abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2013 @ 20:26:02 #101
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133122134
quote:
18s.gif Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mensen?

Of ben jij al te ver heen?
Wahabeesten.

"Rats, rodents" is Engels. Wij hebben hier geen behoefte aan Engelse taal, als Nederlanders of ingezetenen van Nederland onder elkander.

Verder schokkend hoe buitenlandse Wahabeesten zonder kennis van zaken zeer oude kerken in Raqqa vernietigen, met de bewering dat gerestaureerde oude kerken 'nieuwe kerken' zouden zijn en dus vernietigingswaardig.

De VSL en Jabhat al Nusra doen niets tegen ISIS en gaan hiermee akkoord. En met de massamoorden op Christenen in Raqqa.

De Wahabeesten zullen daar overigens snel worden opgerold.
  zondag 10 november 2013 @ 20:34:14 #102
176916 Karrs
2007-2017
pi_133122785
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel.
Om die reden vrees ik ook de jihadstrijders die terugkeren naar Nederland straks. Moet je dit nou lezen:
quote:
It is a massacre. There are burning bodies of Saudi rodents all over the perimeter as incendiary grenades used by these apes detonated, burning some alive. T-72 tanks are also pouring in to the base to finish off the rest of the vermin. Great news.
Wie zo praat, heeft al een te groot deel van zijn menselijkheid opgegeven. Vrijwillig of gedwongen, of misschien omdat het zo is gelopen, maar je zult begrijpen dat dat niet thuishoort in een maatschappij als de onze. Deze totale haat is iets voor dáár, voor conflictsituaties bedoel ik. Het is een middel om de strijd te kunnen voeren, het ontmenselijken van de vijand. Maar wat gebeurt er als je van een oorlog in een vredessituatie terecht komt. Dat je de tijd krijgt om na te denken. Die lui die dit zeggen... die zijn rijp voor de kliniek. PTSS én haat...

Een mens is niet gemaakt om een ander mens te doden, zei een Nederlands veteraan uit de Tweede Wereldoorlog laatst. Daar moet wat voor gebeuren dat dat mogelijk maakt. Ontmenselijking, door mensen in een hokje te stoppen, bijvoorbeeld. Ratten, ongedierte, of wahabisten, salafisten, zionisten. Een Amerikaan schoot tijdens de invasie in Normandië op uniformen, niet op Duitsers.

Wat zijn wij Nederlanders? Westerlingen. Kaffers. Ongelovigen. Straks ook ratten en ongedierte. Nee, dank je... dat hoef ik hier niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 11-11-2013 12:44:34 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 10 november 2013 @ 20:36:01 #103
365082 IPA35
Patriarch
pi_133122912
De schrijver is een Syrische Christen...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 november 2013 @ 20:41:08 #104
176916 Karrs
2007-2017
pi_133123270
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
De schrijver is een Syrische Christen...
Kan me niet veel schelen wie de schrijver is of wat voor geloof hij aanhangt. Ik spuug op 'm, als ik had gekund. Dergelijke onmenselijke haat is niet voorbehouden aan moslims, christenen, ongelovigen, zwarten, roodharigen of mannen zonder grote teen. Het is iets menselijks. Helaas.

Maar snap je wat ik wou zeggen met die Nederjihadisten? En waarom dat echt BAD NEWS is?
  zondag 10 november 2013 @ 20:44:09 #106
365082 IPA35
Patriarch
pi_133123492
quote:
15s.gif Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef Karrs het volgende:

Maar snap je wat ik wou zeggen met die Nederjihadisten? En waarom dat echt BAD NEWS is?
Die dienen ook gewoon afgeschoten te worden als de ratten die het zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 november 2013 @ 21:14:51 #107
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133125738
Basis van Brigade 80 nabij vliegveld van de stad Aleppo volledig in handen Syrische Arabische Nationale Leger (regering)!

De opmars gaat door totdat geheel Syrië van gewapende wahabeesten en terroristen gezuiverd is!

*O* *O* _O_

http://wikimapia.org/23217544/Army-Base-Brigade-80

Ondanks alle nu.nl-propaganda (CNN, Reuters, AFP, Al Jazeera) over een 'tegenoffensief', is nu de GEHELE basis Brigade 80 weer in handen van de regering na vele maanden van terroristische controle over de basis.

http://www.presstv.ir/det(...)izes-base-in-aleppo/

Zelfs de Franse pers bericht het nu zondagmiddag:

Syrie: L'armée reprend le controle d'une base clé près d'Alep, 10 11 2013.....
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 21:33:40 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133127330
die foto van die chicks erbij ook :')

jemoet het er niet zo dik bovenop leggen, dit neemt niemand serieus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 10 november 2013 @ 21:43:52 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_133128082
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
die foto van die chicks erbij ook :')
Tsja de FSA heeft geen chicks, hè?
pi_133133549
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:34 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Koerdistan is een gebied(regio) verdeeld over 5 landen. Koerdistan is een federale autonome regio in het noorden van Irak.

Dat het geen landsgrenzen op de wereldkaart heeft betekent niet dat het niet bestaat.
Jij bent zeker een MHP'er.

Trouwens Turkistan en Oost-Turkustan bestaan ook niet maar over die gebieden beweren jullie wel dat ze bestaan.
Ik beweer dat niet, ik heb respect voor de Uygurs en de Chinezen.
pi_133133825
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Die dienen ook gewoon afgeschoten te worden als de ratten die het zijn.
Ja, het zijn allemaal ratten. Ze leven ondergronds, ze verkrachten onschuldige vrouwen, vermoorden onschuldige kinderen en ze worden getraind, bewapend door el-ciada, el-mossat, sommige eu-landen en gefinancierd door de arabieren.

Overgroot gedeelte van deze ratten doen het niet voor jihad/geloof, maar voor het geld! Het zijn allemaal kansloze sociaal maatschappelijk geisoleerde marrokanen, algerijnen, pakistanen etc. En o.a. de Nederlandse overheid is medeplichtig aan de moorden in Syrie! Reintegratiehulp my azz! Door deze klootzakken krijgen andere moslims een slechte naam hierzo. Echt een zionist plan, zo hebben ze weer een zwarte schaap gecreëerd (zie ww2).

[ Bericht 19% gewijzigd door peace2014 op 10-11-2013 23:22:50 ]
pi_133134274
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Karrs het volgende:

[..]

Om die reden vrees ik ook de jihadstrijders die terugkeren naar Nederland straks. Moet je dit nou lezen:

[..]

Wie zo praat, heeft al een te groot deel van zijn menselijkheid opgegeven. Vrijwillig of gedwongen, of misschien omdat het zo is gelopen, maar je zult begrijpen dat dat niet thuishoort in een maatschappij als de onze. Deze totale haat is iets voor dáár, voor conflictsituaties bedoel ik. Het is een middel om de strijd te kunnen voeren, het ontmenselijken van de vijand. Maar wat gebeurt er als je van een oorlog in een vredessituatie terecht komt. Dat je de tijd krijgt om na te denken. Die lui die dit zeggen... die zijn rijp voor de kliniek. PTSS én haat...

Een mens is niet gemaakt om een ander mens te doden, zei een Nederlands veteraan uit de Tweede Wereldoorlog laatst. Daar moet wat voor gebeuren dat dat mogelijk maakt. Ontmenselijking, door mensen in een hokje te stoppen, bijvoorbeeld. Ratten, ongedierte, of wahabisten, salafisten, zionisten. Een Amerikaan schoot tijdens de invasie in Normandië op uniformen, niet op Duitsers.

Wat zijn wij Nederlanders? Westerlingen. Kaffers. Ongelovigen. Straks ook ratten en ongedierte. Nee, dank je... dat hoef ik hier niet.
Leuk dat zo,n veteraan uit de tweede wereld oorlog dat zei. Maar wetenschap wijst het tegendeel uit.
pi_133134595
quote:
'Tientallen aanvallen met brandbommen in Syrië'

Het Syrische leger heeft in minder dan een jaar tijd zeker 56 aanvallen uitgevoerd met brandbommen die gruwelijke verwondingen veroorzaken. Dat blijkt uit onderzoek van de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW).

Bij een van de aanvallen kwamen 37 burgers, voornamelijk tieners, om het leven en raakten er meer dan veertig gewond. Dat gebeurde bij een aanval door een gevechtsvliegtuig op een school in Urm al-Kubra in de provincie Aleppo. De tieners waren aan het leren voor hun examens toen de school werd getroffen. De bom kwam terecht bij een raam van een van de klaslokalen. De scholieren in dat lokaal en op het schoolplein raakten het ernstigst gewond.

HRW onderzocht vier aanvallen tot in detail, waaronder de aanval op de school in Urm al-Kubra. De mensenrechtenorganisatie wil dat de internationale gemeenschap zich uitspreekt tegen het gebruik van de brandbommen. De brandbommen, waaronder clusterbommen, die de Syrische luchtmacht afwerpt zijn van Sovjetmakelij.
http://www.nu.nl/buitenla(...)bommen-in-syrie.html
-
pi_133137252
Wat toevallig dat zulke dingen in één keer naar buiten komen.

En cluster-brandbommen??!!
Die mensen weten waarschijnlijk geen ene fuck af van wapensystemen en lullen dit soort bullshit.
Hilarisch weer dit.
pi_133138416
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leuk dat zo,n veteraan uit de tweede wereld oorlog dat zei. Maar wetenschap wijst het tegendeel uit.
Och, zo'n man heeft het gedaan (hij heeft o.a. een Duitse verkenner uit een boom geschoten) en heeft vervolgens vijftig jaar over die daad mogen nadenken. Ik denk dat zo iemand wel weet waar hij 't over heeft.

Wat denk je dat PTSS is, eigenlijk? Of het woord 'trauma'?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 11-11-2013 12:44:47 ]
pi_133139373
Ik snap niet dat mensen hier trots zijn op het afschieten van mensen, of dat ze dat uberhaubt zien gebeuren...Onbegrijpelijk dat er wensen worden gedaan voor 'branden in de hel' dat er gehoopt wordt voor nog meer ellende ipv vrede. De haat , de trots en alle nare eigenschappen druipen van dit topic. En jullie zijn er nog trots op ook

Who cares wie de schuld heeft, hebben we niet allemaal schuld?

Augustus J.L was het 50 jaar geleden dat Martin Luther King zijn speech gaf

"Let us not wallow in the valley of despair, I say to you today, my friends. And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream.Now is the time to make justice a reality for all of God's children."

[ Bericht 0% gewijzigd door Skillsy op 11-11-2013 09:18:07 ]
pi_133140145
» Voordat je reageert
Doe normaal:-Geen hele landen weg willen vagen.-Geen mensen doodwensen.-Mensen die het niet met je eens zijn, zijn niet meteen pro-moord en doodslag, laten we elkaar enigszins normaal bejegenen.-Dat houdt dus in geen andere users uitschelden/wegsturen/zeggen dat ze het wel goed vinden dat Assad mensen vermoord, omdat ze tegen de rebellen zijn.-Elkaar uitmaken voor aluhoedje. Ga inhoudelijk de discussie aan.Het zijn geen ingewikkelde regels.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 11 november 2013 @ 14:54:45 #118
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133147886
De militaire betekenis van de herovering van Basis 80 nabij het Internationaal Vliegveld van Aleppo voor de aanstaande bevrijdingsoperatie van Aleppo door het Syrische Arabische Nationale Leger:

Uitgelegd op Al Mayadeen Televisie (Libanon), met Engelse ondertiteling (later toegevoegd).

w/ *O* *O*

De zuivering van de stad Aleppo en het noordelijke gouvernement Aleppo van islamistische en takfiri-terroristen is blijkbaar aanstaande. De contraguerilla in de stedelijke oostelijke wijken neemt waarschijnlijk wel meer tijd in beslag dan een maand.

De bevrijding van de stad Aleppo vóór begin van de Tweede Vredesconferentie in Genève tussen Syrische regering en de gewapende SNC-'oppositie' (buitenlandse machten) is wel nog mogelijk. Juist omdat de voorbereiding van de conferentie zó lang duurt. Extreem lang, door obstructie van de zijde van SNC, Turkije, Qatar en Saoedi-Arabië. Met als beschermheren Israël en VS.
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:06 #119
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133148030
De laatste wil (testament) van een Syrische gesneuvelde luchtmachtpiloot uitgevoerd:

De Syrische officieren zijn zich ervan bewust dat internationaal ook een media-oorlog, naast de proxy-oorlog, tegen Syrië wordt gevoerd. Ook deze gesneuvelde piloot en zijn nabestaanden..... Een Libanese journalist (dr. Rafic Nasrallah) krijgt een zeer bijzonder geschenk en is zeer ontroerd....

Hartverwarmend.... ^O^

Prachtig!

[ Bericht 7% gewijzigd door Veldkamp op 11-11-2013 15:04:24 ]
  maandag 11 november 2013 @ 15:22:18 #120
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133148719
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Veldkamp het volgende:
De laatste wil (testament) van een Syrische gesneuvelde luchtmachtpiloot uitgevoerd:

De Syrische officieren zijn zich ervan bewust dat internationaal ook een media-oorlog, naast de proxy-oorlog, tegen Syrië wordt gevoerd. Ook deze gesneuvelde piloot en zijn nabestaanden..... Een Libanese journalist (dr. Rafic Nasrallah) krijgt een zeer bijzonder geschenk en is zeer ontroerd....

Hartverwarmend.... ^O^

Prachtig!
Kijk Veldkamp. Zie je me ooit posts en/of propagandafilmpjes van FSA, JAN en ISIS op dit forum plaatsen. Nee dus jij moet ook ophouden met je propaganda en objectief doen.
pi_133149339
Kennen jullie die maffe takfiri Adnan Al-Arour nog?

Kijk dit dan:

:D _O-
pi_133149359
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Kijk Veldkamp. Zie je me ooit posts en/of propagandafilmpjes van FSA, JAN en ISIS op dit forum plaatsen. Nee dus jij moet ook ophouden met je propaganda en objectief doen.
Hoeft hij niet aan jou te vragen. Jij ziet dit als propaganda, hij niet. Klaar.
  maandag 11 november 2013 @ 15:44:07 #123
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133149605
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef IPA35 het volgende:

Kijk dit dan:

Ja die vent is voorzitter van stichting van Ahlul-Sunnah. Een Europese-Islamitische organisatie, waaronder ook veel Salafistische moskeeën in Nederland onder vallen.
pi_133149656
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef IPA35 het volgende:

Kijk dit dan:

Prachtig. :P
pi_133149779
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja die vent is voorzitter van stichting van Ahlul-Sunnah. Een Europese-Islamitische organisatie, waaronder ook veel Salafistische moskeeën in Nederland onder vallen.
Hij is gewoon een zelfbenoemde Sheik uit Hama naar mijn weten.
  maandag 11 november 2013 @ 16:10:28 #126
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133150655
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:48 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Hij is gewoon een zelfbenoemde Sheik uit Hama naar mijn weten.
Ja hij was ook een Syriërs. Maar hij beheert de stichting in Europa.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 17:33:52 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133153759
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Veldkamp het volgende:

Hartverwarmend.... ^O^

Prachtig!
walgelijk om die kerel zijn dochter hiervoor te misbruiken, walgelijk!

kleine meid heeft genoeg verloren aan die idiote oorlog, laat haar met rust
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133153914
quote:
Syria: Militants Capitulate in Damascus Countryside

The progress made by the Syrian army in the Damascus countryside is “peacefully” bearing fruit. After liberating a number of towns around the capital in the past several weeks by force, there are hopes that deals reached with militants can be replicated in other regions, most notably the Yarmouk Palestinian refugee camp and Qudsia.

Damascus – The city of Damascus is no longer in danger. This is the conclusion come to by military sources directly involved in the battles in the governorates of Damascus and the Damascus countryside since July 2012.

Since then, the militants announced more than one raid against the capital, but their plans have all subsequently failed, before the militants went on the defensive, starting in April 2013. This happened when the Syrian army encircled eastern Ghouta, isolating it from the Syrian Desert (al-Badia) and the town of Utaiba.

After the Syrian army liberated the town and began its slow advance into eastern Ghouta, it moved to secure the Damascus International Airport by seizing the towns that overlook it, concluding these operations last month with the liberation of the towns of Shebaa and Htita al-Turukman. Then the Syrian army moved to the south side of the airport road, specifically to the towns of Boueida, Dhiyabiya, Husseiniya, Sbina al-Sughra, and Ghazal.
According to the sources, over the past year the Syrian army has effectively eliminated strategic threats to Damascus, paving the way for serious discussion of fully liberating both eastern and western Ghouta. Sources said that battles would intensify as the Syrian army goes into eastern Ghouta, especially as it draws closer to armed opposition strongholds in Saqba, Qaboun, and Douma. As for the southern countryside, the sources purport that the liberation of the areas east of the Damascus-Daraa express route, in addition to the entire area of Qadam, is now a matter of time, saying, “Some of these areas will be liberated by force, while others will fall with the militants willingly withdrawing.”

Indeed, the effects of the army’s achievements in the capital’s countryside began to gradually appear on the field, with the militants and their popular bases in several areas around the capital seeking deals with government forces. In the past two days alone, three such deals were declared in the Yarmouk Palestinian camp, Qudsia, and Hama, in which militants were given amnesty, and safe corridors were opened for the evacuation of civilians.

On Sunday, November 10, an agreement brokered by the Palestine Liberation Organization (PLO) was announced, requiring opposition militants to withdraw from the Yarmouk camp in favor of a joint Palestinian security force representing all Palestinian factions – with the exception of Hamas and the PFLP-GC – to manage the camp, while giving safe passage to civilians, according to Palestinian sources.

Early signs of this agreement began to emerge when the Syrian army seized the towns of Sbina al-Kubra and Ghazal two days earlier, arriving to the outskirts of the Hajar al-Aswad district adjacent to the camp from the south. The signs included al-Nusra Front fighters announcing their withdrawal from the camp to the town of Yalda as the Syrian army advanced, while relief workers announced an initiative for the evacuation of civilians trapped in the camp.

In the same vein, Syrian Deputy Foreign Minister Faisal al-Miqdad has met with a delegation from the executive committee of the PLO, headed by Zakaria al-Agha.

At the end of the meeting, Miqdad said that the terrorists’ attack on Palestinian camps in Syria is a blatant sign of the depth of coordination between them and Israel in the war being waged against Syria. For his part, Agha said the Palestinian leadership was keen on not having refugees interfere in Syrian affairs, and held the militant groups occupying the camps fully responsible for the suffering of their civilian populations.

On the ground, Abu Hadi, a resident of al-Madaris Street in the camp, told Al-Akhbar, “As soon as we heard about the initiative to evacuate us on Saturday, most of the residents prepared themselves to seize the opportunity and leave the camp,” adding that one field commander from Hamas told the residents, “Wait another two days. There is an agreement to get you out, and we will hand over our weapons.” According to the same sources, contacts are proceeding in full swing to finalize the deal.

Observers attribute the success and increasing rate of these deals throughout the countryside to several factors, including: the progress made by the army on more than one axis over the past month, especially in the southern countryside; the collapse in the ranks of the armed opposition on more than one front; and the deterioration of humanitarian conditions in the flash points as a result of sustained clashes.
However, the direct reason behind these deals becoming a general trend, according to Luay Hilal, a national reconciliation activist, is “the success of the early attempts in places like Beit Saham and Maaddamiyyeh, which built up trust and credibility.”

The Deal in Qudsia

In Qudsia, located north of Damascus behind Mount Qassioun, government forces were able to reestablish their checkpoint more than 26 days after it was closed, near al-Safsaf Avenue leading to the entrance of Qudsia. Civilian cars were allowed to cross after sandbags were removed, and the town now awaits the fulfillment of promises to resupply bakeries with flour.

On Saturday, November 9, military sources announced an agreement had been reached in Qudsia, a city of 400,000 residents. The agreement establishes a ceasefire and a joint security committee from the army and the opposition militants, under the Syrian flag, which will be raised in the town square. Also as part of the agreement, the two roads leading to Qudsia will be reopened – the old Safsaf Avenue and the road that links the city to its main suburb.

Implementation of the agreement began immediately after the announcement, with civilians allowed to pass along the road between Qudsia and the suburb. Abu Jalal, a resident of Qudsia, said, “Soldiers at the checkpoint in the suburb’s entrance told us about the deal. People were joyful, and began to flock to nearby neighborhoods to shop for supplies, which they had no access to during the fighting.”

Qudsia had seen a similar deal previously, but “extremist elements in the opposition obstructed it,” Abu Jalal claimed. “The current deal seems more mature and successful.” The town of Hama was also the center of another deal, with 12 militants surrendering their weapons to the army, according to military sources, paving the way for a comprehensive settlement along the lines of Qudsia.

It is worth mentioning that Qudsia had come under siege with increased militant activity since Eid al-Adha. The army surrounded its entrances at the time, severing all but one of its connections to the outside through the Hama region.

http://english.al-akhbar.(...)damascus-countryside
pi_133154741
Kan veldkamp niet oprotten met woorden zoals zuiveren? Het lijkt hitler wel.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133155155
quote:
Syria army seeking to reopen Aleppo airport: military

Syria says its military has regained full control of areas around Aleppo International Airport and could reopen the airport closed for nearly a year.

"All of the area southeast of the airport is in the hands of the army," a military source said Monday, on condition of anonymity, adding that a reopening was "now possible."

The comments came a day after the army gained control over Base 80, a strategic facility charged with securing the airport just outside Aleppo, Syria's second city.

The army's advances follow the fall of Sfeira, a town southeast of Aleppo that was recaptured by army troops at the beginning of November, after months in foreign backed militants’ hands.

"After several days of fighting, the army controls the portion of the highway between Sfeira and Aleppo," the source said.

State media and the so-called Syrian Observatory for Human Rights both said the army had also secured control of Tal-Aran town, one of the last areas under militants’ control on the Sfeira-Aleppo road.

"The recent military operations have allowed the army to cut the supply lines of themilitants from Aleppo to the north and east," Al-Watan newspaper reported.

Aleppo airport in northern Syria was closed at the start of the year amid security concerns as militants launched a campaign to seize several airfields in the area.

NJF/NJF
http://en.alalam.ir/news/1533428#sthash.nruClYeS.dpuf
pi_133155181
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:04 schreef firefly3 het volgende:
Lees en leer. Veldkamp is het gezicht van propaganda. Van eenzijdigheid en van ontmenselijking van de tegenstander. Van hem krijg je maar één deel van het verhaal te horen, hoewel hij zich zal beroepen op onpartijdigheid, neutraliteit en objectiviteit. Nonsens natuurlijk, maar dat behoeft geen betoog.

Als er toch geGodwind moet worden, zou ik trouwens eerder Goebbels noemen.
pi_133155275
Ah daar is ons zelfverklaard rationeel en onpartijdig duo weer!

Applausje voor jezelf.
pi_133156809
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 06:50 schreef Karrs het volgende:

[..]

Och, zo'n man heeft het gedaan (hij heeft o.a. een Duitse verkenner uit een boom geschoten) en heeft vervolgens vijftig jaar over die daad mogen nadenken. Ik denk dat zo iemand wel weet waar hij 't over heeft.

Wat denk je dat PTSS is, eigenlijk? Of het woord 'trauma'?
1: Wat heeft zijn oorlog ervaringen precies te maken met de psyche van de mens?

Meerdere wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat de mens tot de meest verschrikkelijke daden in staat is zolang de situatie ze maar een beetje stimuleert.

2: PTSS is een trauma dat veroorzaakt wordt door ervaringen in de oorlog.

Maar ze zijn daar nu een beetje van terug gekomen. Want het blijkt dat veel soldaten die terug kwamen met PTSS al een trauma hadden voordat ze uitgezonden werden.

http://www.scientias.nl/o(...)stressstoornis/70014
pi_133156905
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:21 schreef IPA35 het volgende:
Ah daar is ons zelfverklaard rationeel en onpartijdig duo weer!

Applausje voor jezelf.
In een conflict als dit kun je wel stellen dat iemand die geen partij kiest objectiever en rationeler bezig is dan iemand die dat wel doet ja.
pi_133157109
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In een conflict als dit kun je wel stellen dat iemand die geen partij kiest objectiever en rationeler bezig is dan iemand die dat wel doet ja.
Dat is de gebruikelijke gedachte die veel mensen hebben. Zeker van die oh zo moreel verheven intellectuelen hier in het Westen. Maar die mensen hebben geen enkel benul van realiteit.
pi_133157246
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat is de gebruikelijke gedachte die veel mensen hebben. Zeker van die oh zo moreel verheven intellectuelen hier in het Westen. Maar die mensen hebben geen enkel benul van realiteit.
Verklaar je nader?
pi_133157262
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Ieder verstandig mens weet dat de Syrische regering het minst tussen twee kwaden is.
pi_133157360
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ieder verstandig mens weet dat de Syrische regering het minst tussen twee kwaden is.
Waarom dan wel?

Vanwaar die vertrouwen in de Syrische regering ?
pi_133157419
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom dan wel?

Vanwaar die vertrouwen in de Syrische regering ?
Omdat Syrië altijd een stabiel land was, weinig sektarische spanningen en een behoorlijke levensstandaard voor de meeste mensen.

Dit iit hoofdsnijdende takfiri's.
pi_133157501
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:18 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Omdat Syrië altijd een stabiel land was, weinig sektarische spanningen en een behoorlijke levensstandaard voor de meeste mensen.

Dit iit hoofdsnijdende takfiri's.
Kortom: Assad heeft gewoon perfect de tactiek van vele dictators nagespeeld. Verdeel en heerst, en zorg dat het land relatief stabiel is voordat er een conflict komt. Als er dan een conflict komt LIJKT de tegenpartij een meer onwenselijk alternatief dan jij zelf.

Maar je ziet zelf hopelijk ook wel dat dit erg ongenuanceerd en kort door de bocht is.
pi_133157537
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:20 schreef theunderdog het volgende:

Maar je ziet zelf hopelijk ook wel dat dit erg ongenuanceerd en kort door de bocht is.
Nee.
pi_133157556
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee.
Helaas, heb ik je blijkbaar toch overschat.
pi_133157566
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Helaas, heb ik je blijkbaar toch overschat.
Vertel.
pi_133157591
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Vertel.
Dat heb ik al gedaan.

Assad heeft en doet het gewoon goed als dictator. Niet meer niet minder.
pi_133157635
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Wat heeft zijn oorlog ervaringen precies te maken met de psyche van de mens?
:?

Ik snap niet waarom je deze vraag stelt? Dat is toch duidelijk?
quote:
Meerdere wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat de mens tot de meest verschrikkelijke daden in staat is zolang de situatie ze maar een beetje stimuleert.
Correct... maar daar bestaat ook een beschermlaag voor. Dat heet "geweten" en zorgt ervoor dat dat niet te ver gaat. Maar als je dat geweten te lang negeert (en er zijn er velen die dat zeer effectief kunnen, de zogenaamde psychopaten), dan betaalt zich dat uiteindelijk terug.

Een voorbeeld zijn de Einsatzgruppen van de Tweede Wereldoorlog. De Duitse groepen die joden, Russen en ander 'ongewenst volk' op moest jagen en doden. Hoe geïndoctrineerd en wreed die lui ook waren, het bleek al snel dat de soldaten letterlijk gek werden door al het gemoord, de dood en het verderf. Die sliepen niet meer, hadden hallucinaties, hoorden stemmen etcetera. Die hadden de ultieme vorm van oorlogsneurose.

Dat was daardoor ook één van de oorzaken voor de uiteindelijke "Endlösung"...
quote:
2: PTSS is een trauma dat veroorzaakt wordt door ervaringen in de oorlog.

Maar ze zijn daar nu een beetje van terug gekomen. Want het blijkt dat veel soldaten die terug kwamen met PTSS al een trauma hadden voordat ze uitgezonden werden.

http://www.scientias.nl/o(...)stressstoornis/70014
Interessant, ga ik eens lezen.
pi_133157636
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan.

Assad heeft en doet het gewoon goed als dictator. Niet meer niet minder.
Dus is hij een stuk minder erg dan dat stelletje baardapen dat tegen hem is.
Is allemaal geen raketwetenschap, eerlijk waar.
pi_133157748
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee, hij doet zich slechts voor als "beter". Dat is zo ongeveer de bedoeling van dictator zijn.

Dat is inderdaad geen raketwetenschap.
pi_133157890
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

:?

Ik snap niet waarom je deze vraag stelt? Dat is toch duidelijk?

[..]

Correct... maar daar bestaat ook een beschermlaag voor. Dat heet "geweten" en zorgt ervoor dat dat niet te ver gaat. Maar als je dat geweten te lang negeert (en er zijn er velen die dat zeer effectief kunnen, de zogenaamde psychopaten), dan betaalt zich dat uiteindelijk terug.

Een voorbeeld zijn de Einsatzgruppen van de Tweede Wereldoorlog. De Duitse groepen die joden, Russen en ander 'ongewenst volk' op moest jagen en doden. Hoe geïndoctrineerd en wreed die lui ook waren, het bleek al snel dat de soldaten letterlijk gek werden door al het gemoord, de dood en het verderf. Die sliepen niet meer, hadden hallucinaties, hoorden stemmen etcetera. Die hadden de ultieme vorm van oorlogsneurose.

Dat was daardoor ook één van de oorzaken voor de uiteindelijke "Endlösung"...

[..]

Interessant, ga ik eens lezen.
1: Nee, dat is helemaal niet duidelijk.

2: Het heeft niets met geweten te maken. Mensen zijn gewoon tot gruwelijkheden instaat zolang ze maar het gevoel hebben dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn.

En of de situatie bepaalde machtsverhoudingen duidelijker maakt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment

http://nl.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_Milgram

3: ;)
pi_133157952
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hij doet zich slechts voor als "beter". Dat is zo ongeveer de bedoeling van dictator zijn.

Dat is inderdaad geen raketwetenschap.
Maar wat is beter voor de gewone burger in het dagelijks leven?

Politiek-theoretisch gezeik over de legitimiteit van de figuur Assad bewaar je maar voor je D66 praatclubje.
pi_133158036
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Politiek-theoretisch gezeik over de legitimiteit van de figuur Assad bewaar je maar voor je D66 praatclubje.
1: Weet ik niet.

Maar ik begrijp dat het lijkt alsof Assad een beter alternatief is.

2: _O-
pi_133158116
Ik word een beetje moe van mensen die geen enkele band hebben met Syrië, maar wel de takfirihonden steunen. Jij gaat mij echt niet vertellen dat je echt gelooft dat dat het beste is voor Syriërs. Het komt je gewoon beter uit omdat je het zelf aanhangt danwel omdat je er baat bij hebt als Syrië omvalt.
Hou op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 11-11-2013 19:47:22 ]
pi_133158124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:41 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Lees deze zin uit het stuk van Frikandelbroodje: "The moderate Islamists fighting in the ranks of the opposition are Syrians, and they do not accept foreign fighters in their ranks."

Dit is een voorbeeld van nationalistisch gedrag. "Nationalistische islamisten", lachwekkende figuren die met een Sykes-Picot-mentaliteit strijden, ze hebben gewoon niks van de islam begrepen en zijn hypocrieten. Geen wonder dat ze hen "moderate" noemen, zodat de onwetende lezers met hen gaan sympathiseren.
Waarom is dat een voorbeeld van puur nationalistisch gedrag? Hoe je het ook went of keert de buitenlandse strijders daar veroorzaken meer schade dan goed, logisch dat ze lang niet altijd worden geaccepteerd. Dat is naar mijn mening ook een grote fout geweest van de oppositiegroepen daar. Toen Jabhat al-Nusra ontstond werd men soms zelfs verwelkomd. Toen de internationale gemeenschap Al-Nusra op de terreurlijst begon te zetten protesteerde de SNC zelfs. Begrijpelijk want diezelfde gemeenschap liet ze in de steek, maar moet je nu eens zien.
Incelfrikandel
pi_133158209
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 19:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik word een beetje moe van mensen die geen enkele band hebben met Syrië maar wel de takfirihonden steunen. Jij gaat mij echt niet vertellen dat je echt gelooft dat dat het beste is voor Syriërs. Het komt je gewoon beter uit omdat je het zelf aanhangt danwel omdat je er baat bij hebt als Syrië omvalt.
Hou op.
argumentum ad verecundiam
pi_133158366
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:37 schreef theunderdog het volgende:
argumentum ad verecundiam
Op welke autoriteit beroept ze zich dan?
pi_133158458
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:40 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Op welke autoriteit beroept ze zich dan?
Mensen die een band hebben met Syrië.
pi_133158538
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mensen die een band hebben met Syrië.
De tweede zin impliceert dan weer iets anders. Ze vraagt of jij denkt of gewone mensen baat hebben bij baardapen met zwaarden en shit. Gewoon jouw mening.
pi_133158568
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De tweede zin impliceert dan weer iets anders. Ze vraagt of jij denkt of gewone mensen baat hebben bij baardapen met zwaarden en shit. Gewoon jouw mening.
Nope, maar ik denk ook niet dat ze baat hebben bij een dictator als Assad.
pi_133158622
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nope, maar ik denk ook niet dat ze baat hebben bij een dictator als Assad.
Maar is geen alternatief. Niet in de echte wereld.

Dus je moet kiezen tussen die twee. Zo simpel is het nu eenmaal.

Zoals ik zei, bewaar alle andere theoretische scenario's voor je intellectueel praatgroepje.
pi_133158673
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:46 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar is geen alternatief. Niet in de echte wereld.

Dus je moet kiezen tussen die twee. Zo simpel is het nu eenmaal.

Zoals ik zei, bewaar alle andere theoretische scenario's voor je intellectueel praatgroepje.
1: Ik moet helemaal nergens tussen kiezen. Je weet namelijk helemaal niet wat er gaat gebeuren als Assad valt. Dat zal altijd nog speculatie blijven zolang dit conflict nog speelt.

2: En ik zei al: _O-
pi_133158742
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef theunderdog het volgende:
1: Ik moet helemaal nergens tussen kiezen. Je weet namelijk helemaal niet wat er gaat gebeuren als Assad valt. Dat zal altijd nog speculatie blijven zolang dit conflict nog speelt.
Dat heeft niks met speculatie te maken, één blik op de gebieden waar de 'rebellen' het voor het zeggen hebben en je weet dat het foute boel is.
pi_133158763
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan worden de minderheidsgroepen uitgemoord, dat staat in ieder geval al wel vast. En ik hoop niet dat je zo blind bent om dat niét in te zien.
pi_133158817
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:48 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Dat heeft niks met speculatie te maken, één blik op de gebieden waar de 'rebellen' het voor het zeggen hebben en je weet dat het foute boel is.
Uiteraard, maar dan nog is het speculatie.

In de toekomst kijken is per definitie speculatie he.
pi_133158874
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Dan worden de minderheidsgroepen uitgemoord, dat staat in ieder geval al wel vast. En ik hoop niet dat je zo blind bent om dat niét in te zien.
Als het van bepaalde rebellen afhangt dan worden minderheidsgroepen uitgemoord inderdaad.

Maar het is niet alsof elke rebel zo,n islamitische extremist is hoor.
pi_133159968
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:14 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Echt grappig, er zijn honderden groeperingen daar. En dan zeg je "Het minst kwade tussen de twee" :') :') :') :') Dat laat alweer zien hoe zwart wit je denkt. Ik zou eerder de Koerden zeggen dan assad enzo.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133160085
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:31 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet hoor, maar assad heeft veel meer burgers gedood dan die rebellen bij elkaar opgeteld. Vooral door die grote wapens zoals napalm en brandbommen. Laten we het daar eens over hebben.
pi_133160187
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 19:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik word een beetje moe van mensen die geen enkele band hebben met Syrië, maar wel de takfirihonden steunen. Jij gaat mij echt niet vertellen dat je echt gelooft dat dat het beste is voor Syriërs. Het komt je gewoon beter uit omdat je het zelf aanhangt danwel omdat je er baat bij hebt als Syrië omvalt.
Hou op.
Dat de meerderheid van de rebellen een moslim extremist is , is een fabeltje. Sterker nog, de FSA wilt zelfs geloof en staat nog steeds gescheiden houden.
  maandag 11 november 2013 @ 20:17:36 #167
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133160270
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:04 schreef firefly3 het volgende:
Hij is alleen een sympathisant van Hitler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 november 2013 @ 20:18:41 #168
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133160341
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat de meerderheid van de rebellen een moslim extremist is , is een fabeltje. Sterker nog, de FSA wilt zelfs geloof en staat nog steeds gescheiden houden.
De Moslimbroederschap is wel veel aanwezig in de FSA hoor.
pi_133160361
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Echt grappig, er zijn honderden groeperingen daar. En dan zeg je "Het minst kwade tussen de twee" :') :') :') :') Dat laat alweer zien hoe zwart wit je denkt. Ik zou eerder de Koerden zeggen dan assad enzo.
De Koerden houden zich alleen bezig met hun eigen thuisland om straks met de overwinnaar een sterke handelspositie te hebben voor wat betreft autonomie.
  maandag 11 november 2013 @ 20:19:46 #170
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133160427
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen Assad-aanhangers en leden van zijn partij worden uitgemoord.
pi_133160501
The state of human rights in Syria has long been the subject of harsh criticism from global organizations.[107] The country was under emergency rule from 1963 until 2011, effectively granting security forces sweeping powers of arrest and detention.[108] Bashar al-Assad is widely regarded to have been unsuccessful in implementing democratic change, with a 2010 report from Human Rights Watch stating that he had failed to substantially improve the state of human rights since taking power, although some minor aspects had seen improvement.[109] All political parties other than the Ba'ath Syrian Regional Branch have remained banned, thereby leaving Syria a one-party state without free elections.[108]

Oooohooh en nu?
  maandag 11 november 2013 @ 20:21:02 #172
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133160510
quote:
Hou op.
Dan moet jij ook geen opmerkingen maken over mijn leeftijd en afkomst.
pi_133160532
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:18 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De Koerden houden zich alleen bezig met hun eigen thuisland om straks met de overwinnaar een sterke handelspositie te hebben voor wat betreft autonomie.
Maar ze zijn socialer dan assad. Waarom mogen ze dan niet heel syrie hebben? Immers zijn er meer koerd dan dat gekke geloof van assad.
pi_133160591
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar ze zijn socialer dan assad. Waarom mogen ze dan niet heel syrie hebben? Immers zijn er meer koerd dan dat gekke geloof van assad.
Takfiri.
pi_133160635
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Takfiri.
Not really, atheist. Maar de koerden zijn socialer dan assad. Hij heeft het al 40 jaar verneukt gozer
pi_133160696
Rights of free expression, association and assembly were strictly controlled in Syria even before the uprising.[110] The authorities harass and imprison human rights activists and other critics of the government, who are oftentimes indefinitely detained and tortured in poor prison conditions.[110]
pi_133160739
martelingen , gevangenschap, extremisme. Al meer dan 40 jaar lang. Bombardementen op burgers
pi_133160763
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat een belachelijke redenering.. :) Appels met peren vergelijken, er is altijd een middenweg te vinden. Het is niet Assad tegen die gore Al Nusra leden. Er zit daar nog een iets tussen.
pi_133160789
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Proest. :')
pi_133160814
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:21 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Dan moet jij ook geen opmerkingen maken over mijn leeftijd en afkomst.
Wanneer heb ik een opmerking gemaakt over jouw afkomst? Ga weg joh.
pi_133160868
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:

Not really, atheist.
Maar nu ben je ineens tegen Assad vanwege zijn religie...

Atheïsten ga je daar in ieder geval niet veel tegenkomen.

quote:
Maar de koerden zijn socialer dan assad.
'Socialer'?!

Ik weet alleen dat beide 'partijen' in naam socialistisch zijn ja.

quote:
Hij heeft het al 40 jaar verneukt gozer.
Sinds dat hij 8 was, wat een klootzak is het toch ook.
pi_133160883
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Proest. :')
Ja, dat is jouw manier van argumenteren. Het grootste gedeelte is nog steeds de normale syrische bevolking die daar vecht en dan kom jij met zo'n inhoudloze argument achter je pctje.
pi_133161019
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw manier van argumenteren. Het grootste gedeelte is nog steeds de normale syrische bevolking die daar vecht en dan kom jij met zo'n inhoudloze argument achter je pctje.
Het grootste deel staat nog steeds achter Assad. Dat merk ik zelf ook wanneer ik (voor mij nieuwe) Syriers spreek.
pi_133161038
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar nu ben je ineens tegen Assad vanwege zijn religie...

Atheïsten ga je daar in ieder geval niet veel tegenkomen.

[..]

'Socialer'?!

Ik weet alleen dat beide 'partijen' in naam socialistisch zijn.

[..]

Sinds dat hij 8 was, wat een klootzak is het toch ook.
- Hij heeft helemaal geen "recht" om 30 jaar daar te regeren, dan ben je een dictator. Zoek maar op wat dat is op google.nl. Dictator lover. Je houdt zeker ook van de familie kim in Noord korea?

- Jij weet niet veel. Probeer dit op te slaan: Koerden hebben niet hun eigen bevolking gebombardeerd.

- Heel de familie assad was een klootzak.
pi_133161094
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Het grootste deel staat nog steeds achter Assad. Dat merk ik zelf ook wanneer ik (voor mij nieuwe) Syriers spreek.
Alleen de burgers die ineens stroom en eten krijgen, zo werkt dat smerig spelletje van assad. De UN eindelijk doorlaten.
pi_133161267
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef firefly3 het volgende:

- Hij heeft helemaal geen "recht" om 30 jaar daar te regeren, dan ben je een dictator. Zoek maar op wat dat is op google.nl. Dictator lover. Je houdt zeker ook van de familie kim in Noord korea?

Ook jij moet maar samen met die andere mee naar jullie links-intellectuele D66 praatgroep om te fantaseren over de ideale wereld.

quote:
- Jij weet niet veel.
Dat beweer ik nergens.

quote:
Probeer dit op te slaan: Koerden hebben niet hun eigen bevolking gebombardeerd.
Maar als de Amerikanen half Damascus in puin zouden schieten zou jij hier je geluk niet opkunnen.
Selectieve verontwaardiging over nevenschade.

quote:
Dus de familie Assad bestaat uit één persoon?
pi_133161271
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alleen de burgers die ineens stroom en eten krijgen, zo werkt dat smerig spelletje van assad. De UN eindelijk doorlaten.
Nee, dat is niet zo. Maar jij gelooft lekker wat je wílt geloven. Ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. :W
pi_133161333
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als jouw helden de stroomdraden niet weer eens doorgesneden hebben of de krachtcentrale van Aleppo eventjes niet beschieten ja.
pi_133161638
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ook jij moet maar samen met die andere mee naar jullie links-intellectuele D66 praatgroep om te fantaseren over de ideale wereld.

Het kan zeer makkelijk hoor. Kijk maar naar buurland Turkije. Maar mensen zoals jij houden dictators in het zadel.
quote:
[..]

Dat beweer ik nergens.

[..]

Maar als de Amerikanen half Damascus in puin zouden schieten zou jij hier je geluk niet opkunnen.
Selectieve verontwaardiging over nevenschade.

Toekomst denkertje. Precisie bombardementen op vliegvelden anyone? Rare scenario's bedenk je allemaal.
quote:
[..]

Dus de familie Assad bestaat uit één persoon?
Nope, maar heel die familie heeft al tientallen jaren mensen burgers gemarteld en zijn een doorn in het oog geweest voor mensenrechtenorganisaties.
pi_133161793
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan zeer makkelijk hoor. Kijk maar naar buurland Turkije. Maar mensen zoals jij houden dictators in het zadel.

Ze zegt nu zulke domme dingen hè.

quote:
Toekomst denkertje. Precisie bombardementen op vliegvelden anyone? Rare scenario's bedenk je allemaal.
Oh ja want dan gaat hij weg. In oorlog vallen nu eenmaal doden, ook burgers. Dat is niet te voorkomen. Ik had al begrepen dat je de ballen verstand hebt van militaire zaken maar dit moet je toch kunnen begrijpen.

quote:
Nope, maar heel die familie heeft al tientallen jaren mensen burgers gemarteld en zijn een doorn in het oog geweest voor mensenrechtenorganisaties.
Ach gut.
  maandag 11 november 2013 @ 20:42:55 #191
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133161866
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

- Jij weet niet veel. Probeer dit op te slaan: Koerden hebben niet hun eigen bevolking gebombardeerd.

Je maakt een fout. De familie Assad was 40 a 50 jaar aan de macht. Niet Bashar al Assad zelf. :') :') :')

Dat hij op zo'n jonge leeftijd zulke mensenrechtenschendingen kon aanrichten. :') :') :') _O- _O- _O-
pi_133161917
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Maar jij gelooft lekker wat je wílt geloven. Ik ga weer verder met waar ik mee bezig was. :W
Heeft niets te maken met geloven, de familie is al 40 jaar door en door slecht daar. Zoals bijvoorbeeld bekend van het bloedbad van Hama.
pi_133161968
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met geloven, de familie is al 40 jaar door en door slecht daar. Zoals bijvoorbeeld bekend van het bloedbad van Hama.
Soms moet je één tumor verwijderden voordat hij zich kan uitzaaien hè.
Als dat gebeurt is de schade nog veel groter.
  maandag 11 november 2013 @ 20:45:15 #194
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133162016
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zwarte humor. :') _O-
pi_133162064
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Zwarte humor. :') _O-
De beste humor :7
  maandag 11 november 2013 @ 20:46:28 #196
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133162078
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Het grootste deel staat nog steeds achter Assad. Dat merk ik zelf ook wanneer ik (voor mij nieuwe) Syriërs spreek.
Dat zijn vast alleen maar van zijn sekte (Alawieten) en christenen en sjiieten.

Als je Soennitische Arabieren, Turkmenen en Koerden spreekt hoor je een heel ander verhaal.
pi_133162094
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nou blijkbaar was het al uitgezaaid en vecht assad een verloren oorlog.
pi_133162104
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:41 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ze zegt nu zulke domme dingen hè.

Nog altijd slimmer dan een dictator lover.
quote:
[..]

Oh ja want dan gaat hij weg. In oorlog vallen nu eenmaal doden, ook burgers. Dat is niet te voorkomen. Ik had al begrepen dat je de ballen verstand hebt van militaire zaken maar dit moet je toch kunnen begrijpen.

Jij hebt helemaal geen verstand van militaire zaken, de enige reden dat je dat blijft herhalen is omdat ik een keer perongeluk f16 zei :') Grappig die kul argumenten van je.
quote:
[..]

Ach gut.
Inhoudloos argument. Waarom zou bijvoorbeeld een gematigde samenwerking tussen de gematigde tak van de FSA en koerden niet kunnen? Hou je zo veel van je oogarts? :')
pi_133162159
Een overgangsregering gestuurd door het westen samen met de arabische liga is ook een optie :)
  maandag 11 november 2013 @ 20:49:24 #200
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133162231
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 20:48 schreef firefly3 het volgende:
Een overgangsregering gestuurd door het westen samen met de arabische liga is ook een optie :)
Of Syrië verdelen in drie stukken, een Soennitische deel, een Alawitische deel en een Koerdische deel. ^O^ ^O^ ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')