En dit. Ik distantieer mij van die uitspraak.quote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Klokov het volgende:
Ik wil even laten weten dat ik mij niet kan vinden in de TT
kk skklquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
Oké I'm done. Geen nieuwe OP oké. Maar shemaleadoratie gaat me te ver. Tot volgend deel, creeps.
Er staat een shemale inquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Drinky het volgende:
Wat is omhoog met die lelijke gym chicks? Kon je beter zo'n shemale in de OP zetten
ja nu wel leez my editquote:
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.quote:Op zondag 10 november 2013 23:26 schreef Klokov het volgende:
Niemand die mijn most disturbing video wil kijken. FOK! u dissapoint me
Was ik niet, nooit van painolympics gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Allang gezien. Je had ook iets van Painolympics ofzo. Nare shit ouwe.
allemaal lekker onzeker en daar gaan ze,lolquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Haha altijd mooi om die jongens op de kast te krijgen met shemale talk ..
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
deze man snapt het tenminstequote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
als je echt hetero bent dan weet je dat wel van jezelf ... een mooi gevormde rijpe shemale doet daar niets aan af
quote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef McNulty het volgende:
MONGOLE OP MONGOLE TT DOOR MONGOLE SETO
TJING TJONG TJONG TJONG TJONG
JA IK SCHELD JE UIT IN ASIAN HOMMO
quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
niet zo huilen, heb nog een neger track erin gezetquote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef McNulty het volgende:
MONGOLE OP MONGOLE TT DOOR MONGOLE SETO
TJING TJONG TJONG TJONG TJONG
JA IK SCHELD JE UIT IN ASIAN HOMMO
Dikke rode baard hier.quote:Op zondag 10 november 2013 23:35 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons hoe staat het met jullie movember gains bij mij gaat het echt kk hard echt goede kinderpussy puller #flaporen
[ afbeelding ]
Als ik mijn baard laat staan is het meer van: "look ma, he's a terrorist!"quote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dikke rode baard hier.
Look ma, I'm a lumberjack.
ik ken m denk ik al als het efukt is , stuurquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Klokov het volgende:
No1uknow is de enige dappere strijder die het gekeken heeft
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:quote:Op zondag 10 november 2013 23:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik mijn baard laat staan is het meer van: "look ma, he's a terrorist!"
Moet ik weer een koraan gaan kopenquote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:
Jallaaaamazbollalammalammadingdongjallaaaaaaaahakbaarrrrrr
Beginnen te mompelen
quote:Op zondag 10 november 2013 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet ik weer een koraan gaan kopen![]()
Heb denk ik nog wel ergens het boek der mormonen liggen.
efukt altijd komen en gaanquote:
gewoon deze scene naspelenquote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon in de bus een koraan uit je tas pakken. En zachtjes:
Jallaaaamazbollalammalammadingdongjallaaaaaaaahakbaarrrrrr
Beginnen te mompelen
En het is wiskundig bewezen dat je niet gay bentquote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef dreamerbulk het volgende:
Jij bent een shemale.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou echt nooit shemale raken.
Dan liever het maagd en het vuistje.
"Geen kut is zo nauw als je eigen klauw".
Seems legit.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En het is wiskundig bewezen dat je niet gay bent
[ afbeelding ]
Voelde me zo blijquote:Op zondag 10 november 2013 23:53 schreef dreamerbulk het volgende:
okok, die van klokov wint het internet voor vandaag. Goed genoten weer!
Een kut is niet zo nauw als je eigen klauw idd. Een shemale kontje wel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou echt nooit shemale raken.
Dan liever het maagd en het vuistje.
"Geen kut is zo nauw als je eigen klauw".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |