Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een beetje loops geloof ik
bedankt dat je me lelijk noemtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.quote:
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.Wel mooie overigens.
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk was
Ze zit recht achter je mee te lezen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
En nat!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
jij weet wel hoe je een meisje warm krijgt!
Belachelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Zeg Ang3l,
Als ik jou niet voor 3 kamelen en 5 geiten aan mijn huishomo kan versjachteren,
Ja, of het ensemblepotje!quote:kunnen we ons productiepotje dan niet met Rhu laten dekselen ?
Hebben we een maincastpotje dan ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belachelijk!
[..]
Ja, of het ensemblepotje!
Hitler vs. Stalin vs. IAOTISquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Kunnen we Aint of densoods Eend inburgeren als afkoring van mijn nom de plume ?
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Oh... laat maar..productiepotje...ik had hem zelf niet door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
we hebben alleen al een eend...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Fat Lady anders?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Even cooler than Bond.quote:
Hmm hmmm Vegavoer vandaag. Couscous met falafel.quote:
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
Ja, maar ik telde het ensemblepotje als productiepotje. Was even vergeten dat de productie ook een eigen potje heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.
Geen slecht plan verderquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
het klinkt niet zo vrouwelijk hequote:
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
Dan heb je niet opgelet de afgelopen 3 dagenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijn
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
aaah nee eend is eendquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.
Maar we gaan rubbereend wel gewoon Woerd noemen, dan komt er een plekje vrij.
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee eend is eend
en ik vertrouw die nieuwe niet zo
niet heet worden van Mila! dat bestaat niet
ze is vast een fembot of zo
kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.
Black Swan is trouwens wel een awesome film.
Aw.....quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word echt niks tussen ons he
Een kleurenfilmpje uit 1939?quote:
Jazeker ! Revolutionair ook omdat zowel sepia als technicolor gebruikt werd.quote:
quote:
Als ik me voorstel dat Chantal Janzen dat speelt is het nog veel leukerquote:
En intelligente gesprekken.quote:
volgens mij valt dat erg mee hoorquote:
En bedankt... wat een zeik nummerquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 07:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En bedankt... wat een zeik nummer
Toch maar een ander nummer gekozen?quote:
Ik kan er meerdere kiezenquote:Op maandag 11 november 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar een ander nummer gekozen?
Woon ik in Maastricht? Of was dat de 1 miljoen?quote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Oh nee het was op 1/5 lotenquote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Niet echtquote:Op maandag 11 november 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan meer jouw stijl. In zo een broekje op Malta rond springen
Ik met 100quote:Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het doen met 7,50
Ik zou een second opinion aanvragenquote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
Damn ik zie er echt leuk uit vandaag
Wat ben je vals op de maandagochtend!quote:Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou een second opinion aanvragen
Net zo eerlijk als altijd.quote:Op maandag 11 november 2013 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je vals op de maandagochtend!
Of tenminste fotografisch bewijs posten...quote:
Maar je hebt rhu toch helemaal niet gezienquote:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoekquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste fotografisch bewijs posten...
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.quote:Op maandag 11 november 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoek
Je onderschat de kracht van een fotoquote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
quote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.quote:
Harteloosquote:Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.quote:
Ho hoquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten danquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Klopt!quote:Op maandag 11 november 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten dan
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?quote:Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
Geeft niks. Die mensen moeten er ook zijn. En typisch voor ambtenaren
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteitenquote:Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?
Nog zo'n maandagochtendhumeurtje.quote:
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteiten
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dusquote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.
Je onderschat de mate waarin een ambtenaar allemaal dingen voor de burger bedenkt waar hij/zij profijt van heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dus
Ik zit al iets te lang met ambtenaren om precies in te kunnen schatten waar ze wel en waar ze niet toe in staat zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderschat de mate waarin een ambtenaar allemaal dingen voor de burger bedenkt waar hij/zij profijt van heeft.
Oh! Werd ik opens serieus?quote:Op maandag 11 november 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit al iets te lang met ambtenaren om precies in te kunnen schatten waar ze wel en waar ze niet toe in staat zijn.
Het is jammer dat ze alle vooroordelen keer op keer waar maken.
Ja, en dat op een post waar het sarcasme al vanaf droop. Je bent niet op je scherpst vandaag.quote:
De ergernis over ambtenaren zit nogal hoogquote:Op maandag 11 november 2013 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dat op een post waar het sarcasme al vanaf droop. Je bent niet op je scherpst vandaag.
Doe er wat aan in plaats van er enkel over te klagen. Je lijkt wel een ambtenaar.quote:Op maandag 11 november 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
De ergernis over ambtenaren zit nogal hoog
Dat doen we hier ook. Vrij drastische maatregelen zelfsquote:Op maandag 11 november 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe er wat aan in plaats van er enkel over te klagen. Je lijkt wel een ambtenaar.
dit jaquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hebt rhu toch helemaal niet gezien
Oeh klinkt koudquote:Op maandag 11 november 2013 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
dus ik neem die mening nog maar even niet mee
ik heb dat jurkje aan dat wij bijna het zelfde hebben missb
en dan knal roze nagellak
Ik snap dat niet.quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
En roze nagellak is altijd goed
Ze vallen nu meer op?quote:Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Sinds het weer koud is, zie ik meer meisjes in rokjes lopen dan ik de hele zomer gezien heb. Hoe werkt dat
Dan heb je niet goed genoeg opgelet in de zomer?quote:Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Sinds het weer koud is, zie ik meer meisjes in rokjes lopen dan ik de hele zomer gezien heb. Hoe werkt dat
Waarschijnlijk door die fleurige legging die ze er onder dragen. Blote benen zie je nu iig niet meerquote:
Ik welquote:
Ik ook nog niet.quote:
Misschien ben ik minder afgeleid door decolletésquote:
Paar weken geleden zag je ze ook nog wel met blote benen.quote:Op maandag 11 november 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die fleurige legging die ze er onder dragen. Blote benen zie je nu iig niet meer
Heb nie roze nagellak. wel lipgloss telt dat ?quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
Gaat het jurkje er wel van komen ?quote:Op maandag 11 november 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
Wel op hakken gelopen gisterenThat was a first!
Als nagellak? Dat zou vreemd zijnquote:Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb nie roze nagellak. wel lipgloss telt dat ?
Nope. En het pruikje was ook bijzonder lelijk, dus dat wordt ook een ander.quote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gaat het jurkje er wel van komen ?
Beetje door shoppenquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. En het pruikje was ook bijzonder lelijk, dus dat wordt ook een ander.
Sowieso, alles wat ik nu aan had was uit eigen kast en vond Geert mooier dan wat Fatiha uitgezocht had voor Angel. Ik weet niet wat zij verstaat onder "Angels models the lates fashion,...." maar dit was bijna allemaal clownesk.Ik heb dus nog steeds maar 1 outfit compleet!
Vooral heel plakkerig ook, want dat droogt niet zo goedquote:
Gelukkig wel. En het mag ook rap donderdagavond zijn. Palm Dobbel intochtquote:Op maandag 11 november 2013 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen.
Crud, bijna middag.
Dat ken ik, ze had voor mij 1 leuk jasje en dat was te klein, verder wat tuggige bloezen en een lelijke trui. maar daar heb ik niks aan. Ik heb alleen maar jassen nodig. Voor mijn bohemian ga ik dus ook zelf meebrengen. En ik neem alleen hoeden, jassen en sjaals van haar.quote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, alles wat ik nu aan had was uit eigen kast en vond Geert mooier dan wat Fatiha uitgezocht had voor Angel. Ik weet niet wat zij verstaat onder "Angels models the lates fashion,...." maar dit was bijna allemaal clownesk.Ik heb dus nog steeds maar 1 outfit compleet!
Verfabrander er op zettenquote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vooral heel plakkerig ook, want dat droogt niet zo goed
Oeh . Dobbel Palm !quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het mag ook rap donderdagavond zijn. Palm Dobbel intocht
Tja dan heb ik daarna in ieder geval geen nagellak meer nodigquote:
Nog beter, GRATIS Dobbel Palm. Nou ja, 10e voor 6 stuks, tenzij het concept mislukt, dan krijgt iedereen zijn geld terug (en het is nu al bekend dat het concept net zoals de voorgaande jaren misluktquote:
Ook handig! Dat gaat toch maar 3 dagen mee. Je moet er 2 uur voor stil zitten. EN zo een potje van 10ml kost 20 euro bij chanelquote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Tja dan heb ik daarna in ieder geval geen nagellak meer nodig
Ik wacht wel af tot ik de sterretjes in de supermarkt zie.quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, GRATIS Dobbel Palm. Nou ja, 10e voor 6 stuks, tenzij het concept mislukt, dan krijgt iedereen zijn geld terug (en het is nu al bekend dat het concept net zoals de voorgaande jaren mislukt)
U is erg goed op de hoogte....quote:Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook handig! Dat gaat toch maar 3 dagen mee. Je moet er 2 uur voor stil zitten. EN zo een potje van 10ml kost 20 euro bij chanel
Ze waren vorige week al in de aanbieding bij de Jumboquote:Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik wacht wel af tot ik de sterretjes in de supermarkt zie.
Zoals wel vakerquote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
U is erg goed op de hoogte....
quote:Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze waren vorige week al in de aanbieding bij de Jumbo
Ja, alleen thuis heb ik geen Pussy Galore outfitquote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ken ik, ze had voor mij 1 leuk jasje en dat was te klein, verder wat tuggige bloezen en een lelijke trui. maar daar heb ik niks aan. Ik heb alleen maar jassen nodig. Voor mijn bohemian ga ik dus ook zelf meebrengen. En ik neem alleen hoeden, jassen en sjaals van haar.
Ook al een foute pruik?quote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten zaterdag met een paar van RENT aan de Gulden Draek, Barbar (nogiets), Wolf en .... kriek. De kriek was voor de hetero, de homo's zaten aan het zware bierquote:
Ik heb geen outfits thuis. Loop altijd naaktquote:Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen thuis heb ik geen Pussy Galore outfit
Misschien hier iemand? Godtje? StBaby?
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eindquote:
Ik zie de gelijkenisquote:Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eind
[ afbeelding ]
Jammer dat ik daar niet bij was. Had een feestje en ben zelfs daar niet heen geweest. Oud wijf was dood op.quote:Op maandag 11 november 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten zaterdag met een paar van RENT aan de Gulden Draek, Barbar (nogiets), Wolf en .... kriek. De kriek was voor de hetero, de homo's zaten aan het zware bier
De grimeuse is finaal fan van mijn eigen haarquote:
In mijn hoofd doe je wel meer dingen dan lopen!quote:Op maandag 11 november 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen outfits thuis. Loop altijd naakt
quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grimeuse is finaal fan van mijn eigen haarDus ik heb maar in 1 scene een pruik (Pussy Galore!). De andere (understudy Angel) heeft kort haar en moet er dus vaker eentje op.
Thank god for angel curls and long hair
Wel m'n baard af moeten scheren
I feel naked and violated.....
Hahaha, ja hoor, daar is ze!quote:Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eind
[ afbeelding ]
Daar kan je gelijk in hebben. Ik zit en lig ook wel eensquote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd doe je wel meer dingen dan lopen!
Waren na Wouter's optreden (wat ik niet gezien heb) nog ff de Baron binnengeschoten.quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet bij was. Had een feestje en ben zelfs daar niet heen geweest. Oud wijf was dood op.
Jaquote:
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my headquote:Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben. Ik zit en lig ook wel eens
Ik slap wel op mijn buikquote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my head
quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
En ik heb die al weer zo lang dat er nu kleurverschil is
Het voelt zo raaaaaaaaaaaaaar!!!
Whahaha, ja want je had een enorm ruig beeld van mequote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo'n half getinte smoel! Daar gaat mijn beeld van jou als ruige bebaarde vent
quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahaha, ja want je had een enorm ruig beeld van me
Oh you have no idea...quote:
Wel hoor. Krijg er een hoop ideeen vanquote:Op maandag 11 november 2013 11:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh you have no idea...
dat zijn vast niet de goede ideeën.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel hoor. Krijg er een hoop ideeen van
Vast wel. Mij bevallen ze welquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
dat zijn vast niet de goede ideeën.
Als ze er maar niet van moet bevallen...quote:
Misschien wil ze we bevallenquote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er maar niet van moet bevallen...
De komende pak 9 maanden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet.quote:
Je wilt niet bevallen? of je gaat het niet doen?quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
De komende pak 9 maanden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet.
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?quote:Op maandag 11 november 2013 11:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ow... mooie foto's van de cast op Facebook !
Hell to the no! Dan kom je maar gewoon kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uiteraard! Ik wil wel een foto zien van je met pruik trouwens
Ik heb maar 1 kloon, en dat is niet deze. Believe me, she's real.quote:Op maandag 11 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?
Iemand zo maar geloven op FOK!quote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kloon, en dat is niet deze. Believe me, she's real.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell to the no! Dan kom je maar gewoon kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel weer een baard, maar die gaat er morgen weer af. Wil niet dat mensen gaan denken dat ik aan movember mee doe.
Ik zat er ook over te denken om 'm wat langer te laten staan. Maarja, niet nu!quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel weer een baard, maar die gaat er morgen weer af. Wil niet dat mensen gaan denken dat ik aan movember mee doe.
Ik geloof weinig users op FOK! Als ze echt zijn dan zijn we verloren als land.quote:Op maandag 11 november 2013 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb ook maar één account hoor.
De breedste vrouw die je kunt vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?
Die heeft een bril!quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
De breedste vrouw die je kunt vinden.
Brillen maken mensen intelligent! Nou ja, visueel dan he. Ik kan zoveel brillen op doen en nog steeds een himbo blijvenquote:
Dan heb je zo'n oma met prille tietjes van een tienerquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
Tieten. Die zouden ze eens moeten klonen. Als ze beginnen te hangen zet je een jongere versie terug.
Niet bij dit montuurtje hoor. Dat vind ik geen slim maker. Dan denk ik aan andere montuurtjes.quote:Op maandag 11 november 2013 13:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Brillen maken mensen intelligent! Nou ja, visueel dan he. Ik kan zoveel brillen op doen en nog steeds een himbo blijven
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aanquote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
Er is maar één reden waarom ik mijn baard laat staan: luiheid.quote:Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die dingen laten omdat ze anders mee lijken te doen aaneen mode/rage/trend/hype... dat zijn net zo goed zombies natuurlijkLaat gewwon een baard staan als je hem mooi vindt. En niet als je het niets vindt.
Tieten zijn ook lang niet altijd geloofwaardig meerquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
Tieten. Die zouden ze eens moeten klonen. Als ze beginnen te hangen zet je een jongere versie terug.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aan
Ja maar, ms als we er met z'n allen heel veel aan denken!quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
Kanker geneest niet als andere hun snor laten staan...
De ren en lig test laten doenquote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tieten zijn ook lang niet altijd geloofwaardig meer
Ah volgens mij heb ik d'r ook gevondenquote:
En ook niet als vrouwen hun schoenmaat met een hartje op facebook posten.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
Gaan mensen zeuren over een baard?quote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is maar één reden waarom ik mijn baard laat staan: luiheid.
Er is maar één reden waaorm ik hem afscheer: gezeik op het werk.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor baard. Een nette verzorgde of zo'n rauwe wilde. En niet iedereen heeft een even egale baardgroei. Maar tegenwoordig is een baard echt niet alleen meervoor woeste houthakkers. Kan heel verzorgd zijn. Moet je dan alleen energie in steken, en zo te lezen is die van Baby alleen uit luiheidquote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan mensen zeuren over een baard?
Heb je veel contact met klanten ofzo dan?
Het gaat ook om het geld. Je moet je laten sponsoren.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
En op dat gebied weer nuttiger dan geheimzinnig hartje schoenmaat en naam eerste konijn.quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat ook om het geld. Je moet je laten sponsoren.
fap fap?quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef Seikcid het volgende:
Paspoppen met dikke billen in de etalage
Heb jij tattoos?quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef missbehavin het volgende:
Wat dat betreft zal het wel wennen worden als ik ergens anders werk, een voordeel hier is dat ik aan kan wat ik wil, tattoos zijn geen probleem enzo.
Een groepje wazige pixels.quote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat haar UI wat is precies?
Een plaatje van ganeshaquote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat haar UI wat is precies?
quote:
Ik zag hem ik zag hem ik zag hem! In je Fobo.quote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]hele kleine, moet je wel goed kijken
Als jij in Zandvoort op het strand staat en hij gewoon in Eindhoven jaquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]hele kleine, moet je wel goed kijken
Nee, zie ik er niet intelligent uit ?quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet bij dit montuurtje hoor. Dat vind ik geen slim maker. Dan denk ik aan andere montuurtjes.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij in Zandvoort op het strand staat en hij gewoon in Eindhoven ja
Diet door de brilquote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee, zie ik er niet intelligent uit ?
Ah kijk, is het toch niet zo erg met je gesteld als ik dachtquote:
Ik zag het ja!quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik zag hem ik zag hem ik zag hem! In je Fobo.
Is nog schraal van afgelopen weekend.quote:Op maandag 11 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kijk, is het toch niet zo erg met je gesteld als ik dacht
Arm dingquote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is nog schraal van afgelopen weekend.
Dat snap ik. Maar wil dat zeggen dat ik er ondanks de bril wel intelligent uit zie, of dat ik er door de bril niet intelligent uit ziequote:
Met de beperkte info die ik nu heb denk ik niet: Kijk wat een intelligent person staat daar op die foto.quote:Op maandag 11 november 2013 13:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wil dat zeggen dat ik er ondanks de bril wel intelligent uit zie, of dat ik er door de bril niet intelligent uit zie
Maar rijkelijk gevuld.quote:
En bedanktquote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de beperkte info die ik nu heb denk ik niet: Kijk wat een intelligent person staat daar op die foto.
Jazeker wel, dan hoef ik er nog niet blij van te wordenquote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vraagt iets. Je wilde het antwoord dus niet echt weten?
Ik zeg ook niet dat je dat niet bent. Maar kennelijk wilde je tijdens musical repetities heel erg dat uit stralen?quote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jazeker wel, dan hoef ik er nog niet blij van te worden
Whut? Jij bent nog schraal van afgelopen weekend? Is Angel langsgeweest?quote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is nog schraal van afgelopen weekend.
In die rol niet echt. Die 'close ups' zijn van mij als agressieve territoriale zwerver dus neuh....quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet bent. Maar kennelijk wilde je tijdens musical repetities heel erg dat uit stralen?
Ik werk op de klantlocatiequote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan mensen zeuren over een baard?
Heb je veel contact met klanten ofzo dan?
Dat deed hij zelf anders wel:)quote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dan moet je misschien inderdaad niet als Richard Stallman naar kantoor komen.
Ik niet neequote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dan moet je misschien inderdaad niet als Richard Stallman naar kantoor komen.
Ik moest echt googlenquote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat deed hij zelf anders wel:)
Sorry. Hoge nerd factorquote:
They expired you for your theory on actual reality?quote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Sorry. Hoge nerd factor
Want die gebruikt schuurpapier ofzo?quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Whut? Jij bent nog schraal van afgelopen weekend? Is Angel langsgeweest?
Oh hele mooie. ~golf claps~quote:Op maandag 11 november 2013 13:47 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
They expired you for your theory on actual reality?
Nou, zo'n halve baard tussen je dijen kan misschien best schuren!quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want die gebruikt schuurpapier ofzo?
I learned from Pussy Galorequote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh hele mooie. ~golf claps~
Kom je ook kijken naar Pussy en James dan ?quote:
Hoe staat het met je planningen voor het trouwen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aan
Absoluut. Ik zit de 19e en de 21e te kijken in de zaalquote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kom je ook kijken naar Pussy en James dan ?
Volgens mij zijn dat precies de data dat ang3l niet speelt hmmmmmmmquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zit de 19e en de 21e te kijken in de zaal
Daarom. Kan ie alleen maar beter zijnquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat precies de data dat ang3l niet speelt hmmmmmmm
Lieve macho man, ik ben nog te N00b om pm's te beantwoorden.quote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Daarom. Kan ie alleen maar beter zijn
Je lult uit je nek, vriend!quote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Nou, zo'n halve baard tussen je dijen kan misschien best schuren!
Vooral omdat de baard foetsie is weet ik uit betrouwbare bronquote:
I feel naked.quote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vooral omdat de baard foetsie is weet ik uit betrouwbare bron
word er helemaal warm van !quote:
quote:
Je moest nodig links rijden ?quote:Op maandag 11 november 2013 14:06 schreef missbehavin het volgende:
Nou, bezwaarschrift voor die belachelijke bekeuring voor onnodig links rijden is klaar.. nu afwachten
Inhalen. Putjes in de weg. Overstekend konijn. Ge wit oit noit nie!quote:Op maandag 11 november 2013 14:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Je moest nodig links rijden ?
Ja! Aangezien ik een paar honderd meter linksaf wilde en dat alleen vanaf die weghelft kon. Het sloeg echt nergens opquote:Op maandag 11 november 2013 14:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Je moest nodig links rijden ?
*sop sop*quote:
you tell 'em girl.quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Aangezien ik een paar honderd meter linksaf wilde en dat alleen vanaf die weghelft kon. Het sloeg echt nergens op
Uhuh, I did! In iets nettere woorden, dat dan weer wel..quote:
Wat impliceer jij nou?quote:Op maandag 11 november 2013 14:08 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
M'n vingers jeuken al schatjuuuuuh!
Ja, wees dan duidelijkerquote:Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ze jeuken vooraf! Niet achteraf vanwege een of andere aandoening
DAT bedoelde ik!
Daar zijn crempjes tegen hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ze jeuken vooraf! Niet achteraf vanwege een of andere aandoening
DAT bedoelde ik!
Aah wat klink je opwindend zoquote:Op maandag 11 november 2013 14:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Luister dan duidelijker, woman!
Zo stoer en mannelijk en heul macho?quote:Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah wat klink je opwindend zo
Ja nou.... eindelijk een echte man.quote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zo stoer en mannelijk en heul macho?
"Goedemiddaaaaaaaag Salon Kitty, waarmee kan ik u van dienst ziiiiiijn?"quote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef missbehavin het volgende:
Godskolere, wat is het toch saai, zo'n halve dag telefoon aannemen in de salon
Dank je, dank je.quote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja nou.... eindelijk een echte man.
~swoon~quote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Dank je, dank je.
How you doin'?
Toch al wel 6 telefoontjes gehad! In ruim 1,5 uurquote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
"Goedemiddaaaaaaaag Salon Kitty, waarmee kan ik u van dienst ziiiiiijn?"
Kom je hier zitten ? Hele dag functioneel ontwerpen schrijven en di/wo/do voor het ochtendgloren naar schubbekutteveen ?quote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch al wel 6 telefoontjes gehad! In ruim 1,5 uurDe balans al gedaan en de was..
Godzijdank zijn jullie er nog
Klinkt erg boeiendquote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kom je hier zitten ? Hele dag functioneel ontwerpen schrijven en di/wo/do voor het ochtendgloren naar schubbekutteveen ?
Ja. En bij klanten dus daarom zien jullie me de rest van de week niet meer denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt erg boeiendMaar da's vast heel ver weg
Kies 1 voor happy ending, kies 2 voor....quote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
En Salon Kitty klinkt weer als een heel ander soort salon..
For you, darling, I can be anything.quote:
Als een soort barbamama?quote:Op maandag 11 november 2013 14:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
For you, darling, I can be anything.
Ik stem op pittig rood en kort! Daar val ik echt enorm op. Lekker gekquote:Op maandag 11 november 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit in dubio.. zal ik mijn haar een andere kleur doen?...
*Rohof-morphing-time*quote:Op maandag 11 november 2013 14:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
For you, darling, I can be anything.
Niet porno blond?quote:Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik stem op pittig rood en kort! Daar val ik echt enorm op. Lekker gek
quote:
Dat sowieso natuurlijk.quote:
Dan hoef ik alleen maar een catsuit aan !quote:
raaawrquote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan hoef ik alleen maar een catsuit aan !
I can learn to behave....quote:
Ik geloof niet dat dat is wat menig man wil horenquote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Maar ik moet gewoon om je lachen
Let me be your slave.quote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
I can learn to behave....
Je kunt er ook andere dingen mee doen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef missbehavin het volgende:
Oh, best erg dit, ik heb mijn verjaardagcadeau van lief vast gekregen.. Een messenset, heel mooi en geweldig.. alleen was ik best een beetje teleurgesteld, omdat ik toch altijd roep geen huishoudelijke dingen te willen voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |