Jammer dat ie er alleen altijd net naast mee zingtquote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Nu een of andere 'wij zijn lekker divers' band idd.
Hij heeft wel een mooie stem trouwens.
Next Episode wel, maar de rest is verre van legendarisch. Helemaal als je vergelijkt wat er die jaren allemaal is uitgekomen. Internal Affairs, die is legendarisch, jaartje eerder slechts.quote:Op zondag 10 november 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
The Next Episode en Forgot about Dre zijn legendarisch man.
In een fatsoenlijke discotheek draaien ze die afschuwelijke herrie niet. Het is voor bepaalde mensen.quote:
Gerard Ekdom of die Fooman, ja ik zou het wel wetenquote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
publiek is tenminste meer levendiger dan bij de opnames van Toppop3
Je vindt haar hot?quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit zo bekijkt snap je er toch werkelijk niks van dat ze nergens voor genomineerd is?
Gelukkig is een discotheek kenmerkend voor het draaien van louter goede muziek.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Interv het volgende:
[..]
In een fatsoenlijke discotheek draaien ze die afschuwelijke herrie niet. Het is voor bepaalde mensen.
xDquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar als ze nog bestaan moeten ze dit nummer nog steeds spelen
Geen alcohol onder de 16 hequote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
Saai publiek, wordt daar geen alcohol geserveerd?
Allemaal -16?quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
Saai publiek, wordt daar geen alcohol geserveerd?
Volgens mij omdat het recenter spul door hun fans als meuk wordt beschouwd.quote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Evertjan het volgende:
over 40 jaar als ze nog bestaan moeten ze dit nummer nog steeds spelen
Dat vind ik ook @ Internal Affairs maar dat neemt niet weg dat ik 2001 ook legendarisch vind.quote:Op zondag 10 november 2013 22:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Next Episode wel, maar de rest is verre van legendarisch. Helemaal als je vergelijkt wat er die jaren allemaal is uitgekomen. Internal Affairs, die is legendarisch, jaartje eerder slechts.
Uiteraard.quote:
je kon ook gewoon kaartjes kopen via Ticketmasterquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Studiotje het volgende:
Dus je moest auditie doen voor het publiek? Slettebakken
Ik heb een keer gehoord dat de eerste rijen betaalde figuranten zijn die extra enthousiast doen voor de cameraquote:Op zondag 10 november 2013 22:51 schreef Studiotje het volgende:
Dus je moest auditie doen voor het publiek? Slettebakken
quote:
plasbekersquote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef SunChaser het volgende:
Je gaat toch geen alchohol drinken als je daar staat, moet je de hele tijd plassen
Ik vind het niet slecht overigens hoor, maar legendarisch niet. Maar ik kijk vooral zelf naar tekstueel opzicht bij topalbums en daar ontbreekt het een beetje aan. Snap overigens wel volledig dát je het legendarisch vindt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook @ Internal Affairs maar dat neemt niet weg dat ik 2001 ook legendarisch vind.
Al ben ik wellicht niet helemaal objectief ivm nostalgie
[..]
Uiteraard.
Kan jij niet gewoon normaal doen?quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
kan GGMM zijn rapdiscussie niet ergens anders houden
so sadquote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat de eerste rijen betaalde figuranten zijn die extra enthousiast doen voor de camera
Ja, snap jou ook wel. Album moet het vooral hebben van de productiesquote:Op zondag 10 november 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht overigens hoor, maar legendarisch niet. Maar ik kijk vooral zelf naar tekstueel opzicht bij topalbums en daar ontbreekt het een beetje aan. Snap overigens wel volledig dát je het legendarisch vindt.
Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
kan GGMM zijn rapdiscussie niet ergens anders houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |