Volgens mij is die site vooral gericht op treinen, zelfs met de aangepaste dienstregeling van de herfstvakantie klopte het nog.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jaren geleden was het een prima site. Maar de plaatsen waar ik vaak kom zijn de dienstregelingen van bussen flink veranderd, en niet up to date met die site.
Kun je net zo goed de site van de NS zelf gebruiken toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij is die site vooral gericht op treinen, zelfs met de aangepaste dienstregeling van de herfstvakantie klopte het nog.
Die geeft geen bussenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kun je net zo goed de site van de NS zelf gebruiken toch?
Tegenwoordig wel heb ik gehoord. Alleen die functie nog niet gevonden.quote:
natuurlijk, kun je kan de fokstok eerst op alle waddeneilanden leggen er zijn veerdiensten voor Vlieland en Terschelling, voor Texel, voor Ameland en Schiermonnikoogquote:
Ja dat er veerdiensten tussen de eilanden en de wal is weet ik natuurlijk ook wel, maar dan keer je dus terug naar het vasteland:quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
natuurlijk, kun je kan de fokstok eerst op alle waddeneilanden leggen er zijn veerdiensten voor Vlieland en Terschelling, voor Texel, voor Ameland en Schiermonnikoog
Rederij De Vriendschap tussen Texel en Vlieland
Je zal dan wel steeds via het vasteland moeten gaan, maar je kan ook met een eigen boot (of kanno?).
kom op wie durft het aan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef zwarte_hand het volgende:
Nu zou het pas een stunt zijn als de stok eerst alle eilanden bezoekt voor dat hij terugkeert naar het vaste land
Kanovinnie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:23 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
natuurlijk, kun je kan de fokstok eerst op alle waddeneilanden leggen er zijn veerdiensten voor Vlieland en Terschelling, voor Texel, voor Ameland en Schiermonnikoog
Rederij De Vriendschap tussen Texel en Vlieland
Je zal dan wel steeds via het vasteland moeten gaan, maar je kan ook met een eigen boot (of kanno?).
kom op wie durft het aan?
Passen er zoveel mensen in een kano dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heeeft zo'n veerpont dan ook roeispanen?
ligt eraan in wat voor staat die mensen zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Passen er zoveel mensen in een kano dan?
Verbrand. Tot op het bot. Enige indicatie?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
ligt eraan in wat voor staat die mensen zijn.
Misschien kan kanovinnie hier in actie komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals gezegd, alleen de watertaxi vaart tussen eilanden. Alleen is dat niet goedkoop.
In dit weer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kan kanovinnie hier in actie komen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef zwarte_hand het volgende:
Nu zou het pas een stunt zijn als de stok eerst alle eilanden bezoekt voor dat hij terugkeert naar het vaste land
Dat betekend niet dat je de Fokstok ook iedere keer op het vasteland aan een naamplaatsbordje legtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat er veerdiensten tussen de eilanden en de wal is weet ik natuurlijk ook wel, maar dan keer je dus terug naar het vasteland:
dat zou een zwarte_hand actie zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef zwarte_hand het volgende:
Het is maar net wat je definitie van 'terugkeren op het vasteland' is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:58 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
[..]
Dat betekend niet dat je de Fokstok ook iedere keer op het vasteland aan een naamplaatsbordje legt![]()
iemand haalt de Fokstok op Schiermonnikoog weg en gaat via het vasteland naar Vlieland en legt hem daar weer ergens neer, en daar wordt de Fokstok weer door iemand anders opgehaald en via het vasteland op bijv. Texel neer gelegd.
zo moeilijk is dat toch niet?![]()
Ik heb hem in Maastricht opgehaald en via Luxemburg in Eijsden neergelegd (wel in 1 dag en niet in 3 keer) en officieel is de Fokstok wel in het buitenland geweest maar heeft er niet gelegen![]()
En zo kan je hem ook van Limburg via Belgie naar Zeeuws-vlaanderen brengen.
Of via Duitsland van de ene naar de andere plaats brengen.
Zolang je dat in 1 dag tijdens het ophalen/wegbrengen doet lijkt mij het geen probleem, anders krijg je straks van die slimmeriken die de Fokstok meenemen voor een paar weken op vakantie
Als je nou vlak voor de kade in het water springt en gered wordt door de boot naar het volgende eiland, telt het dan wel?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is maar net wat je definitie van 'terugkeren op het vasteland' is.
Water is geen vasteland dus dat zou kunnen jaquote:Op zondag 10 november 2013 00:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je nou vlak voor de kade in het water springt en gered wordt door de boot naar het volgende eiland, telt het dan wel?
Liever tot as, dat is makkelijker in massa te vervoeren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Verbrand. Tot op het bot. Enige indicatie?
Is niet erg handig. Dan zink je.quote:Op zondag 10 november 2013 00:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Liever tot as, dat is makkelijker in massa te vervoeren.
Je kunt sowieso van Texel (de Cocksdorp) naar Vlieland, van Vlieland naar Terschelling.quote:
Eerder genoemd De Vriendschap tussen Texel en Vlieland en Doeksen zelf tussen Vlieland en Terschelling. De andere twee verbindingen dan dus blijkbaar watertaxiquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoals gezegd, alleen de watertaxi vaart tussen eilanden. Alleen is dat niet goedkoop.
Je moet gewoon een eilandbewoner vinden met een boot en een dag met mooi weerquote:Op zondag 10 november 2013 19:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kunt sowieso van Texel (de Cocksdorp) naar Vlieland, van Vlieland naar Terschelling.
Tussen Terschelling en Ameland en Ameland-Schier geen idee
[..]
Eerder genoemd De Vriendschap tussen Texel en Vlieland en Doeksen zelf tussen Vlieland en Terschelling. De andere twee verbindingen dan dus blijkbaar watertaxi
jammer dat mijn maatje (die op Texel woont) in het buitenland aan't werk is!quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet gewoon een eiland bewoner vinden met een boot en een dag met mooi weer
Die is dan misschien al weg, mits MB een back-up plan heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Muto het volgende:
Ik ben in mei weer op Schiermonnikoog. Neem die stok dan wel mee hoor.
Of Friezen, vanuit Leeuwarden of Groningen is Lauwersoog ongeveer even verquote:Op maandag 11 november 2013 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is dan misschien al weg, mits MB een back-up plan heeft.
Anders moedigen we wat Groningers aan
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of Friezen, vanuit Leeuwarden of Groningen is Lauwersoog ongeveer even ver
Ik zie me in ieder geval aankomende weken niet die kant op gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |