SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Magere yoghurt met wat peper, wat oregano kruiden en een theelepel sambal. Oeh en een beetje bieslook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Iemand een lekker recept voor een enigszins verantwoorde dip bij komkommer, worteltjes en cherrytomaatjes?
Geen doel. Althans, geen gewicht doel. Als ik 80kg weeg met een vet percentage van 19% vind ik het ook best. Gaat mij niet meer om kilo's maar om vet percentage nuquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hartstikke goed, Qwea! Welk doel heb je in gedachten?
Dat zat ik gisteren ook te denkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar is Isabeau trouwens? Al een tijdje niet gezien, toch?
Ik ook inderdaad. Hmmz, als ik straks thuis ben, kan ik haar posthistorie wel even checken...quote:
Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Isa heeft maandag nog in dieetclub gepost, dus niemand hoeft nog in de stress- en stalkmodus
Ja da's waar, ik ben al om minder gestalktquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor...
Ik geloof dat de geleerden het nog niet eens zijn over hoe je dat schrijft. Op het doosje van de Lidl staat houmous. Toen ik daar pas vroeg waar de hummus stond had de medewerkster geen idee waar ik het over had. Folder erbij gepakt, en er ging een lichtje branden. Ooohh, u bedoelt de hou mous!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef Tink89 het volgende:
Maaruhm, ik kan ook met de zoekfunctie het houmoushummusrecept niet meer vinden... Anyone?
Edit: Ik dacht dus serieus dat je dat zo schreef...![]()
ik zal 'm ook even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neee, dit moet even vastgelegd worden op teh interwebs. Mijn vriend, die 80-100 uur per week werkt en nooit ergens tijd voor heeft, heeft vanmiddag vrij genomen om met mij naar badkamershizzle te gaan kijken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou maar vast de essentials scheren...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou maar vast de essentials scheren...
Nee niet eens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je niet toevallig ongesteld worden clums?
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat is vaak het gevaarlijkste aan drinken, dat je dan ook makkelijker gaat snacken.
Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?quote:
Doen wequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?
Soms valt het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms valt het gewoon verkeerd.
Bij het stokbrood vanavond hoort ook een fles wijn ben ik bang
Achja zonder alcohol was ik allang slank geweest.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggen!
Ach, ik geloof ook wel dat je prima af en toe lam kunt worden en slank kunt zijn. Het moet gewoon een af en toe dingetje zijn. En je moet geen friet bestellen 's nachts. Al was het wel heeeeeeeeeeel lekker frietjequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat is wel een mooie.
Ook al volgens het geheim van slanke mensen moet het zo ver komen dat je geen ja wilt zeggen (of zoiets).
Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want katerquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren heel veel bier gedronken en toen dronken ook nog een frietje gegeten. Was echt goed lam en opeens had ik een patatje oorlog besteld, voor ik me had bedacht dat ik dat al meer dan een jaar niet meer doe. En ik heb een zere kont want ben onderuit gegaan omdat ik hele gladde schoenen aan had, en gladde vloer met bier enzo. Staat me vaag bij dat ik zelfs 2x ben gevallen
.
Heb vanavond weer een feestje, maar nog een beetje een katertje en moet morgen werken dus ik denk dat ik niet ga drinken. Beter voor me, en de lijn enzo.
Ik vind het wel eens kunnen hoor, lam worden. Ik mag de 29ste weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
Ik ging woensdag sporten, heusquote:
Jij bent echt eentje van extremen. Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan kokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want katerAfgelopen 25ste wezen zuipen, thuis gekomen, 4 tosti's gemaakt. Vooraf een snickers erin gedouwd. Toen de dag erna dikke vette kater. Chips, kippetjes en een onwijze omelet als lunch
Ja, echt. Het is of alle remmen los of strak aan een touwtje. Er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Jij bent echt eentje van extremen.
Waren redelijk gezonde tosti's als je bedenkt dat het plan een pizza in de stad wasquote:Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan koken! Maar 4 tosti's, daar teken ik ook wel voor
!
Hendig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging lopen en besloot dat het niet ging regenen. Blijkbaar niet dwingend genoeg
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hendig.
Ik begin m'n spieren nu te voelen na de krachttraining van vanmorgen.
Good busyquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal
Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het snellerquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen mezelf compleet overschat sambalwise
En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het sneller.
Ik heb de pasta halverwege laten staan, hoefde niet meer en weet goddank steeds vaker voor het alsiknunogeenhapneemkomthetuitm'norenmaarikmoetenzalalleseten!11!!-moment.
Straks een mango slachten als toetje, en dan is het ook hier een succesvolle dag geweest.
als ik goed wil schijten dan kan ik t beste een vette hap of iets indiaas eten, en dan softijs erachteraan. dan is de gehele maaltijd binnen 45 minuten na de laatste hap alweer mijn lichaam uit. nauwelijks verteerd ook. ik krijg er wel kontaids van dus dat soort dingen dprobeer ik juist te vermijden...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!
*rotterdamfatfightersbox*
Goed idee van mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav dit topic vanmorgen eet ik nu mijn sperziebonen met een dikke klodder, met zeer hete sambal doorklutste, kwark er, als een overdadige scheut mayo bovenop gekwakt.
Iesch heel nie viesch!
Fantastische tip zelfs.quote:
Nee, pijnlijke herinneringen.quote:
En hoe lang moet dat allemaal wel niet gaan duren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een klein beetje FOK!-moe, dat heb ik zo 1x per jaar of zoPost overal niet zo veel, lees alles niet meer. Komt wel weer goed hoor
En om nog wat ontopic te zeggen: softijs zorgt bij mij ook voor een snelle doorloop
![]()
Nu zo verder Blizzcon kijken![]()
![]()
Herkenning +1quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Grey's kijken en je eigen leven en vriendschappen onder de loep nemen. Ik heb chocola en drank nodig.
Lonelyfattiesboks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Herkenning +1Maar ik keek het vanmorgen al.
O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!quote:
Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!
Laatstequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik genoeg of niet eenzaam genoeg?
*herkenningsboks* team Christina!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal
Tijd van de maand?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:46 schreef kwakz0r het volgende:
K ben echt een labiele drol vandaag. Word nu al gek van mezelf en mijn vijf buien in anderhalf uur
De weegschaal was een feestelijk moment?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De weegschaal was een feestelijk moment?
mooiquote:
*boks*quote:
nee, ik zie wel waar het schip strand. Binnenkort hoop ik mijn ATL weer te doorbreken en dan is alles sowies nieuw voor mij!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij nog een bepaald doel, DP? Of is het meer go with the flow?
* DancingPhoebe zegt het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen!
God ja, dat laatste is hier een groot probleem. Gelukkig heb ik recent het shoppen in de kringloop ontdekt! Dat kon ook niet toen ik nog zo'n grote maat had en nu vrij makkelijk! Ik durfde het nooit aan, maar een vriendin heeft me "getraind" en ik ben helemaal om!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik haal momenteel veel motivatie uit het kopen van nieuwe kleren. Van geld dat ik niet heb.
O getsie! het verschilt heel erg per kringloop ja! Qua verzorging en netheid, maar ook qua prijzen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
In onze kringloop wordt gerookt.
Ik heb vooral de Hema ontdekt!
Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
In onze kringloop wordt gerookt.
Ik heb vooral de Hema ontdekt!
Nope.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?
Whehehe dat zijn ook echt van die opmerking waarvoor je gelijk de prijs moet betalen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:42 schreef Zeester het volgende:
Ow man, zit in de tram naar m'n werk. En ik heb het er echt zwaar mee. En heb vorige week nog lopen pronken bij m'n manager dat ik nooit werk met een kater omdat ik alleen mezelf daar maar mee heb en blabla.
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen!
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte Zeester
Mijn rezjiem werpt nu echt vruchten af, vanmorgen weer lekker gedipt en 85.9 op de weegschaal. Was 9 oktober nog 90.0, dus dat gaat helemaal prima!
Ik heb er nooit last van gehad. Plank je wel goed? Niet in je rug of nek hangen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:14 schreef Sarabi het volgende:
Is het normaal dat je last krijgt van je schouder door het planken?
Volgens mij doe ik het goed, ik doe het voor een spiegel en het ziet er wel goed uit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad. Plank je wel goed? Niet in je rug of nek hangen?
Daar baal ik zo van bij slechter eten. Het is echt dubbel kut, want meer calorieën en alsnog honger!quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van gehad. Plank je wel goed? Niet in je rug of nek hangen?
En ik ga nu maar eens ontbijten. Ging al met honger gisteren naar bed, 5 pizzapunten is gewoon geen verantwoord en vullend avondetenDe guinness erna had wellicht nog meer voedzame stoffen
Ja daarom was mn lijstje gisteren ook zo:quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar baal ik zo van bij slechter eten. Het is echt dubbel kut, want meer calorieën en alsnog honger!
Let je erop dat je je buik goed aanspant, dus je navel intrekt? Jezelf omhoog houden moet vooral vanuit je middenzone komen, niet vanuit je rug, nek of schouders.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik het goed, ik doe het voor een spiegel en het ziet er wel goed uit.
Het kan ook van het vele breienkomen, had ik de vorige keer ook.
Of een combi tussen die twee, mijn lichaam is maar raar.
Ik moest het toch even vragen; 19 december ?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Let je erop dat je je buik goed aanspant, dus je navel intrekt? Jezelf omhoog houden moet vooral vanuit je middenzone komen, niet vanuit je rug, nek of schouders.
Ah,quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat zijn van die toffe momenten, waarop jij controle hebt over het voedsel in plaats van andersom!
19 december is m'n promotiedatum en dus vooral een symbolische mijlpaal.
Vroeger gaan, dat is geniaal!quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon niet gemaakt voor boodschappen op de markt. Te veel mensen, kinderen en boodschappenwagens. En dat terwijl ik afstam van een Turkse mama mét lange jas en boodschappentrolley.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon niet gemaakt voor boodschappen op de markt. Te veel mensen, kinderen en boodschappenwagens. En dat terwijl ik afstam van een Turkse mama mét lange jas en boodschappentrolley.
Dat strookt niet met het feit dat ik in het weekend het bestaan van de dag voor 11 uur ontkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vroeger gaan, dat is geniaal!
De hemdjes die ik heb gaan tot over m'n kont, dus dan voel ik de behoefte niet voor een broekje erbij. En het leven moet ook wel een beetje leuk blijven, ademhalingsgewijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:38 schreef roos85 het volgende:
Nog even over shapewear, combineren jullie weleens een hemdje en broekje? Of is dat weer teveel van het goede?
Ja, alleen dacht ik slim te zijn door in de winkel te passen en online dan te bestellen met tig kortingscodes want mocht eigenlijk nog geen kleding kopen van mezelf... en dan vergeten welke maat het ook alweer was. Bij bestellen dus "ow het zal wel een L zijn geweest". Niet dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker toch Eendje! Beter dan dat je je met een rood hoofd in iets staat te wringen terwijl je jezelf er probeert te van overtuigen dat iets past omdat de rits uiteindelijk dichtgaat
Volgende keer gewoon nooit stoppen met dronken zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:39 schreef Zeester het volgende:
Beter zo, dan omgekeerd. Ik heb t overleefd, de dag. Ik ga gelijk na het eten slapen denk ik
+ het avondeten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem er nog 1, misschien heb je geluk en purgeer je ze de struiken in
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Neem er nog 1, misschien heb je geluk en purgeer je ze de struiken in
quote:
Hier ook zo'n nacht, alleen heb ik vandaag een kinderverjaardag met berg visite. Een baaldag zit er niet meer in.quote:Op zondag 10 november 2013 08:20 schreef Zeester het volgende:
Allemaal goed gewicht berichten op zondagochtend! Ik heb heel slecht geslapen ondanks m'n enorme moe, en zit nu met wallen op m'n knieën, makeup loos en lekker ongedoucht in de tram naar de rommelmarkt. Het was echt te smerig weer om te fietsen! Gelukkig kan ik vanmiddag slapen en douchen.
Bij de tuinen is nu een actie met 1 + 1 gratis.quote:Op zondag 10 november 2013 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind chiazaad best duur, schraper als ik ben.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoeveel gebruik je ervan dan? Aanbevolen is 1-2 theelepels.quote:Op zondag 10 november 2013 10:18 schreef Patoshik het volgende:
Sinds kort aan de lijnzaad omdat ik niet goed meer kon kakken.Maar ik had gister ook chiazaad gekocht en vanmorgen door m'n kwark gegooid. BOHHH wat ligt dat zwaar op de maag. Voel me echt prop vol.
Oeh, morgen meteen even langs lopen.quote:Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Bij de tuinen is nu een actie met 1 + 1 gratis.
Normaal vind ik goji bessen ook te duur maar nu viel het wel mee. Zelfde voor lijnzaad waar ik nu echt een jaar voorraad voor heb.
Oeh bedankt! Eens daar kijken dan!quote:Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Bij de tuinen is nu een actie met 1 + 1 gratis.
Normaal vind ik goji bessen ook te duur maar nu viel het wel mee. Zelfde voor lijnzaad waar ik nu echt een jaar voorraad voor heb.
Ik heb 1 eetlepel gebruikt (+ 1 lepel lijnzaad). Want ik las wel dat je het moest opbouwen en genoeg water moest drinken anders raak je alsnog verstopt omdat ze zoveel vocht opnemen.quote:Op zondag 10 november 2013 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is niet goedkoop, maar je gebruikt er ook niet veel van, toch?
[..]
Hoeveel gebruik je ervan dan? Aanbevolen is 1-2 theelepels.
Dat is echt heel veel hoor, en opbouwen naar nog meer zou ik al helemaal niet doen.quote:Op zondag 10 november 2013 10:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb 1 eetlepel gebruikt (+ 1 lepel lijnzaad). Want ik las wel dat je het moest opbouwen en genoeg water moest drinken anders raak je alsnog verstopt omdat ze zoveel vocht opnemen.
Ik deed vanaf het begin 1 el lijnzaad + 1 el chia. Ging primaquote:Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is echt heel veel hoor, en opbouwen naar nog meer zou ik al helemaal niet doen.
1-2 theelepels per keer is meer gebruikelijk.
Theelepels?!quote:Op zondag 10 november 2013 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel hoor, en opbouwen naar nog meer zou ik al helemaal niet doen.
1-2 theelepels per keer is meer gebruikelijk.
Gewoon alleen nog maar dat etenquote:Op zondag 10 november 2013 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik kom nu idd ook dingen tegen als 1-2 eetlepels per dag, of 2 x 20 gram, dus ik zit wrsch aan de lage kant.
Maar als je meer gebruikt dan wordt het idd wel ook een duur grapje.
Ik heb het geloof ik op de markt ook goedkoper gezien, maar 2 voor 1 maakt het dan weer goedkoper!quote:Op zondag 10 november 2013 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Maar de tuinen is wel heel duur zie ik nu! Met deze aanbieding is het wel te doen, maar ik zie na een snelle google al een webshop die 250gr voor 1 euro minder verkoopt.
En vlgs mij is het bij mijn groenteboer nog goedkoper.
kakken, of een krat bier leeg zuipen?quote:Op zondag 10 november 2013 07:58 schreef Vicky het volgende:
Gaat goed he DP!
Ik deed een SQ en ging daarna op de weegschaal staan. Ik schrok.. in positieve zin!
76,9!
kakken..quote:Op zondag 10 november 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kakken, of een krat bier leeg zuipen?
ik ben "verslaafd" aan gedroogde mango.quote:Op zondag 10 november 2013 10:38 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb het gister ook op de markt gekocht bij de noten boer. Ik zag daar namelijk mijn nieuwe verslaving: gedroogde cranberries.![]()
Weet alleen niet meer hoe duur het daar was (chiazaad) en hoeveel gram. Maar de helft lag op de grond toen ik het in een glazen pot wou doen....
jij deed toch 3x op een ochtend binnen een bepaalde tijd??quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Die kater van Zeester klonk zo goed, dat ik er eentje voor mezelf heb geregeld.
Ik snap er vooral geen kut van. Heb 2 prosecco, een kriek en een minibeetje amaretto op. Om dat nou hardcore te noemenquote:
Nope. Ach, ik ga lekker lam op de bank hangen, en dan straksquote:Op zondag 10 november 2013 14:38 schreef Vanyel het volgende:
Moet je ongesteld worden? Bij mij altijd katergarantie.
Door de hutspotquote:
Op mn eiquote:Op zondag 10 november 2013 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door de hutspot. Een beetje dan he
. Ik bedenk me elke keer dat ik m'n tosti-apparaat eens uit het stof moet halen, maar dan eet ik echt alleen nog maar tosti's
.
ik ben een beetje stout geweest dit weekend dus de weegschaal was niet zo opbeurendquote:Op maandag 11 november 2013 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is het rustig hier? Allemaal hard aan het sporten? Of aan het werk?
Oh ja... werk...![]()
Erger je je aan vreetbuien? Of aan afvallende mensen?quote:Op maandag 11 november 2013 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ai! Maar goed, minstens 1 daarvan is er morgen weer af toch?
Hier dank ik god op mijn knietjes voor hardlopen, want zonder dat zou het echt helemaal dramatisch zijn. DP postte gisteren hoeveel inspiratie ze uit het topic haalde... ik heb daar helemaal geen last van, sterker nog, ik erger me gek en ben strontjaloers!![]()
Met spanning? Heb je gebatst zonder rubber?quote:Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook strontjaloers. Daarom post ik denk ik ook niet meer zo veel.![]()
Verder zit ik met een beetje spanning te wachten op mijn Tijd van de Maand....
Altijd.quote:Op maandag 11 november 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met spanning? Heb je gebatst zonder rubber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel buikpijn, dus het zal wel goed komen.Sterkheidsbaas van alles.
Ik erger me vooral aan mezelf maar ook aan getrut hier over onsjes erbij en er weer af. Maar goed, zoals gezegd, dat is meer jaloezie dan iets anders hoor!quote:Op maandag 11 november 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Erger je je aan vreetbuien? Of aan afvallende mensen?
Ja idd, daar is er morgen 1 van weg, nog een paar dagen flow pakken voor het weer De Tijd van de Maand is en ik er soberso gratis twee kilo vocht bij krijg.
Omdat de bijsluiter me 2 keuzes gaf. Doorslikken of direct stoppen na de vergeten pil. Dat laatste was geen optie omdat of dat "gisteren" was of vorige week.quote:Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef miss_sly het volgende:
En gewoon doorslikken leek een goed idee, omdat?
Ik hoop dat het goed komt, Loona!
Ik had een redelijk weekend, ik vrees alleen voor vandaag
het is immers Sint Maarten, dat wordt kennelijk ook echt gevierd hier. Ik ken het niet, maar Claudia_x zei me dat ik goed moest inslaan met snoep, want dat er veel aan de deur komen. Dus heb ik drie zakken snoep in huis om weg te geven. Zul je zien dat er niet een bij ons aan de deur komt. En drie zakken snoep....die branden natuurlijk enorme gaten in de la waar ze in liggen
Ja, en normaal gesproken irriteert me dat al mateloos, ga een keertje plassen en het is er af en neem een groot glas thee en het is er weer bij, maar als het mij niet lukt dan vind ik het nog veel stommer!quote:Op maandag 11 november 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat toch om afvallen hier
Natuurlijk hebben we het over onsjes er af en er bij![]()
Ik herken het. Alleen is het hier een complete verrassing hoeveel koters er langs gaan komen, dus met wat pech komen er drie langs.quote:Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef miss_sly het volgende:
het is immers Sint Maarten, dat wordt kennelijk ook echt gevierd hier. Ik ken het niet, maar Claudia_x zei me dat ik goed moest inslaan met snoep, want dat er veel aan de deur komen. Dus heb ik drie zakken snoep in huis om weg te geven. Zul je zien dat er niet een bij ons aan de deur komt. En drie zakken snoep....die branden natuurlijk enorme gaten in de la waar ze in liggen
ik zal het voortaan alleen nog komen melden als er vijf kilo af is steeds danquote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, en normaal gesproken irriteert me dat al mateloos, ga een keertje plassen en het is er af en neem een groot glas thee en het is er weer bij, maar als het mij niet lukt dan vind ik het nog veel stommer!
quote:Op maandag 11 november 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het voortaan alleen nog komen melden als er vijf kilo af is steeds dan
Ik wil mijn bloeding afwachten. Komt ie niet dan testje en huisarts. Volgens mij zijn testjes ook niet op zulke korte termijn te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Ok, op die manier. Ja, dan is doorslikken wellicht het verstandigste. Wellicht een testje ook inmiddels?
Onsjes erbij of eraf tel ik ook niet, hoor. Dan blijf je toch bezig?
Als je het over 4 weken geleden hebt dat ie vergeten is, is het niet te vroeg voor een test.quote:Op maandag 11 november 2013 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil mijn bloeding afwachten. Komt ie niet dan testje en huisarts. Volgens mij zijn testjes ook niet op zulke korte termijn te doen.
Komt ie wel, dan all is fine en doen we daarna voor de zekerheid alsnog een testje.
Het was een grapje, mopquote:Op maandag 11 november 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, ik zeg niet voor niets in elke post waar ik dit meld dat ik voornamelijk HEEL ERG JALOERS ben dus dat het probleem bij mij ligt en niet bij jullie.
Nope.quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...
Ik word niet gezelliger van dat vasten he?![]()
Maakt niet uit, het is maandagochtend, dan hoor je zo te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...
quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...
Vast wel!quote:Op maandag 11 november 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ow...
Netjes hoor!quote:Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef eleusis het volgende:
Ik ben trouwens toch nog 500gram gezakt deze week, ondanks een aanval van nootjes
Waardoor ik nu 88.0 zit, toch nog een ATL.
Zeker is dat iets om trots op te zijn! Je bent toch maar mooi heel anders met eten en gezond zijn bezig dan een tijd geledenquote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Hier liggen de oats met kwark en fruit lekker zwaar op de maag, daar ga ik de middag wel op doorkomen gok ik.![]()
Zaterdag had ik dus die mindfulnessdag en tijdens een van de meditaties moest je iets van jezelf bedenken waar je trots op was. Omdat het gaat om het feit dat je niet altijd maar iets wil dat nu nog niet is, het gaat om het hier en nu.
En toen heb ik idd maar gefocussed op het feit dat er nu toch mooi wel 30 af zijn en ik daar best heel trots op mag zijn en dat als het hierbij zou blijven, dat dat ook ok zou zijn.
Nou ben ik er wel over uit dat ik dat niet helemaal 100% ok zou vinden, ik wil er echt nog wel wat af, maar idd... als ik altijd op dit gewicht zou blijven en iig niet zwaarder zou worden dan zou ik iig wel dik tevreden mogen zijn. Want ondanks geklooi van een paar kilo'tjes op en neer zijn die 30kg er nu inmiddels al wel ruim een jaar vanaf.
Mijn weegschaal gaat per halve kilo dus ik heb zelfs geen idee van de onsjes.quote:Op maandag 11 november 2013 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Onsjes erbij of eraf tel ik ook niet, hoor. Dan blijf je toch bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon mn gordijnen dicht doen en de deur niet openmaken. Hoef je ook geen snoep te kopen. Wij deden dat vroeger ook altijd want mijn moeder vond het bedelen. We mochten dan zelf ook niet langs de deuren.quote:Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Paar weken geleden hier al geroepen dat er echt 40 kilo af moet..
Ik heb een lijstje gemaakt.. Misschien willen jullie wat tips geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mis vezelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lijstje van vandaag (vrouw, 35 jaar, 77 kg)
O: boterham kaas, boterham kipfilet tuinkruiden
T: paprika
L: 250gr. kwark, banaan, appel, wat muesli
T: 4 mandarijnen
D: bloemkool, gebakken aardappelschijfjes, mager hamburgertje van de grillplaat
S: sportprogramma afwerken
T: weet ik nog niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 11-11-2013 14:31:06 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zondag 10 november 2013 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dit topic echt fijn atm. Postte een paar weken geleden dat ik door Kwee geīnspireerd was om ondanks alle tegenzin TOCH naar buiten te gaan en sindsdien heb ik geloof ik niet 1 echt slechte dag gehad
Dus all hail to dit topic and all hail to kwee!
ik heb eenuurtje geleden mijn lunch op..... mijn buik knort al weer..quote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Tink89 het volgende:
Ik at net een banaan en heb nu al weer honger...
Oeh tempting!quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net ging er iemand met een schaal chocoladekruidnoten rond
Ik heb dat nog nooit gedaan. Kan je die gewoon bij de groenteboer halen?quote:Op maandag 11 november 2013 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik leef de komende dagen op red bull light en koffie. Na m'n tentamen vrijdag ga ik dmv slaappillen even m'n bioritme resetten, want het gaat op dit moment helemaal nergens over. Maar dat komt wel goed. Nu nog even als een gek blokken. Het scheelt dat ik tijdens het studeren echt smacht naar 3 goede maaltijden, zonder al te veel tussendoor te snaaien.
Vanavond ga ik trouwens weer kastanjes stoven. Hoe eten jullie die eigenlijk? Ik ben van kinds af aan gewend ze of in de oven te poffen, of in een laagje water te stoven, en dan gewoon uit het jasje te pellen, zonder te verwerken ofzo.
Vast wel. Ik heb ze op de markt meegenomen. Ze zijn wel maar een hele bepaalde periode lekker, dus ik koop ze alleen als m'n moeder zegt dat ik het moet doenquote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Kan je die gewoon bij de groenteboer halen?
ik vind ze gelukkig niet lekker genoegquote:Op maandag 11 november 2013 14:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh tempting!
wij hebben sinds een paar maanden een snoepautomaat beneden staan...
ik vind mezelf wel erg stoer.. heb er nog niks uit gehaald..
100 gram van zoiets is ook al best machtig toch?quote:Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
195 kcals per 100 gram. Godverdomme.
Beeldvorming 2 :quote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
Even voor de beeldvorming van PatriQue, ik ben een vrouw van 1.68 / 32 jaar / 86 kilo. Ik eet op een dag:
O: 250 gram kwark, 30 gram muesli, schep lijnzaad, 1 banaan ōf 2 kiwi's
T: appel of een paprika
L: Vier boterhammen met bijv. kipfilet of smeerkaas
T: Bak wortelen (250 gram) en twee mandarijnen of een komkommer (een hele ja)
D: 100 gram vlees, 125 gram aardappel, 350 gram groente
Ik eet vrij streng en weinig en val hiermee met (regel)matig bewegen (dat is: 7km fietsen en gemiddeld 4 km per dag wandelen) ongeveer een kilo per week af.
Jouw lijstje is magerder dan de mijne maar je weegt wel bijna 50 kilo meer, dat is echt te weinig!
Ik heb gister echt minstens 350 gram opquote:Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
100 gram van zoiets is ook al best machtig toch?
Same. Loeihard gesport (medisch fitness) en men gaat roze koeken bij de koffie / thee etenquote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag werd er ook twee keer cake en snoep aangeboden, mensen snappen het soms echt niet...
Niet?quote:Op maandag 11 november 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind ze gelukkig niet lekker genoeg
Heel het gebouw staat momenteel vol met grote glazen potten kruidnoten
respect.quote:Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb gister echt minstens 350 gram op.
Voor PatriQue... die spelt is brood, 4 boterhammen dus.quote:Op maandag 11 november 2013 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beeldvorming 2 :
Vrouw, 1.83, 74.4 kg, 24 jaar.
O : Beschuit met 20+ smeerkaas, 150gr magere kwark, 50gr magere yoghurt, 20gr muesli.
T : Niks
L : 4x spelt, met dieet halvarine, 1 pindakaas, 1 kalkoenfilet, 1 runderrookvlees, 1 gestampte muisjes
T : Of niks of 2 beschuiten met 20+ smeerkaas. Of soms een gekookt ei.
D : Minimaal 400gr groente. Gisteren had ik er 600![]()
, 140gr aardappelen, 25gr jus van juspoeder, 200gr griekse yoghur 0% vett en 100gr vlees (kipfilet, varkenshaas, biefstuk)
T : Smoothie van verse jus, 100gr magere kwark en frambozen.
T2 : 200gr magere kwark 50gr magere yoghurt, 30gr muesli. Of als ik geen zin in die smoothie heb, dan 300gr kwark en iets anders erbij. Meestel meer muesli.
T3 : 2 beschuitjes met 20+ smeerkaas of een gekookt ei.
Al met al rond de 1900kcal. Mijn bmr ligt als ik NIKS doe op 1600. Met sporten ongeveer rond de 2500.
ooh ja, sorryquote:Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor PatriQue... die spelt is brood, 4 boterhammen dus.
nee, maar als ik in de zone zit gaat het ook best goed, alleen soms heb ik gewoon even een dag als gisteren nodigquote:Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet?Ik moet er niet aan beginnen. Dan gaat alles op ook
Check! Wij hebben gisteren ook samen een zakje weg zitten knagen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet?Ik moet er niet aan beginnen. Dan gaat alles op ook
Vreten kan ze wel.quote:
Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check! Wij hebben gisteren ook samen een zakje weg zitten knagen.
Niet de chocoladepepernoten, die haal ik gewoon niet in huis. Die vind ik zo enorm lekker maar dan maar gewoon kale kruidnootjes eten, dat scheelt toch weer.
Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten...quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het scheelt ongeveer 50 kcals per ons.
Gewone kruidnoten 430/100g
Choco kruidnoten 480/100g
En hoeveel boterhammen zou je dan aanraden? Gewoon hetzelfde als de crackers/beschuiten?quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou eens beginnen met de crackers en de beschuitjes te ditchen voor boterhammen. Die vullen meer.
Wat woksausjes betreft: die van go-tan zijn prima te doen, zit niet zo veel suiker in als bijvoorbeeld Conimex.
Ik denk verder dat het voor een man van jouw formaat erg weinig is. Ik denk dat je kapot gaat gaan van de honger. Wat doe je overdag? En heb je deze aanpak al geprobeerd?
Ah absoluutquote:Op maandag 11 november 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, maar zaterdag en zondag staan er niet bij, misschien eet ie op die dagen wel een blok Diamant als diner
Shit, sorryquote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Damn... dat had ik niet willen weten...
Voor iemand van jouw formaat? 's morgens vier en 's middags vier. Minimaal.quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoeveel boterhammen zou je dan aanraden? Gewoon hetzelfde als de crackers/beschuiten?
[..]
Ah absoluut
Ja, dat herken ik.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar als ik in de zone zit gaat het ook best goed, alleen soms heb ik gewoon even een dag als gisteren nodigDan kan ik er met gemak weer even tegenaan
Ik haal het maar niet. Liggen hier spekkies voor sintmaarten... als ze vanaaf niet op gaan flikker ik ze weg.quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Check! Wij hebben gisteren ook samen een zakje weg zitten knagen.
Niet de chocoladepepernoten, die haal ik gewoon niet in huis. Die vind ik zo enorm lekker maar dan maar gewoon kale kruidnootjes eten, dat scheelt toch weer.
Maar je bent eigenlijk al op gewicht, dus dan moet uit eten gaan / een vreetdag gewoon kunnen als je de rest van de week gewoon normaal doet. Dan zul je niet afvallen, maar dat hoeft ook niet echt meerquote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik.
Ik ga volgende week 3 dagen achter elkaar uit eten, dus ik leef al 2 weken op 1700kcal. Ben er maar weer mee gestoptBen nog steeds 74,4 (alhoewel dat ook door de vreetbui van dinsdag kan komen
en zaterdag en zondag waren ook matig
) en het is gewoon debiel weinig. Ik heb echt minimaal 1900 nodig. Vandaag helemaal GEEN problemen. En ik heb besloten dat tot en met Maandag zo te houden
En dan maar wat betere keuze's in het restaurant maken, en geen ijs als toetje. Gewoon een kopje koffie of thee
Ik zou gewoon lekker 3 a 4 bth pakken tussen de middag.quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En hoeveel boterhammen zou je dan aanraden? Gewoon hetzelfde als de crackers/beschuiten?
[..]
Ah absoluut
Hmm ok.. Ik vond het best veel al..quote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw!![]()
Maar ja, het zou zomaar kunnen idd!
Patrique, ik zou je bijna aanraden om gewoon eens bij een dietist(e) langs te gaan, maar ja... ook daar zitten hele slechte tussen. Maar die kunnen je wel een beetje helpen om je in de richting van normale hoeveelheden te brengen. Los van de crackers ziet het er best aardig uit, het is alleen veel te weinig.
Een salade met 200gr sla, 1 tomaat en een kwart paprika, een beetje ui en een eitje!Whoeoptiedoo! Kijk je uit dat je niet uit de band springt!
![]()
![]()
Sorry, dat is flauw.En tsja, wie ben ik om er iets van te zeggen, ik ben te zwaar dus wie weet maak ik mijn salades wel veel en veel te ruim, maar dan toch vooral vwb de roquefort en de walnoten want met die groentes kan je net zo goed de dubbele hoeveelheden nemen of zelfs het vierdubbele in het geval van de paprika want dat kan echt geen kwaad hoor!
En hoe minder je eet, hoe meer kans dat je buiten dit programme trek krijgt en alsnog extra gaat eten. Dan kan je het maar beter gewoon wat ruimer plannen dat je dan verder geen extra trek hebt.
minstens.quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker 3 a 4 bth pakken tussen de middag.
Je moet aan kcal ongeveer het dubbele gaan eten dan nu in je lijstje staat.quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm ok.. Ik vond het best veel al..Maar hmm.. ok... Ik zal eens kijken hoe ik het aan kan passen!
Nee, maar 1 dag is niet erg, maar 3 dagen achter elkaar?quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je bent eigenlijk al op gewicht, dus dan moet uit eten gaan / een vreetdag gewoon kunnen als je de rest van de week gewoon normaal doet. Dan zul je niet afvallen, maar dat hoeft ook niet echt meer
Oh, dat is wel weinig ja. Ik neem alle tips tot me!quote:Op maandag 11 november 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen je maandag even ingevoerd in mijn appje en ik kom op 1036 calorieën
Je kan ook pindakaas op je BTH doen, of noten eten. Zijn allemaal goeie tussendoortjes.quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm ok.. Ik vond het best veel al..Maar hmm.. ok... Ik zal eens kijken hoe ik het aan kan passen!
Top!quote:Op maandag 11 november 2013 15:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel weinig ja. Ik neem alle tips tot me!
Dat weet ikquote:Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor PatriQue... die spelt is brood, 4 boterhammen dus.
Dat PatriQue... Ik begon op 1500, toen naar 1700 en nu op 1900 icm 4x per week sporten, ik heb er een jaar over gedaan om van 98 kilo naar 74 te komen. Gaat dus traag, maar het is iig vol te houden.quote:Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Zoals hier zo vaak gezegd wordt: je bent niet in tien weken dik geworden, dus verwacht ook niet dat je in tien weken slank zult zijn
Op de aardappelkoekjes sowiesoquote:Op maandag 11 november 2013 15:13 schreef roos85 het volgende:
Ik ga vanavond bij de Shabu eten (sushi) moet ik nog ergens opletten (oke, opletten met gefrituurde dingetjes)?
ja, bestel niet meer dan nodigquote:Op maandag 11 november 2013 15:13 schreef roos85 het volgende:
Ik ga vanavond bij de Shabu eten (sushi) moet ik nog ergens opletten (oke, opletten met gefrituurde dingetjes)?
Whoaaaaaa Gertje. Dat is veel!quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw formaat? 's morgens vier en 's middags vier. Minimaal.
Maar die aardappelkoekjes zijn te lekker.. biets er wel 1 van de meneerquote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Op de aardappelkoekjes sowiesoHet toetje ook
Verder dunno, ik ben al onwijs lang niet bij shabu geweest
Daar let ik daar wel op, ik bestel eigenlijk nooit een volle ronde en de laatste ronde haal ik vaak niet eens meer.quote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bestel niet meer dan nodig
Gevaar van all you can vreet is dat je nogal snel gaat overeten.
Verder is sushi tamelijk gezond!
Jong, doe es niet zo gek!quote:Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whoaaaaaa Gertje. Dat is veel!
Dat is dus geen optie met een dochter die zelf Sint Maarten loopt en een vriend die er warme herinneringen aan heeftquote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mn gordijnen dicht doen en de deur niet openmaken. Hoef je ook geen snoep te kopen. Wij deden dat vroeger ook altijd want mijn moeder vond het bedelen. We mochten dan zelf ook niet langs de deuren.
Sport op het moment niet, lastig, want verbouwen, school, werk.. (ik weet het, ik moet er tijd voor maken!) Maar mijn werk is best intensief(schoonmaak, 3 x 2 uur per week, flink veel in weinig tijd).quote:Op maandag 11 november 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet aan kcal ongeveer het dubbele gaan eten dan nu in je lijstje staat.
Doe je iets van beweging?
Was het maar zo'n feest! Nee, Als ik over een jaar 20 kilo kwijt ben, ben ik al heel blijquote:Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Top!
Ja weet je, je zal best snel afvallen met zo'n menu, het punt is echter dat je het vrijwel zeker niet vol gaat houden. Dat heeft dan vaak uitgehongerde vreetbuien als gevolg, en de meeste mensen temperen die niet met worteltjes
Daarbij is het geen gezonder eetpatroon dat je je leven lang kan volhouden, dus wat ga je dan doen als je "dieet" voorbij is? Dat zijn allemaal dingen die je even in overweging moet nemen.
Zoals hier zo vaak gezegd wordt: je bent niet in tien weken dik geworden, [b]dus verwacht ook niet dat je in tien weken slank zult zijn
Da's ook heel fysiek iddquote:Op maandag 11 november 2013 15:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sport op het moment niet, lastig, want verbouwen, school, werk.. (ik weet het, ik moet er tijd voor maken!) Maar mijn werk is best intensief(schoonmaak, 3 x 2 uur per week, flink veel in weinig tijd).
Ben al dik sinds ik mini ben, al jaren proberen, snel opgeven, etc etc. Daarnaast gewoon slecht eten, te vet, te dit, te dat. En ik ben een echte snaaier. Als niemand het ziet. En dan niet 1 of 2, maar de hele zak.quote:Op maandag 11 november 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jong, doe es niet zo gek!
Waar ben je dik van geworden?
Da's een flinke discussie... Ik zou zeggen volkoren, want daar zitten veel vezels in en zit je langer van vol. Aan de andere kant moet jij meer gaan eten om af te vallen, zo rond de 2000 tot 2200 kcal's. Dat kan lastig zijn als je 's middags vol zit van je brood.quote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en wat is het gezondste brood?
Volkoren of spelt. Iets met vezels. Ik heb volkoren geprobeerd... hou het er niet op vol. Nu spelt, gaat als een tiet. Plus ik zit met mijn crohn en spelt heeft lijnzaad in het broodquote:Op maandag 11 november 2013 15:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en wat is het gezondste brood?
quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's een flinke discussie... Ik zou zeggen volkoren, want daar zitten veel vezels in en zit je langer van vol. Aan de andere kant moet jij meer gaan eten om af te vallen, zo rond de 2000 tot 2200 kcal's. Dat kan lastig zijn als je 's middags vol zit van je brood.
Hoe zit het met je hongergevoel als je een gezond lijstje aanhoudt?
Hmm ok! Zal eens kijken. Ik ben echt dol op Maisbrood, maar dat is een no-go? Of kan dat ook wel, soort van?quote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volkoren of spelt. Iets met vezels. Ik heb volkoren geprobeerd... hou het er niet op vol. Nu spelt, gaat als een tiet. Plus ik zit met mijn crohn en spelt heeft lijnzaad in het broodIdeale combo.
Sterkte.quote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een fucking 20kg aardappel baal halen, lopend, fucking 1km verderop. Wenst u mij even succes wilt u?
Oh My.quote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een fucking 20kg aardappel baal halen, lopend, fucking 1km verderop. Wenst u mij even succes wilt u?
thnxquote:
Ah ok.. Bye Bye Maisbrood dan.quote:Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:
Maisbrood levert per 100gr 418kcal Volkorenbrood ongeveer 270kcal per 100gr.
Volkoren is ook stukken gezonder IMHO.
Roosquote:
We (wij van wc-eend) kunnen je de 'fatsecret' app van harte aanbevelen. Daarmee kan je barcodes scannen en de meeste producten staan er over het algemeen wel in en dan hoef je alleen de hoeveelheid die je gebruikt nog maar in te voeren, alle andere info staat erin en wordt dan uitgerekend.quote:Op maandag 11 november 2013 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga trouwens vanavond als ik thuis ben even een lijstje maken met een app..
Dan kan ik ad hand van calorieën een beter lijstje maken denk ik.
Vooral als je dan ook elke ronde commentaar krijgt van 'je bent toch niet nog steeds aaan de lijn'quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Loeihard gesport (medisch fitness) en men gaat roze koeken bij de koffie / thee eten
Hoe komt het dat je pas een keer gegeten hebt?quote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Roos
Vanavond pas rond half 9 thuis.. Mehh.. Pas 1 keer gegeten vandaag.. 1 waldkorn triangeltje met filet american, kopje tomatensoep en een bekertje milk and fruit.. Proberen straks nog iets op het station te scoren.
Check.quote:Op maandag 11 november 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral als je dan ook elke ronde commentaar krijgt van 'je bent toch niet nog steeds aaan de lijn'
Sowieso de term 'aan de lijn'ben ik de enige die daar niet tegen kan?
Nee. Alsjeblieft, breek me de bek niet open! Echt, de tyfusquote:Op maandag 11 november 2013 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral als je dan ook elke ronde commentaar krijgt van 'je bent toch niet nog steeds aaan de lijn'
Sowieso de term 'aan de lijn'ben ik de enige die daar niet tegen kan?
dat is trouwens niet waar, als je dit uit FatSecret hebt. Want daar vertalen ze Cornbread letterlijk als maisbrood (het is een vertaalde Amerikaanse app) en da's toch wel iets anders dan het maisbrood dat we hier etenquote:Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:
Maisbrood levert per 100gr 418kcal Volkorenbrood ongeveer 270kcal per 100gr.
Volkoren is ook stukken gezonder IMHO.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Alsjeblieft, breek me de bek niet open! Echt, de tyfus
"Je begint mager te worden"
"Je mag best wat meer eten"
"Jezus, je ziet er heel goed uit er hoeft echt niks meer af hoor"
"Je hebt net gesport, je kunt heus die koek wel eten"
"Je kunt je sleutelbenen zien, ik vind het niet mooi"
"Hier, neem een koek. Hoef je niet? Neem maar. Ach joh, 1 koek kan wel. Niet? Halfje dan? Ook niet? Ah joh!"
AAAAARG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |