http://www.tvgids.nl/arti(...)st_los_in_Amsterdam/quote:De MTV European Music Award show viert dit jaar haar twintigste verjaardag. Het muziekspektakel strijkt neer in de Ziggo Dome in Amsterdam. Grote kanshebbers zijn Justin Timberlake en nieuwkomers Macklemore & Ryan Lewis.
Voor de twintigste keer worden de felbegeerde muziekprijzen - de EMA’s - uitgereikt. Voor het eerst in de geschiedenis reizen wereldsterren als Katy Perry en Bruno Mars af naar Amsterdam voor het muziekspektakel. Naast Katy Perry en Bruno Mars verzorgen onder anderen Miley Cyrus, Snoop Dogg, The Killers en Icona Pop een optreden. Presentatie is in handen van Redfoo - bekend van het dance-duo LMFAO. Ariana Grande neemt de backstage show voor haar rekening.
Nominaties
De grootste kanshebbers op een award zijn Justin Timberlake en Macklemore & Ryan Lewis. Beiden zijn maar liefst in vijf categorieën genomineerd. Zij krijgen concurrentie van Lady Gaga, Justin Bieber, Miley Cyrus en Robin Thicke, die allemaal vier nominaties op zak hebben. Maar ook Nederland is goed vertegenwoordigd. DJ Afrojack maakt kans op twee awards: Best Elektronic en Best Dutch Act.
Nederlandse sterren
Bij de MTV European Music Awards in Amsterdam kunnen Nederlandse sterren niet ontbreken. DJ Afrojack verzorgt één van de muzikale optredens. Daarnaast verschijnt ook een aantal gastpresentatoren op het podium. Onder anderen Carice van Houten reikt een award uit of ze gaat een artiest aankondigen. Carice werd internationaal bekend door haar rol in de hitserie Game of Thrones.

quote:Li Yuchun (Chinese: 李宇春; pinyin: Lǐ Yǔchūn), also known as Chris Lee, is a Chinese pop singer and actress who achieved instant fame when she won the nationwide singing contest Super Girl in 2005.

Ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan moet jij ook well hellbound/off the wall enz. kunnen respecteren?

quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
Ik als Azië kenner heb trouwens nog nooit van Chris Lee gehoord, best wel een schok dat ze van de grootste boyband van Azië wint met zware psycho fans.
quote:

Johannes zou dit kunnen doen maar uit betrouwbare bron vernomen dat hij nu naar Sjek zit te kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze niet wat Russische vrienden uitnodigen om deze debiel uit te schakelen?

Niemand heeft het gelezen dus.quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Wat een eer dat ik het topic sloot met mijn rap

Ben je mal, Sjek met z'n lelijke kop, daar word ik misselijk van.quote:Op zondag 10 november 2013 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes zou dit kunnen doen maar uit betrouwbare bron vernomen dat hij nu naar Sjek zit te kijken.

Ja, da's alweer rap na de vorigequote:

Ja, best female dacht ik.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
heeft Katy Perry al een award gewonnen?

Ja!quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:

ja ik val af en toe in herhalingquote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
beerde ik al drie honderd keer te maken.

Ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet zelf?
GGMM leest al mijn posts na.

ChipsZak.

ChipsZak.

Als het nou goede Hip-Hop was.quote:

Ik weet het niet. Met Ariana Grande als supertalent kan het lastig worden.quote:Op zondag 10 november 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:

bestaat niet. eminem, snoop, allemaal kutquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Als het nou goede Hip-Hop was.

Bitch please pt. 2 doen ze samenquote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
Snoop is live toch een stuk minder dan Eminem.

Snoop is sinds zijn debuutalbum al ruk. Die was nog goed.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:

Zit je Snoop nou te dissen? Snoop was al een raplegende toen Eminem nog als een wigger werd gezien en schijtmuziek zat te maken met D12.quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |