Zie OP.quote:Op zondag 10 november 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
Huh dierenwinkel? Waar slaat dat nou weer op
Oh shit, nog even en ik ga mijn eigen record verbrekenquote:
Naam in DM mag ook, kijk ik zelf wel op Feesbauk.quote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino wacht op pics.
Pino kan nog even wachten. Mijn vriendin heeft een hekel aan foto's.
Echtquote:
Ja, zit in Rotterdam vlak bij die sjoelkroeg waar jullie altijd heengaan.quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt
Stomme naam, Corrie. En die gozer die dat verzonnen heeft voor mij die gaat er ooit van langs krijgen.
Oh ik kom nooit verder dan die kroeg en de tramhalte.quote:Op zondag 10 november 2013 00:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, zit in Rotterdam vlak bij die sjoelkroeg waar jullie altijd heengaan.
Krijgen we dit weer hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt
Stomme naam, Corrie. En die gozer die dat verzonnen heeft voor mij die gaat er ooit van langs krijgen.
You shall feel my wrath for thatquote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Tem het volgende:
Ik ken viro niet dus die lapo is irrelevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend zeg.quote:Op zondag 10 november 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kom nooit verder dan die kroeg en de tramhalte.
Iets in de 600. Was toen Ajax kampioen werd in de wedstrijd tegen Twente.quote:
Ik wacht gewoon op mijn kansquote:
Als ik naar die sjoelmeet ga he? Verder is daar niet zoveel te beleven in de buurt volgens mij.quote:
651 hier, SR12 op 23 december.quote:Op zondag 10 november 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets in de 600. Was toen Ajax kampioen werd in de wedstrijd tegen Twente.
Best sneu dat ik dat nog weet
Klopt, ik ga er alleen naar de appie.quote:Op zondag 10 november 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar die sjoelmeet ga he? Verder is daar niet zoveel te beleven in de buurt volgens mij.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die hele Serious Request tent in de fik vliegt met Giel Beelen erbij.
Zet gewoon alleen Giel in de fik, grgrquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die hele Serious Request tent in de fik vliegt met Giel Beelen erbij.
En Ekdomquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet gewoon alleen Giel in de fik, grgr
Domien - Coen - Timur graag
Die komt zeker niet in het huis.quote:
Ik heb dit jaar meer posts dan alle jaren daarvoor bij elkaar.quote:Op zondag 10 november 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
63000 posts vanaf 11 november 2012Mijn leven
Ik ook ja, topshow.quote:Op zondag 10 november 2013 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar meer posts dan alle jaren daarvoor bij elkaar.
Ja maar jij hebt dan ook geen smaak volgens tong80quote:Op zondag 10 november 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die zender echt nooit opstaan. Alleen met SR en dan alleen voor het topic![]()
Kan mij schelen wat hij vindt. Niets mis met Radio 6.quote:Op zondag 10 november 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook geen smaak volgens tong80
Sensatiezoeker.quote:Op zondag 10 november 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die zender echt nooit opstaan. Alleen met SR en dan alleen voor het topic![]()
Waarmee?quote:Op zondag 10 november 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
ff 30 minuten kutten, en dan vredig slapen.
Ik vraag maar niet wat 'kutten' is ...quote:Op zondag 10 november 2013 00:39 schreef Drugshond het volgende:
ff 30 minuten kutten, en dan vredig slapen.
Digitaal kwallen, Kquote:Op zondag 10 november 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet wat 'kutten' is ...
Ik kan jouw vraag wel beantwoorden maar dat levert me notes op denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet wat 'kutten' is ...
Komt nog.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Moeten jullie op zaterdag niet de liefde bedrijven ? (3x of zo).
Trusten Pinoquote:Op zondag 10 november 2013 00:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen. Trusten en @Mex; de neuk he.
Doei doeiquote:Op zondag 10 november 2013 00:49 schreef Viro het volgende:
Ja telefoon leeg dus ik ga even wat anders doen
Buiten lijkt het nu wel een rivier, dikke vette hoosbui.quote:Op zondag 10 november 2013 01:01 schreef Drugshond het volgende:
Maar jij zit gevangen boven de rivier.
Klaasquote:Op zondag 10 november 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
Joris doet het niet meer he? Er is nu een andere gozer. Weet zijn naam niet.
Klaas Drupsteen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Joris en Klaas. Net een poppenkast
Nee daar is het te koud voorquote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Tem het volgende:
Zit jij gewoon in je blote corrie achter je pc, Cor?
BLIJF DAN THUIS JOHquote:Op zondag 10 november 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
Bleh. Ik moet over een uur weg, totaal geen zin in.
Nee man mijn nichtje is jarig en ik kom daar al zelden. Ik blijf er ook niet de hele dag zitten, paar uurtjes en dan ben ik weer foetsie.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah wordt vast leuk, karina. Lekker slagroomtaart naar binnen werken en in een kringetje zitten.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef Specularium het volgende:
Lekker in een kringetje ja.
Topzondagen zijn dat.
Geen balkon of ofzo?quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]Dat dus ja. En rondrennende kinderen en buiten moeten roken in de regen
Kweetniet hoe oud dat nichtje is maar ms vindt die het wel hartstikke leuk dat tante Corrie weer eens komt kijken.quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]Dat dus ja. En rondrennende kinderen en buiten moeten roken in de regen
Nee in de tuin.quote:Op zondag 10 november 2013 11:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen balkon of ofzo?
Ah die kinderen maken het allemaal wat minder statisch.
Ja ook zoiets... ze wilde een Bart Smit bon. Voor mij wel makkelijk, maar best saai. Kinderen hebben tegenwoordig alles al.quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je een cadeau voor je nichtje?
Nou ik ben niet zo 'van de kinderen'quote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweetniet hoe oud dat nichtje is maar ms vindt die het wel hartstikke leuk dat tante Corrie weer eens komt kijken..
Klinkt als Limburg... waar je de hele dag in de tuin bier zit te zuipenquote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij de familie van mijn ex duurden zulke verjaardagen de hele dag. De eerste keer wist ik niet wat me overkwam, dacht dat we na een uurtje weer buiten zouden staan.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef arjan1112 het volgende:
ben net een rondje door het dorp wezen lopen hier.
ik vind het niks, alleen maar auto's die keihard voorbij scheuren en verder overal hoogbouw..
toen ik klein was hadden misschien 2 of 3 mensen in de straat een auto, woonde iedereen in een rijtjeshuis of een boerderij ofzoiets... kon je de hele dag buiten spelen, nu word je voor je sokken gereden of aangevallen door jongeren ofzo
nee, das niks
Maar dar waren negers dan toch ook niet de normaalste zaak van de wereld?quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef sp3c het volgende:
bij ons in het dorp was een auto ook nog niet de normaalste zaak van de wereld 25/30 jaar geleden maar dat was dan ook wel dikke zwarte kousen kliek, zelfs tv's waren niet echt normaal
af en toe kwam er een tractor langs
nee er waren er 4 in totaal ... ik broer, zus en maquote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dar waren negers dan toch ook niet de normaalste zaak van de wereld?Mijn zus woont in Rilland, en daar wonen er welgeteld 2. Wel een leger polen, maar dat terzijde
nee op een gegeven moment zijn we gewoon weer terug verhuisd naar Den Haagquote:
Joris of die nieuwe nog gezien? Heb je je verhaal mogen doen?quote:
Strandslag 10quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef arjan1112 het volgende:
kijkduin is fantastisch, veel beter dan scheveningen
het zal erom spannen maar als er straks ijshockey is dan geef ik je gelijkquote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef Peunage het volgende:
Zelfs Almere is beter dan scheveningen....
quote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef arjan1112 het volgende:
den haag lijkt mij een betere stad dan rotterdam, rotterdam is gewoon kut, eigenlijk is mijn grote droom dat ajax failliet gaat en feyenoord naar amsterdam verhuist
Voornamelijk heel veel lelijke mensen op schiphol.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Joris of die nieuwe nog gezien? Heb je je verhaal mogen doen?
Rotterdam heeft de mooiste skyline.quote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over DH maar het is een mooie stad achter de duinen. Kan je niet zeggen van Adam en rdam
Eens. En fijn openbaar vervoer.quote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de mooiste skyline.
[ afbeelding ]
Het is een internationale stad. Daar kunnen boertjes met twee negers en twintig marokkanen in het dorp niet zoveel mee.quote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. En fijn openbaar vervoer.
Nee, dat zie je niet goed op deze foto.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
Midden voor op die foto, is dat waar we die film hebben gekeken?
jammer van die brugquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam heeft de mooiste skyline.
[ afbeelding ]
Die hebben dan ook geen duinen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Viro het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over DH maar het is een mooie stad achter de duinen. Kan je niet zeggen van Adam en rdam
Maar dat geldt net zo goed voor Den Haag en Amsterdam natuurlijk, en andere grote steden.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is een internationale stad. Daar kunnen boertjes met twee negers en twintig marokkanen in het dorp niet zoveel mee.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil nog een keer de lampjes van de brandpunten zien, lijkt me wel indrukwekkend.
Minder, ik denk dat Rotterdam de meest internationale samenstelling heeft op het gebied van studeren en werken. Amsterdam wint het alleen op toerisme.quote:Op zondag 10 november 2013 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat geldt net zo goed voor Den Haag en Amsterdam natuurlijk, en andere grote steden.
Ik houd ontzettend van Den Haag maar meh.quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef sp3c het volgende:
al begint het in Den Haag ook wel ergens op te lijjken hoor vind ik
[ afbeelding ]
jammer dat die gebouwen op zichzelf allemaal lelijk zijn en totaal niet bij elkaar passen
Oh dat is mooi inderdaadquote:Op zondag 10 november 2013 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brandgrens bedoelde ik.
[ afbeelding ]
In Rotterdam zijn we op het gebied van lelijkheid met De Peperklip ook een eind gekomen.quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef Tem het volgende:
De zwarte madonna was wel het lelijkste gebouw in Den Haag.
Dat is dezelfde architect, hij heeft ook de gevangenis De Schie ontworpen. Ook zo'n gedrocht.quote:Op zondag 10 november 2013 17:48 schreef OProg het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn we op het gebied van lelijkheid met De Peperklip ook een eind gekomen.
Carel Weeber.quote:Op zondag 10 november 2013 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is dezelfde architect, hij heeft ook de gevangenis De Schie ontworpen. Ook zo'n gedrocht.
Ik kijk graag dat soort programma's maar deze heb ik ook aan me voorbij laten gaan.quote:Op zondag 10 november 2013 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat programma 'verslaafd' op RTL4 ziet er echt verschrikkelijk uit. Zag er net een trailer van.
Hmja, vraag me ook af waarom mensen zulke persoonlijke issues op de teevee willen etaleren.quote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk graag dat soort programma's maar deze heb ik ook aan me voorbij laten gaan.
Aandacht.. kan niets anders verzinnen. Op TV willen komen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, vraag me ook af waarom mensen zulke persoonlijke issues op de teevee willen etaleren.
Ik zag het net ook. Mij viel als eerste haar lelijke huid op. Niet eens die tetten. Haar haar vind ik overigens ook stom.quote:Op zondag 10 november 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat saggy boobs voor sp3c
[ afbeelding ]
Dan nog liever een cup A
Ja inderdaad, dat zal het wel zijn. Kan me niet voorstellen dat mensen denken dat Peter vd Vorst en die andere gozer echt iets kunnen doen aan hun verslaving.quote:Op zondag 10 november 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Aandacht.. kan niets anders verzinnen. Op TV willen komen.
Ja die huid is ook erg ja, al heb ik zelf ook een lelijke huid dus mag ik eigenlijk niks zeggenquote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het net ook. Mij viel als eerste haar lelijke huid op. Niet eens die tetten. Haar haar vind ik overigens ook stom.
Die van mij is ook niet brandschoon hoor. Maar goed ik sta niet in de bladen (gelukkig).quote:Op zondag 10 november 2013 18:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die huid is ook erg ja, al heb ik zelf ook een lelijke huid dus mag ik eigenlijk niks zeggen
Ja maar dat soort dingen leer ik daar niet.quote:
Ik ben eigenlijk Snooki.quote:Op zondag 10 november 2013 18:59 schreef sp3c het volgende:
oranje
Tem komt rechtstreeks uit Jersey Shore zeker
Krullen zijn mooi jaquote:
Als ik een keer geduld heb ga ik krulspelden zettenquote:Op zondag 10 november 2013 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Krullen zijn mooi ja
Gister zat er een chick bij dat praatprogramma 'Volgende week' met een enorme bos krullen, zag er echt mooi uit.
Oh ik heb zo'n krulset van Carmen. Geeft best mooie krullen maar het blijft niet lang zitten, maar paar uurtjes.quote:Op zondag 10 november 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een keer geduld heb ga ik krulspelden zettenMoet ik ze eerst kopen dat wel. Of met de krultang kan ook.
Boven trouwens Tem. We leven niet meer in de jaren '70.
Ja dat heb ik ook omdat mijn haar lang is zakt het er vrij snel uit. Vroeger zette ik weleens vlechten als ik min haar had gewassen en dan de volgende dag er weer uithalen. Had je ook een soort krullenquote:Op zondag 10 november 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n krulset van Carmen. Geeft best mooie krullen maar het blijft niet lang zitten, maar paar uurtjes.
Oh dat doe ik ook vaak ja. Sowieso heb ik 's nachts meestal een vlecht in omdat mijn haar anders zo door de war gaat tijdens het slapen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook omdat mijn haar lang is zakt het er vrij snel uit. Vroeger zette ik weleens vlechten als ik min haar had gewassen en dan de volgende dag er weer uithalen. Had je ook een soort krullen
Stukje boven mijn middel. Ik moet wel weer naar de kapper, puntjes beetje 'bijwerken'.quote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook vaak ja. Sowieso heb ik 's nachts meestal een vlecht in omdat mijn haar anders zo door de war gaat tijdens het slapen.
Maar jij hebt wel veel langer haar dan ik geloof ik.
Wow okee, zo lang heb ik het nog nooit gehad. Wel veel werk om mooi te houden zeker?quote:Op zondag 10 november 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Stukje boven mijn middel. Ik moet wel weer naar de kapper, puntjes beetje 'bijwerken'.
Ik heb net nog tieten voor je gepostquote:
ja eens in de zoveel tijd naar de kapper om de dode puntjes weg te laten halen, dan wordt het weer een paar centimeter korter. Omdat het altijd op je rug hangt wordt het snel lelijk aan de onderkant.quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow okee, zo lang heb ik het nog nooit gehad. Wel veel werk om mooi te houden zeker?
ok fair enoughquote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb net nog tieten voor je gepost
quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
metdie aanhalingstekens erbij is het sowieso schunnig corrie
hehehehequote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het altijd op je rug hangt wordt het snel lelijk aan de onderkant.
vrouwen ...quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]Dat deed ik omdat 'bij' suggereert dat ze er iets 'bij' knippen, terwijl het het omgekeerde is
ik ook niet eigenlijk maar de onderkant wordt iig snel lelijk, daar moet ik wel om giebelenquote:
Hopelijk wordt jouw onderkant niet snel lelijk danquote:Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijk maar de onderkant wordt iig snel lelijk, daar moet ik wel om giebelen
Ik las bruine ogenquote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef sp3c het volgende:
als er bruine bonen gegeten worden in huize sp3c dan is dat onderwerp iig don't ask, don't tell
Tuinaarde ruikt er nog lekker bijquote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef Tem het volgende:
Corrie trekt geregeld een zak tuinaarde open.
Hahaquote:Op zondag 10 november 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
das alleen leuk als je je loonstrookje binnenkrijgt
Nou ik wil er nog weleens iets stoms uitflappen, niet zoiets hoor, maar wel een beetje te eerlijke opmerkingen zeg maar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou zoiets niet aankaarten op de 1e date nee
Alhoewel er vast mannen zijn die zulke praatjes wel sexy vinden.
Ik zit even te denken hoe die training ook alweer heette, nee niet anger management. Wel zoietsquote:
Was de 'klant' die geen koffie had dus.. waar ik op intake ging. Nou ja en meer van dat soort dingen. En sommige managersbij ons konden er ook niet tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef sp3c het volgende:
slaat ook nergens op als je als werkgever geen koffie hebt
moet niet kunnen
WerkTE ja.quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Managers wat ? werken jullie bij een bedrijf met honderden medewerkers ofzo
Je hebt groot gelijk. Ik zie nu Miley Cyrus... mwah.quote:Op zondag 10 november 2013 20:28 schreef Viro het volgende:
Karina zal mij waarschijnlijk missen na gister en vannacht, maar zit als een groupie naar mijn tv te kijken want 30STM, Ariana Grande en Katy Perry
Miley Cyrusquote:Op zondag 10 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Ik zie nu Miley Cyrus... mwah.
Nieuw album uit.quote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Eminem bezig met een comeback? Heb al jaren niet meer van hem gehoord.
Dat schijnt zo te zijn maar hoor niets, geen rechtzaak aan zijn broek vanwege een nummer of omdat hij zijn vrouw mishandeld heeft. Dus weet niet zeker.quote:Op zondag 10 november 2013 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Eminem bezig met een comeback? Heb al jaren niet meer van hem gehoord.
Dus geen echte m&m albumquote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Het is toch echt een nieuw album hoor, geen geslaag en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |