Gelukkig reis je ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
either way, geen koelkastmagneten meer
het feest is afgelopen
Nee hoor, is veel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:22 schreef sp3c het volgende:
maar als je dat weinig vind dan mag je dat gerust zeggen
ik vind het wel genoeg iig
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik zag je als laatste poster en raakte in de war.
Zie het is bijna een FOK!traditie.
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.
Wtf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
nee voor mijn complete werkvloer
heb een tas van die dingen nodig om iedereen tevreden te houden en vervolgens gaan ze erover zitten klagen
no more mister koelkastmagneetguy
Dan moet jij dus voortaan vaker meeten hè.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.
das wel teveel in mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bijna een jaar onderweg.
Malaga, Sevilla, Madrid, Valencia (2x), Albuferia, Faro, Lagos, Portimao, Krakuw, Zakopane, Barcelona, Toledo allemaal steden waar ik 9 uur of langer rond heb gelopen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.
weet ik veel, dat hoort ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf.Hoezo willen ze allemaal een koelkastmagneet?
Nou ja, beter koelkastmagneten dan condooms. Kocht voor de grap zo'n One Erection condoom voor een vriend, wilde iedereen er gelijk eentje hebben, inclusief mijn ouders.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, dat hoort ofzo
ik heb die rage sowieso nooit begrepen
Het is weer vroeg donker. Dus we kunnen wel weer een keer. Desnoods gewoon een keer zonder cache maar wel met donker bos en wijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf.Hoezo willen ze allemaal een koelkastmagneet?
[..]
Dan moet jij dus voortaan vaker meeten hè.
Nee hoor, Polen en Spanje lijken bijzonder veel op elkaar. Behoorlijke cultuur nagenoeg dezelfde prijzen en qua mentaliteit zie ik ook weinig verschil. Spaans versta ik no doubt beter. En het weer is daar ook beter.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
das wel teveel in mijn hoofd
ik zou al die steden door elkaar gaan halen gok ik
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, beter koelkastmagneten dan condooms. Kocht voor de grap zo'n One Erection condoom voor een vriend, wilde iedereen er gelijk eentje hebben, inclusief mijn ouders.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is weer vroeg donker. Dus we kunnen wel weer een keer. Desnoods gewoon een keer zonder cache maar wel met donker bos en wijn.
Eerste fase: ontkenning.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef sp3c het volgende:
ik kies ervoor om te doen alsof het een grap is
Beetje laat om nu nog de Guardia Civil op te trommelen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in Spanje per ongeluk een magneet gestolen maar dat had ik al verteld dacht ik.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil niet eens weten dat er one direction condooms bestaan.
Ik zie niet hoe dat helpt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bam, zo in het blikveld!
Je kan condooms niet met je mond omdoen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat helpt.Het is sowieso even gefrunnik met zo'n ding en dan zo'n geval. Wordt typisch een gevalletje slappe lach.
Aww. Cute. En blijven doen ook, doe maar voorzichtig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
Eerste en enige keer dat ik condooms kocht btw.![]()
De andere partij heeft meestal ook wel condooms hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww. Cute. En blijven doen ook, doe maar voorzichtig.
Geen idee, ik heb die ambitie ook niet. Als het moet wil ik nog net het topje dichtknijpen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan condooms niet met je mond omdoen?
Het zingt dat je pener geweldig is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
ik snap het iet, wat doet het precies voor speciaals?
En dat was mod van SEX, pffff.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb die ambitie ook niet. Als het moet wil ik nog net het topje dichtknijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |