zonder knoop viel je fiets uit elkaarquote:Op zondag 2 maart 2014 16:49 schreef Gummiebeer het volgende:
Knoop doorgehakt dus ik ga niet mee helaas.
uhuh. Realiseerde dat ik ergens in de komende weken maar eens tijd moet vinden om die fiets te halen.quote:
Als ik nou een tent en kampeerspul zou hebben zou ik zijn meegegaan. Echter ziet het er ook naar uit dat ik nog voor de zomer ga verhuizen naar Amsterdam. Geld = moeilijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
de opkomst valt eerlijk gezegd beetje tegen
Ach nou ja, is het lastiger om piepels kwijt te raken moet je maar denken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
Tja, ik had wel meegewild maar moet eerst weer een rijdende fiets hebben, en wil daarvoor ook zeker een +/- 1000 km binnen Nederland maken om er zeker van te zijn dat alles goed en blijvend werkt..quote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
je hebt nog ruim een maand hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, ik had wel meegewild maar moet eerst weer een rijdende fiets hebben, en wil daarvoor ook zeker een +/- 1000 km binnen Nederland maken om er zeker van te zijn dat alles goed en blijvend werkt..
5 tientjes ben he klaar. Ik koop gewoon wat nieuws. Tent en matje, slaapzak heb ik nog wel. Meer heb je niet nodigquote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als ik nou een tent en kampeerspul zou hebben zou ik zijn meegegaan. Echter ziet het er ook naar uit dat ik nog voor de zomer ga verhuizen naar Amsterdam. Geld = moeilijk.
boek een hotel, dan komt Anne ook meequote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
quote:
na een jaar wachtend kan dat nog wel een weekjequote:Op maandag 7 april 2014 09:32 schreef picodealion het volgende:
Getver, ik heb blijkbaar een afspraak staan dat weekend dat een jaar geleden al is ingepland. Ik ga even kijken wat daarmee te regelen valt, maar het ziet er niet goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |