Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben een beetje loops geloof ik
bedankt dat je me lelijk noemtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vriendin valt ook op vrouwen en ik wil nog een trio. Wat spreken we af?
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.quote:
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zie alleen schoenen staan in je fobo.Wel mooie overigens.
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jouw vriendin wou alleen iemand die lelijk was
Ze zit recht achter je mee te lezen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee iets minder mooi. Maar de kans dat je dat bent is toch wel erg groot.
En nat!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
jij weet wel hoe je een meisje warm krijgt!
Belachelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Zeg Ang3l,
Als ik jou niet voor 3 kamelen en 5 geiten aan mijn huishomo kan versjachteren,
Ja, of het ensemblepotje!quote:kunnen we ons productiepotje dan niet met Rhu laten dekselen ?
Hebben we een maincastpotje dan ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Belachelijk!
[..]
Ja, of het ensemblepotje!
Hitler vs. Stalin vs. IAOTISquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Kunnen we Aint of densoods Eend inburgeren als afkoring van mijn nom de plume ?
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Oh... laat maar..productiepotje...ik had hem zelf niet door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
we hebben alleen al een eend...quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
IAOTIS klinkt een beetje als een wereldmachtoverstijgend militair project of zo.
Fat Lady anders?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Even cooler than Bond.quote:
Hmm hmmm Vegavoer vandaag. Couscous met falafel.quote:
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hebben we een maincastpotje dan ?
Ja, maar ik telde het ensemblepotje als productiepotje. Was even vergeten dat de productie ook een eigen potje heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*denk denk* nee. Alleen een productie potje en een ensemble potje geloof ik.
Geen slecht plan verderquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
het klinkt niet zo vrouwelijk hequote:
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
Dan heb je niet opgelet de afgelopen 3 dagenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog steeds niet bewezen een vrouw te zijn
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
het klinkt niet zo vrouwelijk he
aaah nee eend is eendquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
IAOTISTB is niet bijzonder veel beter.
Maar we gaan rubbereend wel gewoon Woerd noemen, dan komt er een plekje vrij.
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee eend is eend
en ik vertrouw die nieuwe niet zo
niet heet worden van Mila! dat bestaat niet
ze is vast een fembot of zo
kutfilmquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Mila maar aan haar chromosomen.
Black Swan is trouwens wel een awesome film.
Aw.....quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word echt niks tussen ons he
Een kleurenfilmpje uit 1939?quote:
Jazeker ! Revolutionair ook omdat zowel sepia als technicolor gebruikt werd.quote:
quote:
Als ik me voorstel dat Chantal Janzen dat speelt is het nog veel leukerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |