Door achterbuurt volk misschien, maar dit is het allang niet meer.quote:Op zondag 10 november 2013 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het nog zat geluisterd wordt![]()
Niet door mij overigens
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Snoop maar één respectabel album gemaakt, de rest is puur troep, maar dat geheel terzijde.
Dit dus, plus zijn bijdragen op begin jaren 90 Dr. Dre werk. Maar dat was het dan ook. Snoop een legende noemen is puur cabaret.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Snoop maar één respectabel album gemaakt, de rest is puur troep, maar dat geheel terzijde.
Ja tuurlijk joh.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Interv het volgende:
[..]
Door achterbuurt volk misschien, maar dit is het allang niet meer.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorlopig laatste optreden van de Killers.
Ga toch eens weg met je dissen johquote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.
Dr. Dre is na The Chronic ook niks meer geweest hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Eminem en Snoop zijn beide proteges van Dr. Dre, dus waarom die haat? Als je Snoop disst, diss je ook Dr. Dre, want dan zeg je dat hij geen visie heeft.
quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
Dit is eng, of stalk ik je toch echt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM vind enkel Snoop Dog zijn eerste album goed.
I don't see the problem?quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorlopig laatste optreden van de Killers.
Het duurt nog 15 min. Dat red je ook nog wel.quote:Op zondag 10 november 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het voor gezien. Misschien kom ik zometeen nog langs.
Groetjes.
The chronic 2001 bedoel je hopelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dr. Dre is na The Chronic ook niks meer geweest hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |