*leraar Engelsquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef Susteren het volgende:
Bericht wat ik van m'n Engels leraar kreeg
Dat je harige armen hebt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:24 schreef MissSpain het volgende:
Ik heb al 72 reacties op m'n status op Facebook.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iMacquote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef superdrufus het volgende:
TS heeft een Appleproduct of heeft safari op een pc
quote:Op zondag 10 november 2013 17:40 schreef PandaDrop het volgende:
Apple![]()
Magister is van MicrosoftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik wel, tevens weet ik ook dat Silverlight ruk is, en de Magister app nog erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Docent maatschappijleer gespotquote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef wenfer2 het volgende:
Maatschappijleer een onzinnig vak vinden.∞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |