Gelukkig reis je ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
either way, geen koelkastmagneten meer
het feest is afgelopen
Nee hoor, is veel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:22 schreef sp3c het volgende:
maar als je dat weinig vind dan mag je dat gerust zeggen
ik vind het wel genoeg iig
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik zag je als laatste poster en raakte in de war.
Zie het is bijna een FOK!traditie.
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.
Wtf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
nee voor mijn complete werkvloer
heb een tas van die dingen nodig om iedereen tevreden te houden en vervolgens gaan ze erover zitten klagen
no more mister koelkastmagneetguy
Dan moet jij dus voortaan vaker meeten hè.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.
das wel teveel in mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bijna een jaar onderweg.
Malaga, Sevilla, Madrid, Valencia (2x), Albuferia, Faro, Lagos, Portimao, Krakuw, Zakopane, Barcelona, Toledo allemaal steden waar ik 9 uur of langer rond heb gelopen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.
weet ik veel, dat hoort ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf.Hoezo willen ze allemaal een koelkastmagneet?
Nou ja, beter koelkastmagneten dan condooms. Kocht voor de grap zo'n One Erection condoom voor een vriend, wilde iedereen er gelijk eentje hebben, inclusief mijn ouders.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, dat hoort ofzo
ik heb die rage sowieso nooit begrepen
Het is weer vroeg donker. Dus we kunnen wel weer een keer. Desnoods gewoon een keer zonder cache maar wel met donker bos en wijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf.Hoezo willen ze allemaal een koelkastmagneet?
[..]
Dan moet jij dus voortaan vaker meeten hè.
Nee hoor, Polen en Spanje lijken bijzonder veel op elkaar. Behoorlijke cultuur nagenoeg dezelfde prijzen en qua mentaliteit zie ik ook weinig verschil. Spaans versta ik no doubt beter. En het weer is daar ook beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
das wel teveel in mijn hoofd
ik zou al die steden door elkaar gaan halen gok ik
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, beter koelkastmagneten dan condooms. Kocht voor de grap zo'n One Erection condoom voor een vriend, wilde iedereen er gelijk eentje hebben, inclusief mijn ouders.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is weer vroeg donker. Dus we kunnen wel weer een keer. Desnoods gewoon een keer zonder cache maar wel met donker bos en wijn.
Eerste fase: ontkenning.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef sp3c het volgende:
ik kies ervoor om te doen alsof het een grap is
Beetje laat om nu nog de Guardia Civil op te trommelen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in Spanje per ongeluk een magneet gestolen maar dat had ik al verteld dacht ik.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil niet eens weten dat er one direction condooms bestaan.
Ik zie niet hoe dat helpt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bam, zo in het blikveld!
Je kan condooms niet met je mond omdoen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat helpt.Het is sowieso even gefrunnik met zo'n ding en dan zo'n geval. Wordt typisch een gevalletje slappe lach.
Aww. Cute. En blijven doen ook, doe maar voorzichtig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
Eerste en enige keer dat ik condooms kocht btw.![]()
De andere partij heeft meestal ook wel condooms hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww. Cute. En blijven doen ook, doe maar voorzichtig.
Geen idee, ik heb die ambitie ook niet. Als het moet wil ik nog net het topje dichtknijpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan condooms niet met je mond omdoen?
Het zingt dat je pener geweldig is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
ik snap het iet, wat doet het precies voor speciaals?
En dat was mod van SEX, pffff.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die ambitie ook niet. Als het moet wil ik nog net het topje dichtknijpen.
als je condoom dat moet doen dan gaat er iets verkeerd hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zingt dat je pener geweldig is.
Meestal zing je het zelf?quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je condoom dat moet doen dan gaat er iets verkeerd hoor
Delft.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
Een gracht in Delft klinkt daar zelfs nog opwindend bij.
damn rightquote:
Als hij in Leiden ligt waarom niet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een gracht vind je verder wel een leuk plan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn right
bad to the bone zing ik ertegen
krijgt wel een andere betekenis zoquote:On the day I was born
The nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder
At the joy they had found
The head nurse spoke up
Said "leave this one alone"
She could tell right away
That I was bad to the bone
Ik ben te lui om het filmpje te zoeken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als hij in Leiden ligt waarom niet?
Beetje onrustig, zoals gewoonlijk. Dus eigenlijk nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen, Cnor?
Waar droom jij over?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje onrustig, zoals gewoonlijk. Dus eigenlijk niet
Goeiemorgen trouwens
Meestal dat ik verdwaal of een uitgang niet kan vinden. Van de week droomde ik dat ik mijn horloge kwijt was ... hele irritante droom was dat. Vannacht weet ik niet.quote:
Ik wacht op iemand anders om deze in te koppen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
Alleen die 2 extra dingetjes in het midden heb ik niet.
Moet je nou altijd van die rare dingen denkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht op iemand anders om deze in te koppen.
Boobzquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 07:52 schreef Specularium het volgende:
Floor is echt member op Lexa, daar zou ik mee afspreken om niet op te komen dagen.
Wat een sukkels he dat ze zoveel gepost hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van vrijdag 8 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 999 essnhills
02. 672 DonnieDarkno
03. 463 Melleyn
04. 460 Ceviche
05. 405 johannes_vermeer
06. 324 Karina![]()
![]()
.
07. 294 Uccie![]()
![]()
.
08. 277 Spatieloos
09. 252 Xeor
10. 248 Dagoduck
Ach ik kijk HgT, nog ergerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:12 schreef sp3c het volgende:
nee Cnorrie, ik speel d00m
gister had ik een leven maar dat is ook klaar
Ik ben geen mod hier, maar tetten geef ik notes voor jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Viro het volgende:
Modjes hierNu moet ik uitkijken anders heb ik tig notes erbij en een ban aan mijn broek
Welnee, je mag hier alles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Viro het volgende:
Modjes hierNu moet ik uitkijken anders heb ik tig notes erbij en een ban aan mijn broek
iedereen roept dit maar je zou feitelijk de eerste zijn die in NWS SC een ban krijgtquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Viro het volgende:
eerst pics sturenquote:
jij nietquote:
Maar het zijn tettenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier, maar tetten geef ik notes voor ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof mij maar, het lukt mij zo om een ban te krijgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen roept dit maar je zou feitelijk de eerste zijn die in NWS SC een ban krijgt
bangerikjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee, je mag hier alles.
Fuck die sp3c.![]()
Ik ben oerlelijk met een harige wrat op mijn neus en een puntkin en zwarte rafelige haren.quote:
ow dan moet je ze naar Timmmm sturen, als hij denkt dat ik het aankan dan stuurt hij ze we doorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben oerlelijk met een harige wrat op mijn neus en een puntkin en zwarte rafelige haren.
Wil je niet meemaken.
is dat zo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die is veeeel knapper dan ik. Ik ben een lelijke trol.
Dat doe ik hem niet aan. Timmmmm heeft het al moeilijk genoeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow dan moet je ze naar Timmmm sturen, als hij denkt dat ik het aankan dan stuurt hij ze we door
geoliede machine zijn we hier in NWS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als sp3c 1 ding niet is is het wel verlegenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:30 schreef Specularium het volgende:
Bij Corrie moet je gewoon die panterjas van d'r uit elkaar scheuren anders gaat ze eerst uitgebreid de afwas doen.
ja naja zo is de rolverdeling nu eenmaal, timtim doet dat met liefdequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doe ik hem niet aan. Timmmmm heeft het al moeilijk genoeg.
Hij maskeert het met bravoure.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als sp3c 1 ding niet is is het wel verlegen
Ja, anders maken jullie hem mod-af.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja zo is de rolverdeling nu eenmaal, timtim doet dat met liefde
Beter dan horken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Niks mis met een beetje verlegen mannen overigens.
Note erbij in 3...2...1...quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het durft te zeggen.
We merken het wel en vinden je daarom aandoenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik ben stiekem ook heel verlegen maar doe net alsof dat niet zo is.
Ik lees alleen maar smoesjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef sp3c het volgende:
ja normaal gesproken is dat niet zo, ik snap er niets van
Wel blue band gebruiken hequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook je broek uittrekken voor de volledige ervaring.
Ik had het al door joh. Dus zo goed ben je niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Ik ben stiekem ook heel verlegen maar doe net alsof dat niet zo is.
klinkt sexyquote:
Alle mannen zijn gillend weggelopen. Goed gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Wacht dit gaat de goede kant op, kinky
Toch verlegen dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle mannen zijn gillend weggelopen. Goed gedaan
Wat nieuw vlees wel niet kan doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Wacht dit gaat de goede kant op, kinky
Dat zijn geen mannen, een echte man probeert alles een keerquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Alle mannen zijn gillend weggelopen. Goed gedaan
Behalve seks met een andere man.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen, een echte man probeert alles een keer
Jouw woorden niet die van mijquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve seks met een andere man.
Lafaards.
Geen broekie dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Nieuw in het reeks maar niet nieuw op fok
Nou ja als hij mooi is kan ik er naar kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Karina, hij is homo. Heb je ook niks an.
Weer jouw woorden niet die van mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Karina, hij is homo. Heb je ook niks an.
Om schijt lach ik meestal niet hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
Zometeen komt De Kwis, hopelijk weer een stapel schijtlol om voor te lachen.
Ja, nu wil Karina al naar anale gemeenschap kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Viro het volgende:
Het ligt aan mijOveral waar ik kom posten gaat het niveau heel snel omlaag
Is mekaar een beetje laf aftrekken ook seks?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve seks met een andere man.
Lafaards.
Als er een sigaar bij komt kijken wel, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is mekaar een beetje laf aftrekken ook seks?
Mits pics, jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is mekaar een beetje laf aftrekken ook seks?
Jullie zijn ook zo makkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
ladies night vanavond hoor hier hey mensen
Nou ik werd gisteren in het hunttopic soort van versierd door een dame.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
ladies night vanavond hoor hier hey mensen
POST DAN EEN LINKJE JOHquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik werd gisteren in het hunttopic soort van versierd door een dame.
Ja logisch als er hunt staatquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja hier kan ik dus niets mee he?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jaloersquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja er werd op meerdere manieren gehunt
Toevallig wist ik nog een woord wat ik had gebruikt en niet zoveel voorkomt, vanaf hier ongeveer:quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hier kan ik dus niets mee he?
link?
pics?
quote?
username?
iets specifieker hoor Corrie
Bacardi?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig wist ik nog een woord wat ik had gebruikt en niet zoveel voorkomt, vanaf hier ongeveer:
GC / [HUNT SC] iBOOD #184 - Waar mijn harem compleet is :7
nou poepoe, rode oortjes heb ik nu hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig wist ik nog een woord wat ik had gebruikt en niet zoveel voorkomt, vanaf hier ongeveer:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat woord wist ik nog, dus vanaf daar lezen.
En het woord tetten viel niet eens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou poepoe, rode oortjes heb ik nu hoor
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou poepoe, rode oortjes heb ik nu hoor
Voelde je je gevleid of vond je het eng?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja je moet alles lezen maar er waren nog wat topics erna.
samenvatting?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Nou ja je moet alles lezen maar er waren nog wat topics erna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee hoor niet eng. Aardige dame. Ik zou zo wat met haar gaan drinken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Voelde je je gevleid of vond je het eng?
Goed moment om bier te halen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
samenvatting?
wanneer gaan jullie daten?Nog geen datum bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ze is bezet. Was gewoon een beetje lol.
Met haar of uit haar?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor niet eng. Aardige dame. Ik zou zo wat met haar gaan drinken.
pffffffflopshowquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog geen datum bekendNee ze is bezet. Was gewoon een beetje lol.
Doe maar niet, je weet niet hoe groot haar vriendin is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor niet eng. Aardige dame. Ik zou zo wat met haar gaan drinken.
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:52 schreef Viro het volgende:
Het ligt aan mijOveral waar ik kom posten gaat het niveau heel snel omlaag
Ja maar ik ben ook best grootquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe maar niet, je weet niet hoe groot haar vriendin is.
Wat een vooroordeel Disanaquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vriendin zit misschien wel onder de tattoo's en piercings.
Nog bijdehand ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heeft mijn naam er mee te maken?
Nee hoor. Je hebt ook van die kerels. Moet je voor oppassen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel DisanaMaar ja kan wel...
[..]
klinkt goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vriendin zit misschien wel onder de tattoo's en piercings.
Ja ik weet het, ik ben dan wel niet zo klein maar wel slapquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt ook van die kerels. Moet je voor oppassen.
Dat is het enige wat wij doen in NL, vooroordelen hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel DisanaMaar ja kan wel...
Nee het was een oprechte vraagquote:[..]
Nog bijdehand ook
Je gaat het toch niet over Zwarte Piet hebben hè. Want dan smeer ik 'm als de gesmeerde bliksem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is het enige wat wij doen in NL, vooroordelen hebben![]()
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is het enige wat wij doen in NL, vooroordelen hebben![]()
[..]
Nee het was een oprechte vraag
Als zwarte piet jou eens smeert zou jij dan je vooroordelen herzien?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet over Zwarte Piet hebben hè. Want dan smeer ik 'm als de gesmeerde bliksem.
Jawel maar het toch vragen is leukerquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]Nooit van een uitdrukking gehoord, schat.
Oké ander onderwerp.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Als zwarte piet jou eens smeert zou jij dan je vooroordelen herzien?
[..]
Whut? I'm just being myselfquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Godver jij bent nog erger dan die gasten hier
Supergeil, ik heb genoten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij weer een goeie avond gehadquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supergeil, ik heb genoten.
Met je hard 2 scissor.
Ja dus, anders zou je niet van onderwerp veranderenquote:
Watjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en dat is dus erger dan die gasten hier
Al kan Specularium er ook wat van
Ben dus niet de enige die dat vondquote:
Niks? Wie zegt dat jij iets hebt gedaan?quote:
Ik zal Sp3c vragen of hij zich aanbiedt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dus, anders zou je niet van onderwerp veranderenJe wilt gewoon door een neger uitelkaar getrokken worden
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks? Wie zegt dat jij iets hebt gedaan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en dat is dus erger dan die gasten hier
Al kan Specularium er ook wat van
Weer aan het veranderen, de vraag was aan jou gesteld. Als je gewoon antwoord geeft houd ik eerder opquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal Sp3c vragen of hij zich aanbiedt.
Nah die is op zoek naar blue band, mocht hij het niet in huis hebben dan heb ik croma voor hem.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
sp3c is te verlegen om zich aan te bieden he?
Wat moet hij met croma? Braadworstje bakken?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah die is op zoek naar blue band, mocht hij het niet in huis hebben dan heb ik croma voor hem.
Hoe moet hij haar smeren zonder blue band of croma?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet hij met croma? Braadworstje bakken?
Amateur. Gewoon olie he?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe moet hij haar smeren zonder blue band of croma?
Moet ze het wel ergens in opvangen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:27 schreef sp3c het volgende:
gewoon opbakken met een beetje sp3c lijkt me
Het was mijn antwoord.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Weer aan het veranderen, de vraag was aan jou gesteld. Als je gewoon antwoord geeft houd ik eerder op
Ik heb een blauwtje gelopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
sp3c smeert dus niet, maar hij smeert 'em
Hij heeft liever patat en een bamibal.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist, sukkel.
Kijk je zegt nog patat ook! Helemaal goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft liever patat en een bamibal.
Sukkel indeed.
Ik bedoel Disana smerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij valt sp3c niet op mannen.
Je bent zelf een kipfilet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met een platgeslagen kipfilet.
Zit je nu met me te flirten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je zegt nog patat ook! Helemaal goed
Oh, ja goed idee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik laat sp3c zien wat hij mist.
Dan pak je het verkeerd aan, hij krijgt alleen maar hongerquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik laat sp3c zien wat hij mist.
Als ik hem weer zie dan zal ik hem wel even een lesje leren, beetje een mooie, verstandige, patatetende vrouw afwijzen...quote:
Nou ja je kent het spreekwoord he? De liefde van de man ... etc.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan pak je het verkeerd aan, hij krijgt alleen maar honger
Och, voor hem tien anderen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hem weer zie dan zal ik hem wel even een lesje leren, beetje een mooie, verstandige, patatetende vrouw afwijzen...
Die ken ik maar al te goedquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je kent het spreekwoord he? De liefde van de man ... etc.
Als het maar nette pics zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Viro wil wel in ieder geval![]()
Dus eigenlijk willen WIJ pics van Viro
Ow kom ik toch al. Dus 1 leugentje erbij kan welquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm...
Ik heb geleerd dat je van liegen in de hel komt.
Oh really?quote:
Gaat niets worden tussen onsquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm...
Ik heb geleerd dat je van liegen in de hel komt.
Bij het Vagevuur kun je tenminste roken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow kom ik toch al. Dus 1 leugentje erbij kan wel
Ah dat is wel beter ja. Ik ga me iets beter gedragen, beetje twijfel zaaien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij het Vagevuur kun je tenminste roken.
Gaat niet werken. De Heere ziet alles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is wel beter ja. Ik ga me iets beter gedragen, beetje twijfel zaaien.
Dan ga ik gewoon uit mijn bol. Hij heeft al genoeg materiaal om me minstens 3x de hel in te schoppen denk ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat niet werken. De Heere ziet alles.
Shit, heb ik voor niets een hele fotoshoot gehouden voor mijn spiegelquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
OK,
Viro je hoort het, geen blootfoto's...
Oh vandaar dat je even weg wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Shit, heb ik voor niets een hele fotoshoot gehouden voor mijn spiegel
Ja duh, moet er wel beetje leuk uit zien op de fotoquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je even weg wasMaak nog maar een paar nieuwe dan, nette.
Ik zal je wat verklappen: foto's van een blote man zijn 9 van de 10 keer heul niet leuk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja duh, moet er wel beetje leuk uit zien op de foto
Omdat er 9 van de 10 geen piemel te zien is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je wat verklappen: foto's van een blote man zijn 9 van de 10 keer heul niet leuk.
Stuur maar door hoor, ik klik gewoon /nohommoquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Shit, heb ik voor niets een hele fotoshoot gehouden voor mijn spiegel
Uhuh heeft er niks mee te maken. Een foto van een goedgeklede man is vaak veel sexier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat er 9 van de 10 geen piemel te zien is.
Hoe kom jij precies op 9?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal je wat verklappen: foto's van een blote man zijn 9 van de 10 keer heul niet leuk.
Is niet voor jou, jij moet maar wachtenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuur maar door hoor, ik klik gewoon /nohommo
* Viro kleren weer aandoetquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh heeft er niks mee te maken. Een foto van een goedgeklede man is vaak veel sexier.
Klachtenboxquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er 10 ontvangen en 9 waren er niet lekker
Toch wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet voor jou, jij moet maar wachten
[..]
* Viro kleren weer aandoet
Ik zit er helemaal niet op te wachten dat is het juist.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet voor jou, jij moet maar wachten
Je weet het nooit tot je de foto's zietquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jammerMaar ja je zal maar tot die 9 van de 10 behoren
Ja heej ik heb een reputatie hoog te houden he? En meestal zijn het niet de lekkerste mannen die dat soort foto's sturenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten dat is het juist.
De dames doen net alsof ze er niet op zitten te wachten maar dat is allemaal vuig acteerwerk.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet het nooit tot je de foto's ziet
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja heej ik heb een reputatie hoog te houden he?
Dit dus, spec en ik weten wel beterquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet op te wachten dat is het juist.
De dames doen net alsof ze er niet op zitten te wachten maar dat is allemaal vuig acteerwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |