en als je ergens lange afstanden mee kunt rijden is het wel een 1200gsaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Een Boesa op de aanhanger, okee. Een Kawa ook, trilt toch alles kapot, das zonde. Een gare Alp kan ook nog. Maar een BMW op een aanhanger met koffers?
Naja, moet kunnen he. M'n oom heeft een enkeltje India gedaan. Er gingen 2 Gs'en kapot, iets met voorvering en 1tje met injectieprobs (injectie, bahquote:Op woensdag 27 november 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als je ergens lange afstanden mee kunt rijden is het wel een 1200gsa
Binnen 5 minuten ja?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn karpertentje mee, binnen 5 minuten opgezet. Dan alle tijd voor bier
En op zo'n aanhanger stond nooit een Honda gok ikquote:Op woensdag 27 november 2013 18:25 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, met die hele trailer-discussie - doet me er ineens aan denken hoeveel verbazingwekkend veel motoren op aanhangwagens ik ben tegengekomen op de weg terug vanuit Griekenland deze zomer. Ik snap zoiets gewoon niet.
Niet op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En op zo'n aanhanger stond nooit een Honda gok ik
tenten genoeg, maar moet wel op de motor passenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn karpertentje mee, binnen 5 minuten opgezet. Dan alle tijd voor bier
Heb je er al mee gekampeerd?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
"The tent recommended in most forums is the Coleman Phact x 2. It can be picked up for about £120 at camping outlets such as OutDoor GB. It clocks in with a pack size of 53cm x 19cm, weighs 4.10kg and has a useful porch area for storage."
whoohoo ik heb dus de goede tent
Nee, nog nietquote:
Ha, topquote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
Laatste keer dat ik ging nachtvissen heb ik wat gras neergelegd en me capuchon opgezet... doe ik vrij vaak zo. Tent is luxe
Meestal is dat best te doen, maar kan me 1x herinneren dat ik s'nachts wakker was geworden door iemand die aan me buik zat of iets, ik ogen openen en zaten de ratten om me heenquote:
quote:
piccie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef stinkie het volgende:
Verdomme wat heeft die fiets een dikke reet zeg. Zij tassen liggen er meer op dan naast
gooi ze er morgen wel weer op. Rijd ik de hele handel in 1 keer naar de stalling. Van de week ook even lichtgewicht tentje bestellen.quote:
Voor slechts ¤70. Doe er jullie voordeel meequote:Classic 2-3 person, single-skin dome tent:
Small pack size, simple to pitch and take down this tent is perfect for short trips, biker meets and festivals. The integrated mosquito net in the entrance and the roof ventilation provide ample air circulation. The high-quality polyester flysheet has welded seams. The groundsheet is made of sturdy, 100% waterproof polyethylene. Includes everything you need for pitching plus a handy carry bag. Material: Flysheet 100% polyester (PU coating with welded seams), groundsheet 100% polyethylene (waterproof).
Mummy sleeping bag:
Lightweight mummy sleeping bag with small pack size. Features: single-layer design, two-way zipper and flat hood with drawstring. Includes stuff sack. Material: exterior 100% polyester, interior 100% polyester.
Camping mat:
This self-inflating mat features a 3 cm solid foam filling for great comfort. The fold-up design means it takes up very little space. Elastic straps are provided for securing the folded and rolled-up mat. Includes repair kit. Material: 100% polyester.
Speedbag:
Practical, robust and weatherproof Speedbag with a capacity of around 35 litres, designed to hold this complete camping set. The roll-down closure protects against moisture and dust.
ik heb net de Duitse recensies gelezen. Ik sla overquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:19 schreef Nero22 het volgende:
Als ik tegen die tijd mijn motorrijbewijs heb, zou ik er misschien ook wel over na willen denken.Ik ben me nu eerst aan het oriënteren op kleding enzo (omdat ik überhaupt nog moet beginnen
) en daarbij kwam ik dit tegen op Louis.de:
[..]
Voor slechts ¤70. Doe er jullie voordeel mee
Mja oke, zo ver was ik inderdaad nog niet gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb net de Duitse recensies gelezen. Ik sla over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:07 schreef stinkie het volgende:
HeiligschennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |