Wat zal die auto van je door z'n kont zakken, zo afgeladen is dat ding.quote:knip
Peugeot, wat wil je...quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat zal die auto van je door z'n kont zakken, zo afgeladen is dat ding.
Probeer Eens Uw Geluk En Ondervind Trammelant?quote:
Goed idee. Heel Fok met 1 januari aan de deur bij Vonkenboerquote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom in het nieuwe jaar wel ff een oliebolletje halen
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed idee. Heel Fok met 1 januari aan de deur bij Vonkenboer
Staat ie vast niet op te wachten..quote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
zit ie ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Staat ie vast niet op te wachten..
er staan stoelen, dus theoretisch zou hij het kunnen zienquote:Op donderdag 26 december 2013 20:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ziet hij het wel zitten![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:32 schreef AnneX het volgende:
Van Harte Vonk en vriendin, met de nieuwe fase in jullie leven op jullie eigenste
mooie plek.
Mooie dagen en een gezond en gezellig 2014...
Jullie natuurlijk ook van hetzelfde toegewenst dames !quote:
Mwah, dat zal wel los lopen; ik ken ze pas 28 jaar ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe bevallen de nieuwe buren![]()
Nieuw jaar, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:55 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan!
Ik zal dit smiley ding niet vaak gebruiken, maar in dit geval:Echt super gezellig in huis! Jaloeeeeers....
Fijne dagen, en de rest van de klussen, komt wel.
Dank je !quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:22 schreef lipje het volgende:
Dat ziet er huiselijk uit. Gefeliciteerd en fijne dagen in jullie eigen stulpje
Hehe, en geloof mij zo'n eigen stek went sneller dan dat je vooraf zit te bedenkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ziet er echt prachtig uit. En dan kun je dus nu lekker in de bank thuis ploffen zonder dat je ouders gaan lopen zeuren
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:53 schreef gateway het volgende:
Vonkie & Vriendin: ziet er mooi uit! Fijne kerst! geniet van jullie huisje!
Het is en blijft natuurlijk een niet heel overdreven grootte woning; maar aan de andere kant bedenk ik mij van moet dat dan perse ? Qua inhoudsmaat en nuttig vloeroppervlak is hij te vergelijken met een doorsnee rijtjeswoning.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef fh101 het volgende:
![]()
Heel mooi en lekker huiselijk geworden! Lijkt me een heerlijk huis om in te wonen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:58 schreef fh101 het volgende:
![]()
Heel mooi en lekker huiselijk geworden! Lijkt me een heerlijk huis om in te wonen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef DJMO het volgende:
dat jullie maar een fijne kerst en een veilige jaarwisseling mogen beleven in jullie mooie huisje!!
De tafel is precies groot genoeg; je kunt er met vier personen goed en ruim genoeg zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:04 schreef Teslynd het volgende:
Mooi gelukt en met een tafel in de keuken.
De tuin lijkt het overleefd te hebben. De gordijnen moeten nog rechter zakken en anders lange rails ophangen.
Fijne feestdagen, ook voor je meeklussende ouders.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat zal die auto van je door z'n kont zakken, zo afgeladen is dat ding.
Ik hoor het al wel weer hoe er gedacht wordt over franse auto'squote:
Er komt geen FOK! housewarmingquote:Op woensdag 25 december 2013 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef fietsie het volgende:
En wat wordt nu de volgende klus? De schuur pimpen tot uberhobbyvoorziening?
Kun je rekenen; reken er maar niet op dat er een open huis dag komt speciaal voor FOK!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]De voordeur eruit
![]()
Voor de open huis dagen
Nou, laten we eerst een zorgen dat we onze voordeur geplaatst kan worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef fietsie het volgende:
Mooi huis Vonk, ziet er prachtig uit!
En wat wordt nu de volgende klus? De schuur pimpen tot uberhobbyvoorziening?
Hij herhaalt het nu toch wel zo vaak... Volgens mij zit hij stiekem gewoon te wachten op een FOK! feestje...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je rekenen; reken er maar niet op dat er een open huis dag komt speciaal voor FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |