Niveau is niet hoger dan kleuterschool wat anders wil je dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar nu mag Viro een plaatje uitzoeken. Het is net de kleuterschool, alleen plaatjes
Volgens mij voldoen die plaatjes van Viro daar niet helemaal aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar nu mag Viro een plaatje uitzoeken. Het is net de kleuterschool, alleen plaatjes
jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij voldoen die plaatjes van Viro daar niet helemaal aan.
Net opgezet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Jongens, tv-tip van mij: disco op NED 3.
Als je alles gelooft wat je leest wel ja... maar of het echt zo is?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ze beginnen vandaag de dag al zodra ze uit de baarmoeder komen glibberen
Wat moeten Karina en ik met dikke oude wijven?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Drugshond het volgende:
ghe ghe......jullie willen toch plaatjes.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Wat een lelijke wijven op die site.
Ik zag het met mijn eigen ogen gebeurenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je alles gelooft wat je leest wel ja... maar of het echt zo is?
Die swingende kerels op NED3 zien er beter uit, in hun gekleurde pakjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten Karina en ik met dikke oude wijven?
Ja, funky dudes.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die swingende kerels op NED3 zien er beter uit, in hun gekleurde pakjes
Wat zag je gebeuren? Oh misschien beter niet vertellenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zag het met mijn eigen ogen gebeuren
Hey ik hier?quote:
Fok eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nou ja de naam van de site voorspelde al niet zoveel goeds eigenlijk
Wees blijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zag je gebeuren? Oh misschien beter niet vertellen
Hey Sp3cquote:
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Wacht even, 'ik hier'? Viro is de kloon van Uccie?
Oh omdat je zei, ik hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)
Nee, dat zouden jullie niet overlevenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Wacht even, 'ik hier'? Viro is de kloon van Uccie?
Ik zat met Viro in nog 3 topics zojuistquote:
Pffff WIJ zijn geen watjes hoor. Behalve de mannen dan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, dat zouden jullie niet overleven
Dat weet je heus wel, niet ontkennenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)
Ja in dit topic zijn de vrouwen keihardquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff WIJ zijn geen watjes hoor. Behalve de mannen dan.
Ik las: Ik zat in Viro met 3 topicquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat met Viro in nog 3 topics zojuist
Ik pas wel....formaattechnisch.quote:
Gelukkig ben ik geen doorsnee manquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff WIJ zijn geen watjes hoor. Behalve de mannen dan.
The mental imagequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja in dit topic zijn de vrouwen keihard
Komt ook door die leuke muziek op 3.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in een goeie bui sp3c. Geniet er maar van zolang het er is.
Ik heb die pics al weggehaald, DH was stout.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
ik las alleen pics spec/sp3c
nu zit ik te wachten
Wil je het adres van alle Hans Anders/Specsavers/Pearl-vestigingen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef sp3c het volgende:
ik las alleen pics spec/sp3c
nu zit ik te wachten
ja leuk he? KC & the Sunshine bandquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt ook door die leuke muziek op 3.
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ja leuk he? KC & the Sunshine band
Wat ze eigenlijk wil zeggen... ik ben vandaag een vals kreng.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben in een goeie bui sp3c. Geniet er maar van zolang het er is.
nee ik prefereer mij eigen kijk op de wereldquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je het adres van alle Hans Anders/Specsavers/Pearl-vestigingen?
Kipcorrie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel word je toch vrolijk van? Dat KC is wel toepasselijk trouwens
Neem zo een hipsterbrilletjequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Stiekem heb ik ook een bril nodig.
Geen grappen.
Ik niet eens stiekem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
Stiekem heb ik ook een bril nodig.
Geen grappen.
en een longboard zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Neem zo een hipsterbrilletjeStaat je vast goed.
Oh leuk met krullenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik ga wel direct voor de Oprog Meeuwis look natuurlijk.
Gewoon zeggen joh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
Nu moet ik mij inhouden anders slaap ik op de bank vanaaf ipv naast Uccie
Je slaapt toch wel op de bankquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Viro het volgende:
Nu moet ik mij inhouden anders slaap ik op de bank vanaaf ipv naast Uccie
quote:
Jullie hebben Uccie nooit boos gezien he? Dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Oh je bent Disana alweer vergeten? Wat een slet ben jij Viro.
Ik ben 2x zo lang als zij dus ik kan haar wel aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben Uccie nooit boos gezien he? Dan piep je wel anders
Dan stuurt ze zeker haar vogel op je af?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef Viro het volgende:
Jullie hebben Uccie nooit boos gezien he? Dan piep je wel anders
Luciferdoosje met een dekentje erin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
uccie dr bed is ook gewoon maar 10 bij 10 centimeter
Stoer doen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 2x zo lang als zij dus ik kan haar wel aan.
razende theelepel in dr vuistjes en gaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Luciferdoosje met een dekentje erin.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan stuurt ze zeker haar vogel op je af?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
uccie dr bed is ook gewoon maar 10 bij 10 centimeter
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ziet hem niet aankomen...maar voelen doe je hem welquote:
Jij wel, maar ik sla geen vrouwenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie dat jij op de hoogte bent van haar ninja vogelsquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan stuurt ze zeker haar vogel op je af?
Dat zeggen sp3c en Spec nou ook altijdquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ziet hem niet aankomen...maar voelen doe je hem wel
Yep. Maar ik hou mijn mond verder, ze zit al verrekte kwaad te kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie dat jij op de hoogte bent van haar ninja vogels
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij wel, maar ik sla geen vrouwen
[..]
Zie dat jij op de hoogte bent van haar ninja vogels
Ik voel zijn pijn alquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ziet hem niet aankomen...maar voelen doe je hem wel
6,4/10quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeggen sp3c en Spec nou ook altijd
Oh snapquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeggen sp3c en Spec nou ook altijd
Samen onderduiken in een bunker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep. Maar ik hou mijn mond verder, ze zit al verrekte kwaad te kijken.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jadie zijn ondertussen overal bekend
Daar kijkt die cultuurbarbaar vast niet naar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als sp3c nou niet hapt... zeker met Donna Summer op de achtergrond.
In dat geval kun je me juist beter niet laten koken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Zolang jij maar kookt, wil geen nare vloeistoffen vinden in mijn eten
Nee die zit ijshockey te kijken denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kijkt die cultuurbarbaar vast niet naar.
Het zal ook eens niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zit ijshockey te kijken denk ik.
Nou snap ik waarom de mannen allemaal liever naar de snackbar gaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval kun je me juist beter niet laten koken.
Oh wacht ga ik je een berichtje sturen. Ik heb wel wat gekut met mijn internet/wifi nu helaas.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu ook whatsapp mensen
geen idee wat ik er mee moet maar ik ben iig helemaal modern nu
Andere mensen whatsappen, lijkt mij...scheelt wel sms-kosten. Behalve als je dat toch al niet deed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
ik heb nu ook whatsapp mensen
geen idee wat ik er mee moet maar ik ben iig helemaal modern nu
Je moet toch zo'n bevestigingsberichtje krijgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Mmm
[..]
Volgens mij moet je nog iets doen in je wa want ik kan je niks sturen geloof ik
Jawel sinds kortquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef sp3c het volgende:
ja maar corrie heeft geloof ik geen whatsapp
sp3c ja. Ik kan hem alleen iets sturen dat hij WA moet installerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet toch zo'n bevestigingsberichtje krijgen
Hij doet je de groeten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer hoor.
Alles goed met je paard?
en nu?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Mmm
[..]
Volgens mij moet je nog iets doen in je wa want ik kan je niks sturen geloof ik
Ik heb het pas geinstalleerd maar ik weet niet eens meer wat ik toen gedaan heb.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
sp3c ja. Ik kan hem alleen iets sturen dat hij WA moet installeren
Met je terug-knop....weetje ik probeer het wel niet uit te leggenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik snap dat WA nog niet helemaal. Hoe switch je nou snel van de een naar de ander?
Oh dat deed ik dus ook maar ik dacht er zal vast wel een handigere manier zijn...quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met je terug-knop....weetje ik probeer het wel niet uit te leggen
Hoef je niet te bellen of sms'en.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik ga toch niet thuis zitten whatappen?
* sp3c is confused
Hier valt het wel mee, maar pagina's blijven maar laden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
Oh dus daarom post er verder niemand.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik zie geen UI's meer... zo traag is het, die zijn allemaal wit
Ja ... gelukkig lekkere muziek op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef Viro het volgende:
Fok is nog steeds traag, dikke stront door trechter is zelfs sneller
Jullie blij dat ik minder aanwezig benquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ... gelukkig lekkere muziek op.
Nou niet zo gek doen joh, we raakten net aan je gewendquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Jullie blij dat ik minder aanwezig ben
De site van het internetknooppunt in Amsterdam had het net ook lastig. Zullen meer sites last van hebben dus.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef Viro het volgende:
Fok is nog steeds traag, dikke stront door een trechter is zelfs sneller
En ik maar denken dat het kwam omdat ik net de antivirus scan aanzettequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De site van het internetknooppunt in Amsterdam had het net ook lastig. Zullen meer sites last van hebben dus.
Whehe neequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het kwam omdat ik net de antivirus scan aanzette
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet zo gek doen joh, we raakten net aan je gewend
Volgens mij pas je hier preciesquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]yay, eindelijk ergens waar ik tussen pas
NSA is waarschijnlijk de AMS-IX in New York en A'dam aan het aftappen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De site van het internetknooppunt in Amsterdam had het net ook lastig. Zullen meer sites last van hebben dus.
Replaceuser.gifquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het kwam omdat ik net de antivirus scan aanzette
Ik heb ooit eens met een collega een dag lang emailtjes gestuurd met alleen maar woorden als bom, terrorist, aanslag etc...maar geen enkel telefoontjequote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Oei hopelijk heb ik geen rare dingen op het internet gegooid
Ow ik stuurde vroeger wel andersoortige mailtjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met een collega een dag lang emailtjes gestuurd met alleen maar woorden als bom, terrorist, aanslag etc...maar geen enkel telefoontje
Ja, maar niet naar collegas'over de werkmailquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik stuurde vroeger wel andersoortige mailtjes
Als jij vanaaf plots uit je luciferdoosje wordt gelicht, houd ik het wel warmquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens met een collega een dag lang emailtjes gestuurd met alleen maar woorden als bom, terrorist, aanslag etc...maar geen enkel telefoontje
Nee via MSN op het werk welquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar niet naar collegas'over de werkmail
Waarover?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik stuurde vroeger wel andersoortige mailtjes
Had het al op klembord staan van mijn telefoonquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kijk daar komen de plaatjes ook al
jaquote:
Waarom ga je het met collega's over bloemen hebben?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja over de bloemetjes en de bijtjes nou goed
Oh dat MSN werd niet gechecked en ICQ ook niet, dat was ervoor nogquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
jaen mijn werktelefoon sms ook...tot ik hoorde dat mijn baas wel degelijk bij een andere collega de smsjes in had gezien omdat hij rare dingen had gedaan
Toen, jonger dan jij nu...alhoewel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Viro het volgende:
Cyberseksen op werk via msnHoe oud zijn jullie
Was niet met een collega... nou ja met 1 wel soort vanquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ga je het met collega's over bloemen hebben?
Wat maakt het uit hoe oud je bent gekquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Viro het volgende:
Cyberseksen op werk via msnHoe oud zijn jullie
Ik was er vroeg bij he, had zelfs icqquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen, jonger dan jij nu...alhoewel.
Stiekeme seks in de voorraadkast.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Was niet met een collega... nou ja met 1 wel soort van
Ik hoop..volgens mij staat het zelfs nog op mijn desktop, maar die staat nooit meer aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij he, had zelfs icq
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik was er vroeg bij he, had zelfs icq
Nee dat nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekeme seks in de voorraadkast.
Hehe zou je wel willen he viespeuk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
Corrie, stop eens met mij hete smsjes te sturen.
Ja een bergleeuwquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij bent zo'n....uhm (Hoe heet dat beest in het engels nou, bergleeuw ofzo)
Stille wateren.....quote:
Wie is Ceesquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik veel hou oud jij bent, Cees had je man kunnen zijn oid
Dacht dat jullie in deze SC beetje op hoogte waren van wat er in het nieuws is. Cees de 4500 jaar oude man uit friesland.quote:
Oh die Cees... Met baardje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht dat jullie in deze SC beetje op hoogte waren van wat er in het nieuws is. Cees de 4500 jaar oude man uit friesland.
Deze SC heeft vrij weinig met NWS zelf te maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht dat jullie in deze SC beetje op hoogte waren van wat er in het nieuws is. Cees de 4500 jaar oude man uit friesland.
Waar denk je dat je bent...in NWS ofzo.....oh wachtquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat weet ik nu welquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC heeft vrij weinig met NWS zelf te maken.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar denk je dat je bent...in NWS ofzo.....oh wacht
Jij zei zelf dat ik gewoon moest posten wat ik dacht. Dan krijg je dit soort dingen als je mij vrijheid geeftquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje een belediging, zo oud ben ik nou ook weer niet
Ik ben wel wat gewend hier hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat ik gewoon moest posten wat ik dacht. Dan krijg je dit soort dingen als je mij vrijheid geeft![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hier hoorBeledigingen en alles.
Volgens mij hebben we nu iedereen weggejaagdquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Gelukkig maarKan ik eindelijk mijn grenzen proberen te verleggen
![]()
Ach dat ben ik gewend. Ik jaag op Uccie of het is anders omquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu iedereen weggejaagdIk maak het ook niet zo laat, morgenmiddag een verjaardag van mijn nichtje.
Hey...nu wordt het heel erg verwarrend allemaalquote:
Ben ik in teveel SC's?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey...nu wordt het heel erg verwarrend allemaal
Hahaquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach dat ben ik gewend. Ik jaag op Uccie of het is anders om
Nee ik, en overal zit iemand die ergens anders ook zit..dus ik zie dubbelquote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik, en overal zit iemand die ergens anders ook zit..dus ik zie dubbel
Maar jullie zitten zeker samen in VBL?
Heb je een familieweekend of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
En ik zag d'r ook al in discotopic..
maar ja ik heb even niets te doen hier op Schier, ze zitten een film te kijken waar ik niets mee heb.
Nee bij vrienden van m'n vriendin.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je een familieweekend of iets dergelijks?
Ah, verder wel gezellig neem ik aan.quote:Op zondag 10 november 2013 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee bij vrienden van m'n vriendin.
Ik ook niet, ik word al zeeziek op de pontquote:Op zondag 10 november 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets met eilandenik houd niet zo van boten.
Ja en het idee dat ik op open zee zit...ik krijg het al benauwd van het idee.quote:Op zondag 10 november 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word al zeeziek op de pont
Boten vind ik normaal ook kut maar de boot naar Schier is maar 45 minuten, en je stapt best snel op en hebt internet en een goed buffet. Alle redenen voor een topshow.quote:Op zondag 10 november 2013 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, verder wel gezellig neem ik aan.
Ik heb niet echt iets met eilandenik houd niet zo van boten.
Zijn je matties al aan het slapen ofzo? Of doe je gewoon ongezellig?quote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boten vind ik normaal ook kut maar de boot naar Schier is maar 45 minuten, en je stapt best snel op en hebt internet en een goed buffet. Alle redenen voor een topshow.
Dat zou ik theoretisch wel kunnen overleven..gewoon 45 minuten Fok!quote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boten vind ik normaal ook kut maar de boot naar Schier is maar 45 minuten, en je stapt best snel op en hebt internet en een goed buffet. Alle redenen voor een topshow.
Dan heb ik hem vermoord met een theelepel.quote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Of zij hunt
Als ik na vanaaf niet meer reageer op fok weten jullie voldoende
Ze zitten Love Actually te kijken cq te gamen op hun laptoppie. Dus ja, dan ga ik ook maar FOK1kenquote:Op zondag 10 november 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn je matties al aan het slapen ofzo? Of doe je gewoon ongezellig?
Flopshow.quote:Op zondag 10 november 2013 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zitten Love Actually te kijken cq te gamen op hun laptoppie. Dus ja, dan ga ik ook maar FOK1ken
Genotje ja. Ons originele plan is letterlijk in het water gevallen.quote:
Kringfappartijtje?quote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genotje ja. Ons originele plan is letterlijk in het water gevallen.
uh, okéquote:
Touw om de poot, steen eraan. Naar zee. Klaar.quote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten met zo veel water in de buurt.
Touw en een steen moet genoeg zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten met zo veel water in de buurt.
Jij denkt ook aan een kringfappartijtje? Ik wens speccie en jullie 2 veel plezier.quote:
Wil je er ook eentje?quote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Lekker gezellig weer hoor met touw en steen. Sjongejonge
Zit je chickie daar ook tussen?quote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan een kringfappartijtje? Ik wens speccie en jullie 2 veel plezier.
Tevens is ongeveer 90% hier vrouw.
90% vrouw en jij zit te fokkenquote:Op zondag 10 november 2013 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt ook aan een kringfappartijtje? Ik wens speccie en jullie 2 veel plezier.
Tevens is ongeveer 90% hier vrouw.
Ik heb een vriendin.quote:
Stuur godverdomme die pics nou eensquote:Op zondag 10 november 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.
Die zit ook achter d'r laptop
Gezellig, ik zou wel wat beters weten.quote:Op zondag 10 november 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.
Die zit ook achter d'r laptop
reverse gangbang?quote:Op zondag 10 november 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Mex gaat zo aan de gangbang en orgie tegelijk. En door elkaar.
Ging je met je bestek gooien toen?quote:Op zondag 10 november 2013 00:14 schreef Tem het volgende:
Ik ben uit eten geweest en heb tussen de eerste en tweede gang twee uur moeten wachten.
The pain, the horror, all that bloodquote:Op zondag 10 november 2013 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik hem vermoord met een theelepel.
Ja dat is waar. Heel irritant. En maar brood vreten zodat je vol bent zodra je hoofdgerecht komt.quote:Op zondag 10 november 2013 00:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, meer zuipen. Daar doen ze het ook om natuurlijk.
Heel vervelend ja.quote:Op zondag 10 november 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Heel irritant. En maar brood vreten zodat je vol bent zodra je hoofdgerecht komt.
Precies, tyfuslijers zijn het. Maar goed, ik was in het gezelschap van o.a een Fokker dus toen zijn we maar nog meer gaan drinken.quote:Op zondag 10 november 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Heel irritant. En maar brood vreten zodat je vol bent zodra je hoofdgerecht komt.
Fattyquote:Op zondag 10 november 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach man![]()
Ik heb nu wel trek in stokbrood met kruidenboter trouwens.
Valt me nog mee dat jullie niet gingen zitten FOK!ken...quote:Op zondag 10 november 2013 00:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, tyfuslijers zijn het. Maar goed, ik was in het gezelschap van o.a een Fokker dus toen zijn we maar nog meer gaan drinken.
Als er mensen komen die ik ken wel ja.quote:Op zondag 10 november 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jullie niet gingen zitten FOK!ken...
Kom je de 25e naar de sjoelmeet trouwens, dan wordt het redelijk druk dus wel leuk.
Kijk anders tegen die tijd even in het topic. De mensen die komen staan in de OP.quote:Op zondag 10 november 2013 00:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Als er mensen komen die ik ken wel ja.
hills zijn groenquote:Op zondag 10 november 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zaterdag 9 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 428 essnhills
02. 371 Stuart
03. 357 Karina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |