nee doe jij maar eens normaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon normaal doen?
Oh wacht.
Boksquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon normaal doen?
Oh wacht.
Dit is de eerste keer dat ik van 't kind hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ariana klinkt altijd als een mini Mariah Carey,.
Maar dan leuker.
Ariana Grande.quote:
Works for mequote:
je loopt 10 jaar achterquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef captain_fantasy het volgende:
MTV heeft echt al z'n trots verloren.
LMFAO natuurlijk.quote:
Beroemd, maar m.n als actrice (Cat uit Victorious & Sam and cat) maar zingt ook nu. Allemaal uit het Nickelodeonnest.quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef captain_fantasy het volgende:
Is dit meisje beroemd, of iemand uit het publiek?
Zo'n vermoeden hadden we al.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef erikkll het volgende:
Dat kleine opdondertje is idd ariana grande
doei!!!!!quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Zo, afgelopen.
Voor mij dan, ik ga de rest niet kijken.
Nog niet.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ariana is daarentegen wél iemand met talent. Is ook niet zo'n drugged out maf wijf zoals die Miley Cyrus.
Ik vond ze wel goed samen, in de openingsact.quote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ariana is daarentegen wél iemand met talent. Is ook niet zo'n drugged out maf wijf zoals die Miley Cyrus.
Ze is ongeveer even oud volgens mij. Ze komt iig een hoop verstandiger over.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik van 't kind hoor.
Nu blijf ik toch.quote:
Vind Roosmarijn vast leuk.quote:
Nog wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ze is ongeveer even oud volgens mij. Ze komt iig een hoop verstandiger over.
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaienquote:Op zondag 10 november 2013 22:55 schreef Kerftminister het volgende:
Cyrus & Grande schelen 1 jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaien
Wat is de leeftijd om door te draaien?quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet de leeftijd bereikt dat kindsterretjes doordraaien
Dta was echt een bazenoptreden iddquote:
goed geplaybackedquote:
Heb Section80 nooit helemaal geluisterd. Maar GKMC vind ik wel overschat en HiiiPower vind ik het beste nummer dat hij gemaakt heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu blijf ik toch.
Stelling:
Kendrick Lamar z'n eerste album (#section80) is beter dan z'n tweede (good kid, maad city).
21quote:Op zondag 10 november 2013 22:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd om door te draaien?
we kunnen samen gaan?quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
voel nog niet helemaal de aandrang om naar Anchorman 2 te gaa
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat m'n twee beste vrienden zeggen.
TMF stierf toen MTV het overnamquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Verlang terug naar de TMF awards als ik deze crap zie zeg
De TMF Awards toen het nog groots en happening wasquote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
Verlang terug naar de TMF awards als ik deze crap zie zeg
Wij zijn meer dan vrienden... dat weet je best.quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht altijd dat ik jouw twee beste vrienden was.
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wat m'n twee beste vrienden zeggen.
En Pepsipopquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De TMF Awards toen het nog groots en happening was
3FM Awardsquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
De TMF Awards toen het nog groots en happening was
Bro's Before Ho's wordt de hit van het najaar.quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel nog niet helemaal de aandrang om naar Anchorman 2 te gaan.
Sorry, maar jij hebt nog nooit pics van je tieten toegestuurd en staat dus niet eens in de top 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |