lok quote. Gegevens gaarnequote:
Daar zit ik ook aan te denken aangezien ik dan net begin aan stage. Of in Finland zit voor een minorquote:Op zondag 17 november 2013 11:37 schreef stinkie het volgende:
...
En mss dat ik alleen het weekend doe, dat hangt weer af van mijn agenda
of maandagochtend. Het hang te veel af van waar ik werk tegen die tijd en het soort opdracht.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:51 schreef Salatrel het volgende:
zaterdags heen en zondags terug? dan mis je juist het beste
uhh nou ik neem mijn eigen spullen mee. Weet niet of je ter plekke kunt hurenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef stinkie het volgende:
Wat doen we trouwens? Huren we tenten of nemen we alles zelf mee?
Je kunt hem voor een leuke bocht toch ff bellen? Stinkie is toch binnen vijf minuten ter plekke.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:51 schreef Salatrel het volgende:
zaterdags heen en zondags terug? dan mis je juist het beste
dan moet ik een nog kleinere tent aanschaffen. En kijken of mijn minigrill ergens vastgezet kan worden. Denk de duo er maar op en daar een rol op ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 11:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uhh nou ik neem mijn eigen spullen mee. Weet niet of je ter plekke kunt huren
hou begin vant seizoen gamma krantje eens in de gaten. Daar hebben ze nog wel eens een tentje in de aanbieding.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan moet ik een nog kleinere tent aanschaffen. En kijken of mijn minigrill ergens vastgezet kan worden. Denk de duo er maar op en daar een rol op ofzo
ik dacht zelf meer aan en caravanquote:Op woensdag 20 november 2013 12:19 schreef Dekatria het volgende:
Een tent huren doe je voor bruiloften, niet voor een kampeereis!
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan en caravan
trekhaak op de busa en ene wipkip erachterquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan en caravan
hebben ze nietquote:Op donderdag 21 november 2013 11:03 schreef stinkie het volgende:
Oh, als je een camping hebt gevinden, laat even weten. Mochten ze caravans of vaste te ten verhuren neem ik dat nog even in overweging
Gokken doe ik wel met pokerquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:32 schreef KneusTeun het volgende:
Dat kan niet meer dan 50 euro zijn gok ik.
Doe maar niet, als je nu al bang bent dat je geen geld hebtquote:
In de bijstandquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je nu al bang bent dat je geen geld hebt![]()
Denk dat duurste van alles de benzine zal zijn.
ik heb hier echt zin in! dus ik hoop dan ook dat ik kan.
Ga er maar vanuit dat ik meega.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In de bijstandNiemand wil een dure NL vrachtwagen chauffeur
En jij moet gewoon meegaan KT![]()
Hengel mee!quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ik meega.
Tis alleen heel erg afhankelijk van opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |