*leraar Engelsquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef Susteren het volgende:
Bericht wat ik van m'n Engels leraar kreeg
Dat je harige armen hebt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef MissSpain het volgende:
Ik heb al 72 reacties op m'n status op Facebook.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iMacquote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef superdrufus het volgende:
TS heeft een Appleproduct of heeft safari op een pc
quote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef PandaDrop het volgende:
Apple![]()
Magister is van MicrosoftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik wel, tevens weet ik ook dat Silverlight ruk is, en de Magister app nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Docent maatschappijleer gespotquote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef wenfer2 het volgende:
Maatschappijleer een onzinnig vak vinden.∞
quote:Op zondag 10 november 2013 17:21 schreef hoink581 het volgende:
Het zou misschien beter voor je algemene ontwikkeling zijn als je wat meer maatschappijleer kreeg.
Ik heb het nooit gehad en zit nu op de universiteit!quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef wenfer2 het volgende:
Maatschappijleer een onzinnig vak vinden.∞
Kijk daar ga je al. Van de afgestudeerde WO studenten die met de jaren niet maatschappelijk onderlegd zijn geraakt gaan toch wel met enige regelmaat finaal de mist in als zij het echte leven binnenstappen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:10 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad en zit nu op de universiteit!
Wie wil mij aanraken?
"Uniforme samenleving" waarbij je leert dat het heel goed is dat er negertjes en chinezen in Nederland wonen /carequote:Op zondag 10 november 2013 18:23 schreef BMTH het volgende:
maatschappijleer![]()
ik heb meer nuttige dingen geleerd bij tekenles dan bij die kankerverwekkende maatschappijleerslessen.
goed zo. Want ik maakte een foutje.quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wist ik wel, tevens weet ik ook dat Silverlight ruk is, en de Magister app nog erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:32 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
goed zo. Want ik maakte een foutje.
Magister staat gewoon Microsoft bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
gvd echt!quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Magister staat gewoon Microsoft bij.
pluriforme samenleving*quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
"Uniforme samenleving" waarbij je leert dat het heel goed is dat er negertjes en chinezen in Nederland wonen /care
Ja datquote:
Dit, ga een fucking dagboek schrijven ofzo tsquote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Rot toch eens op met die oninteressante topics over je oninteressante leven, TS
*jouw begeleider. 'Je' kan net als 'me' geen bezittelijk voornaamwoord zijn!quote:
Ik heb deze afbeelding doorgestuurd naar alle e-mailadressen jouw schoolquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef Susteren het volgende:
Wat een totale bullshit toch. Telt 50% mee voor maatschappijleer (∞ ). Heb wel wat beters te doen dan zo'n onzinnig werkstuk voor zo'n onzinnig vak.
Bericht wat ik van m'n Engels leraar kreeg (heb Engels gekozen):
[ afbeelding ]x100
Klacht: opdrachtje voor meest onzinnige vak wordt serieus genomen
Wat een debieltje.quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Susteren denkt serieus dat ik dit topic naar zijn school heb doorgestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |