Was het maar zo mooiquote:
Ich ben buitenlander, habe ich nicht gewustquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was het maar zo mooi
Das een hell in Duitsland, eerst moet je een aanvraag doen van vergunning in Duitsland. Moet je wel vispas hebben. (49 euro)
Dan vervolgens heb je voor elke sloot een aparte vergunning nodig en de regels kennen....![]()
Daarom komen die Polen ook hier
maakt het uit welke mod?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yes. Zodra een mod de op unlocked heeft zal ik de op even aanpassen
BE mag met d'r fikkies uit PTA blijven; we zitten niet in het gipsquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
maakt het uit welke mod?
Anders komt dat zo wel als BE thuiskomt.
Ik neem het risico maar even niet om de andere ipad te pakken
fixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BE mag met d'r fikkies uit PTA blijven; we zitten niet meer in het gips
Eigen risico natuurlijk, maar hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe geschikt is dit voor de wat meer beginnende motorrijder?
Ik ga het topic zeker in de gaten houden! Donderdag mijn AVD examenquote:Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eigen risico natuurlijk, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd
tja iedere beginnende motorrijder is anders. Qua tempo hoef je geen laagvliegers te verwachten het zal in de basis dezelfde groep zijn als die ook in het nieuw en oldbieritten topic rijden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hoe geschikt is dit voor de wat meer beginnende motorrijder?
Kan je significant other ook niet meteen mee trouwens? Die houd volgens mij ook wel van een trip AUF DEM MOTORRAD.quote:Op maandag 25 november 2013 20:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ga het topic zeker in de gaten houden! Donderdag mijn AVD examen
Misschien heeft hij er ook wel zin in, jaquote:Op maandag 25 november 2013 20:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je significant other ook niet meteen mee trouwens? Die houd volgens mij ook wel van een trip AUF DEM MOTORRAD.
Dan moet er een bijpassende motor bij, en dan wordt het weer zo duur.quote:Op maandag 25 november 2013 20:22 schreef Pinkdwarf het volgende:
Misschien heeft hij er ook wel zin in, ja![]()
Hij wil alleen mee als jij een leren pak aantrekt, zo'n lekkere strakke..
Oké, dan doe ik dat strakke leren pakje wel aanquote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet er een bijpassende motor bij, en dan wordt het weer zo duur.
Dan liever zoiets als dit:quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon een supermoto maken van die alp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn zeilen, voor als je de wind in de rug hebt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |