En op dat gebied weer nuttiger dan geheimzinnig hartje schoenmaat en naam eerste konijn.quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat ook om het geld. Je moet je laten sponsoren.
fap fap?quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef Seikcid het volgende:
Paspoppen met dikke billen in de etalage
Heb jij tattoos?quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef missbehavin het volgende:
Wat dat betreft zal het wel wennen worden als ik ergens anders werk, een voordeel hier is dat ik aan kan wat ik wil, tattoos zijn geen probleem enzo.
Een groepje wazige pixels.quote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat haar UI wat is precies?
Een plaatje van ganeshaquote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat haar UI wat is precies?
quote:
Ik zag hem ik zag hem ik zag hem! In je Fobo.quote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]hele kleine, moet je wel goed kijken
Als jij in Zandvoort op het strand staat en hij gewoon in Eindhoven jaquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]hele kleine, moet je wel goed kijken
Nee, zie ik er niet intelligent uit ?quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet bij dit montuurtje hoor. Dat vind ik geen slim maker. Dan denk ik aan andere montuurtjes.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als jij in Zandvoort op het strand staat en hij gewoon in Eindhoven ja
Diet door de brilquote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee, zie ik er niet intelligent uit ?
Ah kijk, is het toch niet zo erg met je gesteld als ik dachtquote:
Ik zag het ja!quote:Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik zag hem ik zag hem ik zag hem! In je Fobo.
Is nog schraal van afgelopen weekend.quote:Op maandag 11 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kijk, is het toch niet zo erg met je gesteld als ik dacht
Arm dingquote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is nog schraal van afgelopen weekend.
Dat snap ik. Maar wil dat zeggen dat ik er ondanks de bril wel intelligent uit zie, of dat ik er door de bril niet intelligent uit ziequote:
Met de beperkte info die ik nu heb denk ik niet: Kijk wat een intelligent person staat daar op die foto.quote:Op maandag 11 november 2013 13:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar wil dat zeggen dat ik er ondanks de bril wel intelligent uit zie, of dat ik er door de bril niet intelligent uit zie
Maar rijkelijk gevuld.quote:
En bedanktquote:Op maandag 11 november 2013 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de beperkte info die ik nu heb denk ik niet: Kijk wat een intelligent person staat daar op die foto.
Jazeker wel, dan hoef ik er nog niet blij van te wordenquote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij vraagt iets. Je wilde het antwoord dus niet echt weten?
Ik zeg ook niet dat je dat niet bent. Maar kennelijk wilde je tijdens musical repetities heel erg dat uit stralen?quote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jazeker wel, dan hoef ik er nog niet blij van te worden
Whut? Jij bent nog schraal van afgelopen weekend? Is Angel langsgeweest?quote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Is nog schraal van afgelopen weekend.
In die rol niet echt. Die 'close ups' zijn van mij als agressieve territoriale zwerver dus neuh....quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet bent. Maar kennelijk wilde je tijdens musical repetities heel erg dat uit stralen?
Ik werk op de klantlocatiequote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan mensen zeuren over een baard?
Heb je veel contact met klanten ofzo dan?
Dat deed hij zelf anders wel:)quote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dan moet je misschien inderdaad niet als Richard Stallman naar kantoor komen.
Ik niet neequote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja dan moet je misschien inderdaad niet als Richard Stallman naar kantoor komen.
Ik moest echt googlenquote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat deed hij zelf anders wel:)
Sorry. Hoge nerd factorquote:
They expired you for your theory on actual reality?quote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Sorry. Hoge nerd factor
Want die gebruikt schuurpapier ofzo?quote:Op maandag 11 november 2013 13:39 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Whut? Jij bent nog schraal van afgelopen weekend? Is Angel langsgeweest?
Oh hele mooie. ~golf claps~quote:Op maandag 11 november 2013 13:47 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
They expired you for your theory on actual reality?
Nou, zo'n halve baard tussen je dijen kan misschien best schuren!quote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want die gebruikt schuurpapier ofzo?
I learned from Pussy Galorequote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh hele mooie. ~golf claps~
Kom je ook kijken naar Pussy en James dan ?quote:
Hoe staat het met je planningen voor het trouwen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aan
Absoluut. Ik zit de 19e en de 21e te kijken in de zaalquote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kom je ook kijken naar Pussy en James dan ?
Volgens mij zijn dat precies de data dat ang3l niet speelt hmmmmmmmquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zit de 19e en de 21e te kijken in de zaal
Daarom. Kan ie alleen maar beter zijnquote:Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat precies de data dat ang3l niet speelt hmmmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |