quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
HeiligschennisSchudden ze ook zo lekker als je over klinkertjes rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
HeiligschennisHet is net een BMWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. En dan steeds tegen mijn been stoten. Hoogst ergerlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Schudden ze ook zo lekker als je over klinkertjes rijdt?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:55 schreef stinkie het volgende:
http://www.edwinenleonie.(...)z/De_Harz_dag_1.aspx
Hotel gevonden. Koffers weer op marktplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of, in Duits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Dekatria het volgende:
Het is een kampeerrit heaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of, in Duits:fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
flauw hoor vanaf Helsinki kun je gewoon met een veerboot naar Duitslandquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef punkmuis het volgende:
Ja uh, ik ga dus niet meemaar mochten er mensen zin hebben om door te rijden na de rit; het is maar 2350 km
.
ik moest trouwens gniffelen om deze post toen ik hem terug lasquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:10 schreef BlackLining het volgende:
Wanneer ga je boeken enzulks? Want ik weet absoluut nog niet of ik mee ga.
Moet alleen zorgen dat de Bandit niet hoort dat dit gaat gebeuren, want dan gaat dat dwarse hok de dag van tevoren kapotDus graag niet hierover praten als de Bandit erbij is
Hehehe.... Ik hoop trouwens dat het geen familie-kwaaltje isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moest trouwens gniffelen om deze post toen ik hem terug lasheb je het toch hardop gezegd waar ze bij was?
enig idee wat ik alle aal in mijn caravan heb liggen. En de tenten op zolderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef klawie het volgende:
Kan je niet daar een pot maken en daar dan alles kopen?
Bedoelde de vlees en zo'n bbqquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat ik alle aal in mijn caravan heb liggen. En de tenten op zolder
Veel heb je ook niet nodig. Plastic bord, beker mes vork lepel en evt pannetje. Etenswaren koop je ter plekke.
4 paar sokken, 4 boxers en 2 shirts en een normale broek.
De rest vul ik op met stroomkabel en stekkerdoos
Ik wil alleen een nieuwe tent hiervoor kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |