Doe er wat aan in plaats van er enkel over te klagen. Je lijkt wel een ambtenaar.quote:Op maandag 11 november 2013 09:40 schreef Godtje het volgende:
De ergernis over ambtenaren zit nogal hoog
Dat doen we hier ook. Vrij drastische maatregelen zelfsquote:Op maandag 11 november 2013 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe er wat aan in plaats van er enkel over te klagen. Je lijkt wel een ambtenaar.
dit jaquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hebt rhu toch helemaal niet gezien
Oeh klinkt koudquote:Op maandag 11 november 2013 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit ja
dus ik neem die mening nog maar even niet mee
ik heb dat jurkje aan dat wij bijna het zelfde hebben missb
en dan knal roze nagellak
Ik snap dat niet.quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
En roze nagellak is altijd goed
Ze vallen nu meer op?quote:Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Sinds het weer koud is, zie ik meer meisjes in rokjes lopen dan ik de hele zomer gezien heb. Hoe werkt dat
Dan heb je niet goed genoeg opgelet in de zomer?quote:Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Sinds het weer koud is, zie ik meer meisjes in rokjes lopen dan ik de hele zomer gezien heb. Hoe werkt dat
Waarschijnlijk door die fleurige legging die ze er onder dragen. Blote benen zie je nu iig niet meerquote:
Ik welquote:
Ik ook nog niet.quote:
Misschien ben ik minder afgeleid door decolletésquote:
Paar weken geleden zag je ze ook nog wel met blote benen.quote:Op maandag 11 november 2013 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door die fleurige legging die ze er onder dragen. Blote benen zie je nu iig niet meer
Heb nie roze nagellak. wel lipgloss telt dat ?quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh klinkt koud
En roze nagellak is altijd goed
Gaat het jurkje er wel van komen ?quote:Op maandag 11 november 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.
Wel op hakken gelopen gisterenThat was a first!
Als nagellak? Dat zou vreemd zijnquote:Op maandag 11 november 2013 11:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb nie roze nagellak. wel lipgloss telt dat ?
Nope. En het pruikje was ook bijzonder lelijk, dus dat wordt ook een ander.quote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gaat het jurkje er wel van komen ?
Beetje door shoppenquote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. En het pruikje was ook bijzonder lelijk, dus dat wordt ook een ander.
Sowieso, alles wat ik nu aan had was uit eigen kast en vond Geert mooier dan wat Fatiha uitgezocht had voor Angel. Ik weet niet wat zij verstaat onder "Angels models the lates fashion,...." maar dit was bijna allemaal clownesk.Ik heb dus nog steeds maar 1 outfit compleet!
Vooral heel plakkerig ook, want dat droogt niet zo goedquote:
Gelukkig wel. En het mag ook rap donderdagavond zijn. Palm Dobbel intochtquote:Op maandag 11 november 2013 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen.
Crud, bijna middag.
Dat ken ik, ze had voor mij 1 leuk jasje en dat was te klein, verder wat tuggige bloezen en een lelijke trui. maar daar heb ik niks aan. Ik heb alleen maar jassen nodig. Voor mijn bohemian ga ik dus ook zelf meebrengen. En ik neem alleen hoeden, jassen en sjaals van haar.quote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso, alles wat ik nu aan had was uit eigen kast en vond Geert mooier dan wat Fatiha uitgezocht had voor Angel. Ik weet niet wat zij verstaat onder "Angels models the lates fashion,...." maar dit was bijna allemaal clownesk.Ik heb dus nog steeds maar 1 outfit compleet!
Verfabrander er op zettenquote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vooral heel plakkerig ook, want dat droogt niet zo goed
Oeh . Dobbel Palm !quote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het mag ook rap donderdagavond zijn. Palm Dobbel intocht
Tja dan heb ik daarna in ieder geval geen nagellak meer nodigquote:
Nog beter, GRATIS Dobbel Palm. Nou ja, 10e voor 6 stuks, tenzij het concept mislukt, dan krijgt iedereen zijn geld terug (en het is nu al bekend dat het concept net zoals de voorgaande jaren misluktquote:
Ook handig! Dat gaat toch maar 3 dagen mee. Je moet er 2 uur voor stil zitten. EN zo een potje van 10ml kost 20 euro bij chanelquote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Tja dan heb ik daarna in ieder geval geen nagellak meer nodig
Ik wacht wel af tot ik de sterretjes in de supermarkt zie.quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog beter, GRATIS Dobbel Palm. Nou ja, 10e voor 6 stuks, tenzij het concept mislukt, dan krijgt iedereen zijn geld terug (en het is nu al bekend dat het concept net zoals de voorgaande jaren mislukt)
U is erg goed op de hoogte....quote:Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook handig! Dat gaat toch maar 3 dagen mee. Je moet er 2 uur voor stil zitten. EN zo een potje van 10ml kost 20 euro bij chanel
Ze waren vorige week al in de aanbieding bij de Jumboquote:Op maandag 11 november 2013 11:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik wacht wel af tot ik de sterretjes in de supermarkt zie.
Zoals wel vakerquote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
U is erg goed op de hoogte....
quote:Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze waren vorige week al in de aanbieding bij de Jumbo
Ja, alleen thuis heb ik geen Pussy Galore outfitquote:Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ken ik, ze had voor mij 1 leuk jasje en dat was te klein, verder wat tuggige bloezen en een lelijke trui. maar daar heb ik niks aan. Ik heb alleen maar jassen nodig. Voor mijn bohemian ga ik dus ook zelf meebrengen. En ik neem alleen hoeden, jassen en sjaals van haar.
Ook al een foute pruik?quote:Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten zaterdag met een paar van RENT aan de Gulden Draek, Barbar (nogiets), Wolf en .... kriek. De kriek was voor de hetero, de homo's zaten aan het zware bierquote:
Ik heb geen outfits thuis. Loop altijd naaktquote:Op maandag 11 november 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen thuis heb ik geen Pussy Galore outfit
Misschien hier iemand? Godtje? StBaby?
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eindquote:
Ik zie de gelijkenisquote:Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eind
[ afbeelding ]
Jammer dat ik daar niet bij was. Had een feestje en ben zelfs daar niet heen geweest. Oud wijf was dood op.quote:Op maandag 11 november 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten zaterdag met een paar van RENT aan de Gulden Draek, Barbar (nogiets), Wolf en .... kriek. De kriek was voor de hetero, de homo's zaten aan het zware bier
De grimeuse is finaal fan van mijn eigen haarquote:
In mijn hoofd doe je wel meer dingen dan lopen!quote:Op maandag 11 november 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen outfits thuis. Loop altijd naakt
quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grimeuse is finaal fan van mijn eigen haarDus ik heb maar in 1 scene een pruik (Pussy Galore!). De andere (understudy Angel) heeft kort haar en moet er dus vaker eentje op.
Thank god for angel curls and long hair
Wel m'n baard af moeten scheren
I feel naked and violated.....
Hahaha, ja hoor, daar is ze!quote:Op maandag 11 november 2013 11:32 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Met een steiltang en een paars bloesje komt ie al een heel eind
[ afbeelding ]
Daar kan je gelijk in hebben. Ik zit en lig ook wel eensquote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd doe je wel meer dingen dan lopen!
Waren na Wouter's optreden (wat ik niet gezien heb) nog ff de Baron binnengeschoten.quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik daar niet bij was. Had een feestje en ben zelfs daar niet heen geweest. Oud wijf was dood op.
Jaquote:
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my headquote:Op maandag 11 november 2013 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben. Ik zit en lig ook wel eens
Ik slap wel op mijn buikquote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Well, it's kind of a face down ass up thing. But don't worry. It's all in my head
quote:Op maandag 11 november 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
En ik heb die al weer zo lang dat er nu kleurverschil is
Het voelt zo raaaaaaaaaaaaaar!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |