Niveau is niet hoger dan kleuterschool wat anders wil je dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar nu mag Viro een plaatje uitzoeken. Het is net de kleuterschool, alleen plaatjes
Volgens mij voldoen die plaatjes van Viro daar niet helemaal aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar nu mag Viro een plaatje uitzoeken. Het is net de kleuterschool, alleen plaatjes
jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij voldoen die plaatjes van Viro daar niet helemaal aan.
Net opgezet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
Jongens, tv-tip van mij: disco op NED 3.
Als je alles gelooft wat je leest wel ja... maar of het echt zo is?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ze beginnen vandaag de dag al zodra ze uit de baarmoeder komen glibberen
Wat moeten Karina en ik met dikke oude wijven?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Drugshond het volgende:
ghe ghe......jullie willen toch plaatjes.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
Wat een lelijke wijven op die site.
Ik zag het met mijn eigen ogen gebeurenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je alles gelooft wat je leest wel ja... maar of het echt zo is?
Die swingende kerels op NED3 zien er beter uit, in hun gekleurde pakjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten Karina en ik met dikke oude wijven?
Ja, funky dudes.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die swingende kerels op NED3 zien er beter uit, in hun gekleurde pakjes
Wat zag je gebeuren? Oh misschien beter niet vertellenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zag het met mijn eigen ogen gebeuren
Hey ik hier?quote:
Fok eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Nou ja de naam van de site voorspelde al niet zoveel goeds eigenlijk
Wees blijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zag je gebeuren? Oh misschien beter niet vertellen
Hey Sp3cquote:
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Wacht even, 'ik hier'? Viro is de kloon van Uccie?
Oh omdat je zei, ik hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)
Nee, dat zouden jullie niet overlevenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Wacht even, 'ik hier'? Viro is de kloon van Uccie?
Ik zat met Viro in nog 3 topics zojuistquote:
Pffff WIJ zijn geen watjes hoor. Behalve de mannen dan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, dat zouden jullie niet overleven
Dat weet je heus wel, niet ontkennenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeeeeee hij heeft veel minder haar op zijn hoofd (rest weet ik niet...en nee geen pics, Spec/Sp3c)
Ja in dit topic zijn de vrouwen keihardquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff WIJ zijn geen watjes hoor. Behalve de mannen dan.
Ik las: Ik zat in Viro met 3 topicquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat met Viro in nog 3 topics zojuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |