En intelligente gesprekken.quote:
volgens mij valt dat erg mee hoorquote:
En bedankt... wat een zeik nummerquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 07:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En bedankt... wat een zeik nummer
Toch maar een ander nummer gekozen?quote:
Ik kan er meerdere kiezenquote:Op maandag 11 november 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar een ander nummer gekozen?
Woon ik in Maastricht? Of was dat de 1 miljoen?quote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Oh nee het was op 1/5 lotenquote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Niet echtquote:Op maandag 11 november 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan meer jouw stijl. In zo een broekje op Malta rond springen
Ik met 100quote:Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het doen met 7,50
Ik zou een second opinion aanvragenquote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
Damn ik zie er echt leuk uit vandaag
Wat ben je vals op de maandagochtend!quote:Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou een second opinion aanvragen
Net zo eerlijk als altijd.quote:Op maandag 11 november 2013 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je vals op de maandagochtend!
Of tenminste fotografisch bewijs posten...quote:
Maar je hebt rhu toch helemaal niet gezienquote:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoekquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste fotografisch bewijs posten...
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.quote:Op maandag 11 november 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoek
Je onderschat de kracht van een fotoquote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
quote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.quote:
Harteloosquote:Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.quote:
Ho hoquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten danquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Klopt!quote:Op maandag 11 november 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten dan
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?quote:Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
Geeft niks. Die mensen moeten er ook zijn. En typisch voor ambtenaren
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteitenquote:Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?
Nog zo'n maandagochtendhumeurtje.quote:
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteiten
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dusquote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.
Je onderschat de mate waarin een ambtenaar allemaal dingen voor de burger bedenkt waar hij/zij profijt van heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dus
Ik zit al iets te lang met ambtenaren om precies in te kunnen schatten waar ze wel en waar ze niet toe in staat zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je onderschat de mate waarin een ambtenaar allemaal dingen voor de burger bedenkt waar hij/zij profijt van heeft.
Oh! Werd ik opens serieus?quote:Op maandag 11 november 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit al iets te lang met ambtenaren om precies in te kunnen schatten waar ze wel en waar ze niet toe in staat zijn.
Het is jammer dat ze alle vooroordelen keer op keer waar maken.
Ja, en dat op een post waar het sarcasme al vanaf droop. Je bent niet op je scherpst vandaag.quote:
De ergernis over ambtenaren zit nogal hoogquote:Op maandag 11 november 2013 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dat op een post waar het sarcasme al vanaf droop. Je bent niet op je scherpst vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |