http://www.tvgids.nl/arti(...)st_los_in_Amsterdam/quote:De MTV European Music Award show viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Het muziekspektakel strijkt neer in de Ziggo Dome in Amsterdam. Grote kanshebbers zijn Justin Timberlake en nieuwkomers Macklemore & Ryan Lewis.
Voor de twintigste keer worden de felbegeerde muziekprijzen - de EMA’s - uitgereikt. Voor het eerst in de geschiedenis reizen wereldsterren als Katy Perry en Bruno Mars af naar Amsterdam voor het muziekspektakel. Naast Katy Perry en Bruno Mars verzorgen onder anderen Miley Cyrus, Snoop Dogg, The Killers en Icona Pop een optreden. Presentatie is in handen van Redfoo - bekend van het dance-duo LMFAO. Ariana Grande neemt de backstage show voor haar rekening.
Nominaties
De grootste kanshebbers op een award zijn Justin Timberlake en Macklemore & Ryan Lewis. Beiden zijn maar liefst in vijf categorieën genomineerd. Zij krijgen concurrentie van Lady Gaga, Justin Bieber, Miley Cyrus en Robin Thicke, die allemaal vier nominaties op zak hebben. Maar ook Nederland is goed vertegenwoordigd. DJ Afrojack maakt kans op twee awards: Best Elektronic en Best Dutch Act.
Nederlandse sterren
Bij de MTV European Music Awards in Amsterdam kunnen Nederlandse sterren niet ontbreken. DJ Afrojack verzorgt één van de muzikale optredens. Daarnaast verschijnt ook een aantal gastpresentatoren op het podium. Onder anderen Carice van Houten reikt een award uit of ze gaat een artiest aankondigen. Carice werd internationaal bekend door haar rol in de hitserie Game of Thrones.
quote:Li Yuchun (Chinese: 李宇春; pinyin: Lǐ Yǔchūn), also known as Chris Lee, is a Chinese pop singer and actress who achieved instant fame when she won the nationwide singing contest Super Girl in 2005.
Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan moet jij ook well hellbound/off the wall enz. kunnen respecteren?
quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Ik als Azië kenner heb trouwens nog nooit van Chris Lee gehoord, best wel een schok dat ze van de grootste boyband van Azië wint met zware psycho fans.
quote:
Johannes zou dit kunnen doen maar uit betrouwbare bron vernomen dat hij nu naar Sjek zit te kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze niet wat Russische vrienden uitnodigen om deze debiel uit te schakelen?
Niemand heeft het gelezen dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een eer dat ik het topic sloot met mijn rap
Ben je mal, Sjek met z'n lelijke kop, daar word ik misselijk van.quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes zou dit kunnen doen maar uit betrouwbare bron vernomen dat hij nu naar Sjek zit te kijken.
Ja, da's alweer rap na de vorigequote:
Ja, best female dacht ik.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
heeft Katy Perry al een award gewonnen?
Ja!quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ja ik val af en toe in herhalingquote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
beerde ik al drie honderd keer te maken.
Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet zelf?
GGMM leest al mijn posts na.
Als het nou goede Hip-Hop was.quote:
Ik weet het niet. Met Ariana Grande als supertalent kan het lastig worden.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
bestaat niet. eminem, snoop, allemaal kutquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als het nou goede Hip-Hop was.
Bitch please pt. 2 doen ze samenquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Snoop is live toch een stuk minder dan Eminem.
Snoop is sinds zijn debuutalbum al ruk. Die was nog goed.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Zit je Snoop nou te dissen? Snoop was al een raplegende toen Eminem nog als een wigger werd gezien en schijtmuziek zat te maken met D12.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Deze muziek wordt toch niet meer geluisterd idd.quote:
snoop hangt regelmatig in amsterdamquote:Op zondag 10 november 2013 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Snoop dogg in Amsterdam.
Kan nog leuk worden mensen
Sorry hoor, maar jij hebt echt duidelijk geen kennis van de Hip-Hop cultuur. Klinkt misschien wat arrogant, maar dit is een belachelijke uitsprak.quote:Op zondag 10 november 2013 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zit je Snoop nou te dissen? Snoop was al een raplegende toen Eminem nog als een wigger werd gezien en schijtmuziek zat te maken met D12.
Ik kan je vertellen dat het nog zat geluisterd wordtquote:Op zondag 10 november 2013 22:45 schreef Interv het volgende:
[..]
Deze muziek wordt toch niet meer geluisterd idd.Gaadver. Alsof je hier op kunt dansen of wat dan ook.
Door achterbuurt volk misschien, maar dit is het allang niet meer.quote:Op zondag 10 november 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het nog zat geluisterd wordt![]()
Niet door mij overigens
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Snoop maar één respectabel album gemaakt, de rest is puur troep, maar dat geheel terzijde.
Dit dus, plus zijn bijdragen op begin jaren 90 Dr. Dre werk. Maar dat was het dan ook. Snoop een legende noemen is puur cabaret.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Snoop maar één respectabel album gemaakt, de rest is puur troep, maar dat geheel terzijde.
Ja tuurlijk joh.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Interv het volgende:
[..]
Door achterbuurt volk misschien, maar dit is het allang niet meer.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorlopig laatste optreden van de Killers.
Ga toch eens weg met je dissen johquote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.
Dr. Dre is na The Chronic ook niks meer geweest hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Dit is eng, of stalk ik je toch echt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
I don't see the problem?quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorlopig laatste optreden van de Killers.
Het duurt nog 15 min. Dat red je ook nog wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het voor gezien. Misschien kom ik zometeen nog langs.
Groetjes.
The chronic 2001 bedoel je hopelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dr. Dre is na The Chronic ook niks meer geweest hoor.
Mwah is wel een redelijk algemene mening, niet echt eng vind ik.quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng, of stalk ik je toch echt?
quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jeeeeeeeeeeezus wat een grafmuziek allemaal
In plaats dat ze Ellie Goulding laten optreden zetten ze dit op
Dit is altijd m'n mening geweest en die herhaal ik constant, dus zo eng is het niet.quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is eng, of stalk ik je toch echt?
2001 is ook maar matig hoor. Het beste was er toen al vanaf. Iets als Still D.R.E. is ook zwaar overschat.quote:
Nu een of andere 'wij zijn lekker divers' band idd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jeeeeeeeeeeezus wat een grafmuziek allemaal
In plaats dat ze Ellie Goulding laten optreden zetten ze dit op
The Next Episode en Forgot about Dre zijn legendarisch man.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
2001 is ook maar matig hoor. Het beste was er toen al vanaf. Iets als Still D.R.E. is ook zwaar overschat.
Jammer dat ie er alleen altijd net naast mee zingtquote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Nu een of andere 'wij zijn lekker divers' band idd.
Hij heeft wel een mooie stem trouwens.
Next Episode wel, maar de rest is verre van legendarisch. Helemaal als je vergelijkt wat er die jaren allemaal is uitgekomen. Internal Affairs, die is legendarisch, jaartje eerder slechts.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Next Episode en Forgot about Dre zijn legendarisch man.
In een fatsoenlijke discotheek draaien ze die afschuwelijke herrie niet. Het is voor bepaalde mensen.quote:
Gerard Ekdom of die Fooman, ja ik zou het wel wetenquote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
publiek is tenminste meer levendiger dan bij de opnames van Toppop3
Je vindt haar hot?quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit zo bekijkt snap je er toch werkelijk niks van dat ze nergens voor genomineerd is?
Gelukkig is een discotheek kenmerkend voor het draaien van louter goede muziek.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke discotheek draaien ze die afschuwelijke herrie niet. Het is voor bepaalde mensen.
xDquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar als ze nog bestaan moeten ze dit nummer nog steeds spelen
Geen alcohol onder de 16 hequote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
Saai publiek, wordt daar geen alcohol geserveerd?
Allemaal -16?quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
Saai publiek, wordt daar geen alcohol geserveerd?
Volgens mij omdat het recenter spul door hun fans als meuk wordt beschouwd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar als ze nog bestaan moeten ze dit nummer nog steeds spelen
Dat vind ik ook @ Internal Affairs maar dat neemt niet weg dat ik 2001 ook legendarisch vind.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Next Episode wel, maar de rest is verre van legendarisch. Helemaal als je vergelijkt wat er die jaren allemaal is uitgekomen. Internal Affairs, die is legendarisch, jaartje eerder slechts.
Uiteraard.quote:
je kon ook gewoon kaartjes kopen via Ticketmasterquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Studiotje het volgende:
Dus je moest auditie doen voor het publiek? Slettebakken
Ik heb een keer gehoord dat de eerste rijen betaalde figuranten zijn die extra enthousiast doen voor de cameraquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Studiotje het volgende:
Dus je moest auditie doen voor het publiek? Slettebakken
quote:
plasbekersquote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Je gaat toch geen alchohol drinken als je daar staat, moet je de hele tijd plassen
Ik vind het niet slecht overigens hoor, maar legendarisch niet. Maar ik kijk vooral zelf naar tekstueel opzicht bij topalbums en daar ontbreekt het een beetje aan. Snap overigens wel volledig dát je het legendarisch vindt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook @ Internal Affairs maar dat neemt niet weg dat ik 2001 ook legendarisch vind.
Al ben ik wellicht niet helemaal objectief ivm nostalgie
[..]
Uiteraard.
Kan jij niet gewoon normaal doen?quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
kan GGMM zijn rapdiscussie niet ergens anders houden
so sadquote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat de eerste rijen betaalde figuranten zijn die extra enthousiast doen voor de camera
Ja, snap jou ook wel. Album moet het vooral hebben van de productiesquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht overigens hoor, maar legendarisch niet. Maar ik kijk vooral zelf naar tekstueel opzicht bij topalbums en daar ontbreekt het een beetje aan. Snap overigens wel volledig dát je het legendarisch vindt.
Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
kan GGMM zijn rapdiscussie niet ergens anders houden
nee doe jij maar eens normaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon normaal doen?
Oh wacht.
Boksquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon normaal doen?
Oh wacht.
Dit is de eerste keer dat ik van 't kind hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ariana klinkt altijd als een mini Mariah Carey,.
Maar dan leuker.
Ariana Grande.quote:
Works for mequote:
je loopt 10 jaar achterquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef captain_fantasy het volgende:
MTV heeft echt al z'n trots verloren.
LMFAO natuurlijk.quote:
Beroemd, maar m.n als actrice (Cat uit Victorious & Sam and cat) maar zingt ook nu. Allemaal uit het Nickelodeonnest.quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef captain_fantasy het volgende:
Is dit meisje beroemd, of iemand uit het publiek?
Zo'n vermoeden hadden we al.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef erikkll het volgende:
Dat kleine opdondertje is idd ariana grande
doei!!!!!quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Zo, afgelopen.
Voor mij dan, ik ga de rest niet kijken.
Nog niet.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ariana is daarentegen wél iemand met talent. Is ook niet zo'n drugged out maf wijf zoals die Miley Cyrus.
Ik vond ze wel goed samen, in de openingsact.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ariana is daarentegen wél iemand met talent. Is ook niet zo'n drugged out maf wijf zoals die Miley Cyrus.
Ze is ongeveer even oud volgens mij. Ze komt iig een hoop verstandiger over.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik van 't kind hoor.
Nu blijf ik toch.quote:
Vind Roosmarijn vast leuk.quote:
Nog wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ze is ongeveer even oud volgens mij. Ze komt iig een hoop verstandiger over.
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaienquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Cyrus & Grande schelen 1 jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaien
Wat is de leeftijd om door te draaien?quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaien
Dta was echt een bazenoptreden iddquote:
goed geplaybackedquote:
Heb Section80 nooit helemaal geluisterd. Maar GKMC vind ik wel overschat en HiiiPower vind ik het beste nummer dat hij gemaakt heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu blijf ik toch.
Stelling:
Kendrick Lamar z'n eerste album (#section80) is beter dan z'n tweede (good kid, maad city).
21quote:Op zondag 10 november 2013 22:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd om door te draaien?
we kunnen samen gaan?quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
voel nog niet helemaal de aandrang om naar Anchorman 2 te gaa
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat m'n twee beste vrienden zeggen.
TMF stierf toen MTV het overnamquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Verlang terug naar de TMF awards als ik deze crap zie zeg
De TMF Awards toen het nog groots en happening wasquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Verlang terug naar de TMF awards als ik deze crap zie zeg
Wij zijn meer dan vrienden... dat weet je best.quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht altijd dat ik jouw twee beste vrienden was.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat m'n twee beste vrienden zeggen.
En Pepsipopquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De TMF Awards toen het nog groots en happening was
3FM Awardsquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De TMF Awards toen het nog groots en happening was
Bro's Before Ho's wordt de hit van het najaar.quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel nog niet helemaal de aandrang om naar Anchorman 2 te gaan.
Sorry, maar jij hebt nog nooit pics van je tieten toegestuurd en staat dus niet eens in de top 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |