abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:30:42 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133034323
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:32:48 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133034363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Iemand een lekker recept voor een enigszins verantwoorde dip bij komkommer, worteltjes en cherrytomaatjes?
Magere yoghurt met wat peper, wat oregano kruiden en een theelepel sambal. Oeh en een beetje bieslook.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:35:40 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133034434
Ik ben inmiddels gezakt naar 73,5 *O*

BMI van 21,9. Vet percentage van 28,2% (vorige week. Toen was ik nog 74,2 ook) met een bmi van 22,2 vorige week en nu 21,9 *O*

Donderdag maar ff nieuwe meting doen. Ik ben ook ff tijdelijk terug gegaan naar 1700kcal, omdat ik binnenkort 4 dagen achter elkaar uit eten ga :') Dus ff zakken :P
pi_133034576
Hartstikke goed, Qwea! Welk doel heb je in gedachten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:58:48 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133034972
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hartstikke goed, Qwea! Welk doel heb je in gedachten?
Geen doel. Althans, geen gewicht doel. Als ik 80kg weeg met een vet percentage van 19% vind ik het ook best. Gaat mij niet meer om kilo's maar om vet percentage nu :) Maar eerlijk is eerlijk, 70 zou erg mooi zijn :P
pi_133035001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar is Isabeau trouwens? Al een tijdje niet gezien, toch?
Dat zat ik gisteren ook te denken
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:23:29 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133035454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zat ik gisteren ook te denken
Ik ook inderdaad. Hmmz, als ik straks thuis ben, kan ik haar posthistorie wel even checken...

En denk dat het lv magere yoghurt wordt verschillende vullingen. Creme fraiche enzo is er niet lv, roomkaas dan weer wel. Heb inmiddels ook intensief gegoogled tussen m'n afspraken door en yoghurt met een beetje fritessaus en mosterd schijnt ook lekker te zijn, net als yoghurt met een beetje chilisaus. Ga morgen gewoon wat dingen proberen. Is het niet te eten, gooi ik het weg.

De houmous is ook een heel goed idee! Wat moest ik daar ook weer in doen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:25:58 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_133035505
Isa heeft maandag nog in dieetclub gepost, dus niemand hoeft nog in de stress- en stalkmodus :P
disclaimer
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:31:48 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133035630
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Isa heeft maandag nog in dieetclub gepost, dus niemand hoeft nog in de stress- en stalkmodus :P
Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor... ;)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:32:14 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_133035643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor... ;)
Ja da's waar, ik ben al om minder gestalkt _O-
disclaimer
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:35:31 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133035710
Maaruhm, ik kan ook met de zoekfunctie het houmoushummusrecept niet meer vinden... Anyone?

Edit: Ik dacht dus serieus dat je dat zo schreef... :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:49:18 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133036065
Ow trouwens, in de OP zit een ticker die het niet meer doet *foutmelding van Lilyslim*.

Een modje die hem even eruit wil gooien? O-)
pi_133036863
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef Tink89 het volgende:
Maaruhm, ik kan ook met de zoekfunctie het houmoushummusrecept niet meer vinden... Anyone?

Edit: Ik dacht dus serieus dat je dat zo schreef... :')
Ik geloof dat de geleerden het nog niet eens zijn over hoe je dat schrijft. Op het doosje van de Lidl staat houmous. Toen ik daar pas vroeg waar de hummus stond had de medewerkster geen idee waar ik het over had. Folder erbij gepakt, en er ging een lichtje branden. Ooohh, u bedoelt de hou mous!
Spoilers!
pi_133037019
Neee, dit moet even vastgelegd worden op teh interwebs. Mijn vriend, die 80-100 uur per week werkt en nooit ergens tijd voor heeft, heeft vanmiddag vrij genomen om met mij naar badkamershizzle te gaan kijken *;
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:17:20 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_133037074
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neee, dit moet even vastgelegd worden op teh interwebs. Mijn vriend, die 80-100 uur per week werkt en nooit ergens tijd voor heeft, heeft vanmiddag vrij genomen om met mij naar badkamershizzle te gaan kijken *;
ik zal 'm ook even quoten voor het nageslacht :D
disclaimer
pi_133037134
Hij heeft er nog zin in ook. Volgens mij is hij kapot ofzo maar ik hou mijn mond maar even :D
Spoilers!
pi_133037313
Ik zou maar vast de essentials scheren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 11:24:23 #18
5428 crew  miss_sly
pi_133037336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133037363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:25:29 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_133037375
_O- :')
disclaimer
pi_133037409
Dan moeten we wel opschieten als we dat nog willen redden vandaag. Voorwaarde voor onze shoptrip is wel dat we uiterlijk 19.00 thuis zijn want dan begint het schaatsen.
Spoilers!
pi_133038394

Ik had een fijne avond. Lekker gegeten en liters bier.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_133040605
Zo, net terug van de sportschool. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133044399
Tink, dit is een goed basisrecept voor Hummus (het komt uit het arabisch dus zal altijd op 100 verschillende manieren geschreven worden :P)

http://www.mywaytocook.com/?p=1820

De kikkererwten pellen is gekkenwerk. Het maakt het lekkerder, granted, maar toch is het onzin :'). En als je dat dan hebt kan je een beetje op de smaak meer citroen, zout of tahin toevoegen. Ik zit weer in m'n hummusperiode, maar m'n blitzer is kapoet, dus moet het doen met winkelspul ;(.

Verder ben ik vandaag een volle kilo zwaarder dan gisteren, ondanks binnen de lijntjes eten, durf niet in daglicht te gaan hardlopen, en heb de pest in alles O+. Ik stop maar weer met dagelijks wegen :').
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:57:10 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_133044583
Moet je niet toevallig ongesteld worden clums? :*
disclaimer
pi_133044915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je niet toevallig ongesteld worden clums? :*
Nee niet eens.

Nou ja, ik ga zo maar even flink schoonmaken, en dan voor het avondeten lopen. Qua eten hou ik me vandaag wel netjes, dus dat scheelt dan.

Ik zou vandaag overigens de bloeduitslagen van een belangrijk testje krijgen, niet gekregen, dus ik bel. 'Oh ik kijk het even na voor u'. Word ik vervolgens doorverbonden met een iets te sympathiek klinkende verpleegster. Ik was m'n doodskist al aan het uitzoeken, maar nee, zij moest het ook nog nakijken en belt terug zodra ze het weet :'). Nog even verder kijken naar begraafplaatsen dus O+.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:09:43 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133045091
Ik vond bij onze AH bruschetta met gegrilde groente in de gigabonus. Heb die dus nog maar meegenomen voor op het stokbrood van morgenavond.

Heb uit zelfbescherming geen dip meegenomen die ik mag hebben. Het bezoek krijgt kruidenkaas voor bij de worteltjes.

Houmous maak ik liever een keertje voor mezelf >:)
pi_133048721
Ik heb het toen gemaakt met een blikje kikkererwten, knoflook, citroensap en wat kruiden. Eigenlijk moet er komijn in volgens vriendin die het vaak maakt, maar ik ben geen grote komijn fan dus dat doe ik niet. Paprika poeder er op als het klaar is.
pi_133050762
Hier vanavond ook weer tijd voor stokbrood :9
Rest van het weekend ga ik normaal/gezond doen.
pi_133050896
Ik heb gisteren heel veel bier gedronken en toen dronken ook nog een frietje gegeten. Was echt goed lam en opeens had ik een patatje oorlog besteld, voor ik me had bedacht dat ik dat al meer dan een jaar niet meer doe ;). En ik heb een zere kont want ben onderuit gegaan omdat ik hele gladde schoenen aan had, en gladde vloer met bier enzo. Staat me vaag bij dat ik zelfs 2x ben gevallen :D.

Heb vanavond weer een feestje, maar nog een beetje een katertje en moet morgen werken dus ik denk dat ik niet ga drinken. Beter voor me, en de lijn enzo.
pi_133050923
Dat is vaak het gevaarlijkste aan drinken, dat je dan ook makkelijker gaat snacken.
pi_133051010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat is vaak het gevaarlijkste aan drinken, dat je dan ook makkelijker gaat snacken.
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
pi_133051102
Ik ga zo lopen. Echt. Heus.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_133051115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom, dan gaan we simultaan.
pi_133051147
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kom, dan gaan we simultaan.
Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?
pi_133051162
Ik sliep trouwens bij een vriendin, en ik paste haar adidas-trainingsbroek. Was een mooi moment want ik was altijd heel jaloers op dat ding, en nu paste hij gewoon :D.
pi_133051427
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?
Doen we O+. Of als je een hijgend biggetje langs ziet waggelen, moet je manisch zwaaien. Dan doe ik je negeren omdat ik bang bent dat je me belachelijk maakt O+.
pi_133051437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
Soms valt het gewoon verkeerd.
Bij het stokbrood vanavond hoort ook een fles wijn ben ik bang :9
Achja zonder alcohol was ik allang slank geweest.
pi_133051472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Soms valt het gewoon verkeerd.
Bij het stokbrood vanavond hoort ook een fles wijn ben ik bang :9
Achja zonder alcohol was ik allang slank geweest.
Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggen ;)!
pi_133051502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggen ;)!
:D dat is wel een mooie.
Ook al volgens het geheim van slanke mensen moet het zo ver komen dat je geen ja wilt zeggen (of zoiets).
pi_133051578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dat is wel een mooie.
Ook al volgens het geheim van slanke mensen moet het zo ver komen dat je geen ja wilt zeggen (of zoiets).
Ach, ik geloof ook wel dat je prima af en toe lam kunt worden en slank kunt zijn. Het moet gewoon een af en toe dingetje zijn. En je moet geen friet bestellen 's nachts. Al was het wel heeeeeeeeeeel lekker frietje :D. En ik heb een super leuke avond gehad dus het was het waard.

Dat trucje van SQ is in die trant ook heel behulpzaam. Bij alles nadenken of het de calorieen waard is. Al werkt dat met bier niet zo, want 1 biertje is zijn calorieen best waard, maar de grote hoeveelheid maakt het slecht.
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:06:52 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_133051612
hier ook stokbrood maar dan als diner :P
Half stokbrood met gerookte forel (zonder boter uiteraard), blijf ik precies binnen de kcals :Y
disclaimer
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:14:58 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133053856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren heel veel bier gedronken en toen dronken ook nog een frietje gegeten. Was echt goed lam en opeens had ik een patatje oorlog besteld, voor ik me had bedacht dat ik dat al meer dan een jaar niet meer doe ;). En ik heb een zere kont want ben onderuit gegaan omdat ik hele gladde schoenen aan had, en gladde vloer met bier enzo. Staat me vaag bij dat ik zelfs 2x ben gevallen :D.

Heb vanavond weer een feestje, maar nog een beetje een katertje en moet morgen werken dus ik denk dat ik niet ga drinken. Beter voor me, en de lijn enzo.
Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want kater :') Afgelopen 25ste wezen zuipen, thuis gekomen, 4 tosti's gemaakt. Vooraf een snickers erin gedouwd. Toen de dag erna dikke vette kater. Chips, kippetjes en een onwijze omelet als lunch :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:15:46 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133053905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind het wel eens kunnen hoor, lam worden. Ik mag de 29ste weer O+
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:16:25 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133053934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging woensdag sporten, heus :N Ik ging vandaag sporten, heus :N

Gisteren wel geweest. Nu onwijs last van mijn knie en handen... morgen klussen, zondag herkansing :P
pi_133053983
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want kater :') Afgelopen 25ste wezen zuipen, thuis gekomen, 4 tosti's gemaakt. Vooraf een snickers erin gedouwd. Toen de dag erna dikke vette kater. Chips, kippetjes en een onwijze omelet als lunch :')
Jij bent echt eentje van extremen. Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan koken ;)! Maar 4 tosti's, daar teken ik ook wel voor ;)!
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:20:17 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133054114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Zeester het volgende:

[..]

Jij bent echt eentje van extremen.
Ja, echt. Het is of alle remmen los of strak aan een touwtje. Er is geen tussenweg :') Compleet irritant IMHO.

quote:
Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan koken ;)! Maar 4 tosti's, daar teken ik ook wel voor ;)!
Waren redelijk gezonde tosti's als je bedenkt dat het plan een pizza in de stad was :')

Gewoon ham en 20+ kaas. En geen saus. En het ergste was dat ik na 4 nog niet vol zat maar mijn brood op was. Als ik eieren had gehad had ik wentelteefjes gebakken :')

Maar goed, bij mij ligt het ook iets anders natuurlijk. Ik hoéf niet meer af te vallen. Dus zo'n uitschieter is voor mij in principe niet heel erg.
pi_133054313
Hardlopen ging lekker :9. Nu deze walgelijk lekkere pasta snel maken.
pi_133054469
Net een lekkere veggie kebab op, met oa salie en witte bonen. Met Turks brood
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_133055133
Ik ging lopen en besloot dat het niet ging regenen. Blijkbaar niet dwingend genoeg :')
pi_133055285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging lopen en besloot dat het niet ging regenen. Blijkbaar niet dwingend genoeg :')
Hendig.

Ik begin m'n spieren nu te voelen na de krachttraining van vanmorgen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133055349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hendig.

Ik begin m'n spieren nu te voelen na de krachttraining van vanmorgen. :')
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal *O*
pi_133055438
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal *O*
Good busy *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133055820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Good busy *O*
Zelluf!!

*O*
pi_133056086
Nav dit topic vanmorgen eet ik nu mijn sperziebonen met een dikke klodder, met zeer hete sambal doorklutste, kwark er, als een overdadige scheut mayo bovenop gekwakt.

Iesch heel nie viesch!
pi_133056273
Alleen mezelf compleet overschat sambalwise :')
pi_133056381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen mezelf compleet overschat sambalwise :')
Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het sneller :').

Ik heb de pasta halverwege laten staan, hoefde niet meer en weet goddank steeds vaker voor het alsiknunogeenhapneemkomthetuitm'norenmaarikmoetenzalalleseten!11!!-moment te stoppen.

Straks een mango slachten als toetje, en dan is het ook hier een succesvolle dag geweest O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 20:17:50 ]
pi_133056415
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het sneller :').

Ik heb de pasta halverwege laten staan, hoefde niet meer en weet goddank steeds vaker voor het alsiknunogeenhapneemkomthetuitm'norenmaarikmoetenzalalleseten!11!!-moment.

Straks een mango slachten als toetje, en dan is het ook hier een succesvolle dag geweest O+.
En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!

*rotterdamfatfightersbox*
pi_133057133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!

*rotterdamfatfightersbox*
als ik goed wil schijten dan kan ik t beste een vette hap of iets indiaas eten, en dan softijs erachteraan. dan is de gehele maaltijd binnen 45 minuten na de laatste hap alweer mijn lichaam uit. nauwelijks verteerd ook. ik krijg er wel kontaids van dus dat soort dingen dprobeer ik juist te vermijden...
Kwak
pi_133057246
Kontaids. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133057857
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav dit topic vanmorgen eet ik nu mijn sperziebonen met een dikke klodder, met zeer hete sambal doorklutste, kwark er, als een overdadige scheut mayo bovenop gekwakt.

Iesch heel nie viesch!
Goed idee van mij :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133058009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Kontaids. ;(
too graphic? :P
Kwak
pi_133058230
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Goed idee van mij :)
Fantastische tip zelfs. O+

Kwak, ik ben jaloers :D
pi_133058979
Ik ben een klein beetje FOK!-moe, dat heb ik zo 1x per jaar of zo 8-) Post overal niet zo veel, lees alles niet meer. Komt wel weer goed hoor :W En om nog wat ontopic te zeggen: softijs zorgt bij mij ook voor een snelle doorloop :')

Nu zo verder Blizzcon kijken O+ O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133060196
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

too graphic? :P
Nee, pijnlijke herinneringen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133060682
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een klein beetje FOK!-moe, dat heb ik zo 1x per jaar of zo 8-) Post overal niet zo veel, lees alles niet meer. Komt wel weer goed hoor :W En om nog wat ontopic te zeggen: softijs zorgt bij mij ook voor een snelle doorloop :')

Nu zo verder Blizzcon kijken O+ O+ O+
En hoe lang moet dat allemaal wel niet gaan duren? :(
pi_133060888
Grey's kijken en je eigen leven en vriendschappen onder de loep nemen. Ik heb chocola en drank nodig.
pi_133061024
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Grey's kijken en je eigen leven en vriendschappen onder de loep nemen. Ik heb chocola en drank nodig.
Herkenning +1 :') Maar ik keek het vanmorgen al.
pi_133061110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Herkenning +1 :') Maar ik keek het vanmorgen al.
Lonelyfattiesboks.
pi_133061301
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Lonelyfattiesboks.
O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!
pi_133061358
Niet dik genoeg of niet eenzaam genoeg?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133061364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!
Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.
pi_133061383
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik genoeg of niet eenzaam genoeg?
Laatste *O*
pi_133061421
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.
*herkenningsboks* team Christina!
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:00:23 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133062169
Ook hier de herkenningsbox!

En ik heb heerlijk paardgereden op een heel jong paard. Da's een uur lang complete focus, fijn om de wereld te kunnen vergeten af en toe.

Nu ga ik lekker in bed kruipen, morgen lange dag. Dan komt ook de feestjurkfoto :)
pi_133072511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*
pi_133072596
K ben echt een labiele drol vandaag. Word nu al gek van mezelf en mijn vijf buien in anderhalf uur :')
Kwak
pi_133072614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:46 schreef kwakz0r het volgende:
K ben echt een labiele drol vandaag. Word nu al gek van mezelf en mijn vijf buien in anderhalf uur :')
Tijd van de maand?
pi_133072735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*
De weegschaal was een feestelijk moment? *O*
pi_133072801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De weegschaal was een feestelijk moment? *O*
:Y *O*
pi_133072892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:Y *O*
mooi *O*
pi_133072965
Hier ook. *O*
pi_133072986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ook. *O*
*boks* *O*
pi_133073003
Heb jij nog een bepaald doel, DP? Of is het meer go with the flow?
pi_133073009
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen :(!
pi_133073041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij nog een bepaald doel, DP? Of is het meer go with the flow?
nee, ik zie wel waar het schip strand. Binnenkort hoop ik mijn ATL weer te doorbreken en dan is alles sowies nieuw voor mij!
pi_133073048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen :(!
* DancingPhoebe zegt het niet

Sterkte ster! You can do it! Yes you can!
pi_133073058
Ik haal momenteel veel motivatie uit het kopen van nieuwe kleren. Van geld dat ik niet heb.
pi_133073102
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik haal momenteel veel motivatie uit het kopen van nieuwe kleren. Van geld dat ik niet heb.
God ja, dat laatste is hier een groot probleem. Gelukkig heb ik recent het shoppen in de kringloop ontdekt! Dat kon ook niet toen ik nog zo'n grote maat had en nu vrij makkelijk! Ik durfde het nooit aan, maar een vriendin heeft me "getraind" en ik ben helemaal om!!
pi_133073188
In onze kringloop wordt gerookt. :{

Ik heb vooral de Hema ontdekt!
pi_133073235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:

O getsie! het verschilt heel erg per kringloop ja! Qua verzorging en netheid, maar ook qua prijzen.

Ik snuffel ook graag tussen de spellen en laatst was ik ergens waar ze alle dozen met een soort ductape hermetisch hadden dichtgemetseld :o En er dan ook nog 4 euro voor durven vragen! :{w
pi_133073348
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:

Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?
pi_133073554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?
Nope.

Dan heb ik het dus over de dichtstbijzijnde kringloop. Er schijnt er ook een bij de NDSM-werf te zitten die wel oké is. En daar kun je ook nog eens kijken bij Neef Louis en die andere winkel (hoe heet 'ie ook alweer?).
pi_133073599
Ik ga morgen weer eens rommelmarkt shoppen bij de IJhallen. Maar ben altijd slecht in kleren vinden, ben meer van de spulletjes
pi_133073704
Ow man, zit in de tram naar m'n werk. En ik heb het er echt zwaar mee. En heb vorige week nog lopen pronken bij m'n manager dat ik nooit werk met een kater omdat ik alleen mezelf daar maar mee heb en blabla.
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:46:48 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_133074649
Sterkte Zeester :D

Mijn rezjiem werpt nu echt vruchten af, vanmorgen weer lekker gedipt en 85.9 op de weegschaal. Was 9 oktober nog 90.0, dus dat gaat helemaal prima!
disclaimer
pi_133074832
-0,2 en dat met echt een week dat ik totaal geen zin had om alles bij te houden/
pi_133075065
Is het normaal dat je last krijgt van je schouder door het planken?
pi_133075082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:42 schreef Zeester het volgende:
Ow man, zit in de tram naar m'n werk. En ik heb het er echt zwaar mee. En heb vorige week nog lopen pronken bij m'n manager dat ik nooit werk met een kater omdat ik alleen mezelf daar maar mee heb en blabla.
Whehehe dat zijn ook echt van die opmerking waarvoor je gelijk de prijs moet betalen.
pi_133075085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Sterkte!
Hier is de kater weg nadat ik nog twee uurtjes geslapen heb.
Vandaag ga ik niet veel meer doen denk ik....
pi_133075092
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Zeester :D

Mijn rezjiem werpt nu echt vruchten af, vanmorgen weer lekker gedipt en 85.9 op de weegschaal. Was 9 oktober nog 90.0, dus dat gaat helemaal prima!
*O* Schlankie *O*
pi_133075093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Is het normaal dat je last krijgt van je schouder door het planken?
Ik heb er nooit last van gehad. Plank je wel goed? Niet in je rug of nek hangen?

En ik ga nu maar eens ontbijten. Ging al met honger gisteren naar bed, 5 pizzapunten is gewoon geen verantwoord en vullend avondeten :r De guinness erna had wellicht nog meer voedzame stoffen :')
pi_133075139
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb er nooit last van gehad. Plank je wel goed? Niet in je rug of nek hangen?

Volgens mij doe ik het goed, ik doe het voor een spiegel en het ziet er wel goed uit.
Het kan ook van het vele breien :{ komen, had ik de vorige keer ook.
Of een combi tussen die twee, mijn lichaam is maar raar.
pi_133075140
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

En ik ga nu maar eens ontbijten. Ging al met honger gisteren naar bed, 5 pizzapunten is gewoon geen verantwoord en vullend avondeten :r De guinness erna had wellicht nog meer voedzame stoffen :')
Daar baal ik zo van bij slechter eten. Het is echt dubbel kut, want meer calorieën en alsnog honger!
pi_133075184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar baal ik zo van bij slechter eten. Het is echt dubbel kut, want meer calorieën en alsnog honger!
Ja daarom was mn lijstje gisteren ook zo:

O: 2stuks speltbrood, pindakaas/sandwichspread
T: peer
L: salade met 275 g groenten en 40 g geitenkaas, paar cashewnootjes. 1 snee brood met kaas.
T: appel, rijstwafel.
D: pizza, 1 witte wijn, 2 cola. in de pub nog een guinness.

Ik wist dat ik pizza ging eten dus iig mn lunch aangepast naar een flinke hoeveelheid groenvoer. En vanavond ga ik weer de kroeg in :')
pi_133075194
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij doe ik het goed, ik doe het voor een spiegel en het ziet er wel goed uit.
Het kan ook van het vele breien :{ komen, had ik de vorige keer ook.
Of een combi tussen die twee, mijn lichaam is maar raar.
Let je erop dat je je buik goed aanspant, dus je navel intrekt? Jezelf omhoog houden moet vooral vanuit je middenzone komen, niet vanuit je rug, nek of schouders.
pi_133075564
Yep vanuit mijn core
pi_133075902
119,3 kg vanochtend. Zit ik aan de tafel in de keuken koffie te drinken, staat er een doos negerzoen-achtige dingen voor me. Volkomen automatisch neem ik er een, neem een hap. Besluit dan dat het toch niet lekker genoeg is, en sodemieter de rest in de vuilnisbak :D
pi_133075915
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Let je erop dat je je buik goed aanspant, dus je navel intrekt? Jezelf omhoog houden moet vooral vanuit je middenzone komen, niet vanuit je rug, nek of schouders.
Ik moest het toch even vragen; 19 december ?
pi_133076176
Oh, dat zijn van die toffe momenten, waarop jij controle hebt over het voedsel in plaats van andersom!

19 december is m'n promotiedatum en dus vooral een symbolische mijlpaal.
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:14:32 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133076306
Huu, spierpijn. :') Wel een aardige weegschaal. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133076322
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat zijn van die toffe momenten, waarop jij controle hebt over het voedsel in plaats van andersom!

19 december is m'n promotiedatum en dus vooral een symbolische mijlpaal.
Ah, :) vandaar... het viel zo midden in de maand. Veel succes :)

Enne; als je op tijd tegen jezelf zegt; 'ik ben toch geen vuilnisbak', dan is het makkelijker om het niet op te eten.
pi_133077286
Raar gevoel is dat, als je merkt dat je opeens zit te snoepen, terwijl je het helemaal niet wil. Maar goed gedaan HiZ.

Hier gaat het na een heerlijke lunch van een omelet met bacon en kaas weer een stuk beter :D. M'n collega heeft ook een kater ;)
pi_133077840
Ik ben gewoon niet gemaakt voor boodschappen op de markt. Te veel mensen, kinderen en boodschappenwagens. En dat terwijl ik afstam van een Turkse mama mét lange jas en boodschappentrolley.
pi_133077919
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon niet gemaakt voor boodschappen op de markt. Te veel mensen, kinderen en boodschappenwagens. En dat terwijl ik afstam van een Turkse mama mét lange jas en boodschappentrolley.
Vroeger gaan, dat is geniaal!
pi_133078180
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133078209
Nog even over shapewear, combineren jullie weleens een hemdje en broekje? Of is dat weer teveel van het goede?
pi_133078595
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vroeger gaan, dat is geniaal!
Dat strookt niet met het feit dat ik in het weekend het bestaan van de dag voor 11 uur ontken B-).
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:38 schreef roos85 het volgende:
Nog even over shapewear, combineren jullie weleens een hemdje en broekje? Of is dat weer teveel van het goede?
De hemdjes die ik heb gaan tot over m'n kont, dus dan voel ik de behoefte niet voor een broekje erbij. En het leven moet ook wel een beetje leuk blijven, ademhalingsgewijs :P.
pi_133081651
Ghi CC voor 11 uur had ik er al 2 uur wandelen op zitten! Echt heerlijk uitgewaaid vandaag en ik bleef maar lopen! Even vergeten dat ik ook nog terug moest :') Ahwell *G*
pi_133082223
Ik mis mijn vaatwasser.....of ik moet vaker dan 1x per week afwassen, na een uur is het niet meer leuk.
pi_133082664
Had ik mn h&mjurkje in een L besteld... zucht. Ik had een M in de winkel gepast 8)7 suf wezen ben ik. Nog niet echt gewend aan mn nieuwe maat. Broek in maat 40 zit ook al erg ruim, maar die was maar een tientje.

Verder niet echt boeiend lijstje vandaag, vooral te weinig gegeten. Straks lekker de kroeg in. Ben een beetje klaar met het thuis bankhangen, wil wat doen en vooral de muziek van mn buurman niet meer horen.

/einde dagboek
pi_133082912
Lekker toch Eendje! Beter dan dat je je met een rood hoofd in iets staat te wringen terwijl je jezelf er probeert te van overtuigen dat iets past omdat de rits uiteindelijk dichtgaat :')
pi_133083116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker toch Eendje! Beter dan dat je je met een rood hoofd in iets staat te wringen terwijl je jezelf er probeert te van overtuigen dat iets past omdat de rits uiteindelijk dichtgaat :')
Ja, alleen dacht ik slim te zijn door in de winkel te passen en online dan te bestellen met tig kortingscodes want mocht eigenlijk nog geen kleding kopen van mezelf... en dan vergeten welke maat het ook alweer was. Bij bestellen dus "ow het zal wel een L zijn geweest". Niet dus :')
pi_133084266
Beter zo, dan omgekeerd. Ik heb t overleefd, de dag. Ik ga gelijk na het eten slapen denk ik
pi_133084516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:39 schreef Zeester het volgende:
Beter zo, dan omgekeerd. Ik heb t overleefd, de dag. Ik ga gelijk na het eten slapen denk ik
Volgende keer gewoon nooit stoppen met dronken zijn :Y

:*
pi_133088569
Forever alone moment... buiten regen dus dan maar alleen in de kroeg op de rest wachten :')

Slaap lekker zeester!
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:59:31 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133091985
Mijn buik begint volgens O+ vorm van strakheid aan te nemen.

Zag wel dat de buikspieren goed zichtbaar zijn nu. Donderdag weer meten *O*
pi_133093279
:9~
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:44:01 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133093356
1 mojito en die stijgt naar mijn hoofd. Ik ben zo'n wilde. :')
pi_133093495
Neem er nog 1, misschien heb je geluk en purgeer je ze de struiken in *O*
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:55:49 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133093788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
+ het avondeten! *O*
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:58:56 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133093878
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

+ het avondeten! *O*
:D I like your thinking!
pi_133094283
Slecht gegeten en gedronken, maar ondanks dat ik veel liever in bed wilde gaan liggen niet m'n afspraakje afgezegd en een supergezellige avond gehad *O*.
pi_133101449
*O*

Ik kon het niet laten na mijn ochtendgezeik gelijk te gaan wegen omdat ik gisteren zo'n goede dag had (ja, ik ben geobsedeerd) en OMG!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*[/*O* *O* *O* [sup]*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_133101570
Gaat goed he DP!

Ik deed een SQ en ging daarna op de weegschaal staan. Ik schrok.. in positieve zin!
76,9!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133101637
Allemaal goed gewicht berichten op zondagochtend! Ik heb heel slecht geslapen ondanks m'n enorme moe, en zit nu met wallen op m'n knieën, makeup loos en lekker ongedoucht in de tram naar de rommelmarkt. Het was echt te smerig weer om te fietsen! Gelukkig kan ik vanmiddag slapen en douchen.
pi_133101676
Ik vind dit topic echt fijn atm. Postte een paar weken geleden dat ik door Kwee geīnspireerd was om ondanks alle tegenzin TOCH naar buiten te gaan en sindsdien heb ik geloof ik niet 1 echt slechte dag gehad *O*

Dus all hail to dit topic and all hail to kwee!
pi_133102108
*O*

Hier ook weer een fijn getal op de weegschaal. Ik heb ontdekt dat ik met m'n gadgetweegschaal doelen op kan geven en dan vertelt 'ie me ook nog eens hoeveel procent van dat doel ik al gehaald heb. Extra motivatie! Op momenten dat ik denk "fuck it, ik neem nog een stuk chocola" denk ik daarna meteen "fuck dat stuk chocola, ik wil morgen weer een tof resultaat zien!".
pi_133102120
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:20 schreef Zeester het volgende:
Allemaal goed gewicht berichten op zondagochtend! Ik heb heel slecht geslapen ondanks m'n enorme moe, en zit nu met wallen op m'n knieën, makeup loos en lekker ongedoucht in de tram naar de rommelmarkt. Het was echt te smerig weer om te fietsen! Gelukkig kan ik vanmiddag slapen en douchen.
Hier ook zo'n nacht, alleen heb ik vandaag een kinderverjaardag met berg visite. Een baaldag zit er niet meer in. -O-
  zondag 10 november 2013 @ 10:15:51 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102491
Ik heb zojuist mijn overnight oats ontmaagding gehad en... Het was geen liefde op de eerste hap, maar het is wel een brinta alternatief.

Welke verhouding gebruiken jullie?
Ik had nu 90gr oats, 120 water en 120 melk nav een googeltje gisterenavond, maar ik heb geen idee of dat veel of weinig is.
Normaal doe ik bijv 25gr Brinta op 250cc melk, dus qua vocht is dit gelijk.

Duh... Calorieteller gebruiken... :@

Ok dan... Samen met de banaan en de bosvruchtn had ik een ontbijt dat twee keer zo veel kcals heeft als mijn normale ontbijt. :') We're making real progress hier. :o :X

*andere verhouding zoeken gaat... :{
pi_133102529
Sinds kort aan de lijnzaad omdat ik niet goed meer kon kakken. :9 Maar ik had gister ook chiazaad gekocht en vanmorgen door m'n kwark gegooid. BOHHH wat ligt dat zwaar op de maag. Voel me echt prop vol.
pi_133102544
Ik vind chiazaad best duur, schraper als ik ben.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
pi_133102568
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind chiazaad best duur, schraper als ik ben.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Bij de tuinen is nu een actie met 1 + 1 gratis.
Normaal vind ik goji bessen ook te duur maar nu viel het wel mee. Zelfde voor lijnzaad waar ik nu echt een jaar voorraad voor heb.
  zondag 10 november 2013 @ 10:21:36 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102573
Ja, het is niet goedkoop, maar je gebruikt er ook niet veel van, toch?

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef Patoshik het volgende:
Sinds kort aan de lijnzaad omdat ik niet goed meer kon kakken. :9 Maar ik had gister ook chiazaad gekocht en vanmorgen door m'n kwark gegooid. BOHHH wat ligt dat zwaar op de maag. Voel me echt prop vol.
Hoeveel gebruik je ervan dan? Aanbevolen is 1-2 theelepels.
  zondag 10 november 2013 @ 10:22:00 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102577
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Normaal vind ik goji bessen ook te duur maar nu viel het wel mee. Zelfde voor lijnzaad waar ik nu echt een jaar voorraad voor heb.
Oeh, morgen meteen even langs lopen.
pi_133102578
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Oeh bedankt! Eens daar kijken dan!
pi_133102579
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is niet goedkoop, maar je gebruikt er ook niet veel van, toch?

[..]

Hoeveel gebruik je ervan dan? Aanbevolen is 1-2 theelepels.
Ik heb 1 eetlepel gebruikt (+ 1 lepel lijnzaad). Want ik las wel dat je het moest opbouwen en genoeg water moest drinken anders raak je alsnog verstopt omdat ze zoveel vocht opnemen.
  zondag 10 november 2013 @ 10:23:43 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102595
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:22 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb 1 eetlepel gebruikt (+ 1 lepel lijnzaad). Want ik las wel dat je het moest opbouwen en genoeg water moest drinken anders raak je alsnog verstopt omdat ze zoveel vocht opnemen.
Dat is echt heel veel hoor, en opbouwen naar nog meer zou ik al helemaal niet doen. :o
1-2 theelepels per keer is meer gebruikelijk. :Y
pi_133102603
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

Dat is echt heel veel hoor, en opbouwen naar nog meer zou ik al helemaal niet doen. :o
Ik deed vanaf het begin 1 el lijnzaad + 1 el chia. Ging prima :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133102620
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Theelepels?! :o Echt?! Dan heb ik het vast verkeerd gelezen want ik dacht eetlepels..
  zondag 10 november 2013 @ 10:26:28 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102621
Hmmm, ik kom nu idd ook dingen tegen als 1-2 eetlepels per dag, of 2 x 20 gram, dus ik zit wrsch aan de lage kant.
Maar als je meer gebruikt dan wordt het idd wel ook een duur grapje. :o

Ik ben het vorig jaar gaan gebruiken en vlgs mij stond dat van die theelepels toen op de verpakking.
pi_133102625
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik kom nu idd ook dingen tegen als 1-2 eetlepels per dag, of 2 x 20 gram, dus ik zit wrsch aan de lage kant.
Maar als je meer gebruikt dan wordt het idd wel ook een duur grapje. :o
Gewoon alleen nog maar dat eten :')
pi_133102631
Chiazaad (250 gram 7,50 dus nu 500 gram 7,50): http://www.detuinen.nl/actie/de-tuinen-food/chia-zaad.html

Misschien kun je beter online bestellen (alleen dat heb je wel weer verzendkosten, mehh) want ik weet niet of de actie aankomende week nog is. Kan er in ieder geval niks over vinden.
  zondag 10 november 2013 @ 10:34:43 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133102709
Maar de tuinen is wel heel duur zie ik nu! Met deze aanbieding is het wel te doen, maar ik zie na een snelle google al een webshop die 250gr voor 1 euro minder verkoopt.
En vlgs mij is het bij mijn groenteboer nog goedkoper.

Of hier is het nog minder: https://www.denotenkoerie(...)_12boCFVMbtAodNVgAGw
4,25 p 250 gr ipv 7,49 bij de Tuinen.
pi_133102724
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de tuinen is wel heel duur zie ik nu! Met deze aanbieding is het wel te doen, maar ik zie na een snelle google al een webshop die 250gr voor 1 euro minder verkoopt.
En vlgs mij is het bij mijn groenteboer nog goedkoper.
Ik heb het geloof ik op de markt ook goedkoper gezien, maar 2 voor 1 maakt het dan weer goedkoper!
pi_133102762
Ik heb het gister ook op de markt gekocht bij de noten boer. Ik zag daar namelijk mijn nieuwe verslaving: gedroogde cranberries. :9~

Weet alleen niet meer hoe duur het daar was (chiazaad) en hoeveel gram. Maar de helft lag op de grond toen ik het in een glazen pot wou doen....
  zondag 10 november 2013 @ 10:39:28 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_133102784
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
Gaat goed he DP!

Ik deed een SQ en ging daarna op de weegschaal staan. Ik schrok.. in positieve zin!
76,9!
kakken, of een krat bier leeg zuipen?
disclaimer
pi_133102904
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kakken, of een krat bier leeg zuipen?
kakken..
ik lust geen bier!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 november 2013 @ 10:47:34 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133102916
Die zondagochtend blijft bizar. Net als bierloos op zaterdagavond.

:+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133102940
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:38 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb het gister ook op de markt gekocht bij de noten boer. Ik zag daar namelijk mijn nieuwe verslaving: gedroogde cranberries. :9~

Weet alleen niet meer hoe duur het daar was (chiazaad) en hoeveel gram. Maar de helft lag op de grond toen ik het in een glazen pot wou doen....
ik ben "verslaafd" aan gedroogde mango.

Vanmorgen gesport. Nieuw schema gekregen voor komende maanden.
Vetpercentage was 36, moet naar 34
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 november 2013 @ 10:53:32 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_133103036
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 10:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

kakken..
ik lust geen bier!
waarom is dat "een SQ doen" :'(
disclaimer
pi_133103074
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom is dat "een SQ doen" :'(
jij deed toch 3x op een ochtend binnen een bepaalde tijd?? :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 november 2013 @ 10:56:57 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_133103097
Oh je hebt al drie keer gekakt :D me so proud O+
disclaimer
  zondag 10 november 2013 @ 10:58:36 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_133103128
Gisteren twee flessen wijn op want ik mocht geen bier meer van mezelf. Mijn logica O+

wel -1,1 dus. Die zal ik morgen wel keihard terug krijgen :')!!!
disclaimer
  zondag 10 november 2013 @ 11:13:21 #165
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133103422
Ons feestje was ontzettend gezellig, bijna iedereen was er en we voelden ons fantastisch. Heb wel een glas wijn of vier gehad, wat loempiaatjes en twee pigs in blankets, maar verder normaal gedaan. Was ook gewoon gezellig, steeds mensen die me dingen kwamen vragen of vertellen en die binnenkwamen of juist weer weg gingen. Had gewoon geen tijd om te snaaien :)
  zondag 10 november 2013 @ 14:13:48 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133108243
Howwwwww

[ Bericht 97% gewijzigd door uniekhoorn op 10-11-2013 14:51:47 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133108366
Die kater van Zeester klonk zo goed, dat ik er eentje voor mezelf heb geregeld.
pi_133108761
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die kater van Zeester klonk zo goed, dat ik er eentje voor mezelf heb geregeld.
Zit je te genieten?
pi_133108887
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zit je te genieten?
Ik snap er vooral geen kut van. Heb 2 prosecco, een kriek en een minibeetje amaretto op. Om dat nou hardcore te noemen :'). Maar kan m'n ogen amper open houden.
pi_133108942
Moet je ongesteld worden? Bij mij altijd katergarantie.
pi_133109050
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Moet je ongesteld worden? Bij mij altijd katergarantie.
Nope. Ach, ik ga lekker lam op de bank hangen, en dan straks O+ hutspot O+ maken. Da's stevig genoeg om voor wat energie te zorgen, zodat ik vanavond weer kan hardlopen. Waar ik ongewoon veel zin in heb :').
pi_133109120
Gnomgnomgnom gesmolten kaas :9~
pi_133109161
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gnomgnomgnom gesmolten kaas :9~
Door de hutspot :9. Een beetje dan he B-). Ik bedenk me elke keer dat ik m'n tosti-apparaat eens uit het stof moet halen, maar dan eet ik echt alleen nog maar tosti's :').
pi_133109179
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Door de hutspot :9. Een beetje dan he B-). Ik bedenk me elke keer dat ik m'n tosti-apparaat eens uit het stof moet halen, maar dan eet ik echt alleen nog maar tosti's :').
Op mn ei :9~
pi_133111713
O+ jukbeenderen O+

O+ sleutelbeenderen O+
pi_133114316
Ik heb soms ook tosti fases, maar als ik gewoon volkoren brood gebruik, en 30+ kaas, dan mag dat ook in the zone best can mezelf. Rommelmarkt was fijn, heb er fijn weer wat troepjes bij, en een leuk rokje! Daarna heel spontaan nog met een goede vriend die ok al een tijdje niet gezien had afgesproken en dat was heel leuk. Maar daar ging m'n dutje dus ook ;)! Nu naar huis, boodschappen doen en dan eindelijk slapen ;).
pi_133119254
Zo we gingen vanmiddag op visite, en had van te voren al het eten gemaakt
Dus net netjes verse jachtschotel gegeten met boontjes en niet naar de frietzaak gegaan!

En wat was het lekker. Zo weer ontbijtje klaar maken voor morgen, avond eten is al klaar voor morgen. Morgen na het werk sporten. Het beloofd morgen een goede dag te worden!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 11 november 2013 @ 08:13:44 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133138822
Zo, dagje intermittent fasting om te kijken of ik de boel daar een beetje mee gereset krijg.
Kan deze week sws niet heel rigoreus de kcals verminderen anders kom ik zaterdag de eerste heuvel van de zevenheuvelennacht niet eens op. :D
Maar wel maar even nu eerst de overtollige suikers gaan verbranden vandaag.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 09:28:51 #179
5428 crew  miss_sly
pi_133139708
Deze week wordt voor mij ook niet echt geweldig, omdat ik sowieso amper kan bewegen. B is naar het buitenland, dus ik moet S wegbrengen en ophalen en dan kan ik niet op de fiets, anders komt ik iedere dag echt veel te laat en ga ik veel te vroeg weg. Sporten gaat uiteraard ook niet, want ik kan S niet alleen thuis laten, dus alleen op woensdagochtend heb ik enige beweging :')

Het fijne is dat ik inmiddels zo aan mijn beweging (fietsen en sporten) gehecht ben, dat ik het echt vervelend vind dat ik niet kan deze week.
  maandag 11 november 2013 @ 11:16:46 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133142092
Wat is het rustig hier? Allemaal hard aan het sporten? Of aan het werk?

Oh ja... werk... :') :W
  maandag 11 november 2013 @ 11:17:17 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_133142111
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het rustig hier? Allemaal hard aan het sporten? Of aan het werk?

Oh ja... werk... :') :W
ik ben een beetje stout geweest dit weekend dus de weegschaal was niet zo opbeurend :')
disclaimer
pi_133142154
Ik had bier dit weekend. Wel hard gewerkt. En ik had kaasfondue.

Vandaag ben ik heel hard aan de schoonmaak.
  maandag 11 november 2013 @ 11:24:08 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_133142279
zaterdag begon best goed. Ik had zelfs gewoon gezond gekookt voor de spelletjesavond :')
(stoofpot met rundvlees, velen groente en gekookte aardappelen). En daarna gingen we Glow lopen.
En toen kwamen we thuis en heb ik een flesje wijn geplopt.
En nog een fles :')
En wat blokjes kaas en een handje M&M's gegeten.
De volgende dag na een beulsessie ook nog eens -1,1 op de weegschaal :D :D
Maar goed, dan wordt het dus zondag, en heb je een kater, en veel dorst en vetzucht dus na een pak granaatappelsap, een fles cola :') en nog een plens melk, een pak gevuld speculaas, een Swirl en broodjes ossenworst compenseerde is dat ruimschoots door vanmorgen een +2,3 t.o.v. gisterochtend te scoren _O-

Lijven O+
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 11:26:07 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133142327
Pfft, jeetje SQ. Ik word al misselijk als ik naar jouw lijstje kijk...

Ik had vanochtend + 0,5, maar na het feestje kan ik daar echt niet van wakker liggen. Da's er morgen wel weer af.
  maandag 11 november 2013 @ 11:26:09 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133142329
Ai! Maar goed, minstens 1 daarvan is er morgen weer af toch?

Hier dank ik god op mijn knietjes voor hardlopen, want zonder dat zou het echt helemaal dramatisch zijn. DP postte gisteren hoeveel inspiratie ze uit het topic haalde... ik heb daar helemaal geen last van, sterker nog, ik erger me gek en ben strontjaloers! :D :@
  maandag 11 november 2013 @ 11:28:26 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_133142381
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ai! Maar goed, minstens 1 daarvan is er morgen weer af toch?

Hier dank ik god op mijn knietjes voor hardlopen, want zonder dat zou het echt helemaal dramatisch zijn. DP postte gisteren hoeveel inspiratie ze uit het topic haalde... ik heb daar helemaal geen last van, sterker nog, ik erger me gek en ben strontjaloers! :D :@
Erger je je aan vreetbuien? Of aan afvallende mensen?

Ja idd, daar is er morgen 1 van weg, nog een paar dagen flow pakken voor het weer De Tijd van de Maand is en ik er soberso gratis twee kilo vocht bij krijg. :')
disclaimer
pi_133142413
Ik ben ook strontjaloers. Daarom post ik denk ik ook niet meer zo veel. :@

Verder zit ik met een beetje spanning te wachten op mijn Tijd van de Maand....
  maandag 11 november 2013 @ 11:33:09 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_133142506
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook strontjaloers. Daarom post ik denk ik ook niet meer zo veel. :@

Verder zit ik met een beetje spanning te wachten op mijn Tijd van de Maand....
Met spanning? Heb je gebatst zonder rubber?
disclaimer
pi_133142592
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met spanning? Heb je gebatst zonder rubber?
Altijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel buikpijn, dus het zal wel goed komen.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 11:42:44 #190
5428 crew  miss_sly
pi_133142767
En gewoon doorslikken leek een goed idee, omdat?
Ik hoop dat het goed komt, Loona!

Ik had een redelijk weekend, ik vrees alleen voor vandaag :')
het is immers Sint Maarten, dat wordt kennelijk ook echt gevierd hier. Ik ken het niet, maar Claudia_x zei me dat ik goed moest inslaan met snoep, want dat er veel aan de deur komen. Dus heb ik drie zakken snoep in huis om weg te geven. Zul je zien dat er niet een bij ons aan de deur komt. En drie zakken snoep....die branden natuurlijk enorme gaten in de la waar ze in liggen :P
  maandag 11 november 2013 @ 11:46:21 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133142857
Ik zou ook doorgeslikt hebben want middenin een strip stoppen levert soms ook een hoop gedoe op met een menstruatie die op zich laat wachten etc. Dan kan je maar beter je strip af maken.
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Erger je je aan vreetbuien? Of aan afvallende mensen?

Ja idd, daar is er morgen 1 van weg, nog een paar dagen flow pakken voor het weer De Tijd van de Maand is en ik er soberso gratis twee kilo vocht bij krijg. :')
Ik erger me vooral aan mezelf maar ook aan getrut hier over onsjes erbij en er weer af. Maar goed, zoals gezegd, dat is meer jaloezie dan iets anders hoor! :D
  maandag 11 november 2013 @ 11:47:03 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_133142878
het gaat toch om afvallen hier :P
Natuurlijk hebben we het over onsjes er af en er bij :7 O+
disclaimer
pi_133142907
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef miss_sly het volgende:

het is immers Sint Maarten, dat wordt kennelijk ook echt gevierd hier. Ik ken het niet, maar Claudia_x zei me dat ik goed moest inslaan met snoep, want dat er veel aan de deur komen. Dus heb ik drie zakken snoep in huis om weg te geven. Zul je zien dat er niet een bij ons aan de deur komt. En drie zakken snoep....die branden natuurlijk enorme gaten in de la waar ze in liggen :P
Omdat de bijsluiter me 2 keuzes gaf. Doorslikken of direct stoppen na de vergeten pil. Dat laatste was geen optie omdat of dat "gisteren" was of vorige week.
  maandag 11 november 2013 @ 11:48:12 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133142909
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat toch om afvallen hier :P
Natuurlijk hebben we het over onsjes er af en er bij :7 O+
Ja, en normaal gesproken irriteert me dat al mateloos, ga een keertje plassen en het is er af en neem een groot glas thee en het is er weer bij, maar als het mij niet lukt dan vind ik het nog veel stommer! :6
  maandag 11 november 2013 @ 11:48:26 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133142917
quote:

Ik herken het. Alleen is het hier een complete verrassing hoeveel koters er langs gaan komen, dus met wat pech komen er drie langs. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 november 2013 @ 11:48:45 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_133142925
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, en normaal gesproken irriteert me dat al mateloos, ga een keertje plassen en het is er af en neem een groot glas thee en het is er weer bij, maar als het mij niet lukt dan vind ik het nog veel stommer! :6
ik zal het voortaan alleen nog komen melden als er vijf kilo af is steeds dan :P
disclaimer
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 11:49:51 #197
5428 crew  miss_sly
pi_133142943
Ok, op die manier. Ja, dan is doorslikken wellicht het verstandigste. Wellicht een testje ook inmiddels?

Onsjes erbij of eraf tel ik ook niet, hoor. Dan blijf je toch bezig?
  maandag 11 november 2013 @ 11:50:27 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133142959
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik zal het voortaan alleen nog komen melden als er vijf kilo af is steeds dan :P
-O-
Dat zeg ik toch niet? En ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik me aan jou specifiek erger.
Ik gaf alleen maar aan dat ik de motivatie die DP hier vandaan haalt helemaal niet herken en waarom dat is.

Pfff, ik zeg niet voor niets in elke post waar ik dit meld dat ik voornamelijk HEEL ERG JALOERS ben dus dat het probleem bij mij ligt en niet bij jullie. -O-
pi_133142974
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Ok, op die manier. Ja, dan is doorslikken wellicht het verstandigste. Wellicht een testje ook inmiddels?

Ik wil mijn bloeding afwachten. Komt ie niet dan testje en huisarts. Volgens mij zijn testjes ook niet op zulke korte termijn te doen.
Komt ie wel, dan all is fine en doen we daarna voor de zekerheid alsnog een testje.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 11:52:02 #200
5428 crew  miss_sly
pi_133143003
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 11:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik wil mijn bloeding afwachten. Komt ie niet dan testje en huisarts. Volgens mij zijn testjes ook niet op zulke korte termijn te doen.
Komt ie wel, dan all is fine en doen we daarna voor de zekerheid alsnog een testje.
Als je het over 4 weken geleden hebt dat ie vergeten is, is het niet te vroeg voor een test.

Maar verder vooral zelf weten, hoor.
  maandag 11 november 2013 @ 11:53:06 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_133143032
quote:
13s.gif Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

Pfff, ik zeg niet voor niets in elke post waar ik dit meld dat ik voornamelijk HEEL ERG JALOERS ben dus dat het probleem bij mij ligt en niet bij jullie.
Het was een grapje, mop :*
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 11:54:40 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133143087
Ow... :@
Ik word niet gezelliger van dat vasten he? ;) :D
pi_133143106
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nope. :D
  maandag 11 november 2013 @ 11:55:05 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_133143109
quote:
Maakt niet uit, het is maandagochtend, dan hoor je zo te doen. :') O+
disclaimer
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 11:56:19 #205
5428 crew  miss_sly
pi_133143149
quote:
:*
Volgens mij word je vooral niet gezelliger van het feit dat het even niet zo lekker loopt. Komt goed! Je hebt al veel bereikt en er komt vast nog meer!
pi_133143152
BE-tje :*

Komwelgoedsgatjuh!
  maandag 11 november 2013 @ 11:57:13 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133143179
quote:
Vast wel!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 november 2013 @ 12:09:52 #208
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133143540
Joh, we houden ook van je als het niet lekker gaat hoor :)

En ik ga gewoon de chocolaatjes van het feest uitdelen vanavond, kan ook best.

Ik heb m'n lunch al op en nu al trek. Zo maar even wandelen, dan heb ik een minder duf hoofd en dus ook minder neiging om er rotzooi in te stoppen.
pi_133143547
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef eleusis het volgende:

[..]

Vast wel!
  maandag 11 november 2013 @ 12:23:48 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133143890
Ik ben trouwens toch nog 500gram gezakt deze week, ondanks een aanval van nootjes *O*
Waardoor ik nu 88.0 zit, toch nog een ATL.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 11 november 2013 @ 12:32:54 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133144101
*;

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef eleusis het volgende:
Ik ben trouwens toch nog 500gram gezakt deze week, ondanks een aanval van nootjes *O*
Waardoor ik nu 88.0 zit, toch nog een ATL.
Netjes hoor! :Y

Hier liggen de oats met kwark en fruit lekker zwaar op de maag, daar ga ik de middag wel op doorkomen gok ik. :D :Y

Zaterdag had ik dus die mindfulnessdag en tijdens een van de meditaties moest je iets van jezelf bedenken waar je trots op was. Omdat het gaat om het feit dat je niet altijd maar iets wil dat nu nog niet is, het gaat om het hier en nu.
En toen heb ik idd maar gefocussed op het feit dat er nu toch mooi wel 30 af zijn en ik daar best heel trots op mag zijn en dat als het hierbij zou blijven, dat dat ook ok zou zijn.

Nou ben ik er wel over uit dat ik dat niet helemaal 100% ok zou vinden, ik wil er echt nog wel wat af, maar idd... als ik altijd op dit gewicht zou blijven en iig niet zwaarder zou worden dan zou ik iig wel dik tevreden mogen zijn. Want ondanks geklooi van een paar kilo'tjes op en neer zijn die 30kg er nu inmiddels al wel ruim een jaar vanaf. :Y
  maandag 11 november 2013 @ 12:53:46 #212
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133144503
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
*;

[..]

Netjes hoor! :Y

Hier liggen de oats met kwark en fruit lekker zwaar op de maag, daar ga ik de middag wel op doorkomen gok ik. :D :Y

Zaterdag had ik dus die mindfulnessdag en tijdens een van de meditaties moest je iets van jezelf bedenken waar je trots op was. Omdat het gaat om het feit dat je niet altijd maar iets wil dat nu nog niet is, het gaat om het hier en nu.
En toen heb ik idd maar gefocussed op het feit dat er nu toch mooi wel 30 af zijn en ik daar best heel trots op mag zijn en dat als het hierbij zou blijven, dat dat ook ok zou zijn.

Nou ben ik er wel over uit dat ik dat niet helemaal 100% ok zou vinden, ik wil er echt nog wel wat af, maar idd... als ik altijd op dit gewicht zou blijven en iig niet zwaarder zou worden dan zou ik iig wel dik tevreden mogen zijn. Want ondanks geklooi van een paar kilo'tjes op en neer zijn die 30kg er nu inmiddels al wel ruim een jaar vanaf. :Y
Zeker is dat iets om trots op te zijn! Je bent toch maar mooi heel anders met eten en gezond zijn bezig dan een tijd geleden :Y
pi_133145881
Moet je ook naar jezelf helemaal niet downplayen! Ook al ben je dan nog misschien niet helemaal waar je wil zijn. Doet niets af aan de prestatie die je al geleverd hebt!

Wie zei nou laatst iets over "de boom in met je 10% gewichtsverlies is al superknap"

Jij gaat oik gewoon llekker door!
pi_133146054
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:49 schreef miss_sly het volgende:

Mijn weegschaal gaat per halve kilo dus ik heb zelfs geen idee van de onsjes.
pi_133146526
Paar weken geleden hier al geroepen dat er echt 40 kilo af moet..

Ik heb een lijstje gemaakt.. Misschien willen jullie wat tips geven? :)
SPOILER
SPOILER
  maandag 11 november 2013 @ 14:10:12 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_133146606
ik zou eens beginnen met de crackers en de beschuitjes te ditchen voor boterhammen. Die vullen meer.
Wat woksausjes betreft: die van go-tan zijn prima te doen, zit niet zo veel suiker in als bijvoorbeeld Conimex.
Ik denk verder dat het voor een man van jouw formaat erg weinig is. Ik denk dat je kapot gaat gaan van de honger. Wat doe je overdag? En heb je deze aanpak al geprobeerd?
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:15:14 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133146756
:o Dat is wel heel makkelijk eigenlijk, je eet veel en veel te weinig voor iemand van jouw lengte en omvang! :o

Het is niet heilig, en ik stap gaarne opzij voor anderen die het beter uit kunnen leggen en niemand is hetzelfde, maar als leidraaid om mee te beginnen zou ik je willen aanraden om naar je BMR te kijken.
Dat is, volgens deze site: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php, 2435 kcal. Dat is, uit de losse pols berekend, het aantal calorieën dat je lichaam per 24 uur verbruikt als je lichaam in absolute rust is. Dus als je op een bed ligt te vegeteren.

Op diezelfde site kan je ook nog uitrekenen wat je zou verbruiken als je je gemiddelde activiteit er bij aan geeft. Als je daar onder gaat zitten val je af. En daar moet je dan niet met 1500kcal onder gaan zitten natuurlijk, bij 500kcal per dag minder val je ook al af.
Om 1kg vet kwijt te raken moet je ongeveer 7000Kcal minder eten dan je verbrandt.

Nogmaals, dit is allemaal losse pols gebeuren, elk lichaam is verschillend, maar voor iemand met jouw lengte en gewicht eet je echt veel te weinig!

Wat SQ zegt, weg met de crackers, in met de boterhammen.
En een A: 200 gram broccoli, 125 gram kipfilet is natuurlijk geen avondeten! :N Dat is een tussendoortje! Een kwart komkommer is geen tussendoortje, dan kan je net zo goed een glas water drinken. Die kwart komkommer eet je bij je lunch erbij omdat het lekker fris is en vervolgens neem je als tussendoortje 2 gekookte eitjes ofzo.
  maandag 11 november 2013 @ 14:16:52 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_133146798
hehehe, maar zaterdag en zondag staan er niet bij, misschien eet ie op die dagen wel een blok Diamant als diner :7
disclaimer
pi_133146828
quote:

Ik zou gewoon mn gordijnen dicht doen en de deur niet openmaken. Hoef je ook geen snoep te kopen. Wij deden dat vroeger ook altijd want mijn moeder vond het bedelen. We mochten dan zelf ook niet langs de deuren.
My salvation lies in your love..
  maandag 11 november 2013 @ 14:18:33 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133146830
Ieuw! :X :D
Maar ja, het zou zomaar kunnen idd!

Patrique, ik zou je bijna aanraden om gewoon eens bij een dietist(e) langs te gaan, maar ja... ook daar zitten hele slechte tussen. Maar die kunnen je wel een beetje helpen om je in de richting van normale hoeveelheden te brengen. Los van de crackers ziet het er best aardig uit, het is alleen veel te weinig.

Een salade met 200gr sla, 1 tomaat en een kwart paprika, een beetje ui en een eitje! :o Whoeoptiedoo! Kijk je uit dat je niet uit de band springt! ;) :D

Sorry, dat is flauw. :@ En tsja, wie ben ik om er iets van te zeggen, ik ben te zwaar dus wie weet maak ik mijn salades wel veel en veel te ruim, maar dan toch vooral vwb de roquefort en de walnoten want met die groentes kan je net zo goed de dubbele hoeveelheden nemen of zelfs het vierdubbele in het geval van de paprika want dat kan echt geen kwaad hoor!

En hoe minder je eet, hoe meer kans dat je buiten dit programme trek krijgt en alsnog extra gaat eten. Dan kan je het maar beter gewoon wat ruimer plannen dat je dan verder geen extra trek hebt.
  maandag 11 november 2013 @ 14:24:21 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_133146985
Even voor de beeldvorming van PatriQue, ik ben een vrouw van 1.68 / 32 jaar / 86 kilo. Ik eet op een dag:

O: 250 gram kwark, 30 gram muesli, schep lijnzaad, 1 banaan ōf 2 kiwi's
T: appel of een paprika
L: Vier boterhammen met bijv. kipfilet of smeerkaas
T: Bak wortelen (250 gram) en twee mandarijnen of een komkommer (een hele ja)
D: 100 gram vlees, 125 gram aardappel, 350 gram groente

Ik eet vrij streng en weinig en val hiermee met (regel)matig bewegen (dat is: 7km fietsen en gemiddeld 4 km per dag wandelen) ongeveer een kilo per week af.
Jouw lijstje is magerder dan de mijne maar je weegt wel bijna 50 kilo meer, dat is echt te weinig!
disclaimer
pi_133147025
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Paar weken geleden hier al geroepen dat er echt 40 kilo af moet..

Ik heb een lijstje gemaakt.. Misschien willen jullie wat tips geven? :)
SPOILER
SPOILER
ik mis vezels

Mijn lijstje van vandaag (vrouw, 35 jaar, 77 kg)

O: boterham kaas, boterham kipfilet tuinkruiden
T: paprika
L: 250gr. kwark, banaan, appel, wat muesli
T: 4 mandarijnen
D: bloemkool, gebakken aardappelschijfjes, mager hamburgertje van de grillplaat
S: sportprogramma afwerken
T: weet ik nog niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 11-11-2013 14:31:06 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 november 2013 @ 14:31:12 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_133147194
ik heb alleen je maandag even ingevoerd in mijn appje en ik kom op 1036 calorieën :o
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:34:56 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133147284
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dit topic echt fijn atm. Postte een paar weken geleden dat ik door Kwee geīnspireerd was om ondanks alle tegenzin TOCH naar buiten te gaan en sindsdien heb ik geloof ik niet 1 echt slechte dag gehad *O*

Dus all hail to dit topic and all hail to kwee!

Ikzelf heb er een week uitgelegen. GEEN motivatie of niks. Toch gaan, maar gewoon prutswerk afleveren. Dat is sinds vorig week weer goed gekomen :P Ik heb HEERLIJK gesport vandaag ook weer, ben bekaf, ben 74,4 (ik schommel en het boeit me geen flikker :P ), heb een nieuwe broek nodig in mt 27 want hij word ietwat wijd... of ik moet hem nog eens wassen en dan nog eens kijken... en ik mag a.s donderdag weer meten B-) \O/
  maandag 11 november 2013 @ 14:44:15 #225
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133147546
Ik at net een banaan en heb nu al weer honger... :')
pi_133147596
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik at net een banaan en heb nu al weer honger... :')
ik heb eenuurtje geleden mijn lunch op..... mijn buik knort al weer..
Over klein half uurtje ga ik mijn mandarijnen verorberen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 november 2013 @ 14:47:13 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_133147639
ik heb gelukkig nog een bakje wortelen. ;(
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:47:48 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_133147658
Net ging er iemand met een schaal chocoladekruidnoten rond :')
disclaimer
pi_133147706
Ik leef de komende dagen op red bull light en koffie :'). Na m'n tentamen vrijdag ga ik dmv slaappillen even m'n bioritme resetten, want het gaat op dit moment helemaal nergens over. Maar dat komt wel goed. Nu nog even als een gek blokken. Het scheelt dat ik tijdens het studeren echt smacht naar 3 goede maaltijden, zonder al te veel tussendoor te snaaien.

Vanavond ga ik trouwens weer kastanjes stoven O+. Hoe eten jullie die eigenlijk? Ik ben van kinds af aan gewend ze of in de oven te poffen, of in een laagje water te stoven, en dan gewoon uit het jasje te pellen, zonder te verwerken ofzo.
pi_133147745
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net ging er iemand met een schaal chocoladekruidnoten rond :')
Oeh tempting!

wij hebben sinds een paar maanden een snoepautomaat beneden staan...
ik vind mezelf wel erg stoer.. heb er nog niks uit gehaald..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 november 2013 @ 14:52:17 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133147801
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leef de komende dagen op red bull light en koffie :'). Na m'n tentamen vrijdag ga ik dmv slaappillen even m'n bioritme resetten, want het gaat op dit moment helemaal nergens over. Maar dat komt wel goed. Nu nog even als een gek blokken. Het scheelt dat ik tijdens het studeren echt smacht naar 3 goede maaltijden, zonder al te veel tussendoor te snaaien.

Vanavond ga ik trouwens weer kastanjes stoven O+. Hoe eten jullie die eigenlijk? Ik ben van kinds af aan gewend ze of in de oven te poffen, of in een laagje water te stoven, en dan gewoon uit het jasje te pellen, zonder te verwerken ofzo.
Ik heb dat nog nooit gedaan. Kan je die gewoon bij de groenteboer halen?
pi_133147817
Vandaag werd er ook twee keer cake en snoep aangeboden, mensen snappen het soms echt niet...
pi_133147853
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gedaan. Kan je die gewoon bij de groenteboer halen?
Vast wel. Ik heb ze op de markt meegenomen. Ze zijn wel maar een hele bepaalde periode lekker, dus ik koop ze alleen als m'n moeder zegt dat ik het moet doen :P. Ik ga even opzoeken hoe ze qua calorieën zitten, want wat mij betreft is het gewoon snoep O+.
  maandag 11 november 2013 @ 14:53:52 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_133147857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oeh tempting!

wij hebben sinds een paar maanden een snoepautomaat beneden staan...
ik vind mezelf wel erg stoer.. heb er nog niks uit gehaald..
ik vind ze gelukkig niet lekker genoeg :P
Heel het gebouw staat momenteel vol met grote glazen potten kruidnoten _O-
disclaimer
pi_133147898
195 kcals per 100 gram. Godverdomme.
  maandag 11 november 2013 @ 14:55:49 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_133147925
quote:
8s.gif Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
195 kcals per 100 gram. Godverdomme.
100 gram van zoiets is ook al best machtig toch?
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:56:25 #237
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133147941
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
Even voor de beeldvorming van PatriQue, ik ben een vrouw van 1.68 / 32 jaar / 86 kilo. Ik eet op een dag:

O: 250 gram kwark, 30 gram muesli, schep lijnzaad, 1 banaan ōf 2 kiwi's
T: appel of een paprika
L: Vier boterhammen met bijv. kipfilet of smeerkaas
T: Bak wortelen (250 gram) en twee mandarijnen of een komkommer (een hele ja)
D: 100 gram vlees, 125 gram aardappel, 350 gram groente

Ik eet vrij streng en weinig en val hiermee met (regel)matig bewegen (dat is: 7km fietsen en gemiddeld 4 km per dag wandelen) ongeveer een kilo per week af.
Jouw lijstje is magerder dan de mijne maar je weegt wel bijna 50 kilo meer, dat is echt te weinig!
Beeldvorming 2 :

Vrouw, 1.83, 74.4 kg, 24 jaar.

O : Beschuit met 20+ smeerkaas, 150gr magere kwark, 50gr magere yoghurt, 20gr muesli.
T : Niks
L : 4x spelt, met dieet halvarine, 1 pindakaas, 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees, 1 gestampte muisjes
T : Of niks of 2 beschuiten met 20+ smeerkaas. Of soms een gekookt ei.
D : Minimaal 400gr groente. Gisteren had ik er 600 :') :9, 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 200gr griekse yoghur 0% vett en 100gr vlees (kipfilet, varkenshaas, biefstuk)
T : Smoothie van verse jus, 100gr magere kwark en frambozen.
T2 : 200gr magere kwark 50gr magere yoghurt, 30gr muesli. Of als ik geen zin in die smoothie heb, dan 300gr kwark en iets anders erbij. Meestel meer muesli.
T3 : 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas of een gekookt ei.

Al met al rond de 1900kcal. Mijn bmr ligt als ik NIKS doe op 1600. Met sporten ongeveer rond de 2500.
pi_133147951
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

100 gram van zoiets is ook al best machtig toch?
Ik heb gister echt minstens 350 gram op :@.
  maandag 11 november 2013 @ 14:57:34 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133147982
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag werd er ook twee keer cake en snoep aangeboden, mensen snappen het soms echt niet...
Same. Loeihard gesport (medisch fitness) en men gaat roze koeken bij de koffie / thee eten _O-
  maandag 11 november 2013 @ 14:58:09 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148001
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik vind ze gelukkig niet lekker genoeg :P
Heel het gebouw staat momenteel vol met grote glazen potten kruidnoten _O-
Niet? :o Ik moet er niet aan beginnen. Dan gaat alles op ook :o
  maandag 11 november 2013 @ 14:58:16 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_133148005
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb gister echt minstens 350 gram op :@.
respect.
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:58:23 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133148008
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beeldvorming 2 :

Vrouw, 1.83, 74.4 kg, 24 jaar.

O : Beschuit met 20+ smeerkaas, 150gr magere kwark, 50gr magere yoghurt, 20gr muesli.
T : Niks
L : 4x spelt, met dieet halvarine, 1 pindakaas, 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees, 1 gestampte muisjes
T : Of niks of 2 beschuiten met 20+ smeerkaas. Of soms een gekookt ei.
D : Minimaal 400gr groente. Gisteren had ik er 600 :') :9, 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 200gr griekse yoghur 0% vett en 100gr vlees (kipfilet, varkenshaas, biefstuk)
T : Smoothie van verse jus, 100gr magere kwark en frambozen.
T2 : 200gr magere kwark 50gr magere yoghurt, 30gr muesli. Of als ik geen zin in die smoothie heb, dan 300gr kwark en iets anders erbij. Meestel meer muesli.
T3 : 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas of een gekookt ei.

Al met al rond de 1900kcal. Mijn bmr ligt als ik NIKS doe op 1600. Met sporten ongeveer rond de 2500.
Voor PatriQue... die spelt is brood, 4 boterhammen dus. ;)
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:06 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148029
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ooh ja, sorry :P
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:08 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_133148031
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

nee, maar als ik in de zone zit gaat het ook best goed, alleen soms heb ik gewoon even een dag als gisteren nodig :') Dan kan ik er met gemak weer even tegenaan :D
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:48 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133148054
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Check! Wij hebben gisteren ook samen een zakje weg zitten knagen.
Niet de chocoladepepernoten, die haal ik gewoon niet in huis. Die vind ik zo enorm lekker maar dan maar gewoon kale kruidnootjes eten, dat scheelt toch weer. ;)
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:49 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_133148056
Ik heb overigens wel gepurgeerd gisteren. Mijn maag was het er toch niet helemaal mee eens O+
disclaimer
pi_133148071
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

respect.
Vreten kan ze wel.

Maar dat was ongepeld, bedenk ik me, dus het zal iets van 250 zijn en dan valt het best mee want avondeten was een salade en boterham ipv hutspot dus hoera ik heb het weer goedgepraat. Ofzo.
  maandag 11 november 2013 @ 15:01:07 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_133148098
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet de chocoladepepernoten, die haal ik gewoon niet in huis. Die vind ik zo enorm lekker maar dan maar gewoon kale kruidnootjes eten, dat scheelt toch weer. ;)
Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.
Gewone kruidnoten 430/100g
Choco kruidnoten 480/100g
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:01:44 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133148118
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.
Gewone kruidnoten 430/100g
Choco kruidnoten 480/100g
Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten... :X
Nou ja goed, toch maar gewoon volhouden tot ze uitverkocht zijn, meestal gaan ze wel lekker hard. :Y
pi_133148119
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou eens beginnen met de crackers en de beschuitjes te ditchen voor boterhammen. Die vullen meer.
Wat woksausjes betreft: die van go-tan zijn prima te doen, zit niet zo veel suiker in als bijvoorbeeld Conimex.
Ik denk verder dat het voor een man van jouw formaat erg weinig is. Ik denk dat je kapot gaat gaan van de honger. Wat doe je overdag? En heb je deze aanpak al geprobeerd?
En hoeveel boterhammen zou je dan aanraden? Gewoon hetzelfde als de crackers/beschuiten?
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, maar zaterdag en zondag staan er niet bij, misschien eet ie op die dagen wel een blok Diamant als diner :7
Ah absoluut :P
  maandag 11 november 2013 @ 15:02:11 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_133148130
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten... :X
Shit, sorry :')
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:02:38 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_133148140
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

En hoeveel boterhammen zou je dan aanraden? Gewoon hetzelfde als de crackers/beschuiten?

[..]

Voor iemand van jouw formaat? 's morgens vier en 's middags vier. Minimaal.
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:02:58 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148153
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, maar als ik in de zone zit gaat het ook best goed, alleen soms heb ik gewoon even een dag als gisteren nodig :') Dan kan ik er met gemak weer even tegenaan :D
Ja, dat herken ik.

:Y

Ik ga volgende week 3 dagen achter elkaar uit eten, dus ik leef al 2 weken op 1700kcal. Ben er maar weer mee gestopt :') Ben nog steeds 74,4 (alhoewel dat ook door de vreetbui van dinsdag kan komen :') en zaterdag en zondag waren ook matig :P ) en het is gewoon debiel weinig. Ik heb echt minimaal 1900 nodig. Vandaag helemaal GEEN problemen. En ik heb besloten dat tot en met Maandag zo te houden :P

En dan maar wat betere keuze's in het restaurant maken, en geen ijs als toetje. Gewoon een kopje koffie of thee :9
  maandag 11 november 2013 @ 15:03:11 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133148157
:D Echt... ik heb daar zo'n zwak voor. Vind het derhalve best knap dat ik ze nog niet gekocht heb. En nu ga ik ook even afsluiten want mijn duiveltje fluistert nu al weer in mijn oor of we niet straks een zakje kunnen scoren. :') :{
  maandag 11 november 2013 @ 15:03:55 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148178
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik haal het maar niet. Liggen hier spekkies voor sintmaarten... als ze vanaaf niet op gaan flikker ik ze weg.

Laatst bonbons gekregen... :X Voordat ik er erg in had verdwenen er zo 6 in mijn giecheltje :')
  maandag 11 november 2013 @ 15:04:27 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_133148189
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat herken ik.

:Y

Ik ga volgende week 3 dagen achter elkaar uit eten, dus ik leef al 2 weken op 1700kcal. Ben er maar weer mee gestopt :') Ben nog steeds 74,4 (alhoewel dat ook door de vreetbui van dinsdag kan komen :') en zaterdag en zondag waren ook matig :P ) en het is gewoon debiel weinig. Ik heb echt minimaal 1900 nodig. Vandaag helemaal GEEN problemen. En ik heb besloten dat tot en met Maandag zo te houden :P

En dan maar wat betere keuze's in het restaurant maken, en geen ijs als toetje. Gewoon een kopje koffie of thee :9
Maar je bent eigenlijk al op gewicht, dus dan moet uit eten gaan / een vreetdag gewoon kunnen als je de rest van de week gewoon normaal doet. Dan zul je niet afvallen, maar dat hoeft ook niet echt meer :)
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:04:46 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148202
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

[..]

Ik zou gewoon lekker 3 a 4 bth pakken tussen de middag.
pi_133148211
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw! :X :D
Maar ja, het zou zomaar kunnen idd!

Patrique, ik zou je bijna aanraden om gewoon eens bij een dietist(e) langs te gaan, maar ja... ook daar zitten hele slechte tussen. Maar die kunnen je wel een beetje helpen om je in de richting van normale hoeveelheden te brengen. Los van de crackers ziet het er best aardig uit, het is alleen veel te weinig.

Een salade met 200gr sla, 1 tomaat en een kwart paprika, een beetje ui en een eitje! :o Whoeoptiedoo! Kijk je uit dat je niet uit de band springt! ;) :D

Sorry, dat is flauw. :@ En tsja, wie ben ik om er iets van te zeggen, ik ben te zwaar dus wie weet maak ik mijn salades wel veel en veel te ruim, maar dan toch vooral vwb de roquefort en de walnoten want met die groentes kan je net zo goed de dubbele hoeveelheden nemen of zelfs het vierdubbele in het geval van de paprika want dat kan echt geen kwaad hoor!

En hoe minder je eet, hoe meer kans dat je buiten dit programme trek krijgt en alsnog extra gaat eten. Dan kan je het maar beter gewoon wat ruimer plannen dat je dan verder geen extra trek hebt.
Hmm ok.. Ik vond het best veel al.. :P Maar hmm.. ok... Ik zal eens kijken hoe ik het aan kan passen!
  maandag 11 november 2013 @ 15:05:52 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_133148232
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou gewoon lekker 3 a 4 bth pakken tussen de middag.
minstens.
Hij heeft een BMR van 2700, dan moet je echt niet onder de 2000 gaan zitten. Al helemaal niet op de 1000 die nu zijn lijst uitmaakt :@
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:06:31 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_133148252
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hmm ok.. Ik vond het best veel al.. :P Maar hmm.. ok... Ik zal eens kijken hoe ik het aan kan passen!
Je moet aan kcal ongeveer het dubbele gaan eten dan nu in je lijstje staat.
Doe je iets van beweging?
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 15:07:09 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148263
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar je bent eigenlijk al op gewicht, dus dan moet uit eten gaan / een vreetdag gewoon kunnen als je de rest van de week gewoon normaal doet. Dan zul je niet afvallen, maar dat hoeft ook niet echt meer :)
Nee, maar 1 dag is niet erg, maar 3 dagen achter elkaar? :P En ik ben bezig met vet percentage te verminderen he.. ik wil echt voor 8 dec mijn doel halen. En ik heb de 29ste een borrel die ik zelf hou, waar ik ouderwets in wil zuipen.

Al moet ik nog steeds niet zeiken, want 25ste vreten als een idioot en een borrel (okt), 26ste vreten als een idioot, toen die halve doos met bonbons, toen die zak chips enzo.. en nog steeds zak ik qua vet. Maar goed, zit in het hoofd enzo, je kent het wel.

Is het al 18:30? :9 ik heb trek in mijn wokgroente.

ooh en afvallen qua gewicht heb ik al gewoon 8 weken ofzo niet gedaan. Maar boeie, vet massa word wel elke x minder.
pi_133148271
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen je maandag even ingevoerd in mijn appje en ik kom op 1036 calorieën :o
Oh, dat is wel weinig ja. Ik neem alle tips tot me!
  maandag 11 november 2013 @ 15:08:37 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148302
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Je kan ook pindakaas op je BTH doen, of noten eten. Zijn allemaal goeie tussendoortjes.
  maandag 11 november 2013 @ 15:09:22 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_133148323
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:07 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel weinig ja. Ik neem alle tips tot me!
Top!
Ja weet je, je zal best snel afvallen met zo'n menu, het punt is echter dat je het vrijwel zeker niet vol gaat houden. Dat heeft dan vaak uitgehongerde vreetbuien als gevolg, en de meeste mensen temperen die niet met worteltjes ;)
Daarbij is het geen gezonder eetpatroon dat je je leven lang kan volhouden, dus wat ga je dan doen als je "dieet" voorbij is? Dat zijn allemaal dingen die je even in overweging moet nemen.

Zoals hier zo vaak gezegd wordt: je bent niet in tien weken dik geworden, dus verwacht ook niet dat je in tien weken slank zult zijn :)
disclaimer
pi_133148367
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat weet ik ;) :P
  maandag 11 november 2013 @ 15:12:06 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148399
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:

Zoals hier zo vaak gezegd wordt: je bent niet in tien weken dik geworden, dus verwacht ook niet dat je in tien weken slank zult zijn :)
Dat PatriQue... Ik begon op 1500, toen naar 1700 en nu op 1900 icm 4x per week sporten, ik heb er een jaar over gedaan om van 98 kilo naar 74 te komen. Gaat dus traag, maar het is iig vol te houden.
pi_133148421
Ik ga vanavond bij de Shabu eten (sushi O+) moet ik nog ergens opletten (oke, opletten met gefrituurde dingetjes)?
  maandag 11 november 2013 @ 15:14:10 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133148456
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:13 schreef roos85 het volgende:
Ik ga vanavond bij de Shabu eten (sushi O+) moet ik nog ergens opletten (oke, opletten met gefrituurde dingetjes)?
Op de aardappelkoekjes sowieso :P Het toetje ook :P Verder dunno, ik ben al onwijs lang niet bij shabu geweest :')
  maandag 11 november 2013 @ 15:14:21 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_133148460
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:13 schreef roos85 het volgende:
ja, bestel niet meer dan nodig ;)
Gevaar van all you can vreet is dat je nogal snel gaat overeten.
Verder is sushi tamelijk gezond!
disclaimer
pi_133148483
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor iemand van jouw formaat? 's morgens vier en 's middags vier. Minimaal.
Whoaaaaaa Gertje. Dat is veel!
pi_133148515
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Op de aardappelkoekjes sowieso :P Het toetje ook :P Verder dunno, ik ben al onwijs lang niet bij shabu geweest :')
Maar die aardappelkoekjes zijn te lekker.. biets er wel 1 van de meneer ;)

quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, bestel niet meer dan nodig ;)
Gevaar van all you can vreet is dat je nogal snel gaat overeten.
Verder is sushi tamelijk gezond!
Daar let ik daar wel op, ik bestel eigenlijk nooit een volle ronde en de laatste ronde haal ik vaak niet eens meer.

Ik had tijd terug gevraagd wat het record was 11 rondes :o
  maandag 11 november 2013 @ 15:16:08 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_133148521
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Whoaaaaaa Gertje. Dat is veel!
Jong, doe es niet zo gek! :D
Waar ben je dik van geworden?
disclaimer
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 15:17:27 #273
5428 crew  miss_sly
pi_133148573
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik zou gewoon mn gordijnen dicht doen en de deur niet openmaken. Hoef je ook geen snoep te kopen. Wij deden dat vroeger ook altijd want mijn moeder vond het bedelen. We mochten dan zelf ook niet langs de deuren.
Dat is dus geen optie met een dochter die zelf Sint Maarten loopt en een vriend die er warme herinneringen aan heeft :)
pi_133148575
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je moet aan kcal ongeveer het dubbele gaan eten dan nu in je lijstje staat.
Doe je iets van beweging?
Sport op het moment niet, lastig, want verbouwen, school, werk.. (ik weet het, ik moet er tijd voor maken!) Maar mijn werk is best intensief(schoonmaak, 3 x 2 uur per week, flink veel in weinig tijd).
pi_133148596
Sushi O+
de 27e mag ik weer *O*

Ik heb een nieuw trainingsschema gekregen. Met dat schema zou er in 2w 2% van mijn vetpercentage af moeten kunnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_133148645
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Top!
Ja weet je, je zal best snel afvallen met zo'n menu, het punt is echter dat je het vrijwel zeker niet vol gaat houden. Dat heeft dan vaak uitgehongerde vreetbuien als gevolg, en de meeste mensen temperen die niet met worteltjes ;)
Daarbij is het geen gezonder eetpatroon dat je je leven lang kan volhouden, dus wat ga je dan doen als je "dieet" voorbij is? Dat zijn allemaal dingen die je even in overweging moet nemen.

Zoals hier zo vaak gezegd wordt: je bent niet in tien weken dik geworden, [b]dus verwacht ook niet dat je in tien weken slank zult zijn :)
Was het maar zo'n feest! Nee, Als ik over een jaar 20 kilo kwijt ben, ben ik al heel blij :)
  maandag 11 november 2013 @ 15:20:23 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_133148657
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Sport op het moment niet, lastig, want verbouwen, school, werk.. (ik weet het, ik moet er tijd voor maken!) Maar mijn werk is best intensief(schoonmaak, 3 x 2 uur per week, flink veel in weinig tijd).
Da's ook heel fysiek idd :)
Ik zou als ik jou was rond de 2000 gaan zitten. Dan val je best goed af waarschijnlijk maar ga je niet dood van de honger na drie dagen ;)
disclaimer
pi_133148716
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jong, doe es niet zo gek! :D
Waar ben je dik van geworden?
Ben al dik sinds ik mini ben, al jaren proberen, snel opgeven, etc etc. Daarnaast gewoon slecht eten, te vet, te dit, te dat. En ik ben een echte snaaier. Als niemand het ziet. En dan niet 1 of 2, maar de hele zak.
pi_133148957
Ohja, en wat is het gezondste brood?
  maandag 11 november 2013 @ 15:32:02 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133149081
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Da's een flinke discussie... Ik zou zeggen volkoren, want daar zitten veel vezels in en zit je langer van vol. Aan de andere kant moet jij meer gaan eten om af te vallen, zo rond de 2000 tot 2200 kcal's. Dat kan lastig zijn als je 's middags vol zit van je brood.

Hoe zit het met je hongergevoel als je een gezond lijstje aanhoudt?
  maandag 11 november 2013 @ 15:35:51 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133149225
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Volkoren of spelt. Iets met vezels. Ik heb volkoren geprobeerd... hou het er niet op vol. Nu spelt, gaat als een tiet. Plus ik zit met mijn crohn en spelt heeft lijnzaad in het brood O+ Ideale combo.
  maandag 11 november 2013 @ 15:36:37 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133149260
Ik ga een fucking 20kg aardappel baal halen, lopend, fucking 1km verderop. Wenst u mij even succes wilt u? :')
pi_133149431
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Da's een flinke discussie... Ik zou zeggen volkoren, want daar zitten veel vezels in en zit je langer van vol. Aan de andere kant moet jij meer gaan eten om af te vallen, zo rond de 2000 tot 2200 kcal's. Dat kan lastig zijn als je 's middags vol zit van je brood.

Hoe zit het met je hongergevoel als je een gezond lijstje aanhoudt?
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Volkoren of spelt. Iets met vezels. Ik heb volkoren geprobeerd... hou het er niet op vol. Nu spelt, gaat als een tiet. Plus ik zit met mijn crohn en spelt heeft lijnzaad in het brood O+ Ideale combo.
Hmm ok! Zal eens kijken. Ik ben echt dol op Maisbrood, maar dat is een no-go? Of kan dat ook wel, soort van?
  maandag 11 november 2013 @ 15:41:47 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133149495
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een fucking 20kg aardappel baal halen, lopend, fucking 1km verderop. Wenst u mij even succes wilt u? :')
Sterkte. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 november 2013 @ 15:42:31 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133149531
Maisbrood levert per 100gr 418kcal Volkorenbrood ongeveer 270kcal per 100gr.

Volkoren is ook stukken gezonder IMHO.
pi_133149534
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Qwea het volgende:
Oh My.

Succes!
  maandag 11 november 2013 @ 15:42:51 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133149546
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sterkte. :')
thnx :') Het is koud en mijn vingers zijn koud :P
pi_133149568
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:

Ah ok.. Bye Bye Maisbrood dan.
pi_133150108
Ik ga trouwens vanavond als ik thuis ben even een lijstje maken met een app..

Dan kan ik ad hand van calorieën een beter lijstje maken denk ik.
pi_133150221
:W

Patje :*
pi_133150313
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef roos85 het volgende:
:W

Patje :*
Roos :*

Vanavond pas rond half 9 thuis.. Mehh.. Pas 1 keer gegeten vandaag.. 1 waldkorn triangeltje met filet american, kopje tomatensoep en een bekertje milk and fruit.. Proberen straks nog iets op het station te scoren.
pi_133150428
IT HAS BEGUN.

*jippie*

Vanavond eet ik Lamb Madras, helemaal zelf gemaakt. Inclusief alle spices mixes en alles. :7
Met boontjes en naan.

Ik heb voor morgen een pompoensoepje. :9
  maandag 11 november 2013 @ 16:08:27 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133150558
Jeej LS! *O*

quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga trouwens vanavond als ik thuis ben even een lijstje maken met een app..

Dan kan ik ad hand van calorieën een beter lijstje maken denk ik.
We (wij van wc-eend) kunnen je de 'fatsecret' app van harte aanbevelen. Daarmee kan je barcodes scannen en de meeste producten staan er over het algemeen wel in en dan hoef je alleen de hoeveelheid die je gebruikt nog maar in te voeren, alle andere info staat erin en wordt dan uitgerekend.
  maandag 11 november 2013 @ 16:24:27 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133151230
Ik gebruik de eetmeter van voedingscentrum, ook hendig.
pi_133151919
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same. Loeihard gesport (medisch fitness) en men gaat roze koeken bij de koffie / thee eten _O-
Vooral als je dan ook elke ronde commentaar krijgt van 'je bent toch niet nog steeds aaan de lijn'
Sowieso de term 'aan de lijn' :X ben ik de enige die daar niet tegen kan?
pi_133151946
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Roos :*

Vanavond pas rond half 9 thuis.. Mehh.. Pas 1 keer gegeten vandaag.. 1 waldkorn triangeltje met filet american, kopje tomatensoep en een bekertje milk and fruit.. Proberen straks nog iets op het station te scoren.
Hoe komt het dat je pas een keer gegeten hebt?
Milk & fruit klinkt trouwens gezonder dan dat het is.
  maandag 11 november 2013 @ 16:43:11 #297
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133151978
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vooral als je dan ook elke ronde commentaar krijgt van 'je bent toch niet nog steeds aaan de lijn'
Check. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 november 2013 @ 16:43:57 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133152013
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee. Alsjeblieft, breek me de bek niet open! Echt, de tyfus :')

"Je begint mager te worden"
"Je mag best wat meer eten"
"Jezus, je ziet er heel goed uit er hoeft echt niks meer af hoor"
"Je hebt net gesport, je kunt heus die koek wel eten"
"Je kunt je sleutelbenen zien, ik vind het niet mooi"
"Hier, neem een koek. Hoef je niet? Neem maar. Ach joh, 1 koek kan wel. Niet? Halfje dan? Ook niet? Ah joh!"

AAAAARG
  maandag 11 november 2013 @ 16:50:32 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_133152269
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:

dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier eten ;)
Gewoon hollandsch brood bevat ongeveer 270 kcals per 100 gram en dan maakt het niet uit of het nou wit, bruin, volkoren, mais of rood brood is :)
disclaimer
pi_133152333
quote:
13s.gif Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee. Alsjeblieft, breek me de bek niet open! Echt, de tyfus :')

"Je begint mager te worden"
"Je mag best wat meer eten"
"Jezus, je ziet er heel goed uit er hoeft echt niks meer af hoor"
"Je hebt net gesport, je kunt heus die koek wel eten"
"Je kunt je sleutelbenen zien, ik vind het niet mooi"
"Hier, neem een koek. Hoef je niet? Neem maar. Ach joh, 1 koek kan wel. Niet? Halfje dan? Ook niet? Ah joh!"

AAAAARG
O+ sleutelbeenderen O+
  maandag 11 november 2013 @ 16:52:52 #301
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133152341
Als het maar niet groen is. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo