1.80 met 80 kg is appeltje eitje. Dat miet je in 2 jaar makkelijk halen, alweeg je 50 kg. Dedication is the key.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat het niet vanzelf gaat verwacht ik ook niet. Maar ik wil wel realistisch zijn uiteraard.
Maargoed, inmiddels heb ik genoeg bevestiging dat het wel kan, dus gaan we er maar gewoon vol tegenaan de komende tijd, en we zien wel waar het schip strandt
Klopt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
1.80 met 80 kg is appeltje eitje. Dat miet je in 2 jaar makkelijk halen, alweeg je 50 kg. Dedication is the key.
Arnhem heb je niet echt een uitgebreide hardcoregym. Ik zit bij bullys. Is maar een klein hok met oude meuk. Kan er alles doen wat ik wil voor 15 eu per 4 weken xus echt klagen doe ik niet maar ik ben wel jaloers als k bijv naar de gym waar kidkash19 bijv traint..quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Door die ellendige twenteroute is dat helaas bijna een halfuur rijden (vanaf lichtenvoorde). Ik ben op termijn van plan naar Arnhem te verhuizen. Zit nu bij Sourcy center (redelijk bekend als je in de achterhoek woont denk ik)
quote:Op maandag 11 november 2013 23:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/37972612
Hier kan je mijn foto's zien, eerder was ik nog gretig met uploaden, weinig recents... hooguit een paar midbulk foto's.
Als ik in Arnhem woon zal ik bij bullys eens gaan kijken. Het is iig maar 1/3 van de prijs die ik nu betaal (maar ik kan nu gratis squashen en dat vind ik ook leuk om te doen (recreatiefquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Arnhem heb je niet echt een uitgebreide hardcoregym. Ik zit bij bullys. Is maar een klein hok met oude meuk. Kan er alles doen wat ik wil voor 15 eu per 4 weken xus echt klagen doe ik niet maar ik ben wel jaloers als k bijv naar de gym waar kidkash19 bijv traint..
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Hoewel je de lengte niet ziet (geschreven dan, je kan het een beetje inschatten) geeft dit wel een redelijke indruk van wat er naturel mogelijk is.
http://www.bodybuilding.com/fun/2008_fitness_atlantic_review.htm
je ziet het aan zijn pelvis en lovehandles, dat krijg je natty nooit zo droog!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo niet?
Je zit vast teveel op misc en denkt dat 99% van de gasten met een goed lichaam juiced
Natuurlijk wel, pre comp kun je best aardig droppen in bodyfat. Enige lastige als natty lijkt mij dat het hele jaar door volhouden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ziet het aan zijn pelvis en lovehandles, dat krijg je natty nooit zo droog!
Die benen zie je niet eens en zwart kleedt af.quote:
dat durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die benen zie je niet eens en zwart kleedt af.
Deze man traint wel degelijk zijn benen, niet iedereen heeft genetics.
Je ziet de helft van zijn benenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die benen zie je niet eens en zwart kleedt af.
Deze man traint wel degelijk zijn benen, niet iedereen heeft genetics.
erg ronde koppen ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
no way, keep on dreamingquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, pre comp kun je best aardig droppen in bodyfat. Enige lastige als natty lijkt mij dat het hele jaar door volhouden.
Mijne ook zeker een cm.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, dat was het enige hoopgevende stukjeMijn ringvinger is wel een stukje langer
Dus hij is ook niet natty, want z'n obliques en waist zijn te droog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik troll niet, we leven in een tijd dat bodybuilding meer uit liegen bestaat dan uit trainen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
troll je nu? Als zo'n fysiek niet natty te bereiken is, stop ik direct met trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |