Zie OP.quote:Op zondag 10 november 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
Huh dierenwinkel? Waar slaat dat nou weer op
Oh shit, nog even en ik ga mijn eigen record verbrekenquote:
Naam in DM mag ook, kijk ik zelf wel op Feesbauk.quote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino wacht op pics.
Pino kan nog even wachten. Mijn vriendin heeft een hekel aan foto's.
Echtquote:
Ja, zit in Rotterdam vlak bij die sjoelkroeg waar jullie altijd heengaan.quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt
Stomme naam, Corrie. En die gozer die dat verzonnen heeft voor mij die gaat er ooit van langs krijgen.
Oh ik kom nooit verder dan die kroeg en de tramhalte.quote:Op zondag 10 november 2013 00:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, zit in Rotterdam vlak bij die sjoelkroeg waar jullie altijd heengaan.
Krijgen we dit weer hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt
Stomme naam, Corrie. En die gozer die dat verzonnen heeft voor mij die gaat er ooit van langs krijgen.
You shall feel my wrath for thatquote:Op zondag 10 november 2013 00:26 schreef Tem het volgende:
Ik ken viro niet dus die lapo is irrelevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend zeg.quote:Op zondag 10 november 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kom nooit verder dan die kroeg en de tramhalte.
Iets in de 600. Was toen Ajax kampioen werd in de wedstrijd tegen Twente.quote:
Ik wacht gewoon op mijn kansquote:
Als ik naar die sjoelmeet ga he? Verder is daar niet zoveel te beleven in de buurt volgens mij.quote:
651 hier, SR12 op 23 december.quote:Op zondag 10 november 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets in de 600. Was toen Ajax kampioen werd in de wedstrijd tegen Twente.
Best sneu dat ik dat nog weet
Klopt, ik ga er alleen naar de appie.quote:Op zondag 10 november 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik naar die sjoelmeet ga he? Verder is daar niet zoveel te beleven in de buurt volgens mij.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die hele Serious Request tent in de fik vliegt met Giel Beelen erbij.
Zet gewoon alleen Giel in de fik, grgrquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat die hele Serious Request tent in de fik vliegt met Giel Beelen erbij.
En Ekdomquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet gewoon alleen Giel in de fik, grgr
Domien - Coen - Timur graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |