SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salatrel op 22-11-2013 22:02:01 ]
het is za t/m di hequote:Op zaterdag 9 november 2013 10:16 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me erg vet, daar durf ik wel een weekend in het volgende jaar voor vrij te houden. Zet mij er maar bij.
Let op, het is van zaterdag tot en met dinsdag ehquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:16 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me erg vet, daar durf ik wel een weekend in het volgende jaar voor vrij te houden. Zet mij er maar bij.
kus op je boosquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Let op, het is van zaterdag tot en met dinsdag eh.
edit: Sala!
d'oh we hadden juist 26 t/m 29 gekozen zodat we de 30e terug zouden zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef punkmuis het volgende:
Maar dan missen we de verjaardag van Willumpie!
Dus precies zodat je de eerste Koningsdag (26e) mistquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
d'oh we hadden juist 26 t/m 29 gekozen zodat we de 30e terug zouden zijn
het is pas het melden waard alsie een dag van tevoren 100% in orde is. heb je je knippert al gefixt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef BlackLining het volgende:
Wanneer ga je boeken enzulks? Want ik weet absoluut nog niet of ik mee ga.
Moet alleen zorgen dat de Bandit niet hoort dat dit gaat gebeuren, want dan gaat dat dwarse hok de dag van tevoren kapotDus graag niet hierover praten als de Bandit erbij is
Ik heb nog een reserve knippertje liggen, die schroef ik er anders dat weekend gewoon stiekem opquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is pas het melden waard alsie een dag van tevoren 100% in orde is. heb je je knippert al gefixt?![]()
er is op dit moment nog geen sluitingsdatum voor inschrijvingen bekend
Ik hoor net dat Sala een sleepoog heeft!quote:Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Nee, voor Lexie wordt het niet veranderd dunkt mij![]()
Maar ik ga mee. Poep aan de non E keur, HD's maken meer lawaai. Mocht ik toch aangehouden worden en het zooitje moet achterlaten, kan ik vast wel bij iemand achterop terug naar NL. Toch?
die zit aan de voorkant pannenkoekquote:Op maandag 11 november 2013 20:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Sala een sleepoog heeft!
Dan draai je 'm om.quote:Op maandag 11 november 2013 20:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die zit aan de voorkant pannenkoek
lok quote. Gegevens gaarnequote:
Daar zit ik ook aan te denken aangezien ik dan net begin aan stage. Of in Finland zit voor een minorquote:Op zondag 17 november 2013 11:37 schreef stinkie het volgende:
...
En mss dat ik alleen het weekend doe, dat hangt weer af van mijn agenda
of maandagochtend. Het hang te veel af van waar ik werk tegen die tijd en het soort opdracht.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:51 schreef Salatrel het volgende:
zaterdags heen en zondags terug? dan mis je juist het beste
uhh nou ik neem mijn eigen spullen mee. Weet niet of je ter plekke kunt hurenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef stinkie het volgende:
Wat doen we trouwens? Huren we tenten of nemen we alles zelf mee?
Je kunt hem voor een leuke bocht toch ff bellen? Stinkie is toch binnen vijf minuten ter plekke.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:51 schreef Salatrel het volgende:
zaterdags heen en zondags terug? dan mis je juist het beste
dan moet ik een nog kleinere tent aanschaffen. En kijken of mijn minigrill ergens vastgezet kan worden. Denk de duo er maar op en daar een rol op ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uhh nou ik neem mijn eigen spullen mee. Weet niet of je ter plekke kunt huren
hou begin vant seizoen gamma krantje eens in de gaten. Daar hebben ze nog wel eens een tentje in de aanbieding.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan moet ik een nog kleinere tent aanschaffen. En kijken of mijn minigrill ergens vastgezet kan worden. Denk de duo er maar op en daar een rol op ofzo
ik dacht zelf meer aan en caravanquote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:
Een tent huren doe je voor bruiloften, niet voor een kampeereis!
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan en caravan
trekhaak op de busa en ene wipkip erachterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan en caravan
hebben ze nietquote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef stinkie het volgende:
Oh, als je een camping hebt gevinden, laat even weten. Mochten ze caravans of vaste te ten verhuren neem ik dat nog even in overweging
Gokken doe ik wel met pokerquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Dat kan niet meer dan 50 euro zijn gok ik.
Doe maar niet, als je nu al bang bent dat je geen geld hebtquote:
In de bijstandquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je nu al bang bent dat je geen geld hebt![]()
Denk dat duurste van alles de benzine zal zijn.
ik heb hier echt zin in! dus ik hoop dan ook dat ik kan.
Ga er maar vanuit dat ik meega.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In de bijstandNiemand wil een dure NL vrachtwagen chauffeur
En jij moet gewoon meegaan KT![]()
Hengel mee!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ik meega.
Tis alleen heel erg afhankelijk van opleiding.
Was het maar zo mooiquote:
Ich ben buitenlander, habe ich nicht gewustquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was het maar zo mooi
Das een hell in Duitsland, eerst moet je een aanvraag doen van vergunning in Duitsland. Moet je wel vispas hebben. (49 euro)
Dan vervolgens heb je voor elke sloot een aparte vergunning nodig en de regels kennen....![]()
Daarom komen die Polen ook hier
maakt het uit welke mod?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes. Zodra een mod de op unlocked heeft zal ik de op even aanpassen
BE mag met d'r fikkies uit PTA blijven; we zitten niet in het gipsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
maakt het uit welke mod?
Anders komt dat zo wel als BE thuiskomt.
Ik neem het risico maar even niet om de andere ipad te pakken
fixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BE mag met d'r fikkies uit PTA blijven; we zitten niet meer in het gips
Eigen risico natuurlijk, maar hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe geschikt is dit voor de wat meer beginnende motorrijder?
Ik ga het topic zeker in de gaten houden! Donderdag mijn AVD examenquote:Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigen risico natuurlijk, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
tja iedere beginnende motorrijder is anders. Qua tempo hoef je geen laagvliegers te verwachten het zal in de basis dezelfde groep zijn als die ook in het nieuw en oldbieritten topic rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe geschikt is dit voor de wat meer beginnende motorrijder?
Kan je significant other ook niet meteen mee trouwens? Die houd volgens mij ook wel van een trip AUF DEM MOTORRAD.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ga het topic zeker in de gaten houden! Donderdag mijn AVD examen
Misschien heeft hij er ook wel zin in, jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je significant other ook niet meteen mee trouwens? Die houd volgens mij ook wel van een trip AUF DEM MOTORRAD.
Dan moet er een bijpassende motor bij, en dan wordt het weer zo duur.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
Misschien heeft hij er ook wel zin in, ja![]()
Hij wil alleen mee als jij een leren pak aantrekt, zo'n lekkere strakke..
Oké, dan doe ik dat strakke leren pakje wel aanquote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet er een bijpassende motor bij, en dan wordt het weer zo duur.
Dan liever zoiets als dit:quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon een supermoto maken van die alp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn zeilen, voor als je de wind in de rug hebt!quote:
Lijkt me niet zo'n issue. Moet je wel ff rendez-vous'en met ons op een gegeven moment.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef klawie het volgende:
Mag je trouwens ook een dag later komen??
Rendezvousen???quote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n issue. Moet je wel ff rendez-vous'en met ons op een gegeven moment.
kan die mooi de boodschappen doen terwijl aan het toeren zijnquote:Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n issue. Moet je wel ff rendez-vous'en met ons op een gegeven moment.
Dat wil je niet mij duits is nl heel slecht nu weet ik waarom afkijken niet goed isquote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan die mooi de boodschappen doen terwijl aan het toeren zijn
WAT!?quote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Qua tempo hoef je geen laagvliegers te verwachten [..]
Ik heb nog een grote mercedes fan zal ik die voor je op je motor bouwen ??quote:Op maandag 25 november 2013 22:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
WAT!?
We gaan naar DL. Waarvoor denk je dat ik meega?
Waarom denk je dat ze tukkers mee willen hebben? Die kunnen mooi tolkenquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat wil je niet mij duits is nl heel slecht nu weet ik waarom afkijken niet goed is
Verder als iema geradenaus of bij die ampelle rechts kom ik niet
Jawollquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:33 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze tukkers mee willen hebben? Die kunnen mooi tolken.
Dit.quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef klawie het volgende:
[..]
Doe ik !
Kunnen jullie ook een link van de camping plaatsen??
dit is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef -Splash- het volgende:
Harz lijkt mij ook wel leuk ja, stond wel altijd op de planning... maar nooit echt van gekomen.Ik kan mij alleen nog niet vastleggen. Maar goed, een plekje voor een tent is altijd wel te regelen.
Lekker mét BMW op de aanhanger erheen (ik ga niet dat hele stuk op de motor op de snelweg rijden). En dan daar een beetje rondrijden met alle koffers op mijn motor. Het lijkt mij erg leuk. Kan ik mooi wat foto's maken van mijn motor in het gras (niet te ver van de weg aub).
Er staat BMW, dus ben bang van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:44 schreef Salatrel het volgende:
en wat ga jij doen in de vakantie volgend jaar?
nou ik ga met de motor naar zuid afrika!Te weinig koffers.... ik vind dat je met een GS wel met alle drie de koffers moet rijden, of ze nou gevuld zijn of niet. Anders is het net een natgemaakte poedel, erg blijft niets van over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afrika met de GS, net zoals in Long Way Down. Naar aanleiding van die serie was ik overtuigd van het kunnen van de GS, deze motor kan alles aan.Maar dat off-road is niet aan mij besteed.
Maar mocht ik het willen, dan kan het! (Daarom heb ik ook een volledig adventure pak en een crosshelm en brilletje, dat ziet er ook wel erg stoer uit
).
En daar gaat het toch om.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Ik neem mijn karpertentje mee, binnen 5 minuten opgezet. Dan alle tijd voor bierquote:Op woensdag 27 november 2013 17:36 schreef stinkie het volgende:
Tassen binnen.
Nog een tent en ik ben er klaar voor
en als je ergens lange afstanden mee kunt rijden is het wel een 1200gsaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Een Boesa op de aanhanger, okee. Een Kawa ook, trilt toch alles kapot, das zonde. Een gare Alp kan ook nog. Maar een BMW op een aanhanger met koffers?
Naja, moet kunnen he. M'n oom heeft een enkeltje India gedaan. Er gingen 2 Gs'en kapot, iets met voorvering en 1tje met injectieprobs (injectie, bahquote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als je ergens lange afstanden mee kunt rijden is het wel een 1200gsa
Binnen 5 minuten ja?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn karpertentje mee, binnen 5 minuten opgezet. Dan alle tijd voor bier
En op zo'n aanhanger stond nooit een Honda gok ikquote:Op woensdag 27 november 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, met die hele trailer-discussie - doet me er ineens aan denken hoeveel verbazingwekkend veel motoren op aanhangwagens ik ben tegengekomen op de weg terug vanuit Griekenland deze zomer. Ik snap zoiets gewoon niet.
Niet op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En op zo'n aanhanger stond nooit een Honda gok ik
tenten genoeg, maar moet wel op de motor passenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn karpertentje mee, binnen 5 minuten opgezet. Dan alle tijd voor bier
Heb je er al mee gekampeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
"The tent recommended in most forums is the Coleman Phact x 2. It can be picked up for about £120 at camping outlets such as OutDoor GB. It clocks in with a pack size of 53cm x 19cm, weighs 4.10kg and has a useful porch area for storage."
whoohoo ik heb dus de goede tent
Nee, nog nietquote:
Ha, topquote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
Laatste keer dat ik ging nachtvissen heb ik wat gras neergelegd en me capuchon opgezet... doe ik vrij vaak zo. Tent is luxe
Meestal is dat best te doen, maar kan me 1x herinneren dat ik s'nachts wakker was geworden door iemand die aan me buik zat of iets, ik ogen openen en zaten de ratten om me heenquote:
quote:
piccie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef stinkie het volgende:
Verdomme wat heeft die fiets een dikke reet zeg. Zij tassen liggen er meer op dan naast
gooi ze er morgen wel weer op. Rijd ik de hele handel in 1 keer naar de stalling. Van de week ook even lichtgewicht tentje bestellen.quote:
Voor slechts ¤70. Doe er jullie voordeel meequote:Classic 2-3 person, single-skin dome tent:
Small pack size, simple to pitch and take down this tent is perfect for short trips, biker meets and festivals. The integrated mosquito net in the entrance and the roof ventilation provide ample air circulation. The high-quality polyester flysheet has welded seams. The groundsheet is made of sturdy, 100% waterproof polyethylene. Includes everything you need for pitching plus a handy carry bag. Material: Flysheet 100% polyester (PU coating with welded seams), groundsheet 100% polyethylene (waterproof).
Mummy sleeping bag:
Lightweight mummy sleeping bag with small pack size. Features: single-layer design, two-way zipper and flat hood with drawstring. Includes stuff sack. Material: exterior 100% polyester, interior 100% polyester.
Camping mat:
This self-inflating mat features a 3 cm solid foam filling for great comfort. The fold-up design means it takes up very little space. Elastic straps are provided for securing the folded and rolled-up mat. Includes repair kit. Material: 100% polyester.
Speedbag:
Practical, robust and weatherproof Speedbag with a capacity of around 35 litres, designed to hold this complete camping set. The roll-down closure protects against moisture and dust.
ik heb net de Duitse recensies gelezen. Ik sla overquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Nero22 het volgende:
Als ik tegen die tijd mijn motorrijbewijs heb, zou ik er misschien ook wel over na willen denken.Ik ben me nu eerst aan het oriënteren op kleding enzo (omdat ik überhaupt nog moet beginnen
) en daarbij kwam ik dit tegen op Louis.de:
[..]
Voor slechts ¤70. Doe er jullie voordeel mee
Mja oke, zo ver was ik inderdaad nog niet gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb net de Duitse recensies gelezen. Ik sla over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
HeiligschennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HeiligschennisSchudden ze ook zo lekker als je over klinkertjes rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
HeiligschennisHet is net een BMWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. En dan steeds tegen mijn been stoten. Hoogst ergerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Schudden ze ook zo lekker als je over klinkertjes rijdt?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.edwinenleonie.(...)z/De_Harz_dag_1.aspx
Hotel gevonden. Koffers weer op marktplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of, in Duits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Dekatria het volgende:
Het is een kampeerrit heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of, in Duits:fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
flauw hoor vanaf Helsinki kun je gewoon met een veerboot naar Duitslandquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef punkmuis het volgende:
Ja uh, ik ga dus niet meemaar mochten er mensen zin hebben om door te rijden na de rit; het is maar 2350 km
.
ik moest trouwens gniffelen om deze post toen ik hem terug lasquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef BlackLining het volgende:
Wanneer ga je boeken enzulks? Want ik weet absoluut nog niet of ik mee ga.
Moet alleen zorgen dat de Bandit niet hoort dat dit gaat gebeuren, want dan gaat dat dwarse hok de dag van tevoren kapotDus graag niet hierover praten als de Bandit erbij is
Hehehe.... Ik hoop trouwens dat het geen familie-kwaaltje isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moest trouwens gniffelen om deze post toen ik hem terug lasheb je het toch hardop gezegd waar ze bij was?
enig idee wat ik alle aal in mijn caravan heb liggen. En de tenten op zolderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef klawie het volgende:
Kan je niet daar een pot maken en daar dan alles kopen?
Bedoelde de vlees en zo'n bbqquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat ik alle aal in mijn caravan heb liggen. En de tenten op zolder
Veel heb je ook niet nodig. Plastic bord, beker mes vork lepel en evt pannetje. Etenswaren koop je ter plekke.
4 paar sokken, 4 boxers en 2 shirts en een normale broek.
De rest vul ik op met stroomkabel en stekkerdoos
Ik wil alleen een nieuwe tent hiervoor kopen
zonder knoop viel je fiets uit elkaarquote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Knoop doorgehakt dus ik ga niet mee helaas.
uhuh. Realiseerde dat ik ergens in de komende weken maar eens tijd moet vinden om die fiets te halen.quote:
Als ik nou een tent en kampeerspul zou hebben zou ik zijn meegegaan. Echter ziet het er ook naar uit dat ik nog voor de zomer ga verhuizen naar Amsterdam. Geld = moeilijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
de opkomst valt eerlijk gezegd beetje tegen
Ach nou ja, is het lastiger om piepels kwijt te raken moet je maar denken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
Tja, ik had wel meegewild maar moet eerst weer een rijdende fiets hebben, en wil daarvoor ook zeker een +/- 1000 km binnen Nederland maken om er zeker van te zijn dat alles goed en blijvend werkt..quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
je hebt nog ruim een maand hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, ik had wel meegewild maar moet eerst weer een rijdende fiets hebben, en wil daarvoor ook zeker een +/- 1000 km binnen Nederland maken om er zeker van te zijn dat alles goed en blijvend werkt..
5 tientjes ben he klaar. Ik koop gewoon wat nieuws. Tent en matje, slaapzak heb ik nog wel. Meer heb je niet nodigquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als ik nou een tent en kampeerspul zou hebben zou ik zijn meegegaan. Echter ziet het er ook naar uit dat ik nog voor de zomer ga verhuizen naar Amsterdam. Geld = moeilijk.
boek een hotel, dan komt Anne ook meequote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
quote:
na een jaar wachtend kan dat nog wel een weekjequote:Op maandag 7 april 2014 09:32 schreef picodealion het volgende:
Getver, ik heb blijkbaar een afspraak staan dat weekend dat een jaar geleden al is ingepland. Ik ga even kijken wat daarmee te regelen valt, maar het ziet er niet goed uit.
En dit bleken profetische worden te zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.edwinenleonie.(...)z/De_Harz_dag_1.aspx
Hotel gevonden. Koffers weer op marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |