Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een beetje loops geloof ik
bedankt dat je me lelijk noemtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.quote:
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.Wel mooie overigens.
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk was
Ze zit recht achter je mee te lezen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
En nat!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
jij weet wel hoe je een meisje warm krijgt!
Belachelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Zeg Ang3l,
Als ik jou niet voor 3 kamelen en 5 geiten aan mijn huishomo kan versjachteren,
Ja, of het ensemblepotje!quote:kunnen we ons productiepotje dan niet met Rhu laten dekselen ?
Hebben we een maincastpotje dan ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belachelijk!
[..]
Ja, of het ensemblepotje!
Hitler vs. Stalin vs. IAOTISquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Kunnen we Aint of densoods Eend inburgeren als afkoring van mijn nom de plume ?
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Oh... laat maar..productiepotje...ik had hem zelf niet door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
we hebben alleen al een eend...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Fat Lady anders?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Even cooler than Bond.quote:
Hmm hmmm Vegavoer vandaag. Couscous met falafel.quote:
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
Ja, maar ik telde het ensemblepotje als productiepotje. Was even vergeten dat de productie ook een eigen potje heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.
Geen slecht plan verderquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
het klinkt niet zo vrouwelijk hequote:
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
Dan heb je niet opgelet de afgelopen 3 dagenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijn
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
aaah nee eend is eendquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.
Maar we gaan rubbereend wel gewoon Woerd noemen, dan komt er een plekje vrij.
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee eend is eend
en ik vertrouw die nieuwe niet zo
niet heet worden van Mila! dat bestaat niet
ze is vast een fembot of zo
kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.
Black Swan is trouwens wel een awesome film.
Aw.....quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word echt niks tussen ons he
Een kleurenfilmpje uit 1939?quote:
Jazeker ! Revolutionair ook omdat zowel sepia als technicolor gebruikt werd.quote:
quote:
Als ik me voorstel dat Chantal Janzen dat speelt is het nog veel leukerquote:
En intelligente gesprekken.quote:
volgens mij valt dat erg mee hoorquote:
En bedankt... wat een zeik nummerquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 07:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
En bedankt... wat een zeik nummer
Toch maar een ander nummer gekozen?quote:
Ik kan er meerdere kiezenquote:Op maandag 11 november 2013 08:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar een ander nummer gekozen?
Woon ik in Maastricht? Of was dat de 1 miljoen?quote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Oh nee het was op 1/5 lotenquote:Op maandag 11 november 2013 08:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De Jackpot is gevallen! Ben jij de winnaar van 12,7 miljoen?
Niet echtquote:Op maandag 11 november 2013 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan meer jouw stijl. In zo een broekje op Malta rond springen
Ik met 100quote:Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het doen met 7,50
Ik zou een second opinion aanvragenquote:Op maandag 11 november 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
Damn ik zie er echt leuk uit vandaag
Wat ben je vals op de maandagochtend!quote:Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou een second opinion aanvragen
Net zo eerlijk als altijd.quote:Op maandag 11 november 2013 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je vals op de maandagochtend!
Of tenminste fotografisch bewijs posten...quote:
Maar je hebt rhu toch helemaal niet gezienquote:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoekquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of tenminste fotografisch bewijs posten...
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.quote:Op maandag 11 november 2013 09:15 schreef Godtje het volgende:
En de hele dag verpesten? Dnak je de koekkoek
Je onderschat de kracht van een fotoquote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
quote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een sneu leven heb je dan als één fotootje je dag verpest.
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.quote:
Harteloosquote:Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dramatisch... Maar mijn dag wordt er niet anders om.
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.quote:
Ho hoquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten danquote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf als je jarenlang in dezelfde reeksen post als jij.
Klopt!quote:Op maandag 11 november 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:
Dat laat je je ook makkelijk aanmeten dan
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?quote:Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
Geeft niks. Die mensen moeten er ook zijn. En typisch voor ambtenaren
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteitenquote:Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik weer es vrij ben vandaag?
Nog zo'n maandagochtendhumeurtje.quote:
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
Zoals altijd op maandag. En aangezien je ambtenaar bent zal je niet veel verschil merken in de activiteiten
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dusquote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet nee. Maar door mijn afwezigheid gaat er op het werk wel minder fout.
Je onderschat de mate waarin een ambtenaar allemaal dingen voor de burger bedenkt waar hij/zij profijt van heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 09:34 schreef Godtje het volgende:
Om iets fout te laten gaan moeten ze eerst iets doen denk ik? Niet erg plausibel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |