Waren na Wouter's optreden (wat ik niet gezien heb) nog ff de Baron binnengeschoten.quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet bij was. Had een feestje en ben zelfs daar niet heen geweest. Oud wijf was dood op.
Jaquote:
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my headquote:Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben. Ik zit en lig ook wel eens
Ik slap wel op mijn buikquote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my head
quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
En ik heb die al weer zo lang dat er nu kleurverschil is
Het voelt zo raaaaaaaaaaaaaar!!!
Whahaha, ja want je had een enorm ruig beeld van mequote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zo'n half getinte smoel! Daar gaat mijn beeld van jou als ruige bebaarde vent
quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahaha, ja want je had een enorm ruig beeld van me
Oh you have no idea...quote:
Wel hoor. Krijg er een hoop ideeen vanquote:Op maandag 11 november 2013 11:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh you have no idea...
dat zijn vast niet de goede ideeën.quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel hoor. Krijg er een hoop ideeen van
Vast wel. Mij bevallen ze welquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
dat zijn vast niet de goede ideeën.
Als ze er maar niet van moet bevallen...quote:
Misschien wil ze we bevallenquote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er maar niet van moet bevallen...
De komende pak 9 maanden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet.quote:
Je wilt niet bevallen? of je gaat het niet doen?quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
De komende pak 9 maanden met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet.
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?quote:Op maandag 11 november 2013 11:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ow... mooie foto's van de cast op Facebook !
Hell to the no! Dan kom je maar gewoon kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Uiteraard! Ik wil wel een foto zien van je met pruik trouwens
Ik heb maar 1 kloon, en dat is niet deze. Believe me, she's real.quote:Op maandag 11 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?
Iemand zo maar geloven op FOK!quote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kloon, en dat is niet deze. Believe me, she's real.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hell to the no! Dan kom je maar gewoon kijken
quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel weer een baard, maar die gaat er morgen weer af. Wil niet dat mensen gaan denken dat ik aan movember mee doe.
Ik zat er ook over te denken om 'm wat langer te laten staan. Maarja, niet nu!quote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel weer een baard, maar die gaat er morgen weer af. Wil niet dat mensen gaan denken dat ik aan movember mee doe.
Ik geloof weinig users op FOK! Als ze echt zijn dan zijn we verloren als land.quote:Op maandag 11 november 2013 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan toch? Ik heb ook maar één account hoor.
De breedste vrouw die je kunt vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja angel maar is wel te herkennen! Maar wie ben jij? Een angel kloon of echt iemand?
Die heeft een bril!quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
De breedste vrouw die je kunt vinden.
Brillen maken mensen intelligent! Nou ja, visueel dan he. Ik kan zoveel brillen op doen en nog steeds een himbo blijvenquote:
Dan heb je zo'n oma met prille tietjes van een tienerquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
Tieten. Die zouden ze eens moeten klonen. Als ze beginnen te hangen zet je een jongere versie terug.
Niet bij dit montuurtje hoor. Dat vind ik geen slim maker. Dan denk ik aan andere montuurtjes.quote:Op maandag 11 november 2013 13:17 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Brillen maken mensen intelligent! Nou ja, visueel dan he. Ik kan zoveel brillen op doen en nog steeds een himbo blijven
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aanquote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
En roze nagellak is altijd goed
Er is maar één reden waarom ik mijn baard laat staan: luiheid.quote:Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Mensen die dingen laten omdat ze anders mee lijken te doen aaneen mode/rage/trend/hype... dat zijn net zo goed zombies natuurlijkLaat gewwon een baard staan als je hem mooi vindt. En niet als je het niets vindt.
Tieten zijn ook lang niet altijd geloofwaardig meerquote:Op maandag 11 november 2013 13:14 schreef Seikcid het volgende:
Tieten. Die zouden ze eens moeten klonen. Als ze beginnen te hangen zet je een jongere versie terug.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
enorm late reactie maar ik heb een zwart jasje er bij aan
Ja maar, ms als we er met z'n allen heel veel aan denken!quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
Kanker geneest niet als andere hun snor laten staan...
De ren en lig test laten doenquote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tieten zijn ook lang niet altijd geloofwaardig meer
Ah volgens mij heb ik d'r ook gevondenquote:
En ook niet als vrouwen hun schoenmaat met een hartje op facebook posten.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
Gaan mensen zeuren over een baard?quote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is maar één reden waarom ik mijn baard laat staan: luiheid.
Er is maar één reden waaorm ik hem afscheer: gezeik op het werk.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor baard. Een nette verzorgde of zo'n rauwe wilde. En niet iedereen heeft een even egale baardgroei. Maar tegenwoordig is een baard echt niet alleen meervoor woeste houthakkers. Kan heel verzorgd zijn. Moet je dan alleen energie in steken, en zo te lezen is die van Baby alleen uit luiheidquote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan mensen zeuren over een baard?
Heb je veel contact met klanten ofzo dan?
Het gaat ook om het geld. Je moet je laten sponsoren.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Maar movember sucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |