SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Magere yoghurt met wat peper, wat oregano kruiden en een theelepel sambal. Oeh en een beetje bieslook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Iemand een lekker recept voor een enigszins verantwoorde dip bij komkommer, worteltjes en cherrytomaatjes?
Geen doel. Althans, geen gewicht doel. Als ik 80kg weeg met een vet percentage van 19% vind ik het ook best. Gaat mij niet meer om kilo's maar om vet percentage nuquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Hartstikke goed, Qwea! Welk doel heb je in gedachten?
Dat zat ik gisteren ook te denkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waar is Isabeau trouwens? Al een tijdje niet gezien, toch?
Ik ook inderdaad. Hmmz, als ik straks thuis ben, kan ik haar posthistorie wel even checken...quote:
Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Isa heeft maandag nog in dieetclub gepost, dus niemand hoeft nog in de stress- en stalkmodus
Ja da's waar, ik ben al om minder gestalktquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maandag? Da's voor forum-begrippen een eeuwigheid geleden hoor...
Ik geloof dat de geleerden het nog niet eens zijn over hoe je dat schrijft. Op het doosje van de Lidl staat houmous. Toen ik daar pas vroeg waar de hummus stond had de medewerkster geen idee waar ik het over had. Folder erbij gepakt, en er ging een lichtje branden. Ooohh, u bedoelt de hou mous!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef Tink89 het volgende:
Maaruhm, ik kan ook met de zoekfunctie het houmoushummusrecept niet meer vinden... Anyone?
Edit: Ik dacht dus serieus dat je dat zo schreef...![]()
ik zal 'm ook even quoten voor het nageslachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Neee, dit moet even vastgelegd worden op teh interwebs. Mijn vriend, die 80-100 uur per week werkt en nooit ergens tijd voor heeft, heeft vanmiddag vrij genomen om met mij naar badkamershizzle te gaan kijken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou maar vast de essentials scheren...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou maar vast de essentials scheren...
Nee niet eens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Moet je niet toevallig ongesteld worden clums?
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat is vaak het gevaarlijkste aan drinken, dat je dan ook makkelijker gaat snacken.
Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?quote:
Doen wequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zullen we naar elkaar toe lopen, autistisch HOI tikken op fok bij het passeren en dan 10 meter verder omdraaien en weer terug?
Soms valt het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Soms valt het gewoon verkeerd.
Bij het stokbrood vanavond hoort ook een fles wijn ben ik bang
Achja zonder alcohol was ik allang slank geweest.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik kan prima nee zeggen, maar het is zo fijn om geen nee te zeggen!
Ach, ik geloof ook wel dat je prima af en toe lam kunt worden en slank kunt zijn. Het moet gewoon een af en toe dingetje zijn. En je moet geen friet bestellen 's nachts. Al was het wel heeeeeeeeeeel lekker frietjequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]dat is wel een mooie.
Ook al volgens het geheim van slanke mensen moet het zo ver komen dat je geen ja wilt zeggen (of zoiets).
Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want katerquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:45 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren heel veel bier gedronken en toen dronken ook nog een frietje gegeten. Was echt goed lam en opeens had ik een patatje oorlog besteld, voor ik me had bedacht dat ik dat al meer dan een jaar niet meer doe. En ik heb een zere kont want ben onderuit gegaan omdat ik hele gladde schoenen aan had, en gladde vloer met bier enzo. Staat me vaag bij dat ik zelfs 2x ben gevallen
.
Heb vanavond weer een feestje, maar nog een beetje een katertje en moet morgen werken dus ik denk dat ik niet ga drinken. Beter voor me, en de lijn enzo.
Ik vind het wel eens kunnen hoor, lam worden. Ik mag de 29ste weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klopt, en meestal doe ik het ook niet meer. Of ik eet een kroketje, dat valt nog redelijk mee in calorieen en is net zo lekker. Maar goed, ik moet sowieso ook niet zo dronken worden, ik was echt super lam. Terwijl ik niet eens zo heel erg veel heb gedronken volgens mij, en lekker spruitjesstamppot met een gehaktbal als eten had, dat vult behoorlijk.
Ik ging woensdag sporten, heusquote:
Jij bent echt eentje van extremen. Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan kokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd dat als ik ga zuipen ik ga snacken. En een dag of 2 erna ook nog. Sowieso de dag erna want katerAfgelopen 25ste wezen zuipen, thuis gekomen, 4 tosti's gemaakt. Vooraf een snickers erin gedouwd. Toen de dag erna dikke vette kater. Chips, kippetjes en een onwijze omelet als lunch
Ja, echt. Het is of alle remmen los of strak aan een touwtje. Er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Jij bent echt eentje van extremen.
Waren redelijk gezonde tosti's als je bedenkt dat het plan een pizza in de stad wasquote:Ik eet de dag erna ook altijd minder goed. Nu kant en klare maaltijdsalade want ik heb echt behoefte aan groente, maar niet aan koken! Maar 4 tosti's, daar teken ik ook wel voor
!
Hendig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ging lopen en besloot dat het niet ging regenen. Blijkbaar niet dwingend genoeg
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hendig.
Ik begin m'n spieren nu te voelen na de krachttraining van vanmorgen.
Good busyquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal
Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het snellerquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alleen mezelf compleet overschat sambalwise
En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hartslag gaat ook omhoog van heet voer, dus hey, verbrand je het sneller.
Ik heb de pasta halverwege laten staan, hoefde niet meer en weet goddank steeds vaker voor het alsiknunogeenhapneemkomthetuitm'norenmaarikmoetenzalalleseten!11!!-moment.
Straks een mango slachten als toetje, en dan is het ook hier een succesvolle dag geweest.
als ik goed wil schijten dan kan ik t beste een vette hap of iets indiaas eten, en dan softijs erachteraan. dan is de gehele maaltijd binnen 45 minuten na de laatste hap alweer mijn lichaam uit. nauwelijks verteerd ook. ik krijg er wel kontaids van dus dat soort dingen dprobeer ik juist te vermijden...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En je krijgt er racerige kak van!! Wel brandend gat, maar dat nemen we voor lief!
*rotterdamfatfightersbox*
Goed idee van mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nav dit topic vanmorgen eet ik nu mijn sperziebonen met een dikke klodder, met zeer hete sambal doorklutste, kwark er, als een overdadige scheut mayo bovenop gekwakt.
Iesch heel nie viesch!
Fantastische tip zelfs.quote:
Nee, pijnlijke herinneringen.quote:
En hoe lang moet dat allemaal wel niet gaan duren?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een klein beetje FOK!-moe, dat heb ik zo 1x per jaar of zoPost overal niet zo veel, lees alles niet meer. Komt wel weer goed hoor
En om nog wat ontopic te zeggen: softijs zorgt bij mij ook voor een snelle doorloop
![]()
Nu zo verder Blizzcon kijken![]()
![]()
Herkenning +1quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Grey's kijken en je eigen leven en vriendschappen onder de loep nemen. Ik heb chocola en drank nodig.
Lonelyfattiesboks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Herkenning +1Maar ik keek het vanmorgen al.
O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!quote:
Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O die kan ik niet echt terugboksen, maar een troosthug instead dan maar!
Laatstequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Niet dik genoeg of niet eenzaam genoeg?
*herkenningsboks* team Christina!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh ik neem het ook terug. Ik ben helemaal niet eenzaam. Gewoon geen behoefte aan huisjeboompjebeestje, das iets anders.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ach. Nu weer thuis. Keurige dag gehad qua eten en qua beweging. Morgen hopelijk feest op de weegschaal
Tijd van de maand?quote:Op zaterdag 9 november 2013 08:46 schreef kwakz0r het volgende:
K ben echt een labiele drol vandaag. Word nu al gek van mezelf en mijn vijf buien in anderhalf uur
De weegschaal was een feestelijk moment?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De weegschaal was een feestelijk moment?
mooiquote:
*boks*quote:
nee, ik zie wel waar het schip strand. Binnenkort hoop ik mijn ATL weer te doorbreken en dan is alles sowies nieuw voor mij!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij nog een bepaald doel, DP? Of is het meer go with the flow?
* DancingPhoebe zegt het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen!
God ja, dat laatste is hier een groot probleem. Gelukkig heb ik recent het shoppen in de kringloop ontdekt! Dat kon ook niet toen ik nog zo'n grote maat had en nu vrij makkelijk! Ik durfde het nooit aan, maar een vriendin heeft me "getraind" en ik ben helemaal om!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik haal momenteel veel motivatie uit het kopen van nieuwe kleren. Van geld dat ik niet heb.
O getsie! het verschilt heel erg per kringloop ja! Qua verzorging en netheid, maar ook qua prijzen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
In onze kringloop wordt gerookt.
Ik heb vooral de Hema ontdekt!
Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
In onze kringloop wordt gerookt.
Ik heb vooral de Hema ontdekt!
Nope.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft onze kringloop wel leuke meubeltjes die met ene opknapbeurtje wel leuk kunnen zijn?
Whehehe dat zijn ook echt van die opmerking waarvoor je gelijk de prijs moet betalen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:42 schreef Zeester het volgende:
Ow man, zit in de tram naar m'n werk. En ik heb het er echt zwaar mee. En heb vorige week nog lopen pronken bij m'n manager dat ik nooit werk met een kater omdat ik alleen mezelf daar maar mee heb en blabla.
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:43 schreef Zeester het volgende:
Ik heb dubbele kater en ik moet zo werken. Feestje was iets te gezellig, en nu heb ik maar 4 uurtjes geslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |