En dit. Ik distantieer mij van die uitspraak.quote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Klokov het volgende:
Ik wil even laten weten dat ik mij niet kan vinden in de TT
kk skklquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
Oké I'm done. Geen nieuwe OP oké. Maar shemaleadoratie gaat me te ver. Tot volgend deel, creeps.
Er staat een shemale inquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Drinky het volgende:
Wat is omhoog met die lelijke gym chicks? Kon je beter zo'n shemale in de OP zetten
ja nu wel leez my editquote:
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.quote:Op zondag 10 november 2013 23:26 schreef Klokov het volgende:
Niemand die mijn most disturbing video wil kijken. FOK! u dissapoint me
Was ik niet, nooit van painolympics gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.
allemaal lekker onzeker en daar gaan ze,lolquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Haha altijd mooi om die jongens op de kast te krijgen met shemale talk ..
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
deze man snapt het tenminstequote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Haha altijd mooi om die jongens op de kast te krijgen met shemale talk ..
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |