wel een keer te doen...
[ afbeelding ]Dat is best veel! Niet superdiep, maar toch...quote:Ik vind ze wel mooi.quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef Montelly het volgende:
Boys wat denken jullie, doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]^^quote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Klokov het volgende:
Tevens: teringmanlet voor het niet veranderen van de OPPer definitie bestaat het woord "manletking" niet.quote:Op zondag 10 november 2013 14:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgens mij is een exje van jou er ooit met zo'n manletking als ik vandoor gegaan, of niet?Lange chicksquote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel een manlet met een chick van 1,84meter
quote:Ik niet: het is een kans om er weer een te redden en met krachttraining weer (nog) beter in vorm te krijgen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Klokov het volgende:
Ik moet altijd een beetje facepalmen als er weer een vrouw in het BB-topic komt postenGrote knul, jongen. Wat zijn je squat-stats?quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Hiatus het volgende:
Hele stack gepushed op legpress, kick t net gokuDit ja. Fanta komt toch wel dicht bij de ideale vrouw, i.i.g. qua karakter. Geef maar toe, jongens.quote:Op zondag 10 november 2013 18:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn mentaal zo sterk als dat jij bentquote:quote:quote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het beste voor jou idd, zodat je eigen - sterke - beeld van je niet verstoord wordt.
Dan zit er een delta tussen hoe je je hier presenteert en IRL.quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lieve schat dat is ook zo kaolo vervelend. Alpha's lopen met een boog om mee heen om met een stel onschuldig meisjes te flirten. En die domme naieve boys lopen achter mij aan. I don't like that.
Gedraag je IRL meer zoals je hier doet.Dit dus.quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog steeds maagd en beta as fuck.Bro: ik word nooit uitgenodigd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent de enige die nog niet is geweest
Oh, Carbon zegt ook altijd af.Prima!quote:Op zondag 10 november 2013 20:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Carbon zei dat die wel naar Groningen zal komen. 31 januari, you in?
Waar? Kelderwerk, Go4Fitness of dat ding in Beijum met die gemengde sauna?1. Ben je er wel eens geweest?quote:Op zondag 10 november 2013 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
GroningenDaar ga ik echt niet even voor mijn lol heen ofzo.
2. Waar woon je zelf?Goede vraag.quote:Het contrast tussen haar hoofd en haar tieten is nogal grootquote:Op zondag 10 november 2013 22:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nice.quote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, Sarina Valentina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Voor wie daadwerkelijk geinteresseerd is: in KPD is een Shemale topic.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier op FOK! zitten ze ook (geen shemales maar transgenders), eentje is nog redelijk bekend.
Noem geen namen.
Niet echt mijn ding, btw.Dit ja. Ik heb het niet gelezen verder.quote:^^quote:Op maandag 11 november 2013 00:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Serieus kan dat gelul over shemales wat minder. Mn maag draait zich om joh.quote:quote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jawel, ben benieuwd.
Tip van de dag: minder tijd op Fok, Tinder, Paiq, Badoo en al die andere kansloze datingsites doorbrengen.quote:
Versier een chick bij de koffieautomaat na je tentamen.quote:Op maandag 11 november 2013 00:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jawel, ben benieuwd.
quote:Op zich wel een interessant en nuttig onderwerp, toch?quote:Op maandag 11 november 2013 03:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat jeugd-ggz team richt zich vooral op jongeren met complexe problematiek op meerder leefgebieden, waarbij er minstens sprake moet zijn van psychiatrie. Ze richten zich daarbij ook op zorgmijders, jongeren die niet willen of niet kunnen aankomen bij hulpverlening. Eigenlijk leveren ze veel te zware zorg voor de doelgroep die op school rondloopt, want die is al te gezond, maar ze willen hun criteria wat verzachten en er blijkt een groep jongeren op die scholen te zijn die niet aankomt bij de hulpverlening waar naartoe ze doorverwezen worden vanuit school. Hier zou dat jeugd-ggz team wellicht een rol kunnen spelen, dat ze niet zware chronische zorg leveren, maar even die jongeren op de rails helpen en netjes afleveren bij desbetreffende hulpverleningsinstantie. En op gebied van expertise/consultatie blijkt er wel e.e.a. mogelijk.
Maar een tweede conclusie is dat de zorgcultuur en schoolcultuur zo erg verschillen van elkaar dat een samenwerking in de praktijk heel lastig is. Er was een samenwerking in een andere die bijna soortgelijk was als de wens in de stad van dat jeugd-ggz team. Dat is finaal mislukt vanwege x aantal redenen, waaronder de verschillen en de kloof tussen school en zorg. Iedereen zegt dus wel ja we willen samenwerken maar ondertussen vinden ze externen heel bedreigend en willen ze het graag zelf oplossen. Google maar eens op beschotting/ontschotting.Iedereen heeft wel een afwijking. De vraag is alleen of je overal wat aan moet doen.quote:Op maandag 11 november 2013 03:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht: bureaucratisering, geld over gevoel etc. etc. Eigenlijk hetzelfde wat je in meerdere sectoren ziet.
Ik vind het erg zonde.
[..]
Echt hé.Alsof iedere 'afwijking' iets erg is. Alsof er een perfect plaatje van de mens bestaat waaraan iedereen moet voldoen. Hokjesdenken.
![]()
Mja, ik ben ook weg. Bedankt voor de heldere uitleg, ik ga die shit zeker nog grondig checken. Succes man!Moet je even uitzoeken hoe dit precies zit. Oude vakantiedagen mag je tot 5 jaar meenemen, nieuwe moet je voor 1 juli van het volgende jaar opmaken o.i.d.quote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef fathank het volgende:
Na aftrek van de kerstvakantie nog 11 vakantiedagen over dit jaar. Geen idee wat k moet doen. 2 welen vakantie nemen, wat moet ik ermee. Zit je in je eentje thuis voor je uit te kijken. En ff 1000 euro stukgooien zit er ook niet in ivm komende wintersport. Uitbetalen dan maar? Maar dan hou je er geen donder aan over toch?Sterkte!quote:Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
En als het tegenzit moet ik geopereerd worden aan mn schouder en kom k ook minimaal een week.of wat thuis te zittenquote:Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:
mensen die niet gamen behoren automatisch tot de "oudere" generatie. fathankFixed.quote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
CoD:UOLeisure Suit Larry / Rise of the Triads is pas oldschool.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel goeden gymchicks, dat moet gezegd worden.
[..]
Dit.
[..]
Viel mij ook al op, idd.
[..]
Kijk daar dan ook niet naar.
[..]
Sterkte (en welkom terug).
[..]
Voor de zoveelste keer: kom eens uit die zolderkamer!
[..]Misschien leuk voor Dima-achtige types?
[..]
Waarom zou je daar naar kijken??
[..]
Chef: je bent geen aanwinst voor dit topic.
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen. Heb je nou al samen met no1know en Raymond die Haagse gym overgenomen?
[..]
Hoe de neuk graaf jij zo'n 5 jaar oud topic op?
[..]
Die oren
[..]
Ik kan niet oordelen over de huizenmarkt in de VS. Ligt dit in dull-city?
[..]
Waarom? En wat vind jij niet veel geld?
[..]
Vanwaar deze vraag?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik meen ooit wel eens gelezen te hebben dat mannen pieken op hun 18e en vrouwen op hun 29e.
[..]
[..]
Dat is best veel! Niet superdiep, maar toch...
[..]
Ik vind ze wel mooi.
[..]
^^
[..]
Per definitie bestaat het woord "manletking" niet.
[..]
Lange chicks
[..]
[..]
Ik niet: het is een kans om er weer een te redden en met krachttraining weer (nog) beter in vorm te krijgen.
[..]
Grote knul, jongen. Wat zijn je squat-stats?
[..]
Dit ja. Fanta komt toch wel dicht bij de ideale vrouw, i.i.g. qua karakter. Geef maar toe, jongens.
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
Dan zit er een delta tussen hoe je je hier presenteert en IRL.
Gedraag je IRL meer zoals je hier doet.
[..]
Dit dus.
[..]
Bro: ik word nooit uitgenodigd.
[..]
Prima!
Waar? Kelderwerk, Go4Fitness of dat ding in Beijum met die gemengde sauna?
[..]
1. Ben je er wel eens geweest?
2. Waar woon je zelf?
[..]
Goede vraag.
[..]
Het contrast tussen haar hoofd en haar tieten is nogal groot
[..]
Nice.
[..]
Voor wie daadwerkelijk geinteresseerd is: in KPD is een Shemale topic.
Niet echt mijn ding, btw.
[..]
Dit ja. Ik heb het niet gelezen verder.
[..]
^^
[..]
[..]
[..]
Tip van de dag: minder tijd op Fok, Tinder, Paiq, Badoo en al die andere kansloze datingsites doorbrengen.
Versier een chick bij de koffieautomaat na je tentamen.
[..]
[..]
[..]
Op zich wel een interessant en nuttig onderwerp, toch?
[..]
Iedereen heeft wel een afwijking. De vraag is alleen of je overal wat aan moet doen.
[..]
Moet je even uitzoeken hoe dit precies zit. Oude vakantiedagen mag je tot 5 jaar meenemen, nieuwe moet je voor 1 juli van het volgende jaar opmaken o.i.d.
[..]
Sterkte!
[..]
[..]
Fixed.mikanki
Deathlift or Die.![]()
Haha baasquote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb op mijn 14de nog wel eens #1 gestaan met 5v5 S&D op Clanbase![]()
![]()
Sow die quote, lang mee bezig geweest?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
C-c-c-carboncombobreaker!Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Echt waar?! Dat meen je niet!!! vertel meer!quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Hiatus het volgende:
Net bak kwark zonder lepel oid gegeten in de trein.Deathlift or Die.![]()
Meet lijkt me echt gay. Gaan jullie zichzelf met eljaar vergelijken wie de groten is. En constant over trainen/bodybuilding praten, moet al lachen bij de gedachte.![]()
En wie ben jij?quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Hiatus het volgende:
Meet lijkt me echt gay. Gaan jullie zichzelf met eljaar vergelijken wie de groten is. En constant over trainen/bodybuilding praten, moet al lachen bij de gedachte.![]()
feelsquote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
geen één keer gequote zijn in die multi![]()
Ik ook niet, who caresquote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
geen één keer gequote zijn in die multi
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 14:00 schreef seto het volgende:
dat gevoel wanneer 3x gequote door de carbon
[ afbeelding ]![]()
![]()
en we gaan natuurlijk allemaal de sauna in he. met onderbroek aan wel dat wel, anders gayquote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef Hiatus het volgende:
nohomo toch, jwzOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
ik hou the King gewoon ontbloot hoorquote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en we gaan natuurlijk allemaal de sauna in he. met onderbroek aan wel dat wel, anders gayDeathlift or Die.![]()
Dat doet elk normaal mens die het concept sauna begrijpt.quote:Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik hou the King gewoon ontbloot hoor![]()
Vertel me hoe t partijtje was. Als ik tip mag geven; neem genoeg eiwitten mee, anders ga je keihard stressen om je gains!![]()
Whehehe, gewoon dirty bulk man.quote:Op maandag 11 november 2013 14:17 schreef Hiatus het volgende:
Vertel me hoe t partijtje was. Als ik tip mag geven; neem genoeg eiwitten mee, anders ga je keihard stressen om je gains!
Dit weekend naar Groningen geweest, om 2 uur 's nachts nog anderhalve pizza gegeten, moet wel aan de gains denken natuurlijk. En dan ontbijten met 3 gehaktstaven van het tankstation.![]()
Aha noob, ik ben 8 keer gequotequote:Op maandag 11 november 2013 14:00 schreef seto het volgende:
dat gevoel wanneer 3x gequote door de carbon
[ afbeelding ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Overigens is Kelderwerk volgens mij 1 van de weinige gyms in Groningen waar je een losse les kan nemen. Alleen wel erg beperkt qua ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Dit.quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
geen één keer gequote zijn in die multiYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
1 Wel goeden gymchicks, dat moet gezegd worden.
[..]
2 Dit.
[..]
3 Viel mij ook al op, idd.
[..]
4 Kijk daar dan ook niet naar.
[..]
5 Sterkte (en welkom terug).
[..]
6 Voor de zoveelste keer: kom eens uit die zolderkamer!
[..]
7Misschien leuk voor Dima-achtige types?
[..]
8 Waarom zou je daar naar kijken??
[..]
9 Chef: je bent geen aanwinst voor dit topic.
[..]
10 Hier ben ik gestopt met lezen. Heb je nou al samen met no1know en Raymond die Haagse gym overgenomen?
[..]
11 Hoe de neuk graaf jij zo'n 5 jaar oud topic op?
[..]
12 Die oren
[..]
13 Ik kan niet oordelen over de huizenmarkt in de VS. Ligt dit in dull-city?
[..]
14 Waarom? En wat vind jij niet veel geld?
[..]
15 Vanwaar deze vraag?
[..]
16Ik heb de posts en replies even genummerd voor de duidelijkheid. Carbon heeft 50 posts gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
17 Ik meen ooit wel eens gelezen te hebben dat mannen pieken op hun 18e en vrouwen op hun 29e.
[..]
18
[..]
19 Dat is best veel! Niet superdiep, maar toch...
[..]
20 Ik vind ze wel mooi.
[..]
21 ^^
[..]
22 Per definitie bestaat het woord "manletking" niet.
[..]
23 Lange chicks
[..]
24
[..]
25 Ik niet: het is een kans om er weer een te redden en met krachttraining weer (nog) beter in vorm te krijgen.
[..]
26 Grote knul, jongen. Wat zijn je squat-stats?
[..]
27 Dit ja. Fanta komt toch wel dicht bij de ideale vrouw, i.i.g. qua karakter. Geef maar toe, jongens.
[..]
28
[..]
28:D
[..]
29![]()
[..]
30 Dan zit er een delta tussen hoe je je hier presenteert en IRL.
Gedraag je IRL meer zoals je hier doet.
[..]
31 Dit dus.
[..]
32 Bro: ik word nooit uitgenodigd.
[..]
33 Prima!
Waar? Kelderwerk, Go4Fitness of dat ding in Beijum met die gemengde sauna?
[..]
34 1. Ben je er wel eens geweest?
2. Waar woon je zelf?
[..]
Goede vraag.
[..]
35Het contrast tussen haar hoofd en haar tieten is nogal groot
[..]
36 Nice.
[..]
37 Voor wie daadwerkelijk geinteresseerd is: in KPD is een Shemale topic.
Niet echt mijn ding, btw.
[..]
38 Dit ja. Ik heb het niet gelezen verder.
[..]
39 ^^
[..]
40
[..]
41
[..]
42 Tip van de dag: minder tijd op Fok, Tinder, Paiq, Badoo en al die andere kansloze datingsites doorbrengen.
Versier een chick bij de koffieautomaat na je tentamen.
[..]
43
[..]
44
[..]
45 Op zich wel een interessant en nuttig onderwerp, toch?
[..]
46 Iedereen heeft wel een afwijking. De vraag is alleen of je overal wat aan moet doen.
[..]
47 Moet je even uitzoeken hoe dit precies zit. Oude vakantiedagen mag je tot 5 jaar meenemen, nieuwe moet je voor 1 juli van het volgende jaar opmaken o.i.d.
[..]
48 Sterkte!
[..]
49
[..]
50 Fixed.
11 Ik sherlockte Dima en zag ergens dit topic voorbij komen. Kan me meestal wel vermaken om zijn posts
21 Voel me broeder
25 Het is meer dat als er een man post dat het dan in een paar posts duidelijk is. Als er een vrouw post kan je ervan uitgaan dat het topic zo vol is
27 Je zou Fanta wel raken he oude baas
33 Denk Kelderwerk, zie eerdere post
40 Ga iemand anders-en
42 Je quote dezelfde post 2 keer vriend, je wordt oud! Overigens zit ik op 0 datingsites, ik ben al settled voor life
27: Fanta is mijn dochter. Iedereen die haar poort wil betreden moet langs mij.quote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb de posts en replies even genummerd voor de duidelijkheid. Carbon heeft 50 posts gequote
11 Ik sherlockte Dima en zag ergens dit topic voorbij komen. Kan me meestal wel vermaken om zijn posts
21 Voel me broeder
25 Het is meer dat als er een man post dat het dan in een paar posts duidelijk is. Als er een vrouw post kan je ervan uitgaan dat het topic zo vol is
27 Je zou Fanta wel raken he oude baas
33 Denk Kelderwerk, zie eerdere post
40 Ga iemand anders-en
42 Je quote dezelfde post 2 keer vriend, je wordt oud! Overigens zit ik op 0 datingsites, ik ben al settled voor life
42: Was voor Dima bedoeld (uiteraard).![]()
De intentie was om het 1x te quoten met eenquote:Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Klokov het volgende:
Zie net dat Carbon 3 keer dit plaatje gequote heeft:
[ afbeelding ]
Wat is de diepere gedachte hierachter?reactie erbij.
Ik doe alles al in een txt file, aangezien die multiquote van Fok! nie te vertrouwen is.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Klokov het volgende:
Overigens is Kelderwerk volgens mij 1 van de weinige gyms in Groningen waar je een losse les kan nemen. Alleen wel erg beperkt qua ruimteAls we daarheen gaan wil ik Groningsegast wel eens bezig zien, gezien zijn stats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Snakey het volgende:
http://www.liverpoolecho.(...)cep-touching-6287223![]()
![]()
Zijn ~4-6 mensen in KW met vergelijkbare stats volgens mijquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als we daarheen gaan wil ik Groningsegast wel eens bezig zien, gezien zijn stats.Together We Will Live Forever
Instucteur is trouwens ook 108 kilo met een vrij laag vp en volgens mij ongeveer Etha's lengteTogether We Will Live Forever
Nice.quote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn ~4-6 mensen in KW met vergelijkbare stats volgens mij![]()
Ohh, ik dacht die ~200 kilo deadlifte dat zijn er wel 4-6 volgens mij.Together We Will Live Forever
Ohh, ik herken hem nu ook. Ik heb wel eens met hem staan praten. Train alleen niet meer bij KelderwerkTogether We Will Live Forever
Waar train jij nu?quote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Klokov het volgende:
Ohh, ik herken hem nu ook. Ik heb wel eens met hem staan praten. Train alleen niet meer bij Kelderwerk![]()
lolquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Snakey het volgende:
http://www.liverpoolecho.(...)cep-touching-6287223
zal wel een beer geweest zijn dan dat jong, dat i als een klein meisje wegrende voor die papa![]()
![]()
![]()
Niet, volgende week weer restweek jwzquote:Together We Will Live Forever
Er heeft iemand een filmpje van mn pushuproutine op Dumpert gezet, wat is dit
http://www.dumpert.nl/med(...)te_push_up_ever.htmlTogether We Will Live Forever
Sap, dit wat voor jou? http://www.tsgirlfriend.com/Together We Will Live Forever
Ja. Alleen ik zie niet echt profielen en volgens mij is het US only.quote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef Klokov het volgende:
Sap, dit wat voor jou? http://www.tsgirlfriend.com/![]()
Ja naar Brazilië, daar zit wel de top op dat gebied.
Op kinky.nl heb je ook subsectie transsexueel. Maar wat een armoe daar zeg..![]()
Zeker allemaal dudes met een pruik opquote:Op maandag 11 november 2013 15:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ja naar Brazilië, daar zit wel de top op dat gebied.
Op kinky.nl heb je ook subsectie transsexueel. Maar wat een armoe daar zeg..Er zijn in Groningen 2 die redelijk vaak in de binnenstad te vinden zijn. (niet eens geschoren
)
Ja, bijvoorbeeld:quote:Op maandag 11 november 2013 15:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeker allemaal dudes met een pruik opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No thanks Geoffrey![]()
Thanks, bro.quote:Op maandag 11 november 2013 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Hey McNulty iets voor jou?
[ afbeelding ]
Deze heb ik voor jou gevonden.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Hehe nee je betaalt voor 30 minuten dus als je eerder klaar bent ben je wel je geld al kwijt, dus dan moet je de tijd gewoon volmaken met praten enzo![]()
Heb een belastingaanslag van 800 euro gekregen, als ik dat even 1,5u zou doen zou ik het zo terugverdiend hebben![]()
![]()
Ja tenzij ze extraball doen, dan mag je nog een keer gaan binnen die tijd. En dat zou ik wel mogen verwachten wanneer je 200 euro neertelt.quote:Op maandag 11 november 2013 15:48 schreef JackieBrown het volgende:
Hehe nee je betaalt voor 30 minuten dus als je eerder klaar bent ben je wel je geld al kwijt, dus dan moet je de tijd gewoon volmaken met praten enzo![]()
is dat eigenlijk een beetje een gangbare prijs 200 euro/30 minuten?quote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja tenzij ze extraball doen, dan mag je nog een keer gaan binnen die tijd. En dat zou ik wel mogen verwachten wanneer je 200 euro neertelt.
Moet je daar belasting over afdragen?![]()
Nee niet echt, TS is een niche en zij ziet er goed uit en is een bekend model/porn star en dan betaal je gewoon veel.quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
is dat eigenlijk een beetje een gangbare prijs 200 euro/30 minuten?
Moet je daar belasting over afdragen?
De doorsnee escort heb je wel voor 50-75 per half uur en 75/100 per uur ofzo. Tenzij ze dan weer bepaalde kwaliteiten hebben of fetishes, dan gaat de prijs iets omhoog.Nee goed letten of ze extraball doenquote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef seto het volgende:
mag je niet eens meeerdere malen cummen in 30 minuten? wat een afzetters die hoerenquote:extra ball
having an orgasm more than once(during a session.
in reverse to one shot than the fun is over.
I paid the escort girl for 2 hours, and she allows extra balls.![]()
Teh fuck i'm outta hereBehulpzaam als een waterkraan.
Ah I see, toch wel weer een apart hoekje van de maatschappijquote:Op maandag 11 november 2013 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee niet echt, TS is een niche en zij ziet er goed uit en is een bekend model/porn star en dan betaal je gewoon veel.
De doorsnee escort heb je wel voor 50-75 per half uur en 75/100 per uur ofzo. Tenzij ze dan weer bepaalde kwaliteiten hebben of fetishes, dan gaat de prijs iets omhoog.
[..]
Nee goed letten of ze extraball doen
[..]. Overweeg je serieus om er gebruik van te maken?
![]()
Haha neeIk zit soms wel eens te kijken voor de grap maar heb niet echt behoefte om een escort te bellen.
Als ik CEO 10k/day was zou ik wel alleen maar pornstar escorts bangen natuurlijk![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 15:57 schreef seto het volgende:
wie doet er mee potje oprichten voor sapstengel?
Ik denk dat we op dit moment beter een potje kunnen oprichten voor Dima's ontknaping.![]()
gewoon lekker thuis paar keer pre-cummen en die doos helemaal stuk raggenquote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja tenzij ze extraball doen, dan mag je nog een keer gaan binnen die tijd. En dat zou ik wel mogen verwachten wanneer je 200 euro neertelt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
kan er ook een potje komen voor mijn belastingaanslag?quote:Op maandag 11 november 2013 15:57 schreef seto het volgende:
wie doet er mee potje oprichten voor sapstengel?![]()
800 euro is wel aardig veelquote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kan er ook een potje komen voor mijn belastingaanslag?Hoe komt dat?
![]()
als je vertelt wat je pa naar je ma wou sturen op whatsappquote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kan er ook een potje komen voor mijn belastingaanslag?![]()
zorgtoeslag van een jaar terwijl ik er blijkbaar geen recht op hadquote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
800 euro is wel aardig veelHoe komt dat?
![]()
waarom herinner je me daaraan manquote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef seto het volgende:
[..]
als je vertelt wat je pa naar je ma wou sturen op whatsapp![]()
Hm dat is vrij kut.quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zorgtoeslag van een jaar terwijl ik er blijkbaar geen recht op had![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waarom herinner je me daaraan man![]()
![]()
Wat is zorgtoeslag nou weer?quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zorgtoeslag van een jaar terwijl ik er blijkbaar geen recht op had![]()
In de discotheek ook. In de kroeg ook. In de bioscoop ook. In de dierentuin ook. In het verzorgingstehuis van je oma ook. Op school ook.quote:
Zo kan ik nog wel 100 plekken verzinnen waar mooie meisjes komen.Behulpzaam als een waterkraan.
bedoel je buiten?quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
In de discotheek ook. In de kroeg ook. In de bioscoop ook. In de dierentuin ook. In het verzorgingstehuis van je oma ook. Op school ook.
Zo kan ik nog wel 100 plekken verzinnen waar mooie meisjes komen.
bah dat durf ik nietDeathlift or Die.![]()
hey fathank"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger![]()
hey mijn kloon!You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
~he boissYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
hey frikandell"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
hey fantabrownloliclotion"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
hey beachYou had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Cakeman ik bespeur een zekere afstand tussen ons en ik vind dat eerlijk gezegd niet zo fijn.
Hopelijk wil je erover in gesprek gaan met mij.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Wat heeft dat nou weer met fossiel te maken? Gewoon zorgen dat je die toeslagen niet nodig hebt.quote:![]()
Ben zelf ook geen fan van het systeem maar als je er aanspraak op kan maken, waarom niet?quote:Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met fossiel te maken? Gewoon zorgen dat je die toeslagen niet nodig hebt.Together We Will Live Forever
Kutkinders aan de deur, ik geef ze allemaal een schep whey
quote:Op maandag 11 november 2013 18:04 schreef Klokov het volgende:
Kutkinders aan de deur, ik geef ze allemaal een schep wheywaar woon je?
Deathlift or Die.![]()
Daar durf jij niet te komen vriend!quote:
echt he die kk griekenquote:Eh jou griekse kanker generatie wij turken zijn nergens bang voor. vuile hondekak als wij iets willen krijgen we die ook. Als erdogan zegt knal die kanker grieken neer dan knallen we de kanker grieken ook neer. En jullie kanker abadars zeggen dat istanbul zogenaamd van jullie kanker grieken waren BOYZANS en ZOGENAAMD deruit naaien wanneer jullie kanker grieken uit de bus stappen eh boyzan er lopen turken met pistolen rond en diegene die stoer doet tegen hem knalt die turk hen gewoon neer kanke![]()
broertje je woont gewoon noordholland kaaskopquote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar durf jij niet te komen vriend!Deathlift or Die.![]()
Sas van Gent, Terneuzen Zuid-West, mijn block is connectedquote:Op maandag 11 november 2013 18:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
broertje je woont gewoon noordholland kaaskop
THC-imitators
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sas van Gent, Terneuzen Zuid-West, mijn block is connected
[ afbeelding ]Purmerend dus
Deathlift or Die.![]()
Nee aap, je weet waar ik woon. Naast manletbody ook nog eens manletbrein?quote:
Ohja zwaaien met klappertjespistolen. Rijden in afgetrapte beamers met veel te grote velgen
Dit is hoe de echte gangsters rollen
Behulpzaam als een waterkraan.
Vandaag met anatomie ging het over manlets.quote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee aap, je weet waar ik woon. Naast manletbody ook nog eens manletbrein?
Als voorbeeld werd Berlusconi genomen.
![]()
Srs?quote:Op maandag 11 november 2013 18:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vandaag met anatomie ging het over manlets.
Als voorbeeld werd Berlusconi genomen.
Jammer dat ie er niet meer isquote:
Rip AASSoldaatBehulpzaam als een waterkraan.
Gewoon los in Het Café.quote:Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daar is geen reet te doen op vrijdagavond.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: